Local 1478

Grotestraat Centrum 10 6301 CX Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Local 1478

De mediterrane kookstandaard

Je loopt rond in Valkenburg en mijmert een beetje over waar je vanavond zult gaan eten. Laat ons je helpen, want meestal is het zo dat je de leuke tentjes maar net moet kennen. Local 1478 is gevestigd in een ‘pijpenlade’ in de Grotestraat midden in het gezellige centrum. Bij dit restaurant komt het beste van de landen rondom de Middellandse Zee samen. Zowel op je bord als in je glas. Als er één plek op aarde is waar culinaire levensgenieters samenkomen, dan is het wel de Mediterranée. Reden te meer dus om deze sfeer tijdens een avondje uit op te snuiven als een vakantie er even niet in zit.

Meer informatie over restaurant Local 1478

Zaterdag: 12:00 - 23:00
Zondag: 12:00 - 23:00

Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten en goede bediening. Top kwaliteit. Tip: reserveer de tafel direct naast de keuken en de kok geeft wat van zijn geheimen prijs.
kleingem .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, goede en fijne bediening, lekkere gerechten, gezellige avond gehad , een aanrader in het drukke Valkenburg
andrea.cramer .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Wat een heerlijke plek om iets te eten...we hadden een AH bon..we konden uit voldoende gerechten kiezen..en toen een gerecht verkeerd werd gebracht..kregen we een glas wijn als excuus. Prima opgelost. We vinden dit voor herhaling vatbaar!
west46 W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Local 1478 is gelegen in de drukke eetstraat van Valkenburg. Het restaurant valt wat uit de toon omdat het duidelijk beter is dan de omgeving. Heerlijke wijnen met goed advies. De verschillende tapas als voorgerecht is een aanrader. Ook de overige gerechten zijn een aanrader.
CorryenRuud .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker gegeten! We waren er met 3 personen waarvan 2 met bon van de AH restaurantactie. Het voorgerecht hadden we met z'n drieën, een plank vol kleine gerechtjes: heerlijk! Ook de rest was lekker en voldoende. Vriendelijke bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Top, fantastisch eten, leuke bediening. Voor ons de 2e keer maar als we weer in Valkenburg zijn komen we zeker weer terug.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een gezellige locatie en heerlijk gegeten. Fijn dat er zoveel (20) open wijnen beschikbaar zijn. Jammer dat bij het hoofdgerecht de bijgerechten apart in rekening wordt gebracht. Dit restaurant is zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Verrassend leuk restaurant. Vriendelijk en behulpzaam personeeel. Genoeg ruimte tussen de verschillende gangen . Voldoende keuzemogelijkheden van een speciale AH kaart. Lekkere gerechten!
Jetty H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
heerlijk gegeten
kleine kaart maar voor iedereen is wat te vinden op het menu
ze hebben een keuze uit 20 zeer goede wijnen , deze zijn per glas te bestellen
bediening is ook zeer vakkundig en aardig
we hebben enkele keren hier gegeten
Spinner54 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een weekendje Valkenburg en gebruik makend van de AH actie was de aanleiding voor ons bezoek bij dit restaurant. We werden keurig ontvangen en waren, zo bleek al snel, niet de enigen die met een spaarkaart kwamen. We konden gebruik maken van de hele kaart. Er was dus GEEN speciaal AH menu. Dat is prima natuurlijk. Bij het afrekenen werd 50% van de menu's in rekening gebracht. Het eten was van uitstekende kwaliteit. Dit restaurant is zeker een bezoek waard.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De tapasplank vooraf was een ruime portie, en smaakte prima. De smakelijke wijnen pasten goed bij de gerechten. Bediening was vlot en vriendelijk, toen het minder druk werd, werd ons aangeboden om buiten het nagerecht te gebruiken.
Een aanrader!
wendyhuijnenhermens .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was goed en vriendelijk. Inrichting heel leuk en het eten was uitstekend. Al heel lang niet meer zo goed gegeten in Valkenburg (e.o.) als hier. Wij komen zeer zeker een keer terug !
Janita Q.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten in dit knusse en gezellige restaurant! Leuk dat je zo in de keuken kijkt en ook de bediening was prima. Een aanrader!
Bryan P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer goede service, je zal er nooit met een leeg tafeltje zitten.
Het eten word altijd met liefde bereid.
Je zal merken als U/je er eens gaat eten, want de bediening heeft altijd wel een passend wijn advies bij het gerecht.
Houd je niet van wijn dan hebben ze ook lekkere bieren/frisdranken.

De twee koks staan altijd met passie te koken, en weten donders goed wat ze serveren.

In een zin samengevat:
Ga een keer langs en laat je verrassen!

Met vriendelijke groeten,

B. Pisters
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Bij AH-actie krijg je GEEN keuze in voorgerecht. Je wordt verplicht tot een tapasplank met voorafjes voor maar liefst € 14,78 p.p. Er liggen veel soorten op die door diverse mensen niet gewaardeerd zullen worden zoals diverse soorten vis, chorizo en eendenpaté. Het hoofdmenu kwam pas na één uur en drie kwartier!
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ook erg goed wijn! De prijs kwaliteit is helemaalin orde en de bediening heeft er hier duidelijk zin !
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zaterdag avond en op zoek naar een gezellig restaurent in het drukke Valkenburg, met de AH kortingsbon in de zak. Alle terassen zaten vol. Op een gegeven moment liepen we langs Local 1478. Erg leuke zaak. Het terras zat vol. Dan maar binnen zitten. We kregen een plekje voor in de zaak. Door de grote openslaande Pui toch uitzicht op de stroom mensen die schoorvoetend in de straat liepen. Altijd leuk om naar te kijken. Het eten was heerlijk met typisch mediterane gerechten. Echt overheerlijk was de steak van het Iberico rund. Door de open keuken was er contact met de Chef. Die zijn gerechten op een leuke manier deed toelichten. Een pluim voor de dame, na wat later de eigenaresse bleek te zijn. Voor haar kennis van de wijnen. Heel veel wijnen per glas.
Echt een aanrader. Ook zonder kortingsbon gaan we hier terug.
pouls-manders .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Lekkere gerechten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzame bediening. Een aanrader.
Theuf .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met de AH actie. We hadden een tapas plankje vooraf, erg lekker. Als hoofdgerecht vis en crema catalana na. Sfeervol en gezellig restaurant, met goede prijs/kwaliteit en vriendelijke bediening. Ook de wijnen waren top! Geslaagde zondag gehad in valkenburg. Komen zeker terug.