Loetje Bergen

Breelaan 2 1861 GE Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Loetje Bergen

Rustige Loetje in Bergen

Loetje staat bekend om hun perfecte biefstuk. Niet alleen in omgeving Amsterdam is dit een waar begrip, ook in Bergen hebben zij zich gevestigd. Wat anders is aan deze locatie, is dat deze midden in een rustige omgeving ligt. Wil je even uit de drukke omgeving van de stad genieten van de lekkerste steak van het land? Kom dan zeker even langs bij Loetje in Bergen!

Meer informatie over restaurant Loetje Bergen

6,7
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Loetje Bergen

Irene T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Het eten is oké als je een snelle hap wilt eten. De bediening is slecht. Als je vriendelijk vraagt nadat je een kwartier op je drankje hebt zitten wachten, waar je drankje blijft omdat dit wel lekker is bij het eten en niet erna, krijg je als antwoord”u denkt toch niet dat u de enige klant hier bent”. We werden onbehoorlijk te woord gestaan.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Wij zaten hier op een heerlijke voorzomeravond op een prachtig en sfeervol terras. Het eten is degelijk en zonder verrassingen, en dat weet je als je hier gaat eten: goed vlees en fijne zelfgemaakte frites.De service is super vriendelijk maar het geheel komt wat ongestructureerd en chaotisch over: we moesten het personeel erop attenderen dat we wel erg lang op onze drankjes aan het wachten waren, daarentegen werd onze koffiebestelling twee keer geserveerd, het personeel was onze rekening kwijt en uiteindelijk, toen die blijkbaar gevonden was, stonden er verkeerde drankjes op de rekening. Beetje slordig allemaal.
Mo O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Salade Bali bij Loetje is gewoon heerlijk, en wat een botermals vlees! De akoestiek is redelijk dramatisch in Bergen, en dan was het nog niet eens heel druk.... Bediening is vriendelijk maar lijkt je soms vergeten...
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Lekker gegeten in een gezellig druk restaurant! De Loetje biefstuk blijft een onvervalste topper. Vriendelijke bediening.
Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
hoe krijgen jullie het zo slecht voor elkaar. Bediening waardeloos.
Biefstuk Bali een grote mislukking, het bestond uit twee hele kleine stukjes in een enorme plas, terwijl er een besteld was en aan de rauwe kant. Het was echt jammer dat we daarvoor helemaal naar Bergen gereden waren.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat een waardeloos restaurant! Ruim een uur moeten wachten op een biefstukje... Wijntje vergeten, fles water vergeten. Kortom, geen aanrader.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bagger slecht! Getver wat een smerige schnitzel. Vet lag erop maar we hadden bere honger dus wel deels opgegeten. daarna beide overgeven en na een belletje naar de zaak wordt mij verteld dat ze druk zijn en of ik later terug wil bellen. Belachelijk!!!
Abdel Y.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
18 euro voor een biefstukje in een plas jus met twee sneetjes witbrood: mijn hemel, wat een Hollandse gierigheid! Treurig.
B V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
31 maart bij Loetje geweest.
Bij binnenkomst kregen we niet het idee van "wat een gezelligheid", terwijl het restaurant dat wel uitstraalt. Maar de bediening straalt geen gezelligheid uit, het leek wel dat ze je liever zien weggaan dan komen. Het eten was voldoende, maar de uitleg wat betreft we voorgeschoteld kregen kon beter.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Gezellige ambiantie. Eenvoudig concept, maar de biefstuk bali was voor mij de beste kogelbiefstuk in tijden. Gewoon standaard medium rare gebakken. Botermals met lekkere saus ( lekker idee ook die bammetjes erbij). Prima patat en salade erbij. Had hun vermaarde Sticky toffee pudding nog lekkerder gevonden met bolletje ijs en iets warmer.
Bente S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en ontzettend leuk geholpen! Bij binnenkomst werden wij meteen goed ontvangen en naar onze tafel begeleid. We komen zeker nog een keer terug.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De biefstuk was echt heerlijk! Zeker een aanrader. De bediening daarentegen was een aanfluiting. Helemaal geen oog voor de gast. Het duurde erg lang voordat de bestellingen werden opgenomen; terwijl de kaarten al lanh dicht op een hoek van de tafel liggen duurde het nog zeker zo'n 20-25 minuten voordat er iemand bij ons kwam. Lege borden bleven lang staan en onze glazen veelal leeg omdat niemand even langs de tafel kwam om te checken of alles in orde was. Continue iemand aan de mouw moeten trekken. De keuken was dan wel weer erg snel met de bestellingen. Dus ode aan de keuken, maar de bediening heeft onze ervaring ronduit vervelend gemaakt.
marjan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten daar lag het niet aan, maar toen de bediening de tafel bij ons in de buurt ging schoonmaken.
Viel mij op dat er een vies geel kleurig vaatdoekje uit een witte pot/vaas/emmertje werd gehaald . En daar werden de tafels mee schoongemaakt en vervolgens weer in terug gelegd. Niet het vieze doekje uitspoelen gatver. en vervolgens staan er meer van die witte potjes/vaas/emmertje.
Dit wilde ik even kwijt.
marjan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Dit wilde ik even kwijt.
Keesenmieke .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Top in Loetje. Meestal de biefstuk Bali, salade etc. Bediening is er zeer goed. Als je daar gaat eten weet je wel dat je even niet op de calorieën moet letten maar het is te heerlijk allemaal. Dan de week daarop weer minderen. Is het echt waard.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Om met de goede punten te beginnen: wat hadden wij het getroffen met onze bedien-dame. Attent, hulpvaardig, prima ondersteuning bij de wijnkeuze en super kindvriendelijk, een echte topper dus. Bij binnenkomst, een prima ontvangst, ondanks de drukte. Maar door deze drukte was het bijna niet mogelijk om een gesprek met elkaar te voeren, beetje jammer. Het eten: de tafelgenoten waren prima te spreken over hun biefstukken. De bijgerechten: sla en friet, waren goed maar niet bijzonder. Ondergetekende had als enige geen biefstuk maar kipsate die netjes werd opgediend maar ontzettend gepeperd was. Dat was dus bluswerk. De toetjes vonden de tafelgenoten lekker en gezellig hebben wij het ook gehad. Al met al, mede door de prima bediening, een goede avond gehad.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We werden zeer goed bediend. Wel door verschillende personen wat nog wel eens voor verwarring kan zorgen maar dat was hier niet aan de hand. Wij gaan naar Loetje natuurlijk voor de biefstuk die weer heerlijk was. Het is een leuke tent, alleen je zit vrij dicht op elkaar.
freek H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We komen graag bij de Loetje vestigingen om de biefstuk etc te nuttigen en dit was onze eerste kennismaking met de vestiging in Bergen.
Een dikke 10 aan de koks welke onze gebakken kippenlevers en patat hadden bereid. De patat was heerlijk knapperig aan de buitenkant gebakken, de gebakken kippenlevertjes wat droger/knapperig even wat beter als dat we "gewend" zijn.
De biefstuk zoals bij iedere vestiging mals en waren ook hier prima.
Als afsluiter de sticky toffee.
Mooi etablissement !
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
goed concept en erg lekker als je even buiten de deur een goeie biefstuk wilt eten. die jus wil ik het recept van hebben
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Loetje, voor mij HET biefstuk restaurant van Nederland. Ik ben hier sinds de opening van het establishment in Bergen ongeveer 12 keer geweest; en de kwaliteit en van de biefstuk is tot nu toe altijd perfect geweest. (Het lukt niet veel restaurants om de temperatuur en gaarheid zo consistent te houden) Ik kan dit restaurant dan ook aan iedereen aanbevelen die van een goed stuk biefstuk houdt.

Zelf combineer ik graag de Biefstuk XL Bali met de garnering die normaliter bij de Roode Waard biefstuk hoort. Heerlijk!

De service vind ik over het algemeen beter dan gemiddeld. Naar mijn ervaring wordt je alleen buiten wel eens over het hoofd gezien, en dat is jammer. Verder is het restaurant mooi aangekleed, en vind ik vooral de speciale bar tafeltjes erg gezellig.