Loetje Bergen

Breelaan 2 1861 GE Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Loetje Bergen

Rustige Loetje in Bergen

Loetje staat bekend om hun perfecte biefstuk. Niet alleen in omgeving Amsterdam is dit een waar begrip, ook in Bergen hebben zij zich gevestigd. Wat anders is aan deze locatie, is dat deze midden in een rustige omgeving ligt. Wil je even uit de drukke omgeving van de stad genieten van de lekkerste steak van het land? Kom dan zeker even langs bij Loetje in Bergen!

Meer informatie over restaurant Loetje Bergen

Jouw recensie over het restaurant Loetje Bergen

Abdel Y.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
18 euro voor een biefstukje in een plas jus met twee sneetjes witbrood: mijn hemel, wat een Hollandse gierigheid! Treurig.
B V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
31 maart bij Loetje geweest.
Bij binnenkomst kregen we niet het idee van "wat een gezelligheid", terwijl het restaurant dat wel uitstraalt. Maar de bediening straalt geen gezelligheid uit, het leek wel dat ze je liever zien weggaan dan komen. Het eten was voldoende, maar de uitleg wat betreft we voorgeschoteld kregen kon beter.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Gezellige ambiantie. Eenvoudig concept, maar de biefstuk bali was voor mij de beste kogelbiefstuk in tijden. Gewoon standaard medium rare gebakken. Botermals met lekkere saus ( lekker idee ook die bammetjes erbij). Prima patat en salade erbij. Had hun vermaarde Sticky toffee pudding nog lekkerder gevonden met bolletje ijs en iets warmer.
Bente S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettend leuk geholpen! Bij binnenkomst werden wij meteen goed ontvangen en naar onze tafel begeleid. We komen zeker nog een keer terug.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De biefstuk was echt heerlijk! Zeker een aanrader. De bediening daarentegen was een aanfluiting. Helemaal geen oog voor de gast. Het duurde erg lang voordat de bestellingen werden opgenomen; terwijl de kaarten al lanh dicht op een hoek van de tafel liggen duurde het nog zeker zo'n 20-25 minuten voordat er iemand bij ons kwam. Lege borden bleven lang staan en onze glazen veelal leeg omdat niemand even langs de tafel kwam om te checken of alles in orde was. Continue iemand aan de mouw moeten trekken. De keuken was dan wel weer erg snel met de bestellingen. Dus ode aan de keuken, maar de bediening heeft onze ervaring ronduit vervelend gemaakt.
marjan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten daar lag het niet aan, maar toen de bediening de tafel bij ons in de buurt ging schoonmaken.
Viel mij op dat er een vies geel kleurig vaatdoekje uit een witte pot/vaas/emmertje werd gehaald . En daar werden de tafels mee schoongemaakt en vervolgens weer in terug gelegd. Niet het vieze doekje uitspoelen gatver. en vervolgens staan er meer van die witte potjes/vaas/emmertje.
Dit wilde ik even kwijt.
marjan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Dit wilde ik even kwijt.
Keesenmieke .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Top in Loetje. Meestal de biefstuk Bali, salade etc. Bediening is er zeer goed. Als je daar gaat eten weet je wel dat je even niet op de calorieën moet letten maar het is te heerlijk allemaal. Dan de week daarop weer minderen. Is het echt waard.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Om met de goede punten te beginnen: wat hadden wij het getroffen met onze bedien-dame. Attent, hulpvaardig, prima ondersteuning bij de wijnkeuze en super kindvriendelijk, een echte topper dus. Bij binnenkomst, een prima ontvangst, ondanks de drukte. Maar door deze drukte was het bijna niet mogelijk om een gesprek met elkaar te voeren, beetje jammer. Het eten: de tafelgenoten waren prima te spreken over hun biefstukken. De bijgerechten: sla en friet, waren goed maar niet bijzonder. Ondergetekende had als enige geen biefstuk maar kipsate die netjes werd opgediend maar ontzettend gepeperd was. Dat was dus bluswerk. De toetjes vonden de tafelgenoten lekker en gezellig hebben wij het ook gehad. Al met al, mede door de prima bediening, een goede avond gehad.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We werden zeer goed bediend. Wel door verschillende personen wat nog wel eens voor verwarring kan zorgen maar dat was hier niet aan de hand. Wij gaan naar Loetje natuurlijk voor de biefstuk die weer heerlijk was. Het is een leuke tent, alleen je zit vrij dicht op elkaar.
freek H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We komen graag bij de Loetje vestigingen om de biefstuk etc te nuttigen en dit was onze eerste kennismaking met de vestiging in Bergen.
Een dikke 10 aan de koks welke onze gebakken kippenlevers en patat hadden bereid. De patat was heerlijk knapperig aan de buitenkant gebakken, de gebakken kippenlevertjes wat droger/knapperig even wat beter als dat we "gewend" zijn.
De biefstuk zoals bij iedere vestiging mals en waren ook hier prima.
Als afsluiter de sticky toffee.
Mooi etablissement !
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
goed concept en erg lekker als je even buiten de deur een goeie biefstuk wilt eten. die jus wil ik het recept van hebben
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Loetje, voor mij HET biefstuk restaurant van Nederland. Ik ben hier sinds de opening van het establishment in Bergen ongeveer 12 keer geweest; en de kwaliteit en van de biefstuk is tot nu toe altijd perfect geweest. (Het lukt niet veel restaurants om de temperatuur en gaarheid zo consistent te houden) Ik kan dit restaurant dan ook aan iedereen aanbevelen die van een goed stuk biefstuk houdt.

Zelf combineer ik graag de Biefstuk XL Bali met de garnering die normaliter bij de Roode Waard biefstuk hoort. Heerlijk!

De service vind ik over het algemeen beter dan gemiddeld. Naar mijn ervaring wordt je alleen buiten wel eens over het hoofd gezien, en dat is jammer. Verder is het restaurant mooi aangekleed, en vind ik vooral de speciale bar tafeltjes erg gezellig.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Biefstukken bakken ze daar als geen ander.
Bij ons bezoek waren er toch wel een paar puntjes van kritiek.
Het speciaal biertje africhem trippel was op.
De ober die ons drinken kwam brengen wist niet wat de dagsoep was (op de kaart staat alleen maar dagsoep)
We werden door diversen obers bediend waardoor er binnen 5 minuten 3 keer werd gevraagd of we nog iets te drinken hadden gewenst.
Ook werd één van de twee uiensoepen vergeten.

Fam Hop
L R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
In juli twee keer gegeten bij Loetje Bergen. De eerst keer buiten, erg lekker gezeten. Wijnen waren prima, niet bijzonder. De eerste keer allebei een hamburger gehad. Erg lekker, zeker als je ziet wat je ervoor betaalt. De tweede keer allebei een biefstukje met boterhammen gehad. Rood was ook echt rood en medium was medium. Prima dus! De tweede keer binnen gezeten en daar is het wel erg rumoerig. Moet je zin in hebben. Al met al een goede ervaring!
nadzwart .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Na een kwartier binnen te hebben gewacht kwam er een serveerster aan de tafel die vroeg wat we wilden drinken en gaf ons de menukaart...serveerster 2 kwam na een kwartier het drinken brengen... en wij vroegen of we gelijk konden bestellen, zij bracht alleen maar drinken en mocht geen bestelling opnemen...na 10 min kwam serveerster 1 aanlopen..gelijk maar voor en hoofdgerecht besteld...serveerster 3 kwam met het voorgerecht en na 20 min kwam serveerster 4 met het hoofdgerecht.. Ondertussen waren we verdroogd en vroegen nog wat te drinken.. Moesten we bij serveerster 1 zijn... Slechte bediening! Ze lopen van hot naar her,waardoor de vriendelijkheid ver te zoeken is... Geef ze een eigen wijk zodat ze in de buurt zijn en persoonlijk contact hebben! Verder wel heerlijk gegeten!
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag geluncht bij loetje bergen.
Broodjes hamburger waren lekker maar de bediening was zwak een humeurige ober die amper beleefd was! Het grote terras was slordig, overal peuken en rommel op de grond, het onkruid groeit langs de plantenbakken de menu en wijnkaarten waren pikkerig! Dat kan stukken beter er liepen overigens ook wat jongere obers die wel vriendelijk waren.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke biefstuk gegeten op het terras, misschien wel de lekkerste biefstuk ooit. De bediening gaf ons uitgebreid advies tijdens de bestelling en we kregen wat extra brood voor de jus. Echt perfect.
anoniem239 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Goede en snelle bediening. Voorgerecht van geitenkaas met uien chutney smaakte naar meer. Helaas geen biefstuk voor mij vanwege zwangerschap maar mijn 3 tafelgenoten hebben een heerlijk biefstuk gegeten. Lekkere patat. Mijn Loetje hamburger was lekker maar overtreft een biefstuk niet. Zodra de kleine geboren is kom ik terug!
EKrul .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
heel gezellig restaurant in het mooie Bergen. Uiteraard bestelden we allebei een mooie grote biefstuk. Kan niet missen, die is altijd top. Vriendelijke bediening, ondanks de drukte. Tot de volgende keer.