Lodewijck's eetcafé

Van Limburg Stirumstraat 14A 1051 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-202236020

Meer informatie over restaurant Lodewijck's eetcafé

MiekeWin .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteren voor de tweede keer hier geluncht. Speciaal teruggekomen voor de heerlijke tuna melt! Erg aardige bediening. Mooie aankleding.
Amsterdammer2010 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik heb heerlijke saté gegeten bij Lodewijck's. Kleine stukjes vlees knapperig gegrilled met een zalige saus; een Singha biertje maakte het compleet! Mijn partner had een steak de bavette en zij was ook zeer tevreden. Erg vriendelijke bediening!
Rick Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Afgelopen weekend wezen eten, vaak langs gelopen en altijd geïnteresseerd geweest door de strakke inrichting. Het eetcafé ligt naar het Westerpark en het eten is gewoon goed zonder al te duur te zijn. Goede hamburgers met lekkere frieten en geode Gin Tonics en lekkere bieren op de tap! Daarnaast een zeer vriendelijke bediening, zeker een aanrader!