Lloyd Restaurant

Oostelijke Handelskade 34 1019 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-205613677

Over het restaurant Lloyd Restaurant

Van het eerste eitje in de ochtend tot het laatste slaapmutsje in de nacht willen ze hotelgasten, Amsterdammers, vrienden en al hun andere gasten goed en vriendelijk helpen om alle wensen te voldoen. Hun eten is in de eigen keuken gemaakt, het vlees en de vis is duurzaam (gevangen) en onze groenten zijn biologisch verbouwd, het liefst dicht bij huis. Ze zijn trots op hun producenten en leveranciers en kennen hen goed. Ze combineren klassieke gerechten en bereidingswijzen met hedendaagse invloeden en nieuwe kooktechnieken. Met een frisse blik en vintage receptuur maken we eigentijdse gerechten die verrassend maar vooral heerlijk smaken!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Lloyd Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 07:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Lloyd Restaurant

Anne De Haan A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gastvrij ontvangst en lekker eten. Heerlijk terras om te genieten bij mooi weer. Pluspunt: er werd heel goed rekening gehouden met Glutenvrij dieet.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Eten en drinken uitstekend, snel en goed geholpen door de bediening die echter wel wat steekjes liet vallen; verkeerd nagerecht, teveel op de rekening genoteerd en afrekenen met de VVV-Dinerbon bleek problematisch.
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Er is een ruim terras en we kregen ons eten supersnel. Het gerecht zag er mooi uit en het smaakte nog beter dan we verwachtten. Bij mij had de portie van de vega risotto wel iets groter gemogen, maar verder hadden we niks te klagen. De prijs/kwaliteit verhouding was prima!
Miriam F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Fantastisch!!!!
Wij hebben echt lekker gegeten en genoten van de prachtig decoratie van het restaurant!
Super aardig personeel.
arjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima ontvangst. Lekker eten. Goedkoop parkeren in parkeergarage onder de jumbo tegenover (parkeergarage brazilie). Al met al aanrader
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuke plek, mooi menu, vriendelijke ontvangst en bediening. Er was echter een grote allesoverheersende groep aanwezig. Er werd enkele malen gespeecht en vooraf tot stilte gemaand door de bekende tikken op een glas. Daardoor viel van de schrik het hele restaurant stil. Onderling tussen de andere gasten leidde dit nogal tot commentaar. Een dergelijke groep, inclusief gezang en geklap, zou een zaaltje moeten afhuren.
Lekker gegeten, maar hierdoor een ‘rare avond’!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De paellarijst leek meer op kerrie rijst. De Amaretto was erg zuinig. Het voorgerecht met de vijgen was niet in verhouding met de prijs. Het nagerecht met ijs was ook nogal zuinig. Het voorgerecht met biet en kaas was erg lekker.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het restaurant heeft een zeer goede sfeer en de service was zeer goed. De gerechten hadden een interessante beschrijving met een speciale combinatie van ingrediënten, maar het eigenlijke gerecht was op de een of andere manier niet zo succesvol.
E L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Was lunch. Pain de Campagne (geroosterd, was het brood oud ? ) met zalm was lekker en royaal zalm.
Broodje garnalenkroketten was zeer basic, nog geen blaadje sla of sausje erbij.
Verhouding prijs / kwaliteit daardoor wat uit balans.
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lekker genoeglijk gegeten in aparte leuke entourage
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Karige portie hoofdgerecht. Wel smaakvol. Schandalig hoge prijs per glas wijn van 6 slokken, leek wel een 'jenever-hoeveelheid' voor 5,50 euro. En als de wijn dan nog maar lekker was, maar helaas.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Verrassend leuk restaurant in een schitterende entourage. Fijn rustig om eens lekker bij te praten. Mooie lekkere gerechten en een zeer enthousiaste bediening. Hadden net nieuwe toetjes die uitbundig werden aangeprezen en ook heel erg smakelijk waren. En echte aanrader.
Tara H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Mooi gebouw met heel vriendelijk personeel! Eten wat aan de zoute kant.
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Kwaliteit van de gerechten was teleurstellend om meerdere redenen. Taaie en koude hamburgers, koude voorgerechten en de paella was erg zout. Daarnaast werd er tot tweemaal toe geen bestek ingedekt, waardoor we op het bestek moesten wachten terwijl de gerechten al op tafel stonden. De ober bood aan om nog brood bij de soep te brengen en nog een broodmandje voor de tafel, maar beiden zijn nooit gebracht. De desserts waren heerlijk. Als laatste klopte de rekening niet, omdat gerechten niet als menu op de bon stonden maar allemaal los.

Het is een mooi restaurant, maar voor de sfeer zou het wel beter zijn om iets van een (achtergrond)muziekje aan te zetten. Er stond nu helemaal niks aan, waardoor het ongemakkelijk stil was.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
ik had niet het gevoel in een professioneel restaurant terecht te zijn gekomen, veel foutjes in de bediening en matig eten
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mooi gebouw van buiten maar het restaurant binnen is een beetje koud met slechte stoelen. Bediening vriendelijk en attent. Als lunch gebruikten wij de paella en de vissoep, beide goed op smaak maar niet heel verrassend.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Er was niet veel op de kaart wat ik als lastige eter eet, maar de hamburger met friet was erg lekker en niet standaard. Lekker frietjes in de schil en volgens mij ook zelfgemaakte mayonaise.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekkere bloemkoolstamppot met bal gehakt. Ouderwets lekker in een aangename, maar ook inmiddels ietwat gedateerde, omgeving met wiebelende tafeltjes. Dat laatste kan écht beter. Maar eerlijk is eerlijk: lekker gegeten en prettige bediening.
Miriam F.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten was lekker en mooie gepresenteerd, de sfeer was goed, de decoratie is top en het personeel heel vriendelijk!
Wij hebben een 3-course menu genomen!
Josanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een informele business lunch - fijne sfeer, mooi ingericht, en eten was ook mooi geserveerd. Goede porties voor lunch.