Locanta Grill Restaurant

Dorpsstraat 71 7468 CE Enter Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Locanta Grill Restaurant

Marja D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Heerlijk gegeten, leuke gevarieerde kaart. Vooral het grand dessert en de tiramisu waren een feestje. Prettige attente bediening zonder opdringerig aanwezig te zijn. En wat fijn dat een karaf water zonder discussie gebracht wordt. Strakke verzorgde inrichting. Een zaak die je graag meer gasten gunt.
Lisenka S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Tijdens ons verblijf op landalpark De Elsgraven wederom met onze kinderen gaan dineren bij dit restaurant in Enter. Service en bediening is goed en netjes verzorgd. Eten was heerlijk. Aanrader in het najaar zijn de wildgerechten. Ook voor kinderen hebben ze genoeg keus, kindertoetje is natuurlijk helrmaal een feestje.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gisterenavond heerlijk gegeten,,,goede bediening en prima sfeer.
Alleen wat mij erg opviel was dat wij op zaterdagavond gereserveerd hadden,maar uiteindelijk was dat volgens mij niet nodig omdat wij "de enige gasten" waren ober de hele avond.
Ik roep ook iedereen op om daar eens te gaan eten,,,,,,,,,want dat smaakte erg lekker.
Groetjes Erik
Maureenzand .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Het eten is heerlijk en er is veel te overleggen. Als je iets extra of net een beetje anders wilt, dan kan dat zonder problemen. Vlees is perfect gebakken, en ook vis is lekker. De inrichting is weliswaar een beetje te modern voor zo'n karakteristiek pand, maar de bediening is vriendelijk en correct. Goeie zaak.
Magdalene D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Wij vinden de irichting niet gezellig, te schl licht en de muziek te hard. Maar het eten is hier prima, goed gegrild vlees en mooi geserveerd.
De eigenaar is beschaafd en vriendelijk. Prima wijnkaart en je kunt ook de huiswijn voorproeven.De prijzen zijn isschien aan de hoge kant, maar wij zijn r nu drie keer wezen eten en het is nog steeds voor herhaling vatbaar.
Martijn en Magalene