Local 1478

Grotestraat Centrum 10 6301 CX Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! ALLE Tapas en het plateau Local 1478 zijn gerechten van de kaart die worden uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Local 1478

De mediterrane kookstandaard

Je loopt rond in Valkenburg en mijmert een beetje over waar je vanavond zult gaan eten. Laat ons je helpen, want meestal is het zo dat je de leuke tentjes maar net moet kennen. Local 1478 is gevestigd in een ‘pijpenlade’ in de Grotestraat midden in het gezellige centrum. Bij dit restaurant komt het beste van de landen rondom de Middellandse Zee samen. Zowel op je bord als in je glas. Als er één plek op aarde is waar culinaire levensgenieters samenkomen, dan is het wel de Mediterranée. Reden te meer dus om deze sfeer tijdens een avondje uit op te snuiven als een vakantie er even niet in zit.

Meer informatie over restaurant Local 1478

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Local 1478

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
geweldige avond gehad op onze huwelijks verjaardag
Tara V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
In een straatje met voornamelijk keuze uit standaard gerechten, zorgt Bodega voor een aangename verrassing. Smaken die je kent, maar zo mooi gecombineerd dat het niet onderdoet aan de zaken in het topsegment. Ik koos voor twee voorgerechten en een nagerecht, en er is niets overgebleven op het bord. De smaak van de kruiden (die vaak overheersend zijn) waren in perfecte harmonie met de tonijn. Al met al, heerlijk gegeten en deze wijnbar staat bovenaan mijn lijstje als ik terugga naar Valkenburg!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We waren met de AH aanbieding naar dit restaurant gegaan. Wat opviel dat er voor deze groep geen plaats was op het terras. Is wel begrijpelijk . Er was geen menu speciaal voor AH aanbieding gemaakt, er kon van de menu kaart gekozen worden. De kaart zag er goed uit met niet teveel gerechten. Het eten was smakelijk en goed. Bediening was gastvrij . Dit is een zaak km terug te gaan
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij vonden dat ze erg moeilijk deden omtrent de AH diner cheque. Wij zullen dit restaurant de volgende keer vermijden en geen reservering plaatsen. Vorig jaar werd er ook al zo moeilijk gedaan
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
We hebben echt super lekker gegeten. De bediening was top. Echt een aanrader.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Gerechten apart bij moeten betalen in Albert Heijn actie en prijzige gerechten dus alsnog veel kwijt
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Absolute aanrader! Formidastische wijnen voor elk smakenpallet! Professionele bediening. Leuk het contact met de keuken!

Bedankt!
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijke wijnen,leuke vlotte bediening.ruimte binnen iets wat aan de kleine kant.
Leuk terras aan levendige binnenstad/straat.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Prima service. Prettige bediening.
Gerreke V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Redelijk gegeten 85 euro kwijt met de ah actie
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Leuk, gezellig restaurant .
Wij hebben super heerlijk gegeten.
Heel vriendelijke bediening, goed wijnadvies.
Kan het iedereen aanraden.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het binnen zitten was erg warm bij deze weersomstandigheden
Janas V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Valkenburg midden in de zomervakantie. Dan verwacht je alleen hectiek. Maar hier ging alles in een rustig tempo.
Het voorgerecht een schaal carpaccio op Venetiaanse wijze, was heerlijk. Mooie combinatie met parmezaan.
De tonijn met tapenade van mijn partner was lekker. Hoewel de tapenade wellicht te pittig was bij de zachte tonijnsmaak. Mijn Spaanse Eendenborst met sinaasappel(saus) was perfect. Beide gerechten gingen vergezeld van een bedje groene asperges, die voortreffelijk smaakte. Daarbij hadden we als bijgerecht aubergine met honingdressing. Heerlijk, maar machtig. De partner moest volstaan met een kopje koffie. Mijn dulce gusto was een voortreffelijk nagerecht, inderdaad zoet van smaak.
Mirkojan J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Goede kwaliteit, kleine porties. Hoge prijzen, een restaurant waar ik buiten de acties om niet snel zou gaan eten.
Coenraad M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Top restaurant met een keuken die weet hoe je met smaakverrassing en moet omgaan. Tong strelend.
Mirjamanna V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Het eten was super!! Uitgekiende smaken, vlees was uitstekend bereid, lof voor de kok. Vanwege de drukte zaten we binnen, open keuken en geen koeling bij tropische buitentemperatuur. Maar 't eten was zo heerlijk dat we de hitte snel vergeten waren.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Super lekker gegeten, goede bediening, alleen een minpunt als je voor de AH actie komt eten dan mag je niet buiten zitten in een gemakken stoel maar op een kruk binnen. Dit is niet gunstig als je rug patiënt bent en dan is 2 uur erg lang. Op een kruk in een restaurant eten dit verwacht je niet. De tafels zijn ook super klein. 60x60. Het was binnen ook nog heel warm, geen airco aanwezig.
Miekw V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Het was de heetste dag van het jaar. Op het terras wordt gerookt vandaar dat we binnen zijn gaan zitten.
Het personeel was erg vriendelijk ondanks de hitte!
Het eten was erg lekker!
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fantastisch!!
Danielle A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was uit de kunst ...een dikke vette 10 ....een echte aanrader. ..