Lobster Pot

Sint-Salvatorskerkhof 14 8000 Brugge België Kaart

Over het restaurant Lobster Pot

LA MER – Et si vous dégustiez des produits de la mer ? C’est ce que vous propose ce restaurant, découvrir les plaisirs que vous réserve la mer, une cuisine qui vous donnera rapidement le sourire.

LA DECORATION – Vraiment très bien aménagé, ce restaurant vous fera vous sentir comme chez vous avec le mobilier utilisé, un confort que vous allez certainement apprécier, à ne pas manquer.

VARIE – La carte proposée par le restaurant Lobster Pot vous permettra d’aller y déjeuner en famille ou en petit groupe et de pouvoir contenter absolument tout le monde, un vrai plus.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lobster Pot

Lunch: van 12u tot 14u30 (alleen zondag)
Diner: van 17u30 tot 22u00 (elke dag)

Uitmuntend
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,6
9,2
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten. Lekker vers, mooi opgediend, vriendelijke bediening. Wij vonden het echt top!!!
marc A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
ontvangst was zeer goed eten prima kwaliteit
bediening prima in orde
een restaurant dat we zeker nogmaals zullen bezoeken
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Onwijs goede bediening en leuke begeleiding van de kok. Wij hebben gekozen voor plateau van warm en koud. Je proeft de vakmanschap en versheid van de producten.
Aanrader!
Jethro G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooi restaurant, niet vol op een zaterdag. In een felblauw aquarium dansen de kreeften.
Het visplateau is duur maar indrukwekkend veel en gevarieerd. Kok komt de levende kreeft nog aan je zien voordat deze het leven laat.
De witte huiswijn werd aangeraden maar was wat vlak. Zonder morren werd deze vervangen. Ook de Pouilly niet fantastisch.
Verder een aanrader als je een keer geen vlees wilt eten.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prachtige locatie, heerlijk eten, fantastische service! Wij gaan zeker terug!
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer goede fruit de mer gegeten.