Lo Stivale

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gisterenavond met mijn vrouw, zwager en schoonzus voor de tweede keer in dit Italiaanse restaurant gegeten. Drie van ons kozen voor het driegangenmenu en dat bleek een goede keuze. Zelf had ik als voorgerecht Bruschette met varkensrillette en geitenkaas. Bijzonder smakelijk en een aanrader. Als hoofdgerecht koos ik voor hertenfilet met reciotosaus en ook dat was heel lekker. De filet was mooi rose en goed van smaak. Helaas was de kabeljauwfilet van mijn schoonzus te veer door en daardoor weinig smaak en droog. De gamba´s die mijn vrouw besteld had waren daarentegen weer heel lekker evenals de zwijnsfilet met bosvruchtensaus van mijn zwager. De Parfait met vijgen en amandelen maakte het voor mij een heel lekkere maaltijd. Al met al een gezellige avond en we gaan beslist nog eens terug.
Leonie A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij komen hier al een paar jaar regelmatig , voornamelijk om heerlijke pizza's af te halen. Gisterenavond in het restaurant gegeten , heerlijk voorgerecht van peer en blauwe kaas , hoofdgerecht gefrituurde tonijn met pistach noten . De tonijn was knapperig van buiten maar koelkast koud van binnen . De bediening zei dat de vis van binnen 'een beetje koud' hoorde te zijn . Uhm tja het is koud of niet koud toch? Dus borden terug naar de keuken waarna ze bij terugkomst de tonijn wel warm hadden gekregen van binnen , alleen nu wel een tikkie te gaar. Lekker maar aan de zoute kant. We misten ook de groenten bij het hoofdgerecht . Het dessert was weer helemaal in orde.
BoukS .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Paar weken terug met gezelschap van 3 a la carte gegeten. Ondanks dat we gereserveerd hadden duurde het een half uur voordat we ons eerste drankje hadden en een uur voordat we de kaart kregen. Iemand wilde een biertje maar dat had hij niet 'oja toch wel maar alleen Italiaans bier'. Komt terug met 1 wijn en 2 Hertog Jan bier! ipv 2 wijn en 1 bier en lekker Italiaans bier ook Hertog Jan. Wij zijn de moeilijkste niet dus konden er wel om lachen. Voorgerechten waren niet bijzonder lekker maar wel oke. De hoofdgerechten waren best droevig en het kalfslapje leek wel kauwgom en is ook niet opgegeten. De andere hoofdgerechten lamskoteletjes en gambas waren redelijk maar bij alle drie dezelfde flubbie aardappeltjes uit diepvrieszak waarschijnlijk. desserts waren oke. prijs kwaliteit verhouding is in ieder geval voor a la carte dineren uit balans
Jhakira S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het is meer een afhaal/snackbar dan een resraurant . Nietemin was de pizza en de shoarmaschotel fantasie lekker.
Prima voor een snelle hap.
ELL123 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We zijn nog nooit zo behandeld in een restaurant. Bij het opnemen van de bestelling gevraagd of we wat pasta bij het hoofdgerecht konden krijgen. Het (nieuwe) meisje keek alsof ze water zag branden en deelde ons mee dat pasta eigenlijk alleen om af te halen was. Gezegd het dan maar zo te laten. Vervolgens hoorden we bij de tafel naast ons van een ander meisje dat er ook een voorgerecht was buiten de kaart om, dit was ons helaas niet verteld. Ook kwam er bij iedereen met carpaccio een mooie pepermolen en olie bij kijken, maar ook dit werd bij ons niet gedaan. Bij het opnemen bij de tafel naast ons wordt vervolgens door het andere meisje aangeboden dat het ook mogelijk is om pasta te krijgen bij de hoofdgerechten.
Het nagerecht werd ons voorgezet door de eigenaar zonder een enkel woord.
Nadat we de (verkeerde) rekening gepresenteerd kregen door het nieuwe meisje met geljik de vraag of we wilden pinnen of contant betalen, wilden we de eigenaar hier toch nog even op aanspreken. Deze deelde ons mee dat we over kleine dingen aan het zeuren waren, dat het meisje nieuw was en dat het flauwekul was. Als we de volgende keer kwamen zouden we er wel pasta bij krijgen, toen ik zei dat ik de volgende keer niet meer kwam, werd hij helemaal kwaad. Of we even gewoon wilden betalen en vooral niet te veel lawaai wilden maken. Het was niet mijn bedoeling het meisje af te zeiken, maar wilde het wel gezegd hebben zodat ze dit kunnen verbeteren.
Ik ben nog nooit zo behandeld in een restaurant en kom er nooit meer terug.
Richardleenheer .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Eerste keer geweest en het is een uitstekend restaurant. Eten is heel goed. Sfeer is goed. Goede en vriendelijke bediening.
Iduna033 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We zaten op het terras en vonden dat heel gezellig! Als vegetariers hebben we soms moeite om ergens iets origineels te eten wat ook nog heel lekker is. Bij Lo Stivale hebben we echt iets gegeten, een voorgerecht dat ook als hoofdgerecht gemaakt kan worden, wat we elke vegetariër aan kunnen raden: Fiocchi di pasta ripieni con formaggi. Buideltjes van pasta gevuld met peer en kaas. Werkelijk verrukkelijk! De bediening was meer dan vriendelijk en behulpzaam. De witte huiswijn is veel lekkerder dan de meeste huiswijnen elders. Een aanrader dus! Ook de pizza was heerlijk, ze hebben speciaal voor mijn man een vegetarische calzone gemaakt. We hebben geen dessert genomen dus daar kunnen we niets over zeggen. Niets dan lof!
Perzik45 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Inmiddels meerdere keren hier gegeten en het is altijd hartstikke goed. Kaart wisselt regelmatig, waardoor het niet erg is hier vaker te komen. Zeer gastvrije bediening met verstand van de gerechten op de kaart.

Ook de afhaal is zeer goed.
Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk 3-gangenmenu gegeten bij Lo Stivale. Het enige minpuntje was de snelheid waarmee de gerechten geserveerd werden. Na 1,5 uur stonden we alweer buiten. Dit had van ons iets langzamer gemogen.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Plezierig adres voor een goede Italiaanse maaltijd. Mooie ambiance met fraaie grote foto's aan de wand en aangename stoelen. Tafels staan ver genoeg uit elkaar om privacy te waarborgen. Bediening heel plezierig met (aan het begin van de avond) een attente eigenaar en goedwillende jonge meiden. Eten gewoon goed: risotto prima, verse pasta smakelijk, pizza's voor de kinderen correct. Hoofdgerechten heel behoorlijk, alles geserveerd met hetzelfde garnituur (aardappel uit de oven, polenta, broccoli met serieuze hoeveelheid knoflook). Rode huiswijn was goed, koffie natuurlijk uitstekend en met een limoncello na was er sprake van een zeer geslaagde avond.
Wat ons verbaasde was dat we na het serveren van het voorgerecht de eigenaar niet meer in het restaurant hebben gezien: het zou gastvrijer zijn als hij in ieder geval aan het einde van de avond afscheid van zijn gasten zou nemen.
Maar al met al een aanrader: een echt goed Italiaans restaurant op een plaats waar je het wellicht niet verwacht.
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Mooi restaurant, leuke setting. Hadden een heerlijk 2 persoons tafeltje.

Bediening heel snel en heel vriendelijk

En het eten, eigenlijk in 1 woord voortreffelijk! Voorgerechten waren zeer goed en zeer vers bereid. Zag er mooi uit op het bord en smaakte zeer goed.
Als hoofdgerecht hadden wij pizza en deze waren ook van zeer goede kwaliteit met verse ingredienten.

Er staat een zeer mooi 3 gangen menu voor € 29,50 op de kaart.

We gaan zeker snel eens terug om die ook te proeven!

Een absolute aanrader!!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Hier afgelopen week met mijn vrouw gaan eten voor haar verjaardag. Als je echt italiaans wilt eten moet je hier zijn. We hebben bewust, ons niet bekende, gerechten besteld en wij waande ons direct in Italië. Goed eten en verukkelijke wijn! Zeker voor herhaling vatbaar.
Milouvr .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Ik ben hier tijden geleden geweest, maar haal meestal pizza's af. Het interieur is inderdaad oude meuk, maar dat heeft ook wel weer zijn charme. Ik neem altijd hetzelfde: pizza salmone. Naar mijn mening de lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten, en ik heb er toch al een paar honderd in mijn leven op. Helaas kost 'ie wel meteen 12 euro, wat ik heel erg veel vind.
FernandoUnico .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Kom hier regelmatig. Prima keuken. Goede kwaliteit. Na de verbouwing is het interieur beter en rustiger. Goede pizza en vitello tonato
Myky .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
In april en mei 2012 hier gegeten beide keren erg lekker! Mooi gedekte tafels en n mooi interieur helemaal van deze tijd. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.