LKKRR Tapas-Bar

Oudedijk 151B 3061 AB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant LKKRR Tapas-Bar

From ice to tapas!

Hiervoor kon je hier genieten van lekkere bakjes of hoorntjes met ijs. Nu is de koelvitrine omgetoverd tot bar en heeft de ijsclub ruimte gemaakt voor een tapasbar. 'Zit je lekker' of 'eet je lekker' zijn de enige vragen die je zult krijgen van de bediening. Verder is het hier zitten en genieten geblazen van de heerlijke kleine tapasporties die je voorgeschoteld krijgt. Ook de pizzaliefhebber zit hier goed! Twijfel je aan je keuze? Deel je pizza dan met je tafelgenoten. Van delen wordt niemand armer! Geniet bij LKKRR!

Meer informatie over restaurant LKKRR Tapas-Bar

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Bijzondere zaak! In de schitterende buurt Kralingen aan de bekende Oudedijk tussen verzameling aan dit soort kleine speciaal horeca zaakjes van vis tm deze LKKRR tapas bar. Ambiance helemaal ok, lekkere muziek, leuke meubels, mooie bar, mooie steenoven in de hoek. Vriendelijke dames aan het werk, Spaans goed onder de knie, we zagen dat dit in de praktijk natuurlijk erg leuk was bij tafels waar Spaanstalige mensen zaten! Gestart met een fris San Miguel biertje en een prima pinot grigio wijntje van origine niet echte Spaans natuurlijk maar wel een keurige witte wijn voor maar 4,- p glas. Gestart met brood, pan LKKR heerlijk vers uit de oven met tapenade en aioli die nog extra werd bijgebracht later. In het vervolg hebben wij genoten van wat champions, gamba's, prima patates bravas, gehakt in pittige tomaat, inktvis van de grillplaat en geweldig lekkere chorizo in rode wijn geblust. De zaak zat helaas niet erg vol, maar wij hebben gezellig naar ons zin gehad, komen zeker eens terug! Bediening alleen wel even een schrijfblok aan de buidel toevoegen voor de bestellingen
Nuria S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten is heerlijk! Enige minpuntje was dat niet iedereen even ervaren was in de bediening en de drankjes soms wat lang duurde. Maar wij komen zeker terug voor de lekkere tapas en pizza!
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was te druk voor de bezetting. Eten zelf heerlijk. Maar alles eromheen klungelig (hoe serveer je fles cava?), te laat (kregen kaart maar drankje werd niet opgenomen, en na 40 minuten ook niet onze wensen voor het eten) & onzorgvuldig (kaart te vies om aan te pakken, etc.)
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was heerlijk, maar echt te weinig. Tenminste voor ons was het te weinig.
Het drinken duurde erg lang voordat ze het bracht.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. Hebben 20 min gewacht tot we uberhaupt drankjes kregen. Na een uur nog steeds geen eten geserveerd gekregen. Na beide gevallen opgemerkt te hebben, deed personeel er alles aan om dit goed te maken. Eten was Ok, maar niet super. Ondanks de pogingen ons tevreden te stellen komen we hier niet meer terug. Het is er gewoon echt slecht geregeld.
Marlize H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk en gezellig Spaans restaurant. We hadden wat haast, dus we vroegen of we z.s.m. bediend konden worden. Dit was geen enkel probleem. We kregen heerlijke gerechtjes (met AH-bonnen gegeten). We komen hier graag nog eens terug.
Avalon D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
vond het eten zeer lekker alleen gaat het er wel lax aan toe.
Umesh K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Dit restaurant is zijn naam totaal niet waardig. Ik vind dit het slechtste restaurant waar ik ooit ben geweest. Het eten was niet lekker. Vooraf per mail en telefonisch aangegeven dat er vegetariërs bij waren. Ter plekke bleek dat daar geen rekening mee kon worden gehouden. Er was sprake van een vast menu en daar kon niet van worden afgeweken. Hierdoor kregen we minder tapas dan in de Groupon stond vermeld. Meer vegetarische gerechten konden we los van de Groupon apart bestellen en afrekenen, dit is ronduit belachelijk. Het eten was matig en koud/lauw. Hier kom ik nooit meer. Na dit bezoek hadden we nog steeds honger. Wat een leuk avondje uiteten hoorde te z'n werd uiteindelijk een zware teleurstelling.
Liselotte V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We kwamen om 18.00 aan maar blijkbaar was onze reservering niet doorgekomen. Toch was er buiten nog een plekje vrij voor ons. De zon scheen, dus we hadden geluk. We moesten een half uur wachten tot we onze eerste gang kregen, dit viel wat tegen. Voor de rest smaakte het eten ons prima.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Lekker tapas gegeten bij LKKRR met de AH restaurantbon. Leuke sfeer! De verschillende hoofdgerechten hadden wat mij betreft wat afwisselender gemogen. Het toetje was heerlijk.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
prima gegeten, maar niet bijzonder. aardige bediening. het was helaas bloedheet binnen met dit warme weer .
Django S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede aardige en snelle bediening, prijs/kwaliteit prima! Heerlijk brood uit de oven, aanrader!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke mensen en een gezellige locatie. En dat alles voor een prima prijs en fijne service. Aanrader!
mike V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eten en service een dikke prima veder was de sfeer niet bijzonder te noemen .
Roselinde K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We waren vroeger dan we hadden gereserveerd maar dit was geen probleem. De bediening was erg vriendelijk en zorgde voor een gezellige en persoonlijke sfeer. Het merendeel van de tapas was heerlijk, we hebben een erg gezellige avond gehad.
F T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima en vriendelijke bediening. Tapas voldeden aan de verwachting, niets bijzonders.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk
Tjade S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg vriendelijk personeel met erg lekkere tapas! De linzensoep stond alleen in het menu, maar op verzoek ook los aan ons aangeboden.
Klein verbeterpuntje, we kwamen aan het begin van de avond (rond 17.30 uur), maar nu al waren verschillende gerechten niet meer beschikbaar. Zoals Iberico ham vers gesneden van het been, maar ook vanille ijs bij de citroentaart. Dat was jammer, verder erg gezellige en lekkere avond gehad!
Astrid2611 S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat een gezellige eetgelegenheid is dit. Personeel is echt heel erg vriendelijk. Het eten is heerlijk, we hebben ons laten verassen met diverse hapjes ! Heel leuk aangekleed ook. Wij kwamen via de Jumbo avondje uit, zeker aan te bevelen.... Thanks