LKKRR Tapas-Bar

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant LKKRR Tapas-Bar

From ice to tapas!

Hiervoor kon je hier genieten van lekkere bakjes of hoorntjes met ijs. Nu is de koelvitrine omgetoverd tot bar en heeft de ijsclub ruimte gemaakt voor een tapasbar. 'Zit je lekker' of 'eet je lekker' zijn de enige vragen die je zult krijgen van de bediening. Verder is het hier zitten en genieten geblazen van de heerlijke kleine tapasporties die je voorgeschoteld krijgt. Ook de pizzaliefhebber zit hier goed! Twijfel je aan je keuze? Deel je pizza dan met je tafelgenoten. Van delen wordt niemand armer! Geniet bij LKKRR!

Meer informatie over restaurant LKKRR Tapas-Bar

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant LKKRR Tapas-Bar

Michel K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Via Groupon echt zalig gegeten. Wat een overheerlijke tapas! Goede variatie en zalige smaken. Lekker sangria erbij. Huiswijn rood was zalig. Desert was mooi en goed. Spanish Caffè was hoe het hoort te zijn. Bediening supervriendelijk. Leuke tent. Top!
Celia M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
we vonden de porties voor twee personnen wat aan de kleine kant. De mogelijkheid om te wisselen binnen het menu was ook erg moeilijk maar uiteindelijk wel gelukt. Ik had meer groeten verwacht voor de mediterranse keuken.
syl.heerik .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
gegeten met groupon aanbieding. 8 gangen. eerst 5 kleine schoteltjes met 4 personen delen en toen nog 1 schoteltje met stronkje witlof dior vieren delen. na 1 uur vragen of we nog wat willen drinken. krijgen we ook nog wat te eten dan. uuuuuuh nee dit was t. ja nou moet je toch ophouden. we hadden nog geeneens een bodem in onze maag. uiteindelijk ging ze nog een pizza voor ons maken. er hoorde ook sangria bij. moest ik ook zelf omvragen. nou 60 euro armer en thuis nog zak chips open gemaakt. nee zeker geen aanrader!!
Monika T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vanavond hier gegeten. Was weinig aan heb wel betere tapas gegeten. Ronduit jammer. Volgens mij is de actie bedoeld om mensen naar je restaurant te krijgen ook buiten de actie om, maar mij zien ze hier niet meer!!
Reino74 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Redelijke prijs/kwaliteit verhouding wat betreft het eten. Bediening op zich aardig maar ondermaats qua niveau. Sommige gerechten uit het menu werden zonder uitleg neergezet en na vragen hierover moest men eerst in de keuken navraag doen wat het precies was, dit had beter gekund. Ook werd na het eerste drankje niet 1 keer meer gevraagd naar of meer drinken gewenst was gedurende het hele menu, (denk bv aan koffie na/bij het dessert).
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Schrappen van de lijst van Iens!!! en dan zeg ik niet snel. Geen ontvangst, geen uitleg, geen vraag alles naar wens, zeer weinig eten en dessert was ver beneden pijl. Voor : 1 stukje stokbrood, dan een glas pompoensoep, waterig. Tappas : 5 schaaltjes en dan een dessert niet smakelijk en met en vork, waar je een lepeltje voor nodig hebt. Geen service en de serveerster is niet geschikt voor haar werk. Geen gevoel voor iemand een gezellige avond bezorgen en heel lang wachten wat echt niet nodig was en zelf moeten vragen voor een tweede ronde drinken. Echt bizar, zeer teleurstellend dus.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hebben gebruikgemaakt van AH actie met 4 personen, eten was zeer teleurstellend ! Zelfs als je € 27,00 moet betalen voor een 3 gangen menu is dit het absoluut niet waard ! De bediening was zeer slecht, er liepen 2 acties door elkaar heen ( ze werken ook met Groupon ) bij de tafels die bezet waren ging er van alles fout. Dat deze zaak het al 8 jaar volhoud is mij een raadsel !
lucas M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer goed en leuk ingericht tapas-restaurant. We gaan hier zeker nog eens terugkomen. Gratis parkeren na 18:00.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Erg matig!
Er werkte een nieuw meisje, in haar eentje. Ze zei dat het haar eerste dag was, maar gek genoeg was er niemand om haar te begeleiden. Ze wist niks over de gerechten en alles duurde erg lang. Het meisje deed haar best, maar als management van deze zaak kan dit natuurlijk niet.De menukaart is een uitgeprint papiertje, verkreukelt en vies. De kwaliteit van het eten is om te huilen! Ze pretenderen echt Spaanse tapas te hebben, maar dit is zeker niet waar. Het is te vet, slap, smaakloos. Nee, dit restaurant doet haar naam geen eer aan en wij komen niet meer.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Vonden de hoeveelheden wel aan de weinige kant. Het toetje dat we kregen leek ons voor 1 persoon (we moesten namelijk uit het zelfde bakje eten en was ook niet heel erg veel) maar er werd aangegeven dat het echt voor 2 personen was.
Met de AH actie was het een leuk prijsje. Maar de prijs (zonder korting) van €27.50 per menu vind ik wel erg hoog voor wat je krijgt.
Overigens lekkere sangria gedronken.
Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Bijzondere zaak! In de schitterende buurt Kralingen aan de bekende Oudedijk tussen verzameling aan dit soort kleine speciaal horeca zaakjes van vis tm deze LKKRR tapas bar. Ambiance helemaal ok, lekkere muziek, leuke meubels, mooie bar, mooie steenoven in de hoek. Vriendelijke dames aan het werk, Spaans goed onder de knie, we zagen dat dit in de praktijk natuurlijk erg leuk was bij tafels waar Spaanstalige mensen zaten! Gestart met een fris San Miguel biertje en een prima pinot grigio wijntje van origine niet echte Spaans natuurlijk maar wel een keurige witte wijn voor maar 4,- p glas. Gestart met brood, pan LKKR heerlijk vers uit de oven met tapenade en aioli die nog extra werd bijgebracht later. In het vervolg hebben wij genoten van wat champions, gamba's, prima patates bravas, gehakt in pittige tomaat, inktvis van de grillplaat en geweldig lekkere chorizo in rode wijn geblust. De zaak zat helaas niet erg vol, maar wij hebben gezellig naar ons zin gehad, komen zeker eens terug! Bediening alleen wel even een schrijfblok aan de buidel toevoegen voor de bestellingen
Nuria S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten is heerlijk! Enige minpuntje was dat niet iedereen even ervaren was in de bediening en de drankjes soms wat lang duurde. Maar wij komen zeker terug voor de lekkere tapas en pizza!
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was te druk voor de bezetting. Eten zelf heerlijk. Maar alles eromheen klungelig (hoe serveer je fles cava?), te laat (kregen kaart maar drankje werd niet opgenomen, en na 40 minuten ook niet onze wensen voor het eten) & onzorgvuldig (kaart te vies om aan te pakken, etc.)
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was heerlijk, maar echt te weinig. Tenminste voor ons was het te weinig.
Het drinken duurde erg lang voordat ze het bracht.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. Hebben 20 min gewacht tot we uberhaupt drankjes kregen. Na een uur nog steeds geen eten geserveerd gekregen. Na beide gevallen opgemerkt te hebben, deed personeel er alles aan om dit goed te maken. Eten was Ok, maar niet super. Ondanks de pogingen ons tevreden te stellen komen we hier niet meer terug. Het is er gewoon echt slecht geregeld.
Marlize H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk en gezellig Spaans restaurant. We hadden wat haast, dus we vroegen of we z.s.m. bediend konden worden. Dit was geen enkel probleem. We kregen heerlijke gerechtjes (met AH-bonnen gegeten). We komen hier graag nog eens terug.
Avalon D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
vond het eten zeer lekker alleen gaat het er wel lax aan toe.
Umesh K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Dit restaurant is zijn naam totaal niet waardig. Ik vind dit het slechtste restaurant waar ik ooit ben geweest. Het eten was niet lekker. Vooraf per mail en telefonisch aangegeven dat er vegetariërs bij waren. Ter plekke bleek dat daar geen rekening mee kon worden gehouden. Er was sprake van een vast menu en daar kon niet van worden afgeweken. Hierdoor kregen we minder tapas dan in de Groupon stond vermeld. Meer vegetarische gerechten konden we los van de Groupon apart bestellen en afrekenen, dit is ronduit belachelijk. Het eten was matig en koud/lauw. Hier kom ik nooit meer. Na dit bezoek hadden we nog steeds honger. Wat een leuk avondje uiteten hoorde te z'n werd uiteindelijk een zware teleurstelling.
Liselotte V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We kwamen om 18.00 aan maar blijkbaar was onze reservering niet doorgekomen. Toch was er buiten nog een plekje vrij voor ons. De zon scheen, dus we hadden geluk. We moesten een half uur wachten tot we onze eerste gang kregen, dit viel wat tegen. Voor de rest smaakte het eten ons prima.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker tapas gegeten bij LKKRR met de AH restaurantbon. Leuke sfeer! De verschillende hoofdgerechten hadden wat mij betreft wat afwisselender gemogen. Het toetje was heerlijk.