Locals Grand Café

Nieuwstraat 69 1671 BC Medemblik Nederland Kaart
31-227820944

Over het restaurant Locals Grand Café

Voor locals

Locals Grand Café is de hotspot van Medemblik. De sfeer is toegankelijk en warm en er is kwalitatief goed eten. In dit rustieke laid-back restaurant kan je terecht voor eten gemaakt met een Big Green Egg. Door deze barbecue krijgen vlees, vis, groenten en fruit een heerlijke rooksmaak zonder asresten. Blijf na het eten gerust even hangen om te borrelen en gezellig uit te gaan want ook daarvoor kun je bij Locals Grand Café terecht.

Meer informatie over restaurant Locals Grand Café

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Locals Grand Café

Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Niet precies wat we ervan verwacht hadden. Ossenhaas was goed maar nier bijzonder. De ossenhaas was duur in verhouding met de kwaliteit. Bediening was goed, het restaurant ook. Eigenlijk niet speciaal.
Fijn P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016

ik heb niet lekker gegeten vlees was taai en niet goed bereid . zoo jammer. de zelfde avond aan gegeven maar geen passend alternatief.

we komen niet meer terug en ik kan ook zeker geen reclame voor jullie maken. een gemiste kans
lieda1956 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was er ontzettend koud.
De ossenhaas was niet goed en toen we die terug gaven zei de bedienster dat er niks aan de hand was met het vlees terwijl er een heel vlies in zat. Gelukkig maakte het nagerecht weer veel goed.
jeltjedejong .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Mochten met de ah-bon kiezen van de hele kaart. Het voorgerecht bestond uit allemaal kleine hapjes, die allen goed smaakten. Als hoofdgerecht kozen we voor de vegetarische schotel die bestond uit een combinatie van geitenkaas, bietjes, zoete paprika, diverse andere groentes en gebrande noten. De sorbet had heerlijk, niet te zoet ijs en lekkere vruchtjes. De bediening was uiterst vriendelijk. Een adres om terug te komen.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
De carpaccio was heerlijk, een groot voorgerecht.
Als topper de ossenhaas van de big green egg. Zo smeuïg!
Echt een aanrader.
Leonard N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Schitterende zaak, prettige bediening, geinteresseerd. Alleen bij het afrekenen iet wat gehaast. Eerst afrekenen en dan de rekening, die niet klopte. Niet helemaal goed gecorrigeerd, jammer. Eten was lekker, maar de verse friet, leek meer malen gebakken, donker en hard. Lang moeten wachten op het eten, benieuwd hoe dat gaat in een volle zaak, nu 2 tafels bezet.
Cooksan C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Eten prima en goed op smaak.
Ik heb zelf de fles wijn open gemaakt bediening was zeer amicaal.
Komen zeker nog een keer terug.
M.v.g.
A Clemens
Ingegj S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijk gegeten, prachtige produkten uit de buurt. Prijs kwaliteit was goed. De procureur vond ik het lekkerst ex equo met de tartaar.De merlot huiswijn was zondermeer goed, evenals de pinot grigio. Bediening attent en vriendelijk. De atmosfeer kan gezelliger, het oogt ook wat rommelig. Maar ondanks dat een aanrader, wij komen terug.
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
we hadden meerdere voorgerechtjes die allemaal heerlijk smaakten, daarna hadden we de burger en de procureur van varken, ook allebei erg lekker en vervolgens de granddessert. We hebben genoten van het eten
Mons M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vriendelijke en complete bediening. Niet een heel uitgebreide kaart maar wat ze serveren is van prima kwaliteit. Bereid op de Big Green Egg dus daardoor een goede smaak. Alles meer dan genoeg.
Robert-jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Leuk restaurant, niet te formeel, met een open keuken maar wel een beetje rumoerig. Het eten vonden wij heel goed, ik had de burger en mijn vrouw het vegatatisch gerecht. Beide gerechten waren zeer smaakvol.
De bediening is vlot en aardig al met al een zeer geslaagde avond.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Ontzettend leuke tent, gezellige sfeer en een leuke vlotte bediening, eten was zeer smakelijk en weer net even anders qua opmaak. Genoeg keuze op de kaart met voor elk wat wils, ook leuk het kijkje in de keuken vanaf je tafel. Een echte aanrader dus!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
We hebben bij Locals gegeten met de AH-actie. En we mochten gewoon uit de hele kaart kiezen. Het goedkoopste gerecht geldt dan als het tweede menu gratis. Dus dat was leuk. Verder was de bediening wel OK, het eten wel OK en de sfeer ook wel OK. Maar...om nu te zeggen dat we weer terug komen, nee. En dat heeft te maken met dat alles wel OK is maar niet bijzonder. Het is een Grand Cafe, maar zonder de allure. De bediening is correct maar zonder het enthousiasme. Het voorgerecht de carpaccio met bietjes erbij was wel grappig. Maar het geheel zag er niet zo smakelijk uit, terwijl het wel lekker was. Mijn partner nam als hoofdgerecht de rib eye. Er hoort wel wat vet bij te zitten, maar voor zijn gevoel bestond de rib eye voor de helft uit vette gedeeltes. Ik nam de zalm, en dat was zoals een zalm hoort te zijn, maar ik vond het niet heel lekker of speciaal. Mijn nagerecht was een bolletje sorbetijs, ook niks mis mee, maar ach.. Dus een 7 min voor het eten en de service. Jammer!
Lorenzo M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Voorgerechten waren heerlijk! Hoofdgerecht was goed, kaasplankje en grand dessert ook. Wel weinig keus op de kaart. Wij waren uiteten met de kinderen en maakten gebruik van de actie 1 driegangen diner gratis van AH. Wat ons erg tegen viel is dat het hoofdgerecht van onze jongste (€6,75) als gratis werd aangemerkt terwijl we 3 normale hoodfgerechten ( ruim (€20 p.p)dienden af te rekenen. Ook is de prijs tov kwaliteit aan de stevige kant! Inrichting is erg mooi en bediening was ook goed.
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Leuke tent. Helaas is er wat weinig zorg besteedt aan de akoestiek. Als het druk is dan is het een beetje tegen elkaar opboksen qua stemgeluid. En helemaal als er 20, 30 vrijgelaten dames zitten die een een of andere workshop hadden op deze locatie. Echt vreselijk. De tafels zijn best goed verspreid. Alleen ga niet voorin zitten want je wordt gek van die lui die ieder keer in en uitlopen en de (dubbele) deur open laten en je vervolgens iedere keer van tafel af kan om dan zelf maar die deur dicht te gaan doen. Wat is dat storend zeg. Qua eten weinig op aan te merken al vond ik de broodjes van de burgers vaak wat droog en de friet wat koud. Zonde want dat hoeft niet. Maar dan staat het te lang op de bar van de (open) keuken. Misschien dat een ieder zijn taak nog eens aandachtig kan bestuderen want ik denk dat de beleving voor de klant nog wat beter wordt. Succes! En we komen zeker nog een keer bij jullie eten.
janny-fanzen .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Helemaal top, eten buitengewoon goed, service en bediening top, zeker een restaurant om aan te bevelen, wij gaan er zeker terug.
Rob Van S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
ik had een mooi stuk vlees wegny perfect gegrild
de groente was heerlijk gegrild maar helaas wel dermate weinig dat ik een behoorlijk portie heb bij besteld . de zeer grote portie oma frieten waren wat slap / als eerste onder de rode lamp tot alles klaar was. de bediening was heel netjes en gezellig toffe meiden klasse!
E _.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Geluncht bij Locals, een speciaal broodje kroket van een ambachtelijke maker. Dat hebben ze bij Locals wel waargemaakt, alleen het zijn dan wel meteen 2 kroketten met ongelooflijk dik gesneden brood. Bruinbrood was niet erg overtuigend, het was wel bruin gekleurd, maar volgens mij niet echt volkoren, maar gewoon witbrood gekleurd met gebrande mout.
Smaak was in orde, alleen het frituurvet was waarschijnlijk al wat ouder, want dat rook je heel erg. De flesjes appel/aardbeiensap zagen er wel heel erg oud uit, misschien zelfs al over de datum (maar omdat de dop er al af was dat niet kunnen controleren).
Irritant harde muziek binnen en de zitjes zijn ook niet erg confortabel.

In de basis dus wel potentie, maar ze laten nog te veel steekjes vallen.
Wiesklos K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We begonnen met carpaccio en die was verrukkelijk, daarna de pork beaf en deze was ook heerlijk. De bediening was vriendelijk en vlot en het eethuis vonden wij ook gezellig ingericht. Eerst was het tamelijk fris omdat de buitendeur open stond maar toen deze gesloten werd was het aangenaam vertoeven. We namen cappucino en Irish koffie toe en ginngen voldaan entevreden naar huis. Absoluut een aanrader!!
Marnix D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
vriendelijke bediening met een oprechte lach, ruim opgezet (geen tafeltje hutje mutje). Eten was goed (biefstuk gegrild op de green egg)