Lizio

Herenstraat 31 2511 CZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lizio

Cab123 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Met groupon voucher een broodjesproeverij gegeten. De deal was vooraf duidelijk. Niet alle broodjes op de kaart mochten worden gekozen. Maar er bleef genoeg keuze over. De broodjes waren heerlijk en ruim voldoende belegd om de smaak goed te proeven. We kregen ieder 3x een halve ciabatta met exotisch beleg. De bediening was vriendelijk. De aankleding zakelijk correct in frisse kleuren. Niet echt een restaurant aankleding, maar voor een broodjeszaak leuk en in frisse kleuren. Ik kom hier zeker nog een keer terug, als ik in Den Haag ben.
TonenPeter .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Na het lezen van negatieve recensies met twijfel hier gaan eten. Het was echter een geweldige ervaring. Klein restaurant maar prima stoelen, schoon en bij het raam prima uitzicht. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen. We hadden de broodjesproeverij van groupon. Uitgebreide kaart en de broodjes waren echt geweldig! Met een goed gevoel kijken wij terug op deze ervaring in Lizio.
Maulin .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Wij zijn hier met een groupon bon wezen high tea-en. De inrichting had meer weg van een snackbar. Heel ongezellig. Ik snap ook niet waarom het een Italiaanse naam heeft want het heeft werkelijk niets met Italie te maken. We kregen wat koekjes en een aantal belegde toastjes (de toastjes smaakten wel ok). Zo karig. Nadat we er wat van gezegd hadden vertelde de medewerker ons dat dit de deal was die Groupon hun oplegde. Uiteindelijk bracht hij ons nog wat toastjes na. Met heel veel honger zijn we daarna doorgegaan naar een ander restaurant om de honger te stillen. Zo jammer dit. Want dit was totaal geen 22,50 waard voor met zn 2-en.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Tsja, wij hadden ook een Groupon, dus de verwachtingen waren niet erg hoog. Inderdaad raar dat een broodjeszaak op zaterdag pas om 15:00 open is. We hadden dus nogal honger toen we aankwamen en aangezien er van alles te doen was in Den Haag, hadden we ook een beetje haast. Dat we een dik uur moesten wachten, kwam ons humeur dus niet ten goede. Vervolgens vertelde de ober doodleuk dat hij zich vergist had en twee (van de zes mini-broodjes) parmaham had gemaakt i.p.v. 1x parmaham en 1x bresaola. Toen ik zei dat ik geen varkensvlees mag hebben, zei hij alleen 'sorry.' De broodjes waren erg klein en hoewel erg lekker, hebben we ze niet met veel smaak binnen vijf minuten naar binnen gewerkt. We zijn bijna meteen doorgelopen naar de snackbar, want het was bijna alweer tijd voor avondeten. Dit is een tent die ik snel weer ga vergeten.
XGrouponFan .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Hier wezen eten met een grouponbon €10 voor 2broodjes + drankje pp twv €20.
Zaterdag is het pas vanaf 15u open, je zou denken een broodjeszaak voor op de zaterdag die zal wel eerder open zijn, dat is dus niet zo. Het is een italiaanse broodjeszaak maar er staan mensen van een ander afkomst in de zaak of het ook hun zaak is weet ik niet. En van een italiaanse broodjeszaak zou je verwachten dat ze er italiaans muziek draaien maar dat was niet zo. Uit de boxen kwam er spaans/latin muziek. Dus de combinatie van dat alles bij elkaar was er vreemd. Qua decor is het er koud en kil niet gezellig. Het oogde wel heel erg schoon.
De broodjes waren aan de kleine kant en wij vonden het niet heel bijzonder. Het was absoluut geen 20eu waard, dus ik ben ook blij dat ik met een bon ben geweest. De broodjes had ik thuis ook kunnen maken. Ik zou het niet een ander aanraden.
Maribo .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Via Groupon kennis gemaakt met dit klein Italiaans pittoresk restaurantje. Heel erg hartelijk ontvangen waarbij je meteen aanvoelde dat de service van hoog niveau was. Niks moet alles mag mentaliteit.
Heerlijke broodjes waarbij verse ingrediënten een must waren.
Zeker een aanrader op gebied van broodjes alsmede als alternatief voor de concurrentie. Al met al niet te duur maar wel lekker. Decor kan wel wat beter, maar sinds de zomer pas open dus enigszins begrijpelijk.