Loetje Laren

Meer informatie over restaurant Loetje Laren

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een gezellig brasserie type restaurant. Op zich een simpel gerechten kaart. Voor een snelle lunch kozen wij voor een bal gehakt op (bruin) brood. Dit was een gehaktbal van top kwaliteit. Niet alleen vrij groot, maar heerlijk krokant aan de buitenkant en binnenin zoals een goede gehaktbal hoort te zijn, een flinke beet, maar toch zacht. Prima flink gekruid met een heerlijke vleesjus plus mayonaise en mosterd. Uitstekend bijbehorend vies bruin brood.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Onlangs bij Loetje geweest en daar een geheel nieuwe ervaring opgedaan. Namelijk ZONDER eten de deur uitgegaan.
Allereerst kostte het de nodige tijd en moeite om iets te drinken te bestellen.
Vervolgens moesten wij naar de bediening lopen met de vraag of we misschien ook iets te eten konden bestellen. Na meer dan 1 uur wachten kwam er een verkeerde schotel op tafel. Toen we zeiden dat we dit niet besteld hadden werd er gezegd dat we dit verkeerd zagen, want zo stond het namelijk in de computer.
Toen was voor ons de maat vol en zijn we weggelopen.
Over het eten kunnen wij dus geen mening geven. Maar als dit van dezelfde kwaliteit is als de service, dan mag je je afvragen of je de gok wil nemen om hier naar binnen te gaan.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker gegeten met z'n 3 en ondanks dat ze bekend staan om biefstuk voor iets anders gekozen. Vooraf garnalenkroketjes en hoofd salade met verse tonijn, beide waren erg lekker en salade was goed gevuld. Nagerecht sticky toffee, lekkere smaak en flink stuk maar onderkant was een beetje droog. Zeker een goede plek voor een makkelijk hap met flinke porties, ook op een doordeweekse avond druk. Bediening zeer netjes en vlot. Parkeren gratis en voor de deur, ook fijn.
Ziva .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
heerlijke biefstuk, erg aardige bediening! Wij hebben heerlijk gegeten, het zijn wel flinke porties, houd daar rekening mee mee bijgerechten bestellen. Wij komen zeker terug.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vandaag voor het eerst naar Loetje in Laren. Samen lunchen met een vriendin. De verwachtingen zijn hoog, omdat Loetje het marketingtechnisch erg goed doet, ben ik benieuwd of dat ook wordt waargemaakt. Het terras was gezellig maar ligt wel aan een drukke straat. We vonden het best lang duren dat er bediening langs kwam, en nog langer dat de bestelling werd opgenomen. Van een simpele uitsmijter werd een groot probleem gemaakt. De ene kelner verkocht ons een uitsmijter ham, kaas, rosbief, en een vrouwelijke medewerkster kwam ons daarna vertellen dat dat niet zo goed mogelijk was, want je zag van de eieren dan niets meer terug.. Uiteindelijk voet bij stuk gehouden en de uitsmijter ham, kaas en rosbief gekregen met eieren die goed zichtbaar waren. wij snappen het probleem nog steeds niet. Maar het was wel hilarisch. Misschien de medewerkers goed instrueren hoe een uitsmijter er uitziet. Verder zijn de bedieningskrachten casual gekleed, wat erg leuk is in het concept, maar als tip zou ik zeggen, laat enkele medewerkers zich wat beter kleden, Ik vond het wel een allegaartje, van van alles. Het eten was prima in orde, ook kreeg ik een echte verse jus, en prijs kwaliteitsverhouding was niets van te zeggen.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Loetje is een begrip en daarom word je misschien minder kieskeurig. Biefstuk niet rood genoeg, ondanks expliciet verzoek, frietjes doorbakken. Gelukkig niet te knapperig vanwege de mayonaise waar het op lag. Goede wijnen per glas voor een heel redelijke prijs. Bediening rommelig maar vriendelijk.
M J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Prima eten. Vooral hetgeen waar ze bekend om zijn: een lekkere biefstuk met heel veel vette jus :-). Veel plezier hier. Echt een aanrader.
Dvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Als ik in Laren ben altijd loetje! Ligt centraal, eten is snel lekker en prijstechnisch goed. Gezellige bediening, maken ook graag grapjes. Vooral in de avond stampvol dus reserveren is geen luxe.
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Na al die lovende reacties over Loetje zijn wij er voor het eerst gaan eten.vooraf de Vis trio was perfect,en ook de garnalenkroket(meer hamburger vorm).de Geitenkaas salade was erg karig twee dunne plakjes Geitenkaas en wat aangemaakte groene salade en de uien chutney die niet chutney leek maar op losse zoete uien.toen de schnitzel voor mijn zoon zag erg goed uit maar smakeloos geen saus als extra voor te krijgen,ik de Spareribs 16,50 hier voor krijg je twee stukjes rib totaal niet eens 1 hele rib schandalig duur,mijn vrouw de welbekende biefstuk met de jus lekker zacht maar niet speciaal( 17,95) heb ze vele malen beter gekregen en er zat voor de rest niets bij zelfs geen garnituur op de borden dus frietjes en mayonaise extra besteld die werd in een ouderwets schaaltje geserveerd en de mayonaise gewoon over de friet gekwakt in de zelfde bak dit sloeg echt alles!! Het interieur was saai en sfeerloos.Voor een dessert zijn we maar naar een IJs salon gegaan.Jammer voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Madelon J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij nemen bijna altijd de biefstuk en ook vandaag was deze weer goed gebakken en het smaakte heerlijk. Ook de bediening was weer geweldig zoals altijd.
Wij wonen nogal ver uit de buurt (Arnhem) maar rijden en graag naar toe en we hopen dat er ook een Loetje bij ons in de buurt komt!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten is prima, bediening vriendelijk. Het eten zeer snel op tafel, binnen 1 uur kan je van een volledig maaltijd genieten ( hoe sneller meer omzet).
Negatief is dat je het gevoel krijgt dat je in een kippenhok verblijft, afstand tussen de tafeltjes 20 cm, je ruikt wat je buren eten. Zeer lawaaiig, een normaal gesprek is niet mogelijk
Channaebskamp .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Kom hier regelmatig voor lunch en eigenlijk vanwege voor de zeer smaakvolle clubsandwich kip! Echt de aller lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. Rijk belegd, warm en goede verhouding van ingrediënten. Bediening is vriendelijk, niet heel speciaal maar prima. Blijf hier zeker terugkomen!
Hansleenheer .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Loetje, het is waar wat men zegt. Biefstuk is daadwerkelijk goed en zeker voor de prijs die ze er voor vragen. Personeel vind ik helaas een beetje ongeinteresseerd overkomen. Locatie op zich netjes verzorgd ingericht. Maar ze zien mij voor de biefstuk zeker weer terug
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Loetje blijft bijzonder. Beroemd vanwege de biefstuk maar ik eet er meestal kalfslever. Voortreffelijk klaargemaakt en een overvloedige portie met heerlijke uitjes en spek. De bediening is top: erg snel en zeer vriendelijk. De locatie straalt ondanks de grote ruimte toch een zekere intimiteit en gezelligheid uit. Topformule!
Elizabeth20 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, als eerst hebben wij de rosbief carpaccio genomen die was heerlijk! Daarna de biefstuk ook heerlijk! Wij werden ook goed en erg vlot geholpen dat was erg fijn! Alleen het jammeren wat wij vonden is dat je zo dicht op andere tafels zat. Omdat het ook fijn is om een beetje privé te hebben. Voor de rest is loetje Laren een echte aanrader!
Love2Eat2 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Veel over gehoord en zelf nu voor het eerst hier gegeten. Enthousiaste, vriendelijke bediening. Het was erg druk en rumoerig. Het eten was prima maar niets bijzonders. Het gaat misschien meer om de hippe uitstraling en zien en gezien worden.
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Supervriendelijk personeel, altijd weer. Je merkt dat iedereen hier al langere tijd werkt en dat is heel fijn. Eten en drank zoals je van Loetje gewend bent. :)
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik begrijp niet waarom mensen zo lyrisch zijn over Loetje. Afgelopen weekend daar geluncht en het was niet my cup of tea, zeg maar. Mijn man had een biefstuk Bali en ik de biefstuk naturel. Een kaal stukje vlees op een bord vol met vette boterjus. De rand van het bord vol met vetspetters. Nee, het zag er zeker niet appetijtelijk uit. En de jus smaakte verbrand. Een beetje salade moet je los bijbestellen, net als de (diepvries)friet. De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken, want het is er echt duur. Vette hap. Gaan we niet meer doen.
Goedemiddag, allereerst hartelijk dank voor uw feedback, dit helpt ons onszelf te verbeteren. Wij vinden het spijtig om te horen dat u geen prettige ervaring heft gehad bij Loetje Laren. De biefstuk in de jus is al een aantal jaar ons concept en de reden dat de meeste gasten Loetje bezoeken. Graag geven we u mee dat de jus ook altijd apart besteld kan worden of zelfs helemaal weggelaten kan worden. Dat de jus verbrand smaakte is niet zoals het hoort, onze excuses hiervoor. Wanneer u een dergelijk iets constateert zouden wij u willen adviseren dit direct te melden bij de bediening, wij serveren deze dan graag opnieuw. Onze frites worden dagelijks vers geleverd en zijn van Aviko, deze komen dus niet uit de diepvries. Graag zouden we nog even persoonlijk met u in contact komen. Zou u wellicht een mailtje willen sturen naar communicatie@loetje.com? We hopen u toch nog eens te mogen verwelkomen bij Loetje Laren, de deur staat altijd open.
John J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Tsja, gewoon een Club Sandwich en een Kalfslever maar de moeite waard om de bediening in het zonnetje te zetten net als wij vanmiddag in de zon zaten op het leuke terrasje van "Loetje" in Laren. Dat maakt even lunchen leuker. Wat dan? Mensen die gemeend vriendelijk klaarstaan het je naar de zin te maken, je welkom te laten voelen door op een geestige manier aandacht te besteden en op de juiste momenten te vragen wat je belieft. Ergens normaal allemaal maar voor mij een extra pluim.
Bedankt voor uw positieve bericht! Erg prettig om te lezen dat u genoten heeft van uw bezoek aan Loetje Laren. Wanneer u weer met de motor in de buurt bent, kom dan vooral gezellig weer langs!
Lolaz S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Je wordt wel snel bediend maar men wil ook dat je weer snel weggaat om de tafel nog een keer te bezetten. De biefstuk zwemt in de vette jus. Echt heel erg vet. Je denkt dat het allemaal goedkoop is maar uiteindelijk ben je net zoveel geld kwijt als in een normaal restaurant van beter niveau. Je groenten en frites moet je er los bij bestellen om een volwaardige maaltijd te hebben. Dan kan je beter gewoon ergens een hoofdgerecht eten. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.