Lodewijck's eetcafé

Van Limburg Stirumstraat 14A 1051 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-202236020

Meer informatie over restaurant Lodewijck's eetcafé

Kan beter
kamer I.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gister met ons vieren gegeten en de porties waren erg klein (alleen de hamburger was nog redelijk vullend, maar ook niet meer dan dat). Toen de ober vroeg of het gesmaakt had maakte ik daar een opmerking over. Vervolgens vroeg hij of we nog iets wilden drinken, waarop we zeiden dat we de rekening wilden. Tien minuten later vroegen we dat nogmaals en toen zei hij dat hij dacht dat we nog wat wilden drinken. Het was niet erg druk en hij had het nota bene zelf gevraagd (zoiets zit ook in zijn workflow neem ik aan). Dat was dus gewoon een leugen en naar ik aanneem pesterij omdat ik zo vermetel was geweest eerlijk te zijn.
Zijn (al dan niet vriendelijk bedoelde) handtastelijkheid was trouwens ook niet erg aangenaam.
MiekeWin .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteren voor de tweede keer hier geluncht. Speciaal teruggekomen voor de heerlijke tuna melt! Erg aardige bediening. Mooie aankleding.
Amsterdammer2010 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik heb heerlijke saté gegeten bij Lodewijck's. Kleine stukjes vlees knapperig gegrilled met een zalige saus; een Singha biertje maakte het compleet! Mijn partner had een steak de bavette en zij was ook zeer tevreden. Erg vriendelijke bediening!
Rick Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Afgelopen weekend wezen eten, vaak langs gelopen en altijd geïnteresseerd geweest door de strakke inrichting. Het eetcafé ligt naar het Westerpark en het eten is gewoon goed zonder al te duur te zijn. Goede hamburgers met lekkere frieten en geode Gin Tonics en lekkere bieren op de tap! Daarnaast een zeer vriendelijke bediening, zeker een aanrader!