Lodewieck

Denneweg 5 2514 CB Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lodewieck

Degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Een goede omelet met spinazie en geitenkaas.
Brood is aan de dikke kant.
De inrichting is wat gedateerd. Houten tafels, verder erg donker.
FernandeC .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Interieur is simpel en vrij donker. Het gebak is duidelijk zelf gemaakt (wat een pluspunt is!) en ziet er mooi uit. Wel erg groot en massief. Koffie is prima, maar niet bijzonder. Maar de service...... Bah. Wat een arrogantie en desinteresse. Er straalt niets vriendelijks uit van het personeel. Je voelt je bijna ongewenst. Of komt dat misschien omdat ik geen vast gast ben of duidelijk niet 'ons soort menschen' ben van de Dennenweg? Alle gasten zijn toch welkom in een horecagelegenheid? (Voor de duidelijkheid: ik ben een normale nette dame, maar geen 'Haagsche kak'.)

Er zijn veel leukere koffie/lunch zaken in Den Haag Centrum.
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Ik ben een kritische horeca bezoekster. Niet snel tevreden. Maar Lodewieck voldoet aan mijn eisen. Het is er schoon. De bediening vriendelijk, de kaart overzichtelijk, goede prijs, verse ingrediënten, en een mooi uitzicht op de Denneweg richting Lange Voorhout. Publiek is een mengelmoes van "pakken", toeristen uit alle windstreken en locals. In tegenstelling tot de mevrouw hieronder, zijn mijn kinderen immer welkom. Maar het scheelt wellicht dat ze rustig aan tafel zitten en zich gewoon gedragen?? (Dat is mijn eigen mening, en staat los van de recensie). Heb ik kritische punten? Misschien flauw: het toilet is wat klein, maar schoon! Als het druk is zit het goed vol, maar je wordt altijd direct geholpen. Akoestiek kan beter. Door het hoge plafond klinkt het dan ook "wat vol". Klein maar ervaren team. De taarten die zij zelf maken, staan op de toonbank op je te wachten. Dat toeristen speciaal voor hun carrotcake komen, zegt mij genoeg. Ik bestel altijd koffie (goede boon en temperatuur), een stuk taart en een Mega Vega. Rijkelijk belegd en met professie gemaakt door hun kok. Ik kom hier iedere maand, al 5 jaar met veel plezier. Wanneer openen jullie een vestiging in Amsterdam?!?
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Koffie was prima. Taartstukken mogen van mij wel kleiner. Erg groot en zoet.. (en ik ben gek op zoet, maar dit was te...)

Lodewieck staat hier op Iens beschreven als "Kindvriendelijk", maar is dat absoluut NIET! Geen kinderstoel, geen mogelijkheid tot verschonen, geen speelhoekje/kleurplaat oid. Ik heb mij voor het eerst ongemakkelijk gevoeld dat ik kinderen bij me had!! Ter info: Ik werk zelf al jaren in de horeca en kom regelmatig in diverse horeca gelegenheden. Lodewieck was bijna leeg... 4 andere gasten en wij met z'n 4en, verder helemaal leeg... De mevrouw berispte me vanuit het midden van de zaak als volgt, toen mijn kindjes wat heen en weer liepen door de (vrijwel lege) zaak : "Mevrouw... Vindt u het HEEL erg?! Er zijn nog meer gasten!"

Wat een arrogantie! Voor mij dus geen Lodewieck meer!
Philip .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Lekkere cappuccino en goede thee, maar vooral: keuze uit enkele heerlijke, ambachtelijke taarten. De bediening is vlot, precies zoals het moet als je koffie gaat drinken. De ontbijtgerechten die we langs zagen komen voor andere gasten zagen er ook prima uit. De akoestiek is wat minder, maar voor ontbijt, lunch of koffie is dat niet bezwaarlijk.
CIndy M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
tijdens weekendje den haag hier 2 dagen achter elkaar koffie/thee gedronken. helemaal goed: lekkere koffie en thee, taart ook lekker en bediening vriendelijk.
Mariska1982 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2013
Wat een leuke lunchplek is dit! Prachtige salades en porties aan de goede kant. Snelle en adequate service. Nog een stuk chocolade taart meegenomen om aan collega's uit te delen: dat wordt smullen!
Myra R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Hoewel lekker geluncht, is het niet meer zoals het was. Mijn Fiona Special had veel brood en minder erop. Smaak was prima, dat weer wel. De bediening is ok, maar het kan vriendelijker en alerter. Prima plek voor de lunch (wel erg slechte akoestiek), maar helaas is het echt niet meer zoals voorheen...