Over het restaurant Lloyd Restaurant

Van het eerste eitje in de ochtend tot het laatste slaapmutsje in de nacht willen ze hotelgasten, Amsterdammers, vrienden en al hun andere gasten goed en vriendelijk helpen om alle wensen te voldoen. Hun eten is in de eigen keuken gemaakt, het vlees en de vis is duurzaam (gevangen) en onze groenten zijn biologisch verbouwd, het liefst dicht bij huis. Ze zijn trots op hun producenten en leveranciers en kennen hen goed. Ze combineren klassieke gerechten en bereidingswijzen met hedendaagse invloeden en nieuwe kooktechnieken. Met een frisse blik en vintage receptuur maken we eigentijdse gerechten die verrassend maar vooral heerlijk smaken!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lloyd Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 07:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Lloyd Restaurant

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Karige portie hoofdgerecht. Wel smaakvol. Schandalig hoge prijs per glas wijn van 6 slokken, leek wel een 'jenever-hoeveelheid' voor 5,50 euro. En als de wijn dan nog maar lekker was, maar helaas.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Verrassend leuk restaurant in een schitterende entourage. Fijn rustig om eens lekker bij te praten. Mooie lekkere gerechten en een zeer enthousiaste bediening. Hadden net nieuwe toetjes die uitbundig werden aangeprezen en ook heel erg smakelijk waren. En echte aanrader.
Willem-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mooi gebouw met heel vriendelijk personeel! Eten wat aan de zoute kant.
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Kwaliteit van de gerechten was teleurstellend om meerdere redenen. Taaie en koude hamburgers, koude voorgerechten en de paella was erg zout. Daarnaast werd er tot tweemaal toe geen bestek ingedekt, waardoor we op het bestek moesten wachten terwijl de gerechten al op tafel stonden. De ober bood aan om nog brood bij de soep te brengen en nog een broodmandje voor de tafel, maar beiden zijn nooit gebracht. De desserts waren heerlijk. Als laatste klopte de rekening niet, omdat gerechten niet als menu op de bon stonden maar allemaal los.

Het is een mooi restaurant, maar voor de sfeer zou het wel beter zijn om iets van een (achtergrond)muziekje aan te zetten. Er stond nu helemaal niks aan, waardoor het ongemakkelijk stil was.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
ik had niet het gevoel in een professioneel restaurant terecht te zijn gekomen, veel foutjes in de bediening en matig eten
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mooi gebouw van buiten maar het restaurant binnen is een beetje koud met slechte stoelen. Bediening vriendelijk en attent. Als lunch gebruikten wij de paella en de vissoep, beide goed op smaak maar niet heel verrassend.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Er was niet veel op de kaart wat ik als lastige eter eet, maar de hamburger met friet was erg lekker en niet standaard. Lekker frietjes in de schil en volgens mij ook zelfgemaakte mayonaise.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekkere bloemkoolstamppot met bal gehakt. Ouderwets lekker in een aangename, maar ook inmiddels ietwat gedateerde, omgeving met wiebelende tafeltjes. Dat laatste kan écht beter. Maar eerlijk is eerlijk: lekker gegeten en prettige bediening.
Miriam F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was lekker en mooie gepresenteerd, de sfeer was goed, de decoratie is top en het personeel heel vriendelijk!
Wij hebben een 3-course menu genomen!
Josanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een informele business lunch - fijne sfeer, mooi ingericht, en eten was ook mooi geserveerd. Goede porties voor lunch.
madeleine R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij aten een portobello gevuld met risotto , groene salade en friet , Er was heerlijk stokbrood met lekkere boter en en schaaltje olijven. Als nagerecht worteltaart met gemberroom.
We kunnen deze gerechten iedereen aanbevelen . Helaas was de friet aan de lauwe kant.
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk op het terras gegeten. Uitstekende service van Stefano!
Schol was bijzonder qua smaak en saus. Lekker. Maaltijdsalade met perfect geroosterde pompoen. Lekkere zomerwijn.
LouLou T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk en gezellig gezeten en gedineerd! Bediening is vriendelijk. Miste wel achtergrondmuziek. We komen zeker terug en dan voor een andere gang.
tineke K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Buiten gegeten. Heerlijk terras en goede bediening. Bijzondere kaart. Niet te groot en mooie gerechten. Voor elke prijs, je jan ook een hamburger eten. Prettige sfeer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
prima gerechten, niet al te grote porties, wel goed. Hotel en restaurant probeert een energieke sfeer in een originele omgeving uit te stralen. Concept is wat sleets, veel routine.
Natasja C.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Lekkere verse jus d'orange in groot glas en daarna heerlijk gegeten, lekker broodje met heerlijke tonijnsalade met ansjovis op rustige plek en mijn tafelgasten hadden heerlijke zalm dat zag er ook zeer goed uit, fijne ambiance!
Giel L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Altijd een plezier bij Lloyd te eten. Waar krijg je in Amsterdam zulke vriendelijke service? En de keuken is volledig flexibel. stel je eigen menu samen van de grote en kleine kaart; het kan allemaal. Wat je dan krijg is smakelijk, porties zijn groot genoeg. Terras in de zon was ons te heet, binnen prima vertoeven.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met de familie gaan eten bij Lloyds restaurant aan de Oostelijke handelskade in Amsterdam. Een beetje verstopt adres met een verrassend ruim terras waar de kinderen zelfs goed en veilig konden spelen. Het restaurant was maar voor een kwart gevuld, met hotelgasten en bewoners uit de omgeving. Eigenlijk vreemd, want het ligt centraal en met de fiets slechts 10 minuten van het centrum.
De kaart is leuk en vriendelijk geprijst. Met als starters 3 prima oesters en een vooraf van ceviche van zeebaars begon de avond goed. Ook de rest van de tafelgenoten waren goed te spreken over het eten.
Het hotel is een zogenaamd design hotel en is inderdaad mooi gerestaureerd. Bediening is wat onervaren en futloos, wat jammer is want het is in potentie een prima plek. De rest van het eten was ook lekker en we vertrokken met een beetje gemengde gevoelens. Alles lijkt aanwezig om een succes te zijn, maar toch was het zo rustig en hing er weinig sfeer.
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw recensie. Op een warme dag kiezen mensen er inderdaad graag voor om een lekker plekje op ons ruime terras te kiezen in plaats van binnen. Goed te horen dat de gerechten op de kaart in de smaak vielen. Uw feedback over de bediening zullen we intern bespreken met de supervisors van de bediening. We hopen u nog eens op ons zonnige terras te mogen verwelkomen!
Hartelijke groet, Lloyd Restaurant
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Erg teleurgesteld dat deze leuke locatie al zo lang er steeds weer er in slaagt een slechte keuken te behouden. De lunch is te doen dankzij Holtkamp. De voorgerechten van het diner kunnen ook. De hoofdgerechten zijn ronduit slecht en te duur. De bediening is uiterst vriendelijk maar totaal onbekwaam als het om info gaat over de gerechten.
De gerechten zijn te gekunsteld, slechte combinaties en slecht uitgevoerd, of op snackbar niveau en dus veel te duur. Jammer voor zo een mooie plek. Hier moet een goeie kok komen.

Er moet hier toch een goeie kok te vinden zijn?
Beste Willemijn Vesseur,
Dank u wel voor uw feedback. Jammer te horen dat uw diner niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben u een persoonlijke e-mail gestuurd om uw suggesties te bespreken.
Met vriendelijke groet, Lloyd Restaurant
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Door mindere ervaring in het verleden heb ik het Lloyd Hotel jarenlang links laten liggen. Vorig jaar zomer lag het terras er zo verlokkelijk bij dat we overstag zijn gegaan. Sindsdien kom ik er weer regelmatig voor een goed glas wijn met snacks. In maart zijn we er gaan eten en dat is goed bevallen. Zo goed zelfs dat ik alweer twee keer ben geweest, want: lekker. Goede burgers, heerlijke ouderwetse nasi en fijne bediening. Het decor is wat aan de saaie kant, een paar grote planten (of meteen maar een boom in het midden van de hoge ruimte) doen wonderen.
Beste Jabar,
Hartelijk dank voor je recensie. Wat fijn te horen dat je weer tevreden bent. Dank voor je suggesties wat betreft de inrichting, we houden van planten en zullen kijken hoe we dit kunnen inpassen.
Met vriendelijke groet, Lloyd Restaurant