Lloyd's

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 16:00

Voordelig
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijke High Tea met vier volwassenen en twee tieners gehad. Veel variatie en meer dan genoeg, zelfs met drie grote eters in het gezelschap. Prachtige ligging met een mooie, gezellige ronde tafel. Bediening is druk, maar checkt regelmatig en komt met een prima tempo door met gerechten.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heel goed geluncht bij Lloyd's voorafgaand aan een bezoekje aan het maritiem museum. Een goede sfeer en leuk uitzicht over de schepen en de Erasmusbrug door de glazen wanden. Ik had een stokbrood met forel en mierikswortelsaus en die was zeer smakelijk. Het bord was mooi opgemaakt en voorzien van diverse garneringen. Ook om ons heen zagen de lunch en high tea versnaperingen er zeer goed uit. Bediening was vlot en vriendelijk. Goede koffie ook. Aanrader voor een korte stop.
TripleH .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ik ben hier ooit terecht gekomen met een Sensodyne Hightea actie en na die keer een mail van Lloyds zelf ontvangen met een hele leuke actie. Een Toren met allemaal verschillende zoete en hartige hapjes zoals bij een hightea, maar dan met 2 drankjes per persoon erbij en de prijs/kwaliteit is fantastisch.
De torens hebben vaak een thema, zoals met Valentijn is alles in hartjes gesneden en alles is vers en lekker. Maandelijks hebben zij een nieuw thema en is het weer een leuke verrassing wat je krijgt.
Er wordt ook goed rekening gehouden met allergieën en personeel is altijd zeer vriendelijk.
Ik kom hier geregeld en ga altijd dik tevreden weg!
Mariagi .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Samen met mijn schoonzus van een High Tea (2e gratis) genoten.
Supergezellige, vlotte en goede bediening. Elk detail tot in de puntjes verzorgd. Zeker iets om nog eens over te doen.
Bedankt Lloyd's!
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Samen met een vriendin een high tea via de 2 de gratis actie van sensodyne. Binnenkomst was wat rommelig. Tafel was al gedekt en zag er prima uit. Welkomstdrankje, een warme kruidige chocomelk met slagroom smaakte prima en zag er goed uit in een champagne glas. Volgende ronde was een tomatensoepje met een stukje stokbrood met tapenade, tomaat en kaas. Warm en gegrild. Smaakte heel goed. Volgende ronde, een etagere met zoete en hartige hapjes. Variatie was goed en hapjes waren lekker. Er werd regelmatig heet water bijgevult eb gevraagd of het oke was.
Kortom een prima high tea en een goede locatie!
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Een prima high tea gehad. De sandwiches waren lekker, maar helaas maar 2 soorten voor 4 sandwiches. De quiche was heerlijk, net als de zoetigheden. De scones waren iets te droog, maar dat werd goed gemaakt met de lekkere jam. Het personeel was goed bezig en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en voor nieuw warm water. Het water was inderdaad wel warm, maar niet kokend heet. Dit is wel een minpuntje, omdat je juist thee hoort te zetten van bijna kokend water.
Ik ben geen fan van het decor. Het oogt allemaal een beetje saai en onoverzichtelijk. Niet mijn smaak in ieder geval. De stoelen zaten dan wel weer heerlijk.
Al met al een lekker ontspannen high tea gehad voor een vriendelijke prijs.