Local 1478

Grotestraat Centrum 10 6301 CX Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Local 1478

De mediterrane kookstandaard

Je loopt rond in Valkenburg en mijmert een beetje over waar je vanavond zult gaan eten. Laat ons je helpen, want meestal is het zo dat je de leuke tentjes maar net moet kennen. Local 1478 is gevestigd in een ‘pijpenlade’ in de Grotestraat midden in het gezellige centrum. Bij dit restaurant komt het beste van de landen rondom de Middellandse Zee samen. Zowel op je bord als in je glas. Als er één plek op aarde is waar culinaire levensgenieters samenkomen, dan is het wel de Mediterranée. Reden te meer dus om deze sfeer tijdens een avondje uit op te snuiven als een vakantie er even niet in zit.

Meer informatie over restaurant Local 1478

Zondag: 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Local 1478

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prachtige Bodega met dito gerechten. Een echte aanrader. Mooie wijnkaart met meer dan 25 wijnen per glas te bestellen. Meer dan vriendelijke en keurige bediening. Open keuken waarin hard wordt gewerkt
mstroek .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van heerlijke wijn!
Voorgerecht tapasplank met allerlei lekkernijen, ook beide hoofdgerechten super lekker.
Top! echt een aanrader!
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten. Alles goed klaargemaakt. Knapperige groentes, gerechten precies goed gekruid. Gezellig. buiten op terras. Uitstekende prijs/kwaliteit met ahrestaurantactie. Iets aan de prijzige kant tegen de normale prijzen. Toch zeker voor herhaling vatbaar, gezien de kwaliteit.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een prima restaurant met kwalitatief hoge gerechten. Zeer leuke en relaxte bediening. Dit restaurant is zeer zeker een aanrader en wij gaan daar zeker een keer terug.
Helmi R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk, de prijs van het voorgerecht was pittig, echt te hoog. De bediening was heel attent en vriendelijk. We hebben op het terras gezeten, was gezellig.
Sjakkie01 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Een aangename verrassing, deze wijnbar/restaurant. Binnen gegaan voor een wijn en borrel. Heerlijke wijn en lekkere hapjes. Geen Franse wijn, wel Spaanse, Portugese en Italiaanse en de laatste is wel onze favoriet. Een glas was niet goedkoop maar ook niet absurd duur en een goeie kwaliteit, om van te genieten. De dadels met geitenkaas en spek waren echt lekker!. Zaten er heel gezellig. Het regende nogal en het was niet heel druk, zaten vooraan met zicht op de straat en keuken en zijn uiteindelijk blijven zitten voor diner. Lamskoteletten en kip-saltimbocca gekozen, heel mals, lekkere saus erbij. Vriendelijke bediening en kok, relaxte muziek op de achtergrond, lekker eten. Als we in Valkenburg woonden zaten we hier zeker vaker. Leuke tent
kitty S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
goede service , vriendelijk personeel heel attent, eten is er bijzonder lekkere wijn genoeg redenen om hier vaker te komen eten.
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op aanraden van onze dochter hier gaan eten. Een heel goed advies geweest! Het eten was heerlijk en de bediening was prettig en ambiance gezellig met rustige muziek ,mooi op de achtergrond! Komen vast een keertje terug!
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Mooi voorgerecht en heerlijk bereide zeebaars. Vriendelijke bediening in mooie zaak in hartje Valkenburg. Verrassend!! Zelf het sanitair en de wasgelegenheid zijn bijzonder, en dat bedoel ik positief!!
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gewoon lekker eten op een heerlijke plek.
Freek T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Erg leuk restaurant, goede gerechten met goede prijs-kwaliteitverhouding. Alle gerechten waren even smaakvol, wij zullen hier zeker terugkeren.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Te lang op eten moeten wachten. Bediening ondermaats. De eigenaar maakt over alles een probleem.
Eten acceptabel maar daar is ook alles meegezegd
Annelies C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hele leuke bediening en leuk tentje. Gezellige ambiance. Goede en snelle service. We waren een dik uur te vroeg en konden toch plaatsnemen. Goede uitleg over de Ah actie. Niet helemaal a la carte zoals de site beweert maar wel ruimere keuze dan met 3 keuzes zoals bij de andere restaurants die een keuzemenu geven.
Al met al een behoorlijke rekening maar echt een herhaling waard.
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten en goede bediening. Top kwaliteit. Tip: reserveer de tafel direct naast de keuken en de kok geeft wat van zijn geheimen prijs.
kleingem .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, goede en fijne bediening, lekkere gerechten, gezellige avond gehad , een aanrader in het drukke Valkenburg
andrea.cramer .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een heerlijke plek om iets te eten...we hadden een AH bon..we konden uit voldoende gerechten kiezen..en toen een gerecht verkeerd werd gebracht..kregen we een glas wijn als excuus. Prima opgelost. We vinden dit voor herhaling vatbaar!
west46 W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Local 1478 is gelegen in de drukke eetstraat van Valkenburg. Het restaurant valt wat uit de toon omdat het duidelijk beter is dan de omgeving. Heerlijke wijnen met goed advies. De verschillende tapas als voorgerecht is een aanrader. Ook de overige gerechten zijn een aanrader.
CorryenRuud .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker gegeten! We waren er met 3 personen waarvan 2 met bon van de AH restaurantactie. Het voorgerecht hadden we met z'n drieën, een plank vol kleine gerechtjes: heerlijk! Ook de rest was lekker en voldoende. Vriendelijke bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Top, fantastisch eten, leuke bediening. Voor ons de 2e keer maar als we weer in Valkenburg zijn komen we zeker weer terug.