LKKRR Tapas-Bar

Oudedijk 151B 3061 AB Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant LKKRR Tapas-Bar

From ice to tapas!

Hiervoor kon je hier genieten van lekkere bakjes of hoorntjes met ijs. Nu is de koelvitrine omgetoverd tot bar en heeft de ijsclub ruimte gemaakt voor een tapasbar. 'Zit je lekker' of 'eet je lekker' zijn de enige vragen die je zult krijgen van de bediening. Verder is het hier zitten en genieten geblazen van de heerlijke kleine tapasporties die je voorgeschoteld krijgt. Ook de pizzaliefhebber zit hier goed! Twijfel je aan je keuze? Deel je pizza dan met je tafelgenoten. Van delen wordt niemand armer! Geniet bij LKKRR!

Meer informatie over restaurant LKKRR Tapas-Bar

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk
Tjade S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg vriendelijk personeel met erg lekkere tapas! De linzensoep stond alleen in het menu, maar op verzoek ook los aan ons aangeboden.
Klein verbeterpuntje, we kwamen aan het begin van de avond (rond 17.30 uur), maar nu al waren verschillende gerechten niet meer beschikbaar. Zoals Iberico ham vers gesneden van het been, maar ook vanille ijs bij de citroentaart. Dat was jammer, verder erg gezellige en lekkere avond gehad!
Astrid2611 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een gezellige eetgelegenheid is dit. Personeel is echt heel erg vriendelijk. Het eten is heerlijk, we hebben ons laten verassen met diverse hapjes ! Heel leuk aangekleed ook. Wij kwamen via de Jumbo avondje uit, zeker aan te bevelen.... Thanks
Anne Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Jammer dat ze net naast de ingang van de parkeerplaats van AH zitten. Daardoor is het buiten zitten niet echt een feest. De hapjes begonnen goed. Hun 'pan LKKRR' moet je absoluut gehad hebben! Helaas waren sommige tapas ook minder van kwaliteit en we moesten erg lang wachten tussen de verschillende gerechtjes.
Janny J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Aardige bediening maar het eten en de wijn waren niet Spaans. Prijzen niet in verhouding.
4 EUR voor een glas Afrikaanse wijn
Niet voor herhaling vatbaar.
Adriana P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
fantastisch gezellige avond gehad, waande me in Spanje! Heerlijke achtergrond muziek super gastvrij personeel heerlijke tapas met lekker pizza en tot slot heerlijk ijsje toe. Zeker een aanrader absolute aanwinst voor kralingen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Ongedwongen sfeer, goede variatie in gerechten. Een gerechtje vonden wij wat minder goed gelukt en daar werd professioneel op gereageerd.
Top avond gehad!
Dormie4 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Uitmuntende tapas, vooral de iberico croquetjes en tot slot de zonnevis en 3 spaanse toetjes. Geweldig.
Aan de wijkaart kan wel iets duidelijker.
De, wat naderhand bleek, een verdejo uit Castilla y Leon bleek te zijn, was een verrassing. Marianne
Lien9 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijke gerechten met ibericoham. Jammer dat de ham vaak uitgebakken was.je mist dan toch het typische van de ibericoham. De pinchos was het lekkerst.
Bediening was echt vriendelijk en correct. We waren erg vroeg en zaten zeker een half uur als enige in de zaak, maar de sfeer was goed zodat je daar geen erg in had. Dat zat in de vriendelijke bediening, die zeker nietnopdringerig was, maar ook in de muziekkeuze. Spaanse muziek gemixt met populaire songs in een Spaans jasje. Goede keuze.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016

Heerlijk gegeten, Je kan zelf aangeven of je snel of rustig wilt eten.
Leuke vriendelijke bediening.
Voel me heerlijk op me gemak.
Darina1447 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het was best gezellig om een praatje te kunnen maken met de gezellige LKKRR mensen :)

Heb nog nooit zo veel keer in één avond het woord 'lekker' gezegd. De naam klopt dus :)
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wel aardig tapas restaurant maar de diverse tapas gerechten had soms beter gemogen en meer in de sfeer van tapas. Er waren kennelijk problemen in de keuken, erg lang wachten, werd wel gecompenseerd met den extra drankje.
Blaasdf .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben geen tapas gegeten, maar een pijnlijk langzaam 8-gangen diner, in totaal 3 uur gewacht voor 8 kleine tapas. We zaten halverwege vol door het lange wachten. Verder leek de service enorm chaotisch en weinig efficiënt.
De gerechten waren echter helemaal top, heerlijk eten en lekkere smaken.
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gezellig restaurant, niet te groot. Lekker op het terras kunnen zitten. Alles was goed op smaak en erg lekker. Enige kritieke puntjes waren dat we bij 1 gerecht 4 ipv 5 kroketjes kregen wat jammer was gezien we met 5 waren, dat de spareribs en botervis wat droog waren en we lang moesten wachten op de botervis en toetje, terwijl de rest erg vlot liep. Maar al met al heerlijke avond gehad en erg lekker gegeten!
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Iens iberico menu op. Lekker gegeten, heerlijk buiten op het stoep terras in het zonnetje. Ondanks dat er een grote groep binnen zat prima service.
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Leuk klein zaakje in Kralingen.
Zondag avond, zat helemaal niemand, dat was voor de 'uit eten sfeer' wel een beetje jammer. Maar dat maakte het eten en de bediening niet minder. Super leuke gastvrouw en het eten was erg lekker. Ook een gezellig muziekje. Al met al dus een aanrader! Keep up the good work!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Enige tijd geleden via IENS getriggerd om hier te gaan eten, dus nu op Moederdag maar eens geprobeerd. Erg goed, goede variatie in tapas gerechten en allemaal even LKKRR klaargemaakt. Een aanrader!
Iemand Niemand .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Beste tapas tent waar ik tot nu toe geweest ben! Echt superlekker allemaal,echt een aanrader! Aardige bediening!! Mijn mannelijke tafelgenoten waren allemaal verliefd op de serveester.. We konden lekker buiten zitten met het mooie weer,dat was een meevaller..want we dachten dat ze geen terras hadden zo op de site te zien.
Johndr .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
de bediening was goed en vriendelijk het eten was smakelijk en zag er goed uit
enige kleine minpuntje was dat er 2 keer custard tijdens het dessert werd geserveerd 1 keer als creme brullee en 1 keer met rood fruit
Pascalle J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Lekkere tapas met een gevarieerd aanbod, wij hebben gebruik gemaakt van het menu voor een persoon gemixt met wat tapas er naast. Dit gaf wat meer afwisseling. Service was prima maar niet geweldig.