Liverdonk

Broekstraat 87 5731 RA Mierlo Nederland Kaart

Over restaurant Liverdonk

Dineren in een rustige ambiance

Gelegen in het buitengebied van Mierlo, grenzend tegen de wijk ‘Brandevoort’. Hier zit je in een ongedwongen sfeer heerlijk te tafelen, terwijl de chef de heerlijkste gerechten voor je bereidt. Perfect voor een romantisch diner, een gezellig etentje met vrienden of een speciale gelegenheid. Bij Liverdonk geniet je hoe dan ook van een voortreffelijke avond.

Meer informatie over restaurant Liverdonk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Suba .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met een gezelschap van 11 personen een gezellige avond gehad in restaurant Liverdonk met het 3 gangen keuzenmenu van herfst 2016.
Als vooraf nam mijn partner een ruim bemeten en smakelijke carpaccio terwijl Suba genoot van het wildproverijtje. Met de name de bitterbal van wildragout sprong eruit. Jammer dat de bediening niet even uitlegde wat er op het bord werd gepresenteerd.
Als hoofdgerecht namen we een reepeper met stoofpeertje en zuurkoolstamppotje en een mooi gegrilde runderbavette met een rode port saus.
Het dessert was een grand dessert Liverdonk en een mooi gesorteerd kaasplankje ( met een sneetje voortreffelijk amandelbrood) waar de bediening gelukkig wel een toelichting gaf op al het fraais op het bord.
We dronken hierbij een prima Franse Merlot.
Het restaurant is gevestigd in een voormalige boerderij, ademt een rustieke sfeer en heeft verschillende ‘vertrekjes’ die gezelschappen met meerdere personen de gewenste privacy geven. Jammer was dat we daardoor voor wat aanvullende wensen enkele malen zelf naar de veelal onzichtbare bediening moesten gaan.
Al met al een prima avond met gerechten die de toets der kritiek goed kunnen doorstaan.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na een een dag fietsen in een prachtig natuurgebied aten we 's avonds in Liverdonk. Omdat het een van die uitzonderlijk mooie dagen was zaten we buiten en dan waan je je echt op vakantie als je uit de grote stad komt. Wat zaten we met onze groep leuk aan een lange houten tafel. natuurlijk kwamen we voor de asperges en die hadden we dan ook als hoofdgerecht met een heerlijk stukje zalm. Vooraf allerlei visproeverijtjes en na natuurlijk aardbeien met een heerlijke room en ijs. Bijzonder vriendelijk personeel die echt plezier in hun werk hadden en een gastvrouw die ons allerlei likeurtjes aanbod na de maaltijd. Absolute aanrader als je net als wij een weekendje naar Mierlo gaat.
Caspar0 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Op een zondag met de familie bij Liverdonk geluncht. Mijn partner eet vegetarisch en daar niet elk restaurant hier evengoed op voorbereid is hebben we dit bij de reservering nog even netjes gemeld.
De ontvangst was hartelijk doch een beetje rommelig.
Het enige vegetarische gerecht op de kaart was een aspergesoep, maar ons werd verzekerd dat dit (aangevuld met brood, welk er standaard bij geserveerd zou worden) een goede lunch zou zijn.
De asperge soep (als er tenminste asperge in zat - persoonlijk leek het mij meer een bouillon getrokken uit de asperges schillen, aangelegd met room en roux) werd geserveerd met hamblokjes in de soep en het begeleidende brood is vermoedelijk in de keuken achtergebleven.
De andere gerechten werden zeer origineel gepresenteerd, al waren de smaken een beetje saai.
Wel is de leuke inrichting het vermelden waard!
Henri H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op 1e Kerstdag 2015 hebben wij, mijn vrouw en ik. Familie Heere uit Geldrop het Kerstdiner genoten. Genoten is het juiste woord. De bediening was zeer vriendelijk en deskundig. Het menu was smakelijk en goed verzorgd.De entourage heel mooi en stijlvol gezellig. Toen onze bestelde taxi liet weten dat het wel heel laat kon weten, werden wij door het management naar huis Geldrop gebracht. Wat een service wat een smakelijk, mooi menu.
S_van_der_Els .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Een heel mooi verbouwde boerderij! De lunch was eenvoudig maar goed. Het melkschuim op de cappuccino was lauw. Het duurde wel lang voordat de borden uitgehaald werden en dat we af konden rekenen.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Als je van landelijk houdt dan is 'boerderij'restaurant Liverdonk een verrassende plek om wat te eten of te drinken. Een plek om te ontdekken. Met leuke diverse zitjes buiten en binnen zijn tal van ruimtes in verschillende boerderijsferen ingericht.
De kaart is traditioneel en verrast niet. Dat de volgende dag de slager 'op het matje moest komen' kwam goed uit zodat het deels niet te eten vleesgerecht direct als illustratie kon dienen. Overigens zeer correct opgelost zoals het hoort. De andere gerechten (op visbasis) waren prima zodat we graag op herkansing gaan. In de hoop dat ook de bediening dan beter van elkaar weet wie welke tafel doet.
Geachte Winbaldi,
Bedankt voor uw bericht op IENS. Liverdonk gaat voor herkenbare gerechten van topkwaliteit. Wij koken vers en met producten waarvan de herkomst bekend is. Ik vond het daarom ook spjitig om te horen dat uw rib-eye niet de malsheid had die normaal bij ons het geval is. Zoals U al aangeeft, gaan wij hierop actie ondernemen.

Fijn om te horen dat de door ons geboden oplossing naar wens is en dat U overweegt om ons in de toekomst nogmaals te bezoeken.
Elisa H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Prachtige locatie, en heerlijk om hier buiten te zitten!
Met een groep van 30-35 man heb ik onlangs hier gegeten. We hadden een vast driegangenmenu (moet ook wel met zoveel mensen) met in elke gang de keuze uit twee gerechten. De gerechten zelf waren goed te eten, maar ook niet heel speciaal.
De service was goed; gerechten werden gelijktijdig uitgeserveerd en men kon prima omgaan met de drukte die onze groep veroorzaakte (d.w.z. voordrachten tussen de gangen door, en een stuk of wat kleine kinderen) en er werd rekening gehouden met speciale wensen.
Vorig jaar waren we hier met dezelfde groep ook eens, toen was de service nog heel wat minder goed. Goed om te zien dat hier sprongen in zijn gemaakt!

WilcoVS .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zonder twijfel één van onze favoriete restaurants in de omgeving waar wij sinds dat we het enkele maanden geleden hebben ontdekt, dan ook regelmatig te vinden zijn. Het is een oude boerderij die is verbouwd tot een sfeervol restaurant. Bij binnenkomst krijg je de keuze tussen een tafeltje in één van de kleinere ruimtes of in het grotere serregedeelte. Beide zijn erg gezellig. Op het terras hebben wij nog niet gezeten, maar de sfeervolle binnenplaats en het prachtige uitzicht over de weien beloven veel goeds.

De kaart bestaat uit herkenbare bistrogerechten die uitstekend zijn klaargemaakt. Lekker brood vooraf en verse frites met eigen gemaakte mayonaise (waar krijg je dat nog) bij de hoofdgerechten. Attente, vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteitverhouding, ook voor de drank.
Jonneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Hier in een weekend wezen lunchen. Het is een groot restaurant, maar er waren slechts een paar gasten. Personeel is wat stijfjes en klungelig/onervaren. Ook de aandacht trekken van het personeel (er waren maar 4 andere tafels bezet) ging wat moeizaam. Wat ik miste, is dat dat er werd gevraagd of we nog wat wilden drinken. Gerechten waren lekker. Ik had een zalmsandwich, de zalm was van zeer goede kwaliteit. Ik had liever het op een bruine boterham gehad, maar dat is een kwestie van smaak. Ook de salade van mijn tafelgenoot viel in de smaak. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Gelunched, portobello met kaas. Verse salade en goed klaargemaakt. Eenvoudig en smaakvol. Bediening is attent en correct mag in mijn ogen wat losser en spontaner in deze dorpse Brabantse omgeving.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Mooie, gezellige locatie met zowel binnen als buiten leuke zitjes. De kaart is prima. Geen bijzondere of verassende gerechten, maar de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Vooraf gamba's in knoflookolie en als hoofdgerecht Doradefilet met saffraanmayonaise genomen. Vond het een plus dat het hoofdgerecht op een bedje van groente werd geserveerd. De saffraanmayonaise had wel wat weinig smaak. Personeel was vriendelijk, maar niet helemaal goed onderling afgestemd waardoor er meerdere keren dezelfde vraag werd gesteld. Echter, liever te veel dan te weinig...
Lilianne M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
De gerechten zijn heerlijk! Goed verzorgd op de borden en nog schaal frietjes, echt aandacht aan besteed.
De ambiance is ook erg leuk.
Jammer dat de bediening wat minder ervaren is, ook de gastvrouw behoeft nog verbetering.
Svanerven .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Mooie, sfeervolle locatie, gezellig terras om buiten te eten. Gerechten prima en smaakvol opgediend en gelukkig met voldoende groente erbij! Tafeltjes buiten wel wat kaal, zonder kleed of placemat; mogen ook wat beter schoongemaakt worden, beetje vogelpoep op tafel werd niet gezien. Moest na het hoofdgerecht 3x vragen of de tafel even gepoetst kon worden, zou het personeel uit zichzelf moeten doen. Dus nog iets meer aandacht voor dit soort zaken graag. Wel een aanrader.
Cycla .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Welkome ontvangst, eten zeker lekker, hele aardige gastvrouw en heer. Bediening ook vriendelijk. Hele goede sfeer op het terras, voelde een beetje als vakantie! Een chique sfeer gecombineerd met bourgondisch brabants. Ontzettend gastvrij: wij hebben tot 01:30 op het terras mogen blijven zitten. Bedankt voor een heerlijke avond!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Mooie lokatie, goede bediening.
Bieten-Geitensalade en vissalada waren vers en smaakte prima.
Alleen jammer dat er geen brood bij geserveerd werd (vergeten?).
HedwigP .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Prachtige sfeervolle locatie, vriendelijke bediening, kaart met veel afwisseling, heerlijk gegeten en de kok is prima op de hoogte van glutenvrij eten!!
Rik P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Op een zondag gegeten in dit betrekkelijk nieuwe restaurant. Landelijk gelegen opvallend ruime zaak. Te fietsen vanuit Brandevoort. Het visproeverijtje vooraf was kompleet en smakelijk. Als hoofdgerecht eend (buiten de kaart). Gewoon goed klaargemaakt stukje vlees. Hele redelijke prijzen. In de zomer heb je, dacht ik te zien, een mooi terras. Heerlijk voor een zwoele zomeravond.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
2e paasdag avond met mijn familie gaan eten bij liverdonk mierlo nog nooit van gehoord ,doch een restaurant om te onthouden, mooi en gezellig interieur , het voornaamste eten , daar ga je voor naar een restaurant , het was goed de aspergesoep en het aspergemenu geweldig , de gamba's als voorgerecht bij de sliptong beide super ,en de tournedo was gebakken naar wens, leuke zeer attente bediening met kennis horeca ervaring , bedankt en tot de volgende keer ,hans ,arend, joyce.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Mooie ligging, voldoende parkeergelegenheid en sfeervolle inrichting (vooral mooie vloertegeltjes op toiletten)
Klassieke kaart maar van uitstekende kwaliteit. Wij hadden carpaccio en gemarineerde zalm vooraf en hertenbiefstuk en rib-eye als hoofdgerechten. Heerlijk gegeten met smakelijke frietjes erbij. De Chileense merlot als huiswijn maakte het geheel af. Vriendelijke bediening en een goede prijskwaliteitverhouding.
G1978 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Ambiance en sfeer zijn goed. Veel hoekjes en gezellige tafeltjes en ruimtes in deze prachtig gerenoveerde boerderij. Eten is wisselend van kwaliteit. Na 2 keer te zijn geweest echt genoten van heeeele goede hertenbiefstuk en wildproeverijtje maar ook teleurstellende carpaccio (slechte kwaliteit vlees!), salade (karig gevuld) en nagerecht gehad. Het grootste minpunt is de service. Onervaren, slecht afgestemd, stuntelig en gastvrouw is nog iets te veel met zichzelf bezig ipv met de gasten. Prijs kwaliteit verhouding is goed.