Local 1478

Grotestraat Centrum 10 6301 CX Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! ALLE Tapas en het plateau Local 1478 zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Local 1478

De mediterrane kookstandaard

Je loopt rond in Valkenburg en mijmert een beetje over waar je vanavond zult gaan eten. Laat ons je helpen, want meestal is het zo dat je de leuke tentjes maar net moet kennen. Local 1478 is gevestigd in een ‘pijpenlade’ in de Grotestraat midden in het gezellige centrum. Bij dit restaurant komt het beste van de landen rondom de Middellandse Zee samen. Zowel op je bord als in je glas. Als er één plek op aarde is waar culinaire levensgenieters samenkomen, dan is het wel de Mediterranée. Reden te meer dus om deze sfeer tijdens een avondje uit op te snuiven als een vakantie er even niet in zit.

Meer informatie over restaurant Local 1478

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Local 1478

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Fijn restaurant prima sfeer en lekker eten. Ondanks de actie van AH met 2e menu gratis vond ik het wel duur omdat we samen 90 euro moesten betalen.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Leuk restaurant, goede bediening en lekker eten! Wel jammer dat je voor de bijgerechten (waarvan er zeker wel wat van bij hoort, anders heb je een kaal gerecht ) nog extra bij moet betalen. Ondanks dat top!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekkere gerechten gegeten. Alleen jammer dat je de bijgerechten zoals groente en/of patates bravo's apart dient te bestellen. Dat soort items hoort toch bij een standaard maaltijd. Niemand eet alleen vis of alleen vlees. Toch?.
Verder hele vriendelijke bediening.
Angela T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Klein, maar fijn! Heerlijk gegeten in dit knusse, authentieke restaurant. Lekker buiten (in december!) onder de terrasverwarming. Rack van hert. Nog nooit eerder gezien. Super mals en smaakvol vlees! En: nog nooit zo'n lekkere Crema Catalana gegeten! Supervriendelijke bediening. De kwaliteit van de kaart is ook af te leiden aan de goede wijnen en whiskey's. Een aanrader!
René V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Voor deze prijs moet het echt beter! Menig van der Valk doet het beter! Helaas doet de kaart top gerechten vermoeden maar dat proef je niet terug. Niet slecht maar zeker niet geweldig. De wijnen zijn wel goed!
Tineke J.
Nvt.
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Via de site van de Albert Heijn aktie hier terecht gekomen. Ze hadden een aparte menu gemaakt voor de aktie. Wij hebben gekozen voor de ossenhaas en zalm. Dat was zeer smakelijk, goede porties. Daarnaast hebben ze een groot aanbod heerlijke wijnen. Wij komen zeker een keer terug.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Keuzemenu ah was gevarieerd, er werd aangegeven dat we geen bijgerechten hoefden te bestellen omdat de porties groot genoeg waren. Echter bij het hoofdgerecht werden alleen warme groenten geserveerd en geen aardappelgerecht. Bij navraag werd ons verteld dat er koolhydraatvrije menu's werden geserveerd. Het zou fijn zijn als dat op de kaart vermeld werd, dan hadden we meteen een aardappelgerecht bijbesteld. Het siert Local 1478 dat de door ons bijbestelde patatas niet op de rekening stonden. Zeker gezien de prijzen van de hoofdgerechten lijkt het mij niet meer dan normaal dat zowel groentes als aardappelgerecht inclusief is. De smaken van alle gerechten waren perfect, de bediening erg vriendelijk. Tip: bij een kaasplankje even uitleggen wat erop geserveerd wordt zou een grote plus zijn.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
het eten was zeer lekker en alles was vers.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Een echte aanrader.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Klein restaurant met een vriendelijke bediening. Keuze uit meerdere wijnen per glas en de gastvrouw deed ook goede aanbeveling voor bij de diverse gerechten.
LizaWesterlaken W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Fijn dat je van de kaart (behalve tapas) kunt kiezen om je 2e 3 gangenmenu gratis te krijgen. De gerechten zijn hoger dan gemiddeld geprijsd (meeste voorgerechten >10, hoofdgerechten > 20), maar gezien de kwaliteit, smaak en finesse vonden we dat passend. Wat ons betreft een aanrader
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Bediening was ook ontzetten aardig! Aanrader.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Dit restaurant is zeer aan te bevelen, wat een heerlijke gerechten. Het was heel duidelijk dat er met liefde en aandacht wordt gekookt. De gastvrouw was ontzettend vriendelijk en attent en niets was te veel. Wij gaan zeker nog eens terug.
Pamela E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wederom weer geweldig!
Emilio L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eten goed, bedining heel vriendelijk, -. Bijlage bij het hooftgerecht waas een betije weinig
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten, geen standaard kaart.
Lekkere wijn. Goede bediening.
Omdat je brood, aardappelen en pasta
Apart moet bijbestellen en apart moet betalen vind ik het iets te duur.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
We vonden de prijs,kwaliteit niet evenredig!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Lekker gegeten, goed van smaak!