Local 1478

Grotestraat Centrum 10 6301 CX Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Local 1478

De mediterrane kookstandaard

Je loopt rond in Valkenburg en mijmert een beetje over waar je vanavond zult gaan eten. Laat ons je helpen, want meestal is het zo dat je de leuke tentjes maar net moet kennen. Local 1478 is gevestigd in een ‘pijpenlade’ in de Grotestraat midden in het gezellige centrum. Bij dit restaurant komt het beste van de landen rondom de Middellandse Zee samen. Zowel op je bord als in je glas. Als er één plek op aarde is waar culinaire levensgenieters samenkomen, dan is het wel de Mediterranée. Reden te meer dus om deze sfeer tijdens een avondje uit op te snuiven als een vakantie er even niet in zit.

Meer informatie over restaurant Local 1478

Zondag: 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Local 1478

Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende wijn!
Erg vriendelijke bediening.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Is een heel leuk zaakje , maar was denk te druk , hadden een bepaald arregement besteld , maar is niet goed overgekomen , optie was om eerst het hoofdmenu op te eten en daarna plateau met tapas , beetje jammer
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Limburgse gezelligheid, met een Bourgondische inslag.
marielouisepjanssen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hadden het parademenu genomen en dat was prima. Zeldzaam lekkere antipasti en verder is gewoon t hoofdgerecht en nagerecht zelf te kiezen. Goede wijnkaart waaruit wij de witte en rode Douro hebben gekozen, uitstekende bediening dus wat ons betreft helemaal top!
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was lekker maar erg weinig. De plank local met vis en vlees bestaat slechts uit 5 gerechtjes : mosselen, calamaris, 2stukjes makreel, een heel klein lamsboutje en 3 kleine stukjes Ibero sparerib. Dat voor €29,95. Zonder bijgerechten die ook nog aan de prijs zijn, heb je slechts wat muizenhapjes gegeten. Duur voor wat je krijgt.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
huiselijk, bistrosfeer, prettig ontvangst, hartelijk personeel, meubilair kan beter. Spannend drempeltje halverwege de zaak. Eten was prima. Zaak was goed gevuld. Gelukkig geen achtergrondmuziek.
k-swerts .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Via de AH-actie hier terecht gekomen. In het centrum van Valkenburg. Gezellig pijpenlaatje, met vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht. Tapasschotel al voorgerecht. Zalm en Iberia-vlees als hoofdgerecht. Geen toevoegingen, dus bijgerechten (pasta, aardappels, groente) moet je apart bij bestellen. De dressing van de groene salade was erg lekker. Vlees en vis goed klaargemaakt en erg smaakvol. Toetjeskeuze vond ik wat beperkt. Door de AH-actie (laatste dag) was het gezellig druk, maar dat betekende ook dat het rumoerig was. Sommige gasten spraken erg hard. De verlichting was gedempt, waardoor mijn partner moeite had om de menukaart te lezen.
rob R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
gezellig, lekker eten voor herhaling vatbaar.............................................................................................................................................................................................................................................
matagorda .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening was vriendelijk en behulpzaam.Mooie wijnkaart en lekker eten.Hun eigen slogan:Waar eten en gastvrijheid een worden, wordt waar gemaakt.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
vriendelijke bediening . leuke sfeer. Heerlijke gerechten. wel letten op de koude tocht als je bij de deur zit in deze tijd.
A W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eerlijk en smakelijk eten. Alles prima klaargemaakt en uitstekend op smaak. Goede porties. Gezellig terras. Hoofdgerecht plus daarbij nog de apart nog te bestellen bijgerechten, in totaal aan de wat prijzige kant.
Leuke wijnkaart. Wel een aanrader.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prachtige Bodega met dito gerechten. Een echte aanrader. Mooie wijnkaart met meer dan 25 wijnen per glas te bestellen. Meer dan vriendelijke en keurige bediening. Open keuken waarin hard wordt gewerkt
John B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. Er was een speciale menukaart voor deze actie. Het eten was prima maar naar verhouding best wel duur. Wel gezellig in de drukke straat van Valkenburg
mstroek .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van heerlijke wijn!
Voorgerecht tapasplank met allerlei lekkernijen, ook beide hoofdgerechten super lekker.
Top! echt een aanrader!
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten. Alles goed klaargemaakt. Knapperige groentes, gerechten precies goed gekruid. Gezellig. buiten op terras. Uitstekende prijs/kwaliteit met ahrestaurantactie. Iets aan de prijzige kant tegen de normale prijzen. Toch zeker voor herhaling vatbaar, gezien de kwaliteit.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een prima restaurant met kwalitatief hoge gerechten. Zeer leuke en relaxte bediening. Dit restaurant is zeer zeker een aanrader en wij gaan daar zeker een keer terug.
Helmi R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk, de prijs van het voorgerecht was pittig, echt te hoog. De bediening was heel attent en vriendelijk. We hebben op het terras gezeten, was gezellig.
Sjakkie01 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Een aangename verrassing, deze wijnbar/restaurant. Binnen gegaan voor een wijn en borrel. Heerlijke wijn en lekkere hapjes. Geen Franse wijn, wel Spaanse, Portugese en Italiaanse en de laatste is wel onze favoriet. Een glas was niet goedkoop maar ook niet absurd duur en een goeie kwaliteit, om van te genieten. De dadels met geitenkaas en spek waren echt lekker!. Zaten er heel gezellig. Het regende nogal en het was niet heel druk, zaten vooraan met zicht op de straat en keuken en zijn uiteindelijk blijven zitten voor diner. Lamskoteletten en kip-saltimbocca gekozen, heel mals, lekkere saus erbij. Vriendelijke bediening en kok, relaxte muziek op de achtergrond, lekker eten. Als we in Valkenburg woonden zaten we hier zeker vaker. Leuke tent
kitty S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
goede service , vriendelijk personeel heel attent, eten is er bijzonder lekkere wijn genoeg redenen om hier vaker te komen eten.
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op aanraden van onze dochter hier gaan eten. Een heel goed advies geweest! Het eten was heerlijk en de bediening was prettig en ambiance gezellig met rustige muziek ,mooi op de achtergrond! Komen vast een keertje terug!