Loetje Laren

Zevenend 21-23 1251 RK Laren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Loetje Laren

Fee R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mag ik weer eens een recensie schrijven? Altijd top eten, je weet wat je verwacht. Comfortabele stoelen en tafels en leuke banken. Attente snelle bediening. Wat wil je nog meer? :)
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ik was vorige week weer eens bij Loetje. Loetje (Laren) is een bijzonder restaurant. You love it or you hate it. Mijn vrienden en uitgenodigde zakenrelaties hebben geen unanieme voorkeur (ook de reacties/ervaringen op IENS zijn altijd lekker tegenstrijdig). Laat ik wat voorbeelden noemen: Ja, de biefstuk ligt ondergedompeld in jus (heerlijk), ja, de bijgerechten moeten apart besteld worden (je krijgt dus precies wat je wilt), ja, het is er vaak druk (ooit in je eentje in een restaurant gezeten, gezellig he?), ja, de mayonaise ligt onder de patat (daar werk je gewoon omheen of je eet het samen op), nee, je kunt vaak niet reserveren (maar hoe gezellig is het om aan de bar te hangen of het terras op te zoeken), ja, het personeel heeft het druk (maar is daarentegen altijd correct, gezellig en klantvriendelijk).

Anyway: ik ben fan, al bijna 8 jaar (maar dat was u al ongevallen zeker?). Loetje Laren biedt mij de unieke combinatie van fastfood: (als ik haast heb heb ik een glas wijn, biefstuk Bali, friet, sla en Irisch Coffee binnen een half uur weggewerkt) en smaakvol restaurant: (ook bij een wachtlijst van 30 minuten kan ik ongestoord met mijn – zakelijke of prive - gezelschap makkelijk twee uur aan tafel blijven zonder dat ik weggekeken wordt. Voor de liefhebbers is Loetje (Laren) een gezellige plek om te blijven komen. Voor de notoire azijnpissers is het een ‘je-moet-het-een-keer-geproefd-hebben-restaurant’. En die biefstuk? Die krijg je nergens beter voorgeschoteld!
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Dit is alweer een hele tijd geleden dat vooraf gesteld!
Vrienden zongen bijna een lofzang over de biefstuk dus ik ben vol verwachting meegegaan naar Laren. Persoonlijk vind ik het wat te groot en open maar het ziet er netjes uit. Bediening was vriendelijk. Het voorgerecht was prima echter het onnavolgbare fantasme dat de biefstuk was vond ik zeer matig. Persoonlijk hou ik van zo rood mogelijk, mijn biefstuk was nog net niet doorbakken (het kan zijn dat mijn biefstuk met een van mijn tafelgenoten is verruild, dat is een mogelijkheid). De jus waar men niet over ophield in de auto was boter met stukjes aankoeksel erin en er was geen wit brood meer (you had one job). Normaal ben ik niet zo zuur maar dit was echt een desillusie. Biefstuk is netjes omgeruild voor eentje wat meer medium rare dan rare maar dat was wel heel netjes. Misschien moet ik er nog eens naartoe om mijn indruk van nu aan te kunnen passen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met z´n zessen wezen eten bij Loetje Laren. Voor ons de eerste keer. Ontvangst keurig en zeer vriendelijk. Vooraf de caprese en de kippensoep, vooral de caprese was heerlijk. Als hoofdgerecht de ossenhaas `bali`, wat een geweldig stukje vlees. Je mes glijdt er door, heerlijk rood van binnen en bruin en knapperig van buiten. Kortom helemaal geweldig. Wat opviel was de drukte op deze zaterdagavond, er staan gewoon 20 mensen te wachten op een tafel. Gelukkig is het ook mogelijk om te reserveren, dit echt doen. Voor ons zeker niet de laatste keer.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Place to be voor biefstukfanaten. Al vaak geprobeerd maar thuis smaken biefstukken toch altijd minder lekker dan dat ze bij Loetje smaken.
Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij gingen vandaag een keer alleen koffie drinken en de koffie ( van Brizio) was geweldig goed wat wij vervolgens hebben gemeld Daarna werd er gezegd dat wij zo enthousiast waren en dus was de koffie gratis ..... Echt geweldig aardig en super bediening !! Wat een super aardige mensen en erg lekkere koffie Volgende keer gaan we er weer eten want dat is ook geweldig goed, snel en niet duur !!!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vandaag hier een late lunch gehad. Vriendelijk ontvangst en allemaal wat anders genomen. Clubsandwich (was flink portie en smaakte goed), Hamburg smaakte ook prima en de bekende biefstuk. Smaakte erg lekker maar voor mij mag er minder jus bij, het ligt nu in zo'n plas dat je er niet je salade op kan leggen. Vind t ook best prijzig voor alleen een kale biefstuk waar je op verzoek witte boterhammen bij kan krijgen. Voor patat en salade moet je apart betalen. Salade was wel erg lekker en heel veel. Maar de smaak van de biefstuk was perfect. De prijs kwaliteitsverhouding voor de hamburger en clubsandwich was wel goed.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een gezellig brasserie type restaurant. Op zich een simpel gerechten kaart. Voor een snelle lunch kozen wij voor een bal gehakt op (bruin) brood. Dit was een gehaktbal van top kwaliteit. Niet alleen vrij groot, maar heerlijk krokant aan de buitenkant en binnenin zoals een goede gehaktbal hoort te zijn, een flinke beet, maar toch zacht. Prima flink gekruid met een heerlijke vleesjus plus mayonaise en mosterd. Uitstekend bijbehorend vies bruin brood.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Onlangs bij Loetje geweest en daar een geheel nieuwe ervaring opgedaan. Namelijk ZONDER eten de deur uitgegaan.
Allereerst kostte het de nodige tijd en moeite om iets te drinken te bestellen.
Vervolgens moesten wij naar de bediening lopen met de vraag of we misschien ook iets te eten konden bestellen. Na meer dan 1 uur wachten kwam er een verkeerde schotel op tafel. Toen we zeiden dat we dit niet besteld hadden werd er gezegd dat we dit verkeerd zagen, want zo stond het namelijk in de computer.
Toen was voor ons de maat vol en zijn we weggelopen.
Over het eten kunnen wij dus geen mening geven. Maar als dit van dezelfde kwaliteit is als de service, dan mag je je afvragen of je de gok wil nemen om hier naar binnen te gaan.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker gegeten met z'n 3 en ondanks dat ze bekend staan om biefstuk voor iets anders gekozen. Vooraf garnalenkroketjes en hoofd salade met verse tonijn, beide waren erg lekker en salade was goed gevuld. Nagerecht sticky toffee, lekkere smaak en flink stuk maar onderkant was een beetje droog. Zeker een goede plek voor een makkelijk hap met flinke porties, ook op een doordeweekse avond druk. Bediening zeer netjes en vlot. Parkeren gratis en voor de deur, ook fijn.
Ziva .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
heerlijke biefstuk, erg aardige bediening! Wij hebben heerlijk gegeten, het zijn wel flinke porties, houd daar rekening mee mee bijgerechten bestellen. Wij komen zeker terug.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Vandaag voor het eerst naar Loetje in Laren. Samen lunchen met een vriendin. De verwachtingen zijn hoog, omdat Loetje het marketingtechnisch erg goed doet, ben ik benieuwd of dat ook wordt waargemaakt. Het terras was gezellig maar ligt wel aan een drukke straat. We vonden het best lang duren dat er bediening langs kwam, en nog langer dat de bestelling werd opgenomen. Van een simpele uitsmijter werd een groot probleem gemaakt. De ene kelner verkocht ons een uitsmijter ham, kaas, rosbief, en een vrouwelijke medewerkster kwam ons daarna vertellen dat dat niet zo goed mogelijk was, want je zag van de eieren dan niets meer terug.. Uiteindelijk voet bij stuk gehouden en de uitsmijter ham, kaas en rosbief gekregen met eieren die goed zichtbaar waren. wij snappen het probleem nog steeds niet. Maar het was wel hilarisch. Misschien de medewerkers goed instrueren hoe een uitsmijter er uitziet. Verder zijn de bedieningskrachten casual gekleed, wat erg leuk is in het concept, maar als tip zou ik zeggen, laat enkele medewerkers zich wat beter kleden, Ik vond het wel een allegaartje, van van alles. Het eten was prima in orde, ook kreeg ik een echte verse jus, en prijs kwaliteitsverhouding was niets van te zeggen.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Loetje is een begrip en daarom word je misschien minder kieskeurig. Biefstuk niet rood genoeg, ondanks expliciet verzoek, frietjes doorbakken. Gelukkig niet te knapperig vanwege de mayonaise waar het op lag. Goede wijnen per glas voor een heel redelijke prijs. Bediening rommelig maar vriendelijk.
M J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Prima eten. Vooral hetgeen waar ze bekend om zijn: een lekkere biefstuk met heel veel vette jus :-). Veel plezier hier. Echt een aanrader.
Dvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Als ik in Laren ben altijd loetje! Ligt centraal, eten is snel lekker en prijstechnisch goed. Gezellige bediening, maken ook graag grapjes. Vooral in de avond stampvol dus reserveren is geen luxe.
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Na al die lovende reacties over Loetje zijn wij er voor het eerst gaan eten.vooraf de Vis trio was perfect,en ook de garnalenkroket(meer hamburger vorm).de Geitenkaas salade was erg karig twee dunne plakjes Geitenkaas en wat aangemaakte groene salade en de uien chutney die niet chutney leek maar op losse zoete uien.toen de schnitzel voor mijn zoon zag erg goed uit maar smakeloos geen saus als extra voor te krijgen,ik de Spareribs 16,50 hier voor krijg je twee stukjes rib totaal niet eens 1 hele rib schandalig duur,mijn vrouw de welbekende biefstuk met de jus lekker zacht maar niet speciaal( 17,95) heb ze vele malen beter gekregen en er zat voor de rest niets bij zelfs geen garnituur op de borden dus frietjes en mayonaise extra besteld die werd in een ouderwets schaaltje geserveerd en de mayonaise gewoon over de friet gekwakt in de zelfde bak dit sloeg echt alles!! Het interieur was saai en sfeerloos.Voor een dessert zijn we maar naar een IJs salon gegaan.Jammer voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Madelon J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij nemen bijna altijd de biefstuk en ook vandaag was deze weer goed gebakken en het smaakte heerlijk. Ook de bediening was weer geweldig zoals altijd.
Wij wonen nogal ver uit de buurt (Arnhem) maar rijden en graag naar toe en we hopen dat er ook een Loetje bij ons in de buurt komt!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten is prima, bediening vriendelijk. Het eten zeer snel op tafel, binnen 1 uur kan je van een volledig maaltijd genieten ( hoe sneller meer omzet).
Negatief is dat je het gevoel krijgt dat je in een kippenhok verblijft, afstand tussen de tafeltjes 20 cm, je ruikt wat je buren eten. Zeer lawaaiig, een normaal gesprek is niet mogelijk
channaebskamp .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Kom hier regelmatig voor lunch en eigenlijk vanwege voor de zeer smaakvolle clubsandwich kip! Echt de aller lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. Rijk belegd, warm en goede verhouding van ingrediënten. Bediening is vriendelijk, niet heel speciaal maar prima. Blijf hier zeker terugkomen!
Hansleenheer .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Loetje, het is waar wat men zegt. Biefstuk is daadwerkelijk goed en zeker voor de prijs die ze er voor vragen. Personeel vind ik helaas een beetje ongeinteresseerd overkomen. Locatie op zich netjes verzorgd ingericht. Maar ze zien mij voor de biefstuk zeker weer terug