LKKR Eten & Drinken

Donderdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 12:00

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een hartstikke fijn restaurant aan het water in Nieuwkoop met een heerlijk terras. Geweldig servicegericht personeel en uitstekend eten, wat wil je nog meer. Ik had carpaccio vooraf en tonijn en zalm als hoofdgerecht in een krokant jasje en het was voortreffelijk, een beetje wasabi erbij, heerlijk. Het etentje goed geëindigd met een fijn kaasplankje. Het was erg LEKKER. Goede fles wijn, heerlijke bakje koffie na, en met plezier een heel redelijk bedrag afgerekend voor dit alles. Kort gezegd een aanrader.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteren hier geluncht. Prachtig in het zonnetje aan het water. De bootjes varen af en aan. Goede witte huiswijn. Iedereen bestelde wisselende gerechten voor de lunch. Alle vier zagen er super uit. De hamburger op turks brood was super en erg lekker. Ook de zalm van mijn tafelgenoot zag er mooi uit. Net als de kippendijen en de verse salade in de diepe borden waarin het uitgeserveerd wordt. Hier gaan we zeker terugkomen. Bediening is prima. Een aandachtspunt, het duurde wel lang alvorens de lunchgerechten werden uitgeserveerd, maar ach je zit in de zon op zondag dus wat wil je nog meer?
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Dit is echt een topplek voor een lunch of diner aan het water. Wij hebben hier onlangs geluncht tijdens een fietstochtje en heerlijke broodjes gegeten met zalm. Lekker wijntje erbij, echt helemaal zomers!
PaulaFokkema .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
We hebben heer heerlijk gegeten, werden netjes bediend. Kregen het vlees en de vis rauw en konden het dan op een steengrill zelf afbakken, was erg leuk om te doen. De latte macchiato was erg lekker en goed gelukt. Werd mooi opgediend. Is ook een prachtige locatie.
Daniellevd .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Heerlijke gegeten, geen dure kaart, maar toch spannende en heerlijke gerechten! Zeker de moeite waard om regelmatig terug te komen! In zomer wel eens genoten van het terras en dat is een heerlijk momentje met wijn en oesters geweest! Vriendelijke bediening en een top uitstraling van t restaurant.
AvD0941 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor de eerste keer bij LKKR gegeten. Wij waren met 4 personen.
LKKR is mooi gelegen in het hart van het dorp met terras aan het water en aanlegmogelijkheden voor boten. Geen parkeerproblemen. Dit is een kleinschalig, gezellig ingericht restaurant met een mooie kaart en prima wijnen. Er is een gezellig zitje bij de open haard voor het aperitief of voor de koffie na het diner. Wij namen het wildmenu met fazant, de zeewolf en de spareribs. Allemaal bijzonder smaakvol. De wachttijden tussen de gangen waren precies goed. De bediening was perfect, opgewekt, vrolijk en zeer attent. De prijs/kwaliteitsverhouding is meer dan in orde. Kortom : een aanwinst voor de regio, waar goede restaurants dun gezaaid zijn. Een prima plek voor een gezellig avondje uit eten.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We hebben hier eerst met z'n drieën gegeten en de week erna met z'n tienen. Erg lekker en leuk. Je wordt aangemoedigd om de gerechten te delen. Ik ben dat gewend omdat ik vaak in Azië ben en het fijne is dat je verschillende gerechten kunt proeven. Vooraf hadden we gerookte bawykov zalm en rosbief, en daarna eendenfilet, hertenbiefstuk, spare ribs en potato dippers. Alles heerlijk en voldoende en een goede prijs kwaliteit verhouding. Het personeel is spontaan en gezellig. Met z'n tienen was ook leuk en lekker. We hoefden niet lang te wachten en alles werd tegelijk gebracht en alles was perfect. We gaan hier zeker vaker komen.
Wimpie1946 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Met de schoonouders van onze dochter daar gegeten, een gezellig restaurant met een prachtig uitzicht. Zelf heb ik als vooraf genomen iets wat je niet veel op een kaart zie staan namelijk kippenlevertjes, prima gegaard op een bedje van sla met een heerlijke saus.
Als hoofdgerecht een ree biefstukje met spruitjes, stoofpeertjes en aardappelchips.
Prijs kwaliteit prima in orde!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vanmiddag geluncht in LKKR met een vriendin. We hadden een tafeltje aan het raam met een schitterend uitzicht over de Nieuwkoopse plassen. LKKR heeft een mooi interieur, licht en modern. De bediening is erg vriendelijk en attent. We genieten van een zalmsalade. Een mooie, zeer smakelijke en goed gevulde salade. Witlof, groene asperge, goede plakken gerookte zalm, tomaten en heerlijke olijven. LKKR is een aanrader. Goede sfeer, prachtige locatie en lekker eten!
Gonny J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Het restaurant heeft een prachtige ligging en is mooi ingericht.
Ik kwam met een vriendin voor een koppje thee. Deze besteld en toen het op tafel werd gezet ging de serveerster weer weg. Na een paar minuten bedachten we dat we er wel wat bij wilde hebben. Ik heb 5 minuten geprobeerd om oogcontact te maken maar dat lukte niet. Wij waren op dat moment de enige in het restaurant en dan verwacht je dat je zeker aandacht krijgt....toen ben ik het zelf maar gaan vragen. Het werd even snel opgenoemd en ze liep een beetje achter me aan om de bestelling op te nemen. Een chocolade taart en een appeltaart. Ze waren allebei erg lkkr.

Aan de ligging, inrichting en het eten ligt het niet maar snap totaal niet dat er zo laconiek en bijna lui naar de klanten gedaan wordt. Wij gaan hier niet meer terug vanwege de slechte bediening. Dit ook na eerdere ervaringen met dit restaurant. Vind dat t nog steeds niet is verbeterd.
Beste Bonengon,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om voor LKKR eten & drinken een recensie te schrijven en de complimenten op de ligging, interieur en het eten. Uiteraard is uw beschrijving geverifieerd bij de betreffende serveerster echter is de beleving vanuit ons anders geinterpreteerd. Wij hebben helaas niet ingeschat dat u iets wilde eten nadat de vraag gesteld was of u ook wilde lunchen en u aan heeft gegeven van niet. De dame is vervolgens aan haar overige werkzaamheden voor een hygiënische omgeving verder gegaan (extra werkzaamheden worden doorgaans op rustige momenten uitgevoerd).
Zij heeft ervaren dat u niet geergerd maar op een vrolijke manier naar de bar bent gekomen nadat u bedacht iets lkkrs bij de thee te willen. zij heeft inderdaad de keuze uit 4 gebaksoorten opgenoemd en is bij wijze van service achter u aangelopen om de bestelling op te nemen zodat u uiteraard niet heen en weer hoeft voor de keuze van uw tafelgenoot, u bent immers een gast (klant) van ons.

Wij nemen uw recensie als proever in spe even serieus als een meesterproever echter de benoeming laconiek en bijna lui kunnen wij absoluut niet beamen. Graag vragen wij u opbouwende kritiek te geven op uw beleving van slechte bediening zodat wij ook voor onze gasten met eenzelfde verwachtingspatroon als u verbetering in onze beleving kunnen brengen en een betere service kunnen verlenen. Als wij u dan nog eens mogen ontvangen zal deze opbouwende kritiek zeker opgenomen zijn door ons team, immers alleen door de reflectie van onze gasten kunnen wij verbeteren.

Team LKKR eten & drinken

Reactie van proever:

Ik begrijp jullie reactie. Helaas is er niet aan ons gevraagd of we wilde eten voor de lunch. We kwamen binnen met de vraag of we een bakkie konden doen. Ook begrijp ik dat jullie op rustige momenten andere werkzaamheden uitvoeren maar dat neemt niet weg dat je dan toch je klant in de gaten kan houden? Mijn tip naar jullie is dus zorg goed voor je klant en geef ze aandacht of het nou rustig is of druk, dit hoort bij een totaal beleving van het uit gaan en als dat eraan ontbreekt is dit een tekortkoming. Omdat dit mij na meerdere bezoeken bij jullie is opgevallen en is bijgebleven heb ik dit ook verteld in de recensie.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Hartje Nieuwkoop, uitzicht op het water, mooi terras. Verrassende kaart met "fingerfood" en uitstekende gerechtjes. Zo was onze gerookte Bawykov zalm met rivierkreeftjes een onvergetelijk entree. Bijzonder charmante service. Complimenten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Na bijna een jaar terug bij LKKR, nu geen lunch maar een diner met vrienden.
Het was druk op terras en binnen, maar wij werden meteen opgemerkt en naar onze tafel gebracht. Bestelling drankjes kwam snel. Van de kaart de Tomatensoep, Portobello's uit de oven en 2x de Runder Carpaccio, alles was zeer naar wens. Vers, goed en goede porties.
Daarna 3x de Bawykov zalm, 1x Angus Hamburger met erbij nog Patato dippers(verse gekrulde aardappeltjes). Goed gekozen dit!
Erbij witte huiswijn, ook deze was heel lkkr
Wat opvalt als de vriendelijke en vooral vlotte bediening, attent ondanks de drukte binnen en buiten. Het eten is echt heerlijk vers en goed!
Geen deftige of romantische setting, maar prima voor een avond met familie of vrienden, lekker kletsen en eten op een mooie plek in het centrum aan het water. Fijn terras ook voor Drankje of hapje.
Komen er zeker terug! Van ons mag t restaurant voortaan HLKKR genoemd worden. Iedere dag open van 10 tot 23 uur. Zondags vanaf 12 uur.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lkkr ligt op een prachtige locatie aan het water in het centrum. Ruim opgezet, prima stoelen. Een gevarieerde menukaart. Als starter een aspergesoepje, gevolgd door gegrilde zalm. Smaakten ok.
Pv .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een nieuw restaurant in onze eigen regio. De ligging is geweldig met uitzicht op het haventje en de plas.
We hebben een heerlijke lunch gehad; Uitsmijter van het plein en een sandwich geitenkaas uit de oven met bacon en vijgenjam. Afgemaakt met een grote pluk rucola en pijnboompitjes.
De keuze op de lunchkaart is divers en van een goede prijs, qualiteit en portie verhouding. De bediening is vlot en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rlindsen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Vrijdagavond 12 juni 2015, het is een prachtige zomerse dag en als we aankomen zit het hele terras vol, gereserveerde tafel voor zes, staat helaas binnen, maar als iedereen gearriveerd is, krijgen we alsnog een tafel buiten. Prima geregeld.
Mooie kaart, heerlijke gerechten die zeer fraai opgemaakt en geserveerd worden. We eten oa Runder Carpaccio, Gebakken biefstukpuntjes met asperges, hamburger en de Gerookte Bawykov Zalm en toe de Cocos en Ananas en Romanoff aardbeien met hangop. Allen lekker gegeten en heerlijk genoten, prachtige locatie, en goede sfeer.
Bediening is nog niet helemaal op elkaar ingewerkt, maar dat kost tijd, LKKR is net 1 maand (weer) open. Het gaat er allemaal heel vriendelijk en gemoedelijk aan toe.

Wij komen zeker snel weer terug. Aanwinst voor de omgeving!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Zoals eerder beloofd ben ik teruggekomen bij dit leuke restaurant aan de Nieuwkoopse plassen. Het eten was heerlijk en op de kaart is nu in ieder geval aangegeven wat redelijk kan dienen als een hoofdgerecht. Ook de bediening deed prima zijn werk. Mijn complimenten. De soep van knolselderij met bosuitjes was erg goed en mijn volgende gerecht, de Bawykov zalm was echt geweldig lekker. Daarna de tamme eendenfilet die ook prima smaakte met een klein randje vet en lekker mals vlees. Een goede fles wijn en een lekker bakkie koffie als besluit maakte het tot een lekker uitje met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ecke .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Als afsluiter van het weekend op zondag met zijn vijven wezen lunchen. Heerlijke plek aan het water, terras en een inrichting van deze tijd. Ik voelde me al gauw thuis. Goede verhouding prijs / kwaliteit. Spontane bediening. Eenvoudige kaart, maar dit is m.i. een goed keus voor deze ambiance. De kaart was dusdanig dat ik het aandurfde een risotto te nemen, heerlijk van gegeten. Ik had daarbij niet door dat dat pas om 17:00 besteld kon worden, maar daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan, toppie. Mijn tafelgenoten waren ook dik tevreden. Daarmee kreeg ik de bevestiging dat de kok (of sous chef?) het hier goed deed. Leuk om zo'n adres te kunnen ontdekken, wij/ik komen daarom zeker graag nog een keer terug.
Jenniferb .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vrijdag 21 november 13.30u ongeveer 14 mensen in de zaak. Zit al 10 min te wachten dat er iemand langs komt om wat te bestellen. Uiteindelijk zelf mn koffie aan de bar besteld. Daarna komt de kaart, stukje appeltaart duurt ook weer erg lang (overigens wel erg lekker uit de oven).
Bediening moet meer In de gaten houden wanneer er nieuwe klanten binnenkomen zodat deze niet te lang hoeven wachten als zij iets willen bestellen. Zie dit niet als kritiek maar als verbeterpunt! Jennifer
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Om in de buurt wat te eten hadden we dit keer LKKR uitgekozen.
Het concept van dit restaurant is grappig, de grootte van de gerechten liggen tussen voor en hoofdgerecht in waardoor je eventueel een extra gerechtje kan nemen.
Dit concept werd echter door het personeel niet uitgelegd, eigenlijk deed het personeel helemaal niets behalve zwijgzaam de kaart geven en na een minuut vragen "heeft u een keuze kunnen maken?".
Toen wij vroegen hoe groot de porties waren kwam het concept er uiteindelijk uit.... gemiste kans! hier moeten ze mee beginnen als ze de kaart uitdelen, dat creert een hele andere ervaring.
Ik had de zalm met broodkruim, smaak was prima.

De inrichting van dit restaurant ziet er leuk en gezellig uit.

ps. ik zie erg veel zeer hoge cijfers voor service, wellicht hebben wij een slechte avond getroffen? Toch gaan wij het niet nogmaals proberen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Verrassend nieuw restaurant, midden in het centrum en aan t water van de Nieuwkoopse Plassen. Gezellig terras.
Restaurant ziet er fris en goed uit, vriendelijke bediening.
We hebben er heerlijk geluncht.
Een aanrader voor lunch en koffie, ook de wijn was lekker.
De kaart voor diner zag er leuk uit, geen voor en hoofdgerecht, dus even overleggen hoe groot de porties zijn.
We gaan er zeker terug!