Lloyd Restaurant

Oostelijke Handelskade 34 1019 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-205613677

Over restaurant Lloyd Restaurant

Het menu van het Lloyd Hotel sluit aan bij het 1 tot 5 sterren concept van het hotel. Op de kaart staan gerechten van zwezerik tot frietjes. Voor alle gerechten worden producten van hoge kwaliteit gebruikt, afkomstig van biologische boeren uit de omgeving of van hoogwaardige leveranciers, zoals Menno (stokbrood, pain de campagne), Holtkamp (kroketten en koekjes) en Lindenhoff (vlees, buitenlandse kazen). Ze maken hun eigen taarten, jams en mayonaise, alles volgens traditioneel recept. Op de kaart staan producten uit het seizoen. Het eten is puur en wordt ook zo gepresenteerd. 's Zomers een groot terras op het Zuiden.

Het zwaartepunt in het menu ligt bij de Franse en Italiaanse keuken, maar gerechten uit de rest van Europa zijn ook te vinden. Vanaf 5 uur staat er een uitgebreide selectie pincho’s op de bar. Hierbij bieden we een selectie bier, waaronder bier van een lokale brouwerij en bijzondere wijnen in verschillende prijscategorieën. Alle wijnen zijn per glas te bestellen.

Meer informatie over restaurant Lloyd Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 07:00 - 01:00

Giel L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Altijd een plezier bij Lloyd te eten. Waar krijg je in Amsterdam zulke vriendelijke service? En de keuken is volledig flexibel. stel je eigen menu samen van de grote en kleine kaart; het kan allemaal. Wat je dan krijg is smakelijk, porties zijn groot genoeg. Terras in de zon was ons te heet, binnen prima vertoeven.
Witjesteef H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met de familie gaan eten bij Lloyds restaurant aan de Oostelijke handelskade in Amsterdam. Een beetje verstopt adres met een verrassend ruim terras waar de kinderen zelfs goed en veilig konden spelen. Het restaurant was maar voor een kwart gevuld, met hotelgasten en bewoners uit de omgeving. Eigenlijk vreemd, want het ligt centraal en met de fiets slechts 10 minuten van het centrum.
De kaart is leuk en vriendelijk geprijst. Met als starters 3 prima oesters en een vooraf van ceviche van zeebaars begon de avond goed. Ook de rest van de tafelgenoten waren goed te spreken over het eten.
Het hotel is een zogenaamd design hotel en is inderdaad mooi gerestaureerd. Bediening is wat onervaren en futloos, wat jammer is want het is in potentie een prima plek. De rest van het eten was ook lekker en we vertrokken met een beetje gemengde gevoelens. Alles lijkt aanwezig om een succes te zijn, maar toch was het zo rustig en hing er weinig sfeer.
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw recensie. Op een warme dag kiezen mensen er inderdaad graag voor om een lekker plekje op ons ruime terras te kiezen in plaats van binnen. Goed te horen dat de gerechten op de kaart in de smaak vielen. Uw feedback over de bediening zullen we intern bespreken met de supervisors van de bediening. We hopen u nog eens op ons zonnige terras te mogen verwelkomen!
Hartelijke groet, Lloyd Restaurant
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Erg teleurgesteld dat deze leuke locatie al zo lang er steeds weer er in slaagt een slechte keuken te behouden. De lunch is te doen dankzij Holtkamp. De voorgerechten van het diner kunnen ook. De hoofdgerechten zijn ronduit slecht en te duur. De bediening is uiterst vriendelijk maar totaal onbekwaam als het om info gaat over de gerechten.
De gerechten zijn te gekunsteld, slechte combinaties en slecht uitgevoerd, of op snackbar niveau en dus veel te duur. Jammer voor zo een mooie plek. Hier moet een goeie kok komen.

Er moet hier toch een goeie kok te vinden zijn?
Beste Willemijn Vesseur,
Dank u wel voor uw feedback. Jammer te horen dat uw diner niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben u een persoonlijke e-mail gestuurd om uw suggesties te bespreken.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Door mindere ervaring in het verleden heb ik het Lloyd Hotel jarenlang links laten liggen. Vorig jaar zomer lag het terras er zo verlokkelijk bij dat we overstag zijn gegaan. Sindsdien kom ik er weer regelmatig voor een goed glas wijn met snacks. In maart zijn we er gaan eten en dat is goed bevallen. Zo goed zelfs dat ik alweer twee keer ben geweest, want: lekker. Goede burgers, heerlijke ouderwetse nasi en fijne bediening. Het decor is wat aan de saaie kant, een paar grote planten (of meteen maar een boom in het midden van de hoge ruimte) doen wonderen.
Beste Jabar,
Hartelijk dank voor je recensie. Wat fijn te horen dat je weer tevreden bent. Dank voor je suggesties wat betreft de inrichting, we houden van planten en zullen kijken hoe we dit kunnen inpassen.
70lilly .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Zaterdag 5 maart jl. heb ik uitstekend gelunched met familie en vriendinnen ter gelegenheid van mijn verjaardag. Het eten was uitmuntend, als ook het personeel, hun timing, gastvrijheid en kennis van eten en drinken was geweldig. Zelfs de chef kok nam de tijd om mij te feliciteren!!!
Ik verheug me nu al op de volgende keer
Beste Lilly,
Dank voor deze mooie review. Wat fijn dat je zo genoten hebt van je verjaardagslunch.
Hartelijke groet, Lloyd Restaurant
Elvire V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Op 22 feb de lunch weer eens geprobeerd. Al verschillende keren geweest , waarbij het eten varieerde van marig tot heel slecht. Maar aan de Holkamp garnalen kroketjes kunnen zelfs zij niet veel veroesten. Nu oesters en een omelet. Oesters hadden geen smaak en waren overduidelijk heftig gespoeld. Omelet was verl te gaar en daardoor een rubberen rol. Bediening vriendelijk en voorkomend: we kregen drie extra oesters die absoluut beter waren. Hoe is het toch mogelijk dat deze zo leuke lokatie al zo lang steeds weer een echt slechte keuken blijkt te hebben. Zo zonde! De nieuwe tafels ( met merkwaardige licht-palen) en stoelen zijn wel erg lelijk. De nieuwe leestafel mooi, en ondanks de lelijke nieuwe tafeltjes en stoelen blijft het een leuke plek
Beste Elvire,
Hartelijk dank voor het schrijven van een review. Jammer te horen dat de lunch niet aan je verwachtingen voldeed. Over (interieur)smaak valt niet te twisten, want wij vinden onze geupcyclede tafels ontworpen door Jo Nagasaka, met lichtpalen waar je een telefoon of laptop in kunt pluggen, juist erg mooi.
We willen je ervaring graag persoonlijk met je bespreken. Zou je een mail kunnen sturen naar restaurant@lloydhotel.com?
Yamal S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Een verborgen restaurant waar de entree wat lastig te vinden is (via de hoofdingang van het hotel) maar als je er dan bent zit je in een grootse, prachtige zaal. Vreemd genoeg was het er op een vrijdagavond vrij rustig, maar ik heb echt geen idee waarom. De bediening was uitstekend evenals de sfeer, die was zeer gemoedelijk en dan zaten we ook nog onder een enorme kerstboom.
Maar dan het eten, vooraf hadden we coquilles en een matze met verse tonijn. Deze waren heerlijk vooral de coquilles vond ik zelf heel lekker, echt van een geweldige kwaliteit.
Als hoofdgerecht hadden we paella en frittata van paddestoelen. Allebei erg lekker. En als nagerecht marquise van chocolade en panna cotta met sorbet van bieten en rozen. Deze waren ook echt om je vingers bij af te likken, erg bijzonder. Kortom de keuken is top, de ingrediënten zijn van zeer goede kwaliteit en erg smaakvol.
De door de bediening aangeraden witte wijn (ben de naam even vergeten) was ook erg goed.
Is er dan helemaal niets te klagen, jawel ik vond de borden wat onhandig daar gleed mijn bestel steeds naar het midden en het zag er ook wat lomp uit. Maar dat is natuurlijk een kleinigheid, mij zien ze hier snel weer.

Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisteravond hier gegeten met 6 mensen, wat een teleurstellende ervaring! Na Sail zagen we een uithangbord aan de voorkant, waar de hamburgers werden aangeprezen. Toen we eenmaal zaten, bleken de hamburgers op. Het was toen pas 19.00, onvoorstelbaar tijdens Sail, slechte voorbereiding. Dan maar andere gerechten, waaronder steaks. We kregen normale messen hiervoor ipv steak messen, een behoorlijke beginnersfout en blijk van desinteresse. Het duurde allemaal erg lang (veel te weinig personeel) de porties waren vrij klein en het personeel was erg chaotisch in de weer. Vanuit de organisatie onbegrijpelijk dat er op een dag als deze niet voldoende medewerkers op het terras staan. Nadat wij na 20 minuten wachten de rekening nog niet hadden en hier weer om vroegen, was de reactie dat het 'zoals u ziet is het nogal druk, maar ik mag ook niet klagen', dit kwam behoorlijk onaardig over. Niet voor herhaling vatbaar.
Ronpe .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Prima tomatensoep en kaaskroketjes, redelijke dorade en hamburger, middelmatige stampot en nasi, onbehouwen stukken stokbrood en keiharde roomboter. Kortom: we kregen in Lloyd wel eens beter te eten. Opgediend n een mooi hotel op een leuke locatie. Geserveerd door aardige medewerkers. Die stuk voor stuk een betere werkplek verdienen. Want wat een belabberde organisatie! Medewerkers die in het bijzijn van de gasten de kwaliteit van het menu bediscussiëren: Onprofessioneel. Een ellenlange pauze tussen voor- en hoofdgerecht: Amateuristisch. Een gastheer die zijn chagrijn over de wanorde afreageert op zijn gasten: Ergerlijk. Het is zonde dat zo'n leuke zaak dreigt af te glijden naar het niveau van Fawlty Towers.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Na een vergadering hier met een groep gegeten. Bij binnenkomst werden we volledig genegeerd door het personeel, en nadat we maar een willekeurige tafel hadden gekozen werd ons uiterst onvriendelijk te verstaan gegeven dat we ons eerst bij de receptie moesten melden omdat we eerst een vergadering hadden. In het restaurant een drankje drinken tot het gezelschap compleet was, was geen optie.

Eten was lekker, echter waren de porties inconsistent. Bij dezelfde gerechten lag op het ene bord een krieltje en op het andere bord lagen 2 enorme aardappels waardoor sommigen na afloop nog honger hadden en anderen ruim voldaan waren. Kwaliteit van het eten was wel goed, net als de bereiding. Met name de cheesecake bij het dessert was erg lekker. De ruimte is erg hoog wat een mooie uitstraling geeft en waardoor het niet snel rumoerig wordt door galm.
BartopKNSM .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Je zit hier echt wel in een mooie ruimte. Personeel is vriendelijk. Eten is matig, qua smaak en klopt niet qua porties (enorme hoeveelheid frieten, die niet bepaald erg lekker waren).
Margotvlek .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ik heb heerlijk gegeten bij het restaurant van het Lloyd Hotel. Er is net een nieuwe kaart geïntroduceerd en het was moeilijk om een keuze te maken uit zo veel lekkere en bijzondere gerechten. De steak tartaar, eendenborst en uitgebreide kaasplank waren super, net zoals de wijn die met een goede uitleg werd geserveerd. Tussen de gangen door zijn we door het hotel gelopen; in het trappenhuis is de geschiedenis van het gebouw aan de hand van de foto's mooi weergegeven. Het Lloyd Hotel is een bijzondere plek, met een fijne sfeer, waar je heerlijk kunt eten!
Boris B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
De rumpsteak was heerlijk. Hazepeper iets te sterk naar onze smaak, maar dat lag niet aan de bereiding. Kan de bediening ALSJEBLIEFT ophouden met zes keer in een uur (niet overdreven) vragen of iets smaakt?
PureSenses .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
“Heerlijk ontspannen sfeer en goed eten”

Een erg prettig restaurant om lekker alleen een hapje te eten of met meerderen. Het is niet romantisch of super sfeervol, maar wel uniek en gewoon erg goed eten. Hele ruime keuze (lunchkaart) en snelle service.
Ook de moeite waard om eens een nachtje te blijven logeren.

St-ij-n .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Bij het lloyd hotel op het terras gegeten. Een heerlijk terras in de zon met een fijne sfeer. Bediening begon goed maar werd in de loop van de avond minder. Fles wijn besteld met het eten en werd na het voorgerecht gebracht nadat we er opnieuw naar hadden gevraagd. Borden waren leuk opgemaakt maar niets was op smaak. Ik had zelf de steak tartaar, ik snap dat deze niet hoog op smaak gemaakt wordt maar hij was wel erg flauw. Zelfde was het geval met het hoofdgerecht, mooie opmaak maar de smaak liet te wensen over. Het kaasplankje stelde erg teleur. Kazen werden niet uitgelegd en twee van de vijf kazen bestonden voornamelijk uit korsten(dit waren de hoekjes van de kaas). Een prima avond maar niet indrukwekkend qua eten, de wijn was wel goed en het personeel had duidelijk de nodige kennis van de wijn. De basis was goed maar de finesse in de keuken ontbreekt, jammer want het terras is heerlijk.
Laat_het_ons_smaken .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
We bestelden tweemaal rouleaux van Kemper landhoen en gerookte ham, gevuld met ricotta en salie, met geprakte kriel en gele peen. Te drinken: Aperol spritz. Hoen erg mals, smaken mooi in evenwicht, flinke porties. Drankjes en aankleding van de borden/eten zien er zeer verzorgd uit - als fotomateriaal voor in een kookboek. Olijfjes en brood van het huis (altijd vers zelfgebakken naar eigen recept - echt overheerlijk!) Service: beleefd en vlot. Hondvriendelijk. Prijs en kwaliteit verhouden zich prima. We gaan hier met een tevreden gevoel naar huis. Het voelt hier op een zonnige avond als vakantie.
Jml .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Tip voor iedereen die glutenvrij eet: Het Lloyd Restaurant heeft de lekkerste glutenvrije broodjes die ik ooit in een restaurant heb gegeten. Ze staan niet op de kaart, maar als je erom vraagt worden ze speciaal gemaakt. De bediening is altijd even vriendelijk. De sfeer van het restaurant is relaxed en gezellig.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Prima gegeten bij dut restaurant. Bediening was vriendelijk, niet opdringerig. De 3 gangen die we hebben gegeten waren heerlijk, originele combinaties, ook goed prijs kwaliteit verhouding. Hier komen we zeker nog eens terug
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Met grote groep collega's hier gegeten. Decor is aardig en het menu klonk goed en origineel. Bediening was wisselend, wel vlot maar soms erg kortaf. Eten was teleurstelling. Vlak van smaak en soms zelfs niet lekker. Sommige gerechten ontbrak een en ander. Enkelen hadden incompleet dessert. Ergo: geen aanrader!
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Bediening was redelijk, maar erg gestressed. Eten zag er goed uit maar teleurstellend van smaak. Schorseneren smaakten naar karton/plastic. Ook vis was smaakloos. Dessert was niet bij iedereen compleet waardoor we moesten delen want de bediening deed er niets mee. Geen aanrader