Loetje aan de Amstel

6,9

Jouw recensie over het restaurant Loetje aan de Amstel

Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Ondanks de goede producten is het er hier een vrij massale bedoening en zal de keuken een gestroomlijnde fabrieksachtige setting moeten hebben. Aangezien ik met een bont en vrolijk gezeschapje was maakt het niet zoveel uit. En toch, na 70,- euro afgerekend te hebben p.p. voelden we ons toch redelijk ontdaan. En dat kwam niet van het lekkere eten maar alles wat daar omheen aan de hand is.
Eliane W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Lekker gegeten maar de akoestiek is verschrikkelijk. Daarbij kwam nog dat we een luidruchtige man aan de tafel naast ons hadden die op minder dan 1 meter afstand stond. Voor de gezelligheid moet je niet bij deze Loetje zijn. Er valt niet normaal te praten aan tafel en het achtergrond geluid is er vervelend.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
We hebben hier 14/3 geluncht met 6. Personeel was verre van vriendelijk! Ongeïnteresseerd en bijna asociaal in korte antwoorden en weglopen terwijl we nog niet uitgepraat waren. Biefstuk medium besteld maar was zo rood dat hij nog koud was. Deze terug gestuurd naar de keuken, dit werd opgelost. Jammer dat Loetje zoveel naamsbekendheid heeft gecreëerd dat klantvriendelijk personeel overbodig lijkt te zijn geworden. Ik ga er namelijk om deze reden voorlopig niet meer heen.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Erg lekker gegeten bij Loetje aan de Amstel. Mijn lief nam de tonijn biefstuk en zelf koos ik voor de ossenhaas. Beide hadden een zeer goede bereiding en ook de bijgerechten (dikke frieten en salade) waren heerlijk.
Toetjes (toetje van Loetje en een cheesecake) smaakten naar meer.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Loetje staat bekend om zijn biefstuk, dus die uiteraard besteld. Biefstuk is van goede kwaliteit en prima bereid precies zoals besteld. Er mag wat minder jus op het bord dan is het in gezelschap wat makkelijker om de gezamenlijk bestelde friet en salade op je bord te doen... Bediening vriendelijk en attent, inrichting restaurant gezellig. Wij komen terug.
Salina L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Veel te druk, sashimi was duidelijk niet vers en de biefstuk erg taai. Bediening was erg traag, na het eten hebben de borden een half uur op tafel gestaan zonder dat iemand er naar omkeek.
Salina L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het begon al toen we aan kwamen. Geen plek dus een half uur wachten. We konden drankjes bestellen, maar alleen in de ice tea zaten ijsklontjes. Eenmaal binnen nog weer een kwartier wachten tot we eindelijk wat te eten hadden. De sashimi was werkelijk vreselijk. Had deze eerder gehad bij een andere vestiging maar dit was echt onder verwachting. Garnalenkroket smaakte ook raar en de boter dat bij het brood zat was al gesmolten. Vervolgens weer een half uur gewacht terwijl het personeel ons constant arrogant aankeek en een serveerster zelfs dr vingers in een potje vaseline deed zonder daarna haar handen schoon te maken! Bah!
Na dit half uur kwam het toetje. De sticky toffee was niet sticky, maar zat eerder vol met klonten. Heel vies.
Hierna konden we nog eens 10 minuten wachten op de rekening. Wat een snelle hap moest worden bleek een verspilling van de avond. Zonde, nooit meer!
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Van te voren was een wachttijd van een uur voorspeld (iets wat bij Loetje zeker kan voorkomen) en reserveren werd niet meer gedaan voor de avond. Toch besloten wij naar Loetje te gaan. Gelukkig bleek de wachttijd maar een kwartier te zijn (als je buiten kan zitten gaat de capaciteit van dit restaurant sterk omhoog) en een groot deel van onze groep was er ook nog niet. Gelukkig deded ze bij Loetje niet moeilijk (was ook ron 7 uur). Naar Loetje ga je voor de biefstuk alhoewel ze ook andere dingen hebben. Deze biefstk was zoals altijd perfect. Wel moet je allees erbij bestellen, wat niet echt veel duureder is dan dat men bij een "normaal" restaurant doet (men heeft dan wel eens het idee om porties patat samen te voegen). Dankzij ook het mooie weer heerlijk genoten, maar zoals altijd bij Loetje, hou, als je geen reservering hebt, op mooie dagen rekeing met een wachttijd (alhoewel dat mee kan vallen). Je zou ze bijna aanraden een app te ontwikkelen om de verwachtte wachttijd aan te geven...
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het eten was heerlijk. De biefstuk met jus en brood ouderwets maar heerlijk. Inderdaad jammer dat je er nog supplementen bij moet bestellen waardoor je uiteindelijk flink wat betaald voor je hoofdgerecht..
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op een maandag hier gegeten en gelukkig hadden we gereserveerd. Restaurant was hartstikke vol. We waren met z'n vieren en vooraf hadden we aspergesoep en Sashimi wat beide heerlijk smaakte. Daarna de beroemde biefstuk, want ja bij Loetje eet je biefstuk. De ober raadde aan 2 patat te nemen (was ruim voldoende) en brood. Mooie porties en heerlijk gegeven. Als toetje nog de Crème brûlée en Sticky Toffee ook ook dat was prima. Een absolute aanrader!
Ilse22 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
biefstuk Bali is heerlijk. Bediening is vriendelijk.
Maar het parkeren is hier echt zooo vervelend. Ruim 6 euro aan het einde van de straat als de (te kleine) parkeerplaats vol is.
Jammer is dat.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Veel te veel mensen aangenomen. We konden nergens zitten. Afgesproken om 20.15 uur. Pas aan tafel 21.15.
Eten is goed, maar niet heel bijzonder. Wel heel erg duur, we waren 65,00 per persoon kwijt. Alles moet apart bestelt worden, dus ook de friet en sla en brood.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Beproefd concept. Hoewel er een kaart is kom ik (en volgens mij de meeste anderen) hier om de befaamde biefstuk te eten, in dit geval met een zakenrelatie. Onverwacht op vrijdagavond geen wachttijd, heerlijk. Biefstuk was precies goed qua garing, maar was iets minder mals dan ik gewend ben. Twee maal de kleine biefstuk plus een maal friet en een maal gemengde salade was meer dan voldoende voor ons samen. Koffie toe ook van prima kwaliteit. Vlotte, vriendelijke bediening, moest alleen bij het afrekenen iets te lang wachten...
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met een groep naar Loetje getogen. Parkeerplaats was vol, rondje rijden en 8 euro dokken voor een plekje. Super druk, moet je van houden, maar goed met de groep was het gezellig. Vooraf vistrio, lekker. Biefstuk Bali. Wordt opgediend op een bord vol jus?? Verder zit er niets bij en moet je alles bijbestellen. Behalve brood op te soppen. Dat doe je dus ook met je bijbestelde patat en sla. Een ding, ze hebben een goede slager en ze kunnen een biefstukje bakken. Maar dat was het dan ook.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekkere biefstuk, slappe sla voor 5 euro en lekkere patat. Wederom lange wachttijd van een uur ipv toegezegde 20 minuten. Biefstuk op een wel afgewassen maar niet schoon bord, cola vergeten en wel afgewerkt in 1 uur. Erg weinig plezier voor veel geld. Gaat Loetje aan succes ten onder? Blijkbaar niet gezien de drukte.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Kwaliteit van de biefstukken is zoals altijd erg goed, alleen begint het te irriteren dat je alleen voor een stuk - weliswaar perfect gegaard - vlees (well done) op een verder leeg wit bord bijna 18 euro moet neertellen met niks erbij. Frietjes, salade en ander garnituur alleen tegen meerprijs. Ook hier prima van kwaliteit maar weinig verrassend, het is rechttoe, rechtaan.
Natasja marcel S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
beste biefstuk mooie locatie fijne no nonsense sfeer het is er altijd afgeladen dat zegt genoeg goed georganiseerd en snel. wij zijn fan
Hobby-eet-ster .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was druk maar gezellig eerst aan de bar wat gedronken. Vlotte gezellige bediening. Heerlijke zeetong en super biefstukken.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Biefstuk zoals gewoonlijk van hoge kwaliteit. Service aan tafel en bij aankomst erg vriendelijk. Opvallend was deze keer een lompe serveerster die met vol dienblad zich erg star opstelde en bijna iedereen opzij duwde in het linker (bar) gedeelte van de zaak. En uitzonderlijk...... de veel te lang gefrituurde frietjes. Verder was het weer goed hoor.
bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Gewoon lekker! Ik genoot van de salade geitenkaas en mijn tafelgenoot van de salade kip.
Vriendelijke bediening die zich onopvallend tussen de gasten bevond!
Een heerlijke kop koffie als afsluiter!
Gewoon fijn om hier te zijn voor de lunch, zeker nu we heerlijk konden genieten van een heerlijk nazomers zonnetje op het terras van de fijne binnentuin.
Tot snel weer!