LKKRR Tapas-Bar

Oudedijk 151B 3061 AB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant LKKRR Tapas-Bar

From ice to tapas!

Hiervoor kon je hier genieten van lekkere bakjes of hoorntjes met ijs. Nu is de koelvitrine omgetoverd tot bar en heeft de ijsclub ruimte gemaakt voor een tapasbar. 'Zit je lekker' of 'eet je lekker' zijn de enige vragen die je zult krijgen van de bediening. Verder is het hier zitten en genieten geblazen van de heerlijke kleine tapasporties die je voorgeschoteld krijgt. Ook de pizzaliefhebber zit hier goed! Twijfel je aan je keuze? Deel je pizza dan met je tafelgenoten. Van delen wordt niemand armer! Geniet bij LKKRR!

Meer informatie over restaurant LKKRR Tapas-Bar

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant LKKRR Tapas-Bar

Thailihn H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Geweldige avond gehad, met fantastische service. Je voelt je gelijk thuis. Met je dieet wensen wordt direct rekening gehouden. Eten was super goed, qua porties ook ruim voor iedereen. De variatie perfect. Het eigen gebakken brood ook om te smullen. Gewoon een top tent waar ik na de bevalling snel weer terug ga.
joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Het eten was ook TE zout en had weinig variatie in de gerechten . Zeker als je vegatarier bent.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant! Rolstoel onvriendelijk maar de gehele bediening helpt met naar binnenkomen!
Eten was heerlijk en karaf water geen probleem! Kortom we gaan terug! Wel reserveren!
hpetit .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekkere tapas, snelle bediening.

Hebben hier lekker gegeten. Aanrader, plankje met huisgemaakt brood. We hadden een menu en dat was erg afwisselend en smakelijk.
szielst .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We kwamen aanlopen en toen dacht ik. moeten we hier gaan eten.Er stonden roestige stoelen buiten ,het zag er niet erg hoopvol uit. Maar toen we binnenkwamen werden we vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. Er werd ook uitgelegd wat we kregen.Omdat we grote trek hadden werden we vlug geholpen.minpuntje bier was 2,60 euro.
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Verrassend leuk eettentje met de combinatie tappas / pizza. Niet geheel logisch. Omdat je per gerecht betaald kan de rekening aardig oplopen. Om dat te ondervangen is er ook een maandmenu. Het eten is er goed, LKKR en zeer smakelijk. De bediening was heel plezierig. Al met al een geslaagd etentje.
Marcos S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben een lekker gerechten eten met een mooi en knus sfeer. hoeveelheid van was genoeg. We hebben liever wat minder licht gekozen hoewel het een gezellige sfeer heeft
wyneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Sfeervol restaurant en uitstekende bediening. Een tikje prijzig, maar misschien ben ik wat zuinig...;)?
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vrolijke en ter zake kundige bediening en goede tapas.
Leuke sfeer op een prominente plek op de Oudedijk, nl bij de ingang van de parkeerplaats van Albert Hein met aan die kant ook een ingang.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima gegeten, alleen de gamba's waren niet helemaal gaar en de pompoensoep was wat flauw. Vriendelijke bediening, misschien iets te amicaal voor sommige mensen.
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Via Groupon echt zalig gegeten. Wat een overheerlijke tapas! Goede variatie en zalige smaken. Lekker sangria erbij. Huiswijn rood was zalig. Desert was mooi en goed. Spanish Caffè was hoe het hoort te zijn. Bediening supervriendelijk. Leuke tent. Top!
Celia M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
we vonden de porties voor twee personnen wat aan de kleine kant. De mogelijkheid om te wisselen binnen het menu was ook erg moeilijk maar uiteindelijk wel gelukt. Ik had meer groeten verwacht voor de mediterranse keuken.
syl.heerik .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
gegeten met groupon aanbieding. 8 gangen. eerst 5 kleine schoteltjes met 4 personen delen en toen nog 1 schoteltje met stronkje witlof dior vieren delen. na 1 uur vragen of we nog wat willen drinken. krijgen we ook nog wat te eten dan. uuuuuuh nee dit was t. ja nou moet je toch ophouden. we hadden nog geeneens een bodem in onze maag. uiteindelijk ging ze nog een pizza voor ons maken. er hoorde ook sangria bij. moest ik ook zelf omvragen. nou 60 euro armer en thuis nog zak chips open gemaakt. nee zeker geen aanrader!!
Monika T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vanavond hier gegeten. Was weinig aan heb wel betere tapas gegeten. Ronduit jammer. Volgens mij is de actie bedoeld om mensen naar je restaurant te krijgen ook buiten de actie om, maar mij zien ze hier niet meer!!
Reino74 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Redelijke prijs/kwaliteit verhouding wat betreft het eten. Bediening op zich aardig maar ondermaats qua niveau. Sommige gerechten uit het menu werden zonder uitleg neergezet en na vragen hierover moest men eerst in de keuken navraag doen wat het precies was, dit had beter gekund. Ook werd na het eerste drankje niet 1 keer meer gevraagd naar of meer drinken gewenst was gedurende het hele menu, (denk bv aan koffie na/bij het dessert).
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Schrappen van de lijst van Iens!!! en dan zeg ik niet snel. Geen ontvangst, geen uitleg, geen vraag alles naar wens, zeer weinig eten en dessert was ver beneden pijl. Voor : 1 stukje stokbrood, dan een glas pompoensoep, waterig. Tappas : 5 schaaltjes en dan een dessert niet smakelijk en met en vork, waar je een lepeltje voor nodig hebt. Geen service en de serveerster is niet geschikt voor haar werk. Geen gevoel voor iemand een gezellige avond bezorgen en heel lang wachten wat echt niet nodig was en zelf moeten vragen voor een tweede ronde drinken. Echt bizar, zeer teleurstellend dus.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hebben gebruikgemaakt van AH actie met 4 personen, eten was zeer teleurstellend ! Zelfs als je € 27,00 moet betalen voor een 3 gangen menu is dit het absoluut niet waard ! De bediening was zeer slecht, er liepen 2 acties door elkaar heen ( ze werken ook met Groupon ) bij de tafels die bezet waren ging er van alles fout. Dat deze zaak het al 8 jaar volhoud is mij een raadsel !
lucas M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zeer goed en leuk ingericht tapas-restaurant. We gaan hier zeker nog eens terugkomen. Gratis parkeren na 18:00.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Erg matig!
Er werkte een nieuw meisje, in haar eentje. Ze zei dat het haar eerste dag was, maar gek genoeg was er niemand om haar te begeleiden. Ze wist niks over de gerechten en alles duurde erg lang. Het meisje deed haar best, maar als management van deze zaak kan dit natuurlijk niet.De menukaart is een uitgeprint papiertje, verkreukelt en vies. De kwaliteit van het eten is om te huilen! Ze pretenderen echt Spaanse tapas te hebben, maar dit is zeker niet waar. Het is te vet, slap, smaakloos. Nee, dit restaurant doet haar naam geen eer aan en wij komen niet meer.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Vonden de hoeveelheden wel aan de weinige kant. Het toetje dat we kregen leek ons voor 1 persoon (we moesten namelijk uit het zelfde bakje eten en was ook niet heel erg veel) maar er werd aangegeven dat het echt voor 2 personen was.
Met de AH actie was het een leuk prijsje. Maar de prijs (zonder korting) van €27.50 per menu vind ik wel erg hoog voor wat je krijgt.
Overigens lekkere sangria gedronken.