Loetje aan de Amstel

Meer informatie over restaurant Loetje aan de Amstel

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Lekkere biefstuk, slappe sla voor 5 euro en lekkere patat. Wederom lange wachttijd van een uur ipv toegezegde 20 minuten. Biefstuk op een wel afgewassen maar niet schoon bord, cola vergeten en wel afgewerkt in 1 uur. Erg weinig plezier voor veel geld. Gaat Loetje aan succes ten onder? Blijkbaar niet gezien de drukte.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Kwaliteit van de biefstukken is zoals altijd erg goed, alleen begint het te irriteren dat je alleen voor een stuk - weliswaar perfect gegaard - vlees (well done) op een verder leeg wit bord bijna 18 euro moet neertellen met niks erbij. Frietjes, salade en ander garnituur alleen tegen meerprijs. Ook hier prima van kwaliteit maar weinig verrassend, het is rechttoe, rechtaan.
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
beste biefstuk mooie locatie fijne no nonsense sfeer het is er altijd afgeladen dat zegt genoeg goed georganiseerd en snel. wij zijn fan
Hobby-eet-ster .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het was druk maar gezellig eerst aan de bar wat gedronken. Vlotte gezellige bediening. Heerlijke zeetong en super biefstukken.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Biefstuk zoals gewoonlijk van hoge kwaliteit. Service aan tafel en bij aankomst erg vriendelijk. Opvallend was deze keer een lompe serveerster die met vol dienblad zich erg star opstelde en bijna iedereen opzij duwde in het linker (bar) gedeelte van de zaak. En uitzonderlijk...... de veel te lang gefrituurde frietjes. Verder was het weer goed hoor.
Bobomeg .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Gewoon lekker! Ik genoot van de salade geitenkaas en mijn tafelgenoot van de salade kip.
Vriendelijke bediening die zich onopvallend tussen de gasten bevond!
Een heerlijke kop koffie als afsluiter!
Gewoon fijn om hier te zijn voor de lunch, zeker nu we heerlijk konden genieten van een heerlijk nazomers zonnetje op het terras van de fijne binnentuin.
Tot snel weer!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Natuurlijk een fantastische nazomeravond om op het terras een plaatsje aan het water te krijgen. De biefstukken en de jus, salade en frites waren weer als vanouds. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat de biefstukken in de loop der jaren wat kleiner zijn geworden. Beetje druk op het terras waardoor af en toe de aandacht van de bediening trekken voor een biertje best lastig was. Later op de avond ging dat wel lekker vlot! Was een topavond.
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Blij met Loetje, een gezellig restaurant voor iedereen. Ook voor kinderen zeer toegankelijk.
De biefstukken zijn voortreffelijk; de kalfslever is overheerlijk.
Niet zonder reden breidt de keten zich snel uit wat voor de horeca een aanwinst betekent.
Bediening aardig en supersnel. Loetje, een absolute aanrader.
H D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin! Voorafje is niet nodig. Ossenhaas en schnitzel, frietjes en salade is voor ons echt voldoende. stickey fingers voortreffelijk. meerdere vorkjes or lepels om samen te delen is daar heel gewoon
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ook deze Loetje maar aan de bezoek lijst toegevoegd en ook weer tevreden, de biefstuk & witte sneetjes brood om te soppen in de jus, de patat met heerlijk mayo wat gebakken kippenlevertjes erbij het enigste dat de salade het voor wat mij betreft net niet heeft...Dan toch maar de sticky toffee.
Patty S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Hierheen gegaan omdat er op tripadvisor vaak werd gezegd dat ze de lekkerste biefstuk van Nederland hadden. Niet de lekkerste die ik heb gehad, maar zeker wel smakelijk. Bijgerechten moesten wel apart worden bijbesteld en dat betekende wel dat je niet standaard grote portie friet erbij kreeg, wat juist wel erg fijn was. Voorgerecht was ook nice, kippensoep en de geitenkaas salade en als nagerecht hadden we beide créme brulée.

Al in al, zeker een lekker restaurant en een aanradertje. Wel op een gegeven moment druk, maar voor twee personen vrij snel plek.
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op zondag heerlijk geluncht op het terras achter. Prettig in de zon en uit de wind. Dit keer eens geen biefstuk, maar wel wat anders lekkers. De pastrami club sandwich was erg lekker. Minder vond ik de bediening die zeker niets fout deden, maar ook niet heel attent of vlot waren.
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Tweemaal gegeten bij Loetje aan de Amstel. Het eten is er altijd zeer goed. Ook de wisselende gerechten (soepen en toetjes) zijn altijd de moeite waard.
Service is ook goed, maar er worden wel hier en dingetjes dingetjes vergeten. Maar na nog een keer vragen is het zo in orde. Service scoort alsnog goed omdat personeel vriendelijk is.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Trek in een goede biefstuk, dan ga je uiteraard naar Loetje. Heerlijke ossenhaas, friet, salade en champignons er bij en tegen een redelijke prijs. Personeel zoals altijd zeer vriendelijk en attent, zowel de bediening als de parkeerwacht. Kortom aan aanrader!
Lekkerbekkie000 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik had vandaag super lekker met mijn partner op het achter terras gegeten. Het eten was Subliem! De bediening was ook super. Met name een getinte dame met een enorme tatoo op haar arm, zij nam voor iedereen de tijd en gaf alle tafels evenveel aandacht. Wij voelden ons ook echt "speciaal bediend" door haar. Wij komen hier dan ook zeker terug!
BDJ89 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Alvorens een optreden in de nabij gelegen Ziggo Dome een terrasje gepakt bij Loetje, heerlijk kunnen borrelen in de zon en opvolgend een goede biefstuk gegeten. Service was erg snel en accuraat, biefstukken goed gebakken naar wens welke ook gewoon erg vlot doorkomen ondanks de drukte. Erg fijn ook dat er parkeerplekken zijn achter het restaurant.

S B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Leuke kleine restaurant met een goede menukaart. Gezellig terras a/d achterkant v/h restaurant en a/d overkant v/d straat. Ik ben daar gaan lunchen met mijn partner en zoon. We zaten binnen a/d bar want het terras was vol. Het was heel druk. Desondanks was de bediening vlot en hoeven we niet al te lang op onze bestelling te wachten. Daarna hebben we als toetje lekker ijs gehaald bij IJSJE a/d AMSTEL
Eveline G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijk gegeten (biefstuk, frietjes en sla, sticky toffeecake). De bediening is zoals altijd strak georganiseerd en snel. Foutjes werden gemaakt maar snel en vriendelijk opgelost. We komen snel weer!
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Voor het eerst bij loetje aan de amstel geweest en het was super! De biefstuk en sate waren zoals altijd heerlijk! Het was heel druk en daarom hebben we aan de bar gegeten! Was erg gezellig! Barman was super vriendelijk en kwam met allemaal goede suggesties wat het bier betreft! Inrichting is gezellig! Aanrader!
Deberk1965 B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Weer eens behoefte aan een prachtige biefstuk en dan kom je toch snel weer uit bij Loetje. Zoals gebruikelijk was het weer gruwelijk druk maar dat mocht de pret niet drukken. Bij de ontvangst werd ons bijna tot op de minuut nauwkeurig ons wachten voorspeld (45 minuten) die wij in de bar met een paar aperitiefjes doorbrachten. Het was het waard.

Het eten is heerlijk recht toe recht aan een van prima kwaliteit. We hebben kortom weer heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.