Locals

Meer informatie over restaurant Locals

Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 18:00

Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Maakt niet uit wat je kiest van de kaart, alles is lekker. Soepen, taarten, bijna alles wordt zelf gemaakt en dat proef je.
Een gezellige huiselijke sfeer op een geweldige locatie.
Appelenei .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijke lunchroom, gezellige sfeer, enthousiaste bediening. De zelfgebakken taartjes zijn heerlijk! Veel keuze uit diverse broodjes, aanrader is het broodje serranoham. Wel jammer dat het broodje makreelsalade van de kaart is :-(. Koffie is top hier..
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Vanmiddag hier heerlijk aan de Illy koffie gezeten met huisgemaakte taart. Zag op de kaart ook diverse broodjes en soep staan! Erg leuke ontdekking, moet je geweest zijn. Ze werken met locale leveranciers en alleen met mooie verse producten. Ik ben fan!
-S .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Kleinschalig, gezellig en local.
Centrale locatie, heerlijke koffie en thee.
Verse, zelfgemaakte taarten.
Gevarieerde keuze van vers bereide broodjes met locale producten.
Frisse, verse smoothies.