Local 1478

Grotestraat Centrum 10 6301 CX Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Local 1478

De mediterrane kookstandaard

Je loopt rond in Valkenburg en mijmert een beetje over waar je vanavond zult gaan eten. Laat ons je helpen, want meestal is het zo dat je de leuke tentjes maar net moet kennen. Local 1478 is gevestigd in een ‘pijpenlade’ in de Grotestraat midden in het gezellige centrum. Bij dit restaurant komt het beste van de landen rondom de Middellandse Zee samen. Zowel op je bord als in je glas. Als er één plek op aarde is waar culinaire levensgenieters samenkomen, dan is het wel de Mediterranée. Reden te meer dus om deze sfeer tijdens een avondje uit op te snuiven als een vakantie er even niet in zit.

Meer informatie over restaurant Local 1478

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

erika S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een heerlijke verrassing in Valkenburg! Alles met liefde bereid en heerlijke wijnen.Gelukkig een keer iets anders. Wij komen zeker terug.Heel gastvrij ontvangen.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk eten met een gezellige en leuke sfeer. Echte aanrader.
cphsavelkoul .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Op aanraden van familielid daar gereserveerd voor 4 personen. Alle vier even content. Aanrader in alle opzichten. Tot de cappucino toe.
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De prijs van zowel het voor- als hoofdgerecht was te veel. Prijs toetje was prima. Voor gerecht waren tapas maar dat waren geen tapas. Als hoofdgerecht vis met heel veel graten en saus was zeer waterig.
iesje_87 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gebruik gemaakt van de Ah restaurant actie. Heerlijk tappasplateau gekregen en 4 keuzes uit een hoofd gerecht. Crème catalana als dessert. Nette toelichting van alle gerechten, nette bediening met personeel dat verstand van zaken heeft. Alles werd ivm mijn zwangerschap netjes aangepast en uitgelegd. Zeker een aanrader. Wij komen nog eens terug!
hooivia .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
wij hadden geen hoge verwachtingen van een restaurant aan de terrasboulevard in Valkenburg. Ook omdat wij gebruik maakten van een AH-korting. Maar in tegendeel, het was meer dan goed. Het voorgerecht, Tapas, was lekker en zeer uitgebreid. Wij zaten allebei al vol, toen het hoofdgerecht nog moest komen. De kip was heerlijk mals en de biefstuk van mijn vrouw was medium gebakken en heerlijk. Vol is vol, maar toch een toetje genomen, de Spaanse Crème Brulée. Ook dit smaakte uitstekend. De eigengemaakte frieten waren heerlijk en de groente lekker fris. Een aanrader.
eric_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige leuke zaak met goede bediening en vriendelijk personeel. Voorgerecht met tapas was erg lekker en geslaagd. Hoofdgerecht was steak en betrof een goed stuk vlees. Positief en een aanrader om voor een schappelijke prijs een lekker avondje uit te hebben.
CorryenRuud .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een verrassend voorgerecht, lekkere hoofdgerechten en desserts. WE hebben dus lekker gegeten in een leuk, modern restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en ook vriendelijk en vlot bediend. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Jouëlle G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
super goede kwaliteit eten. ook de wijn van goede kwaliteit. vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten
alleen de tafeltjes wat kort op mekaar en klein.
Romy U.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor mijn vriend was de portie van het hoofdgerecht net wat te klein. Hier werd dan ook niet moeilijk over gedaan toen hij dit vriendelijk aangaf. Kreeg vervolgens een tweede portie! Super service!
rilo5052 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Er word veel met olie gewerkt, resultaat: dit was voor ons soms te zwaar op de maag.
De zeebaars was op zich goed, maar dan wel met minder olie.
Het tapas voorgerecht was uitstekend.
De bediening was perfect met uitleg wat er geserveerd werd.
fer4 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Er heerste een gezellige drukte en het eten was voortreffelijk. Het nodigt uit om vaker deze zaak te bezoeken en aan te bevelen bij andere vrienden en bekenden.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer aangenaam verrast door de heerlijke keuken, mooie ambience en goede service. De persoonlijke touch van de kok heeft de avond met een zeer positief gevoel afgesloten.
monique R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
De prijskwaliteitsverhouding is heel slecht. Het menu is veel te duur. Het voelde niet alsof we 50% AH korting hadden. Als ik de prijs van 39,25 betaal voor een gangenmenu per persoon dan verwacht ik daar echt betere kwaliteit van. Een gezellige avond met familie werd aan de kassa ineens minder......een bijbetaling van 118 euro zonder drank was veel te veel voor de geleverde kwaliteit. Wel een gezellige locatie met correct personeel. Jammer, maar ik spaar geen AH bonnen meer!
norbert.poppe .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Sympathieke ontvangst, en een aantrekkelijk aanbod. In het bijzonder waren de tapa's erg lekker en overvloedig. Zeer uitgebreide wijnkaart met Mediterrane wijnen. Enig minpuntje: een klein tafeltje en krukje wegens de nauwe ruimte.
Florian D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg warme entree, mooie en gezellige inrichting. Overheerlijke gerechten met goede wijnen en allemaal betaalbaar en laagdrempelig genieten. Zeker aanraden om eens heen te gaan tafelen, gegarandeerd dat je nog eens terug gaat ! Bedankt, namens florian en jennay
Danique J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk en uitgebreid gegeten! Het eten wordt vers bereidt in een open keuken. De bediening legt netjes uit wat alle verschillende hapjes zijn en bovendien was alles vers. Wij komen terug :)
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker eten in een gezellige gelegenheid, zit ruimte is beperkt, het is een smal, lang restaurant en jammer genoeg niet al te warm (tocht)... Vriendelijke bediening. Wijn aan de prijzige kant maar wel lekker!
Viola S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben genoten van de avond uiteten bij Local1478! Het drie-gangenmenu was heerlijk en de bediening was erg aardig. We zouden hier zeker terugkomen.
rob497 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Leuk restaurant met lekker eten waar je graag naartoe gaat.
Vanwege het lekkere en gevarieerde eten, de heerlijke wijnen en de gemoedelijke sfeer.