Loetje aan de Amstel

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Loetje aan de Amstel

Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Loetje staat bekend om zijn biefstuk, dus die uiteraard besteld. Biefstuk is van goede kwaliteit en prima bereid precies zoals besteld. Er mag wat minder jus op het bord dan is het in gezelschap wat makkelijker om de gezamenlijk bestelde friet en salade op je bord te doen... Bediening vriendelijk en attent, inrichting restaurant gezellig. Wij komen terug.
Salina L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Veel te druk, sashimi was duidelijk niet vers en de biefstuk erg taai. Bediening was erg traag, na het eten hebben de borden een half uur op tafel gestaan zonder dat iemand er naar omkeek.
Salina L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het begon al toen we aan kwamen. Geen plek dus een half uur wachten. We konden drankjes bestellen, maar alleen in de ice tea zaten ijsklontjes. Eenmaal binnen nog weer een kwartier wachten tot we eindelijk wat te eten hadden. De sashimi was werkelijk vreselijk. Had deze eerder gehad bij een andere vestiging maar dit was echt onder verwachting. Garnalenkroket smaakte ook raar en de boter dat bij het brood zat was al gesmolten. Vervolgens weer een half uur gewacht terwijl het personeel ons constant arrogant aankeek en een serveerster zelfs dr vingers in een potje vaseline deed zonder daarna haar handen schoon te maken! Bah!
Na dit half uur kwam het toetje. De sticky toffee was niet sticky, maar zat eerder vol met klonten. Heel vies.
Hierna konden we nog eens 10 minuten wachten op de rekening. Wat een snelle hap moest worden bleek een verspilling van de avond. Zonde, nooit meer!
Laurens J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Van te voren was een wachttijd van een uur voorspeld (iets wat bij Loetje zeker kan voorkomen) en reserveren werd niet meer gedaan voor de avond. Toch besloten wij naar Loetje te gaan. Gelukkig bleek de wachttijd maar een kwartier te zijn (als je buiten kan zitten gaat de capaciteit van dit restaurant sterk omhoog) en een groot deel van onze groep was er ook nog niet. Gelukkig deded ze bij Loetje niet moeilijk (was ook ron 7 uur). Naar Loetje ga je voor de biefstuk alhoewel ze ook andere dingen hebben. Deze biefstk was zoals altijd perfect. Wel moet je allees erbij bestellen, wat niet echt veel duureder is dan dat men bij een "normaal" restaurant doet (men heeft dan wel eens het idee om porties patat samen te voegen). Dankzij ook het mooie weer heerlijk genoten, maar zoals altijd bij Loetje, hou, als je geen reservering hebt, op mooie dagen rekeing met een wachttijd (alhoewel dat mee kan vallen). Je zou ze bijna aanraden een app te ontwikkelen om de verwachtte wachttijd aan te geven...
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Het eten was heerlijk. De biefstuk met jus en brood ouderwets maar heerlijk. Inderdaad jammer dat je er nog supplementen bij moet bestellen waardoor je uiteindelijk flink wat betaald voor je hoofdgerecht..
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op een maandag hier gegeten en gelukkig hadden we gereserveerd. Restaurant was hartstikke vol. We waren met z'n vieren en vooraf hadden we aspergesoep en Sashimi wat beide heerlijk smaakte. Daarna de beroemde biefstuk, want ja bij Loetje eet je biefstuk. De ober raadde aan 2 patat te nemen (was ruim voldoende) en brood. Mooie porties en heerlijk gegeven. Als toetje nog de Crème brûlée en Sticky Toffee ook ook dat was prima. Een absolute aanrader!
Ilse22 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
biefstuk Bali is heerlijk. Bediening is vriendelijk.
Maar het parkeren is hier echt zooo vervelend. Ruim 6 euro aan het einde van de straat als de (te kleine) parkeerplaats vol is.
Jammer is dat.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Veel te veel mensen aangenomen. We konden nergens zitten. Afgesproken om 20.15 uur. Pas aan tafel 21.15.
Eten is goed, maar niet heel bijzonder. Wel heel erg duur, we waren 65,00 per persoon kwijt. Alles moet apart bestelt worden, dus ook de friet en sla en brood.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Beproefd concept. Hoewel er een kaart is kom ik (en volgens mij de meeste anderen) hier om de befaamde biefstuk te eten, in dit geval met een zakenrelatie. Onverwacht op vrijdagavond geen wachttijd, heerlijk. Biefstuk was precies goed qua garing, maar was iets minder mals dan ik gewend ben. Twee maal de kleine biefstuk plus een maal friet en een maal gemengde salade was meer dan voldoende voor ons samen. Koffie toe ook van prima kwaliteit. Vlotte, vriendelijke bediening, moest alleen bij het afrekenen iets te lang wachten...
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met een groep naar Loetje getogen. Parkeerplaats was vol, rondje rijden en 8 euro dokken voor een plekje. Super druk, moet je van houden, maar goed met de groep was het gezellig. Vooraf vistrio, lekker. Biefstuk Bali. Wordt opgediend op een bord vol jus?? Verder zit er niets bij en moet je alles bijbestellen. Behalve brood op te soppen. Dat doe je dus ook met je bijbestelde patat en sla. Een ding, ze hebben een goede slager en ze kunnen een biefstukje bakken. Maar dat was het dan ook.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekkere biefstuk, slappe sla voor 5 euro en lekkere patat. Wederom lange wachttijd van een uur ipv toegezegde 20 minuten. Biefstuk op een wel afgewassen maar niet schoon bord, cola vergeten en wel afgewerkt in 1 uur. Erg weinig plezier voor veel geld. Gaat Loetje aan succes ten onder? Blijkbaar niet gezien de drukte.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Kwaliteit van de biefstukken is zoals altijd erg goed, alleen begint het te irriteren dat je alleen voor een stuk - weliswaar perfect gegaard - vlees (well done) op een verder leeg wit bord bijna 18 euro moet neertellen met niks erbij. Frietjes, salade en ander garnituur alleen tegen meerprijs. Ook hier prima van kwaliteit maar weinig verrassend, het is rechttoe, rechtaan.
natasja S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
beste biefstuk mooie locatie fijne no nonsense sfeer het is er altijd afgeladen dat zegt genoeg goed georganiseerd en snel. wij zijn fan
Hobby-eet-ster .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was druk maar gezellig eerst aan de bar wat gedronken. Vlotte gezellige bediening. Heerlijke zeetong en super biefstukken.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Biefstuk zoals gewoonlijk van hoge kwaliteit. Service aan tafel en bij aankomst erg vriendelijk. Opvallend was deze keer een lompe serveerster die met vol dienblad zich erg star opstelde en bijna iedereen opzij duwde in het linker (bar) gedeelte van de zaak. En uitzonderlijk...... de veel te lang gefrituurde frietjes. Verder was het weer goed hoor.
bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Gewoon lekker! Ik genoot van de salade geitenkaas en mijn tafelgenoot van de salade kip.
Vriendelijke bediening die zich onopvallend tussen de gasten bevond!
Een heerlijke kop koffie als afsluiter!
Gewoon fijn om hier te zijn voor de lunch, zeker nu we heerlijk konden genieten van een heerlijk nazomers zonnetje op het terras van de fijne binnentuin.
Tot snel weer!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Natuurlijk een fantastische nazomeravond om op het terras een plaatsje aan het water te krijgen. De biefstukken en de jus, salade en frites waren weer als vanouds. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat de biefstukken in de loop der jaren wat kleiner zijn geworden. Beetje druk op het terras waardoor af en toe de aandacht van de bediening trekken voor een biertje best lastig was. Later op de avond ging dat wel lekker vlot! Was een topavond.
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Blij met Loetje, een gezellig restaurant voor iedereen. Ook voor kinderen zeer toegankelijk.
De biefstukken zijn voortreffelijk; de kalfslever is overheerlijk.
Niet zonder reden breidt de keten zich snel uit wat voor de horeca een aanwinst betekent.
Bediening aardig en supersnel. Loetje, een absolute aanrader.
K D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin! Voorafje is niet nodig. Ossenhaas en schnitzel, frietjes en salade is voor ons echt voldoende. stickey fingers voortreffelijk. meerdere vorkjes or lepels om samen te delen is daar heel gewoon
freek H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ook deze Loetje maar aan de bezoek lijst toegevoegd en ook weer tevreden, de biefstuk & witte sneetjes brood om te soppen in de jus, de patat met heerlijk mayo wat gebakken kippenlevertjes erbij het enigste dat de salade het voor wat mij betreft net niet heeft...Dan toch maar de sticky toffee.