Live Cooking Restaurant Valentino

- Ontbijt 07:00 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
- B

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg duur
Miriam H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Teleurstellende ervaring, het geld absoluut niet waard. Matig bereid eten, veel te zout, treurig gebrek aan creativiteit. Ook de bediening, hoewel vriendelijk, was wat laks.

De tomatensoep ontbeerde iedere creativiteit en leek regelrecht uit een blik te komen. Daarnaast werd deze lauw opgediend. Als voorgerechten hadden we gravad lax, en een creatie met geitenkaas. De kwaliteit van de zalm was an sich prima, helaas werd deze verpest door een onsmakelijke piccalillysaus. De geitenkaas was op een plak zompige smakeloze cake gelegd, en voorzien van een kloddertje jam. Niet vies, maar zeker niet bijzonder. Bijbehorende salades (een poging tot Salade Niçoise, en een wat saaie Caesarsalade) waren oké.

Als hoofdgerecht hadden we victoriabaars en zalm teppanyaki. De zalm was niet verkeerd, de victoriabaars daarentegen oneetbaar zout. De er bij geserveerde asperge was net zo zout en verder vrij smakeloos. Als bijgerecht hadden we krieltjes in de schil en aardappelgratin. De krieltjes waren wel lekker, de gratin verrassend niet zout, maar dit komt vermoedelijk omdat deze ook rechtstreeks uit een kant-en-klaar-verpakking leek te komen. Spruitjes met spekjes erbij waren voor mij nog wel het hoogtepunt van de maaltijd.

Dessert (twee kleuren chocolademousse) was prima, maar ja, je kunt ook weinig verkeerd doen aan chocolademousse.

Bediening was wel vriendelijk, maar toen de ober soep over de tafel gooide (geen probleem, kan de beste overkomen), was hij weinig attent in het opruimen hiervan, het grootste deel hebben we zelf schoon gemaakt.
Inrichting niet naar onze smaak (kitsch), maar er is wel aandacht in gestoken.

'Live-cooking'-concept hield vooral in dat je zelf je eten moest halen. Voor de 32,50 (excl. water) die je betaalt, kun je elders beter eten, en wordt het wel aan tafel gebracht.
Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met een kortingsvoucher hier gegeten. Het was prima! Direct bij aankomst welkom geheten en het concept werd door de gastheer uitgelegd. Er stond een mandje met broodjes en aparte smeersels op tafel. Een nadeel was dat er geen schoteltje stond zodat de kruimels op de tafel vielen en je je mes ook gewoon op tafel moest leggen. Dit heb ik gemeld en het zou in de evaluatie meegenomen worden. Daarna een heerlijk soepje. Een ruime keuze aan voorgerechten waar je onbeperkt van mocht eten. Het hoofdgerecht wordt ter plekke gemaakt. we hadden n iefstuk en zalm, die allebei perfect bereid waren. Genoeg bijproducten. Als afsluiting een gevarieerd dessert.
Kortom, wij komen hier nog wel eens terug.

Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
De ambiance is prachtig. Het concept is leuk bedacht echter de keuze beperkt.
De voorgerechten te eenzijdig, het vlees van een kwaliteit die je in een restaurant langs de snelweg verwacht. Biefstuk ipv een ossenhaas of entrecote, vettige kippendij ipv mals kipfilet. Over de spareribs en lamskoteletten kan ik niks zeggen heb ik niet gehad. De desserts zien er goed en gevarieerd uit. Helaas al met al een vervelende ervaring in een verder prachtig hotel.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Prima prijs-kwaliteitverhouding voor het eten. Vriendelijke bediening, maar je ziet dat zeker niet iedereen geschoold is (ook niet altijd persé nodig natuurlijk).
Voor het eten zouden we prima nog eens terugkomen, voor de hotelkamer niet zo snel. Maar in deze recensie gaat het natuurlijk ook om het restaurant.
ENDE .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Dit is echt mijn lievelingsrestaurant: heerlijk eten, meer dan voldoende keus en een leuke ambiance. Beetje over de top inrichting, maar dat is voor een restaurant juist leuk. De voorgerechtjes en toetjes zijn van een dusdanige hoeveelheid, dat je er meerdere kunt proeven.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Voor het eerst bij Valentino, eerste indruk komt overeen met wat ik had verwacht.Je komt het restaurant in van een hotel/congrescentrum/schouwburg.ziet er keurig uit, maar niet heel sfeervol of gezellig, het is groot. Je hebt genoeg ruimte voor een rustige zit.dat weer wel
Ik kreeg uitleg over het concept en we konden aan de gang.
Er waren verschillende voorgerechtjes, die je onbeperkt mocht pakken.Heb er twee genomen, eerste een kleine pasta salade en de tweede een carpaccio oosterse wijze . Er veel meer keuze, iets lekkers met geitenkaas, een tartaar van zalm,
Zag er goed uit en dat van ons smaakte lekker.
Het hoofdgerecht moest je zelf aan de kok bestellen, ik had gebakken kip op een Zuid Amerikaanse wijze, deze was ook heel smakelijk, persoonlijk vond ik de kaart niet erg spannend, maar past wel in deze setting. het smaakte allemaal prima.
Bij het dessert kan je ook onbeperkt langs gaan.Ik had aan een keer gaan genoeg.
Een lekkere en machtige chocolademousse.
Persoonlijk is deze wijze van niet zo aan mij besteed, er wordt best veel gelopen, op gezette tijden stond er een rij te wachten .
Het wordt er een beetje rumoerig van,

McAppleflap .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
De soep vooraf leek op standaard tomatensoep van de horecagroothandel. Dit verwacht ik niet in een restaurant.

Alle voorafjes waren te koud waardoor je niks proefde behalve bij de zalmtartaar de citroenmayonaise en bij de vitello tonato de kappertjes.

Dan het hoofdgerecht: Beste Kok, ik snap het niet.. Je neemt een Ribeye, je hebt een houtskool BBQ, meer is niet nodig om een mooi gerijpt stuk vlees te bereiden...
Maar dan maak je er van: een meer dan veel te zoute naar chorizoworst smakende Well Done crematie. Ik vind het oprecht jammer dat hiervoor een dier heeft moeten sterven. Ik heb er in ieder geval de hele avond spijt van gehad.

De friet erbij was wel OK,

Wij hebben er twee uur gezeten omdat wij naar een voorstelling gingen in het theater. Wij waren een van de eerste gasten, toen stonden de bijgerechten al onder de warmtelamp. Toen wij aan het hoofdgerecht toe waren hebben we de bijgerechten maar overgeslagen, deze stonden al de hele tijd te verdrogen. Wellicht in de toekomst pas neerzetten als de eerste gasten toe zijn aan het hoofdgerecht?

Nagerechten:
Eentje gehad, niets op aan te merken.

Drinken: Bij zoveel zout zou gratis water verplicht gratis moeten zijn, echter, op onze vraag om een karaf water kregen we het antwoord van het meisje dat ze van haar baas geen water mag serveren maar of we dan spa blauw wilde..

Tip: als een klant die je boterham betaalt om water vraagt, maar je vindt het belangrijker om bij deze (dan zeker) niet terugkerende klant zoveel mogelijk geld uit zijn zak te halen in plaats van het bezorgen van een gastvrij gevoel, antwoord je met: Ik heb voor u de keuze uit: een fles Spa, Pellegrino, of ons huismerk Sparkle

Decor: Het type woonwinkel wat ik normaal mijd als de pest! "home is where your heart is" rieten harten..tegeltjes aan de muur.. het kon niet op..
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Mooi restaurant, zelfs de entree via het hotel is stijlvol. Keuze uit diverse voorafjes en salades, soep. Ook keuze uit min. 3 hoofdgerechten, welke ter plekke bereid worden. Divers garnituur. Ruim assortiment toetjes, fruit, kaas.
De voorafjes waren al zo lekker, dat we niet eens aan een hoofdgerecht toe gekomen zijn.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Geweldig restaurant in Hotel de Reehorst. Onbeperkt voorgerechtjes (ter plekke klaargemaakt, dus heerlijk vers), genoeg keus uit 1 hoofdgerecht (live cooking, waaronder de perfect gebakken rib eye) en heerlijke (onbeperkte) toetjes om je vingers bij af te likken. Zijn hier 2 keer in 1 weekend gaan eten en komen zeker nog eens terug.
De bediening was zeer vriendelijk.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
We verbleven een weekend in het hotel. Je hebt keuze uit verschillende gerechten wat ter plekke wordt klaargemaakt. Kwaliteit is goed, maar niet bijzonder. Voor de prijs wel wat aan de dure kant. Als je verblijft in het hotel en gemakkelijk wilt eten, dan is dit een prima keuze.
Melanie J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Als hotelgast hier een avond gegeten. De soep en broodjes vooraf (met drie soorten "boter") waren lekker, soep romig en warm, broodjes knapperig. Dan de voorgerechtjes. Vijf aantrekkelijk opgemaakte gerechten met prima uitleg van de chef en voor ieder wat wils.
Ook was er een ruime keuze in hoofdgerechten (2 vis, 5 vlees, 2 vegetarisch) die op bestelling gemaakt worden. Ik had Victoria baars. Heerlijk, perfect gebakken stukje vis. Met verschillende aardappel- en groentengarnituur valt ook hier niks over te klagen.
Bij het nagerecht wéér keuze uit 5 verschillende, mooi gecreëerde toetjes. De chocolademousse was errug lekker en zó licht dat ik een tweede ben gaan halen. Voor wie overigens niet houdt van zoete desserts, is er een ruime keuze uit kaasjes en toastjes om je eigen kaasplankje samen te stellen.
Reken bij dit alles een keurige bediening en je hebt een geslaagd etentje. Alleen de inrichting maakte op mij een enigszins rommelige indruk, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ongezellig is het zeker niet!
Vienus .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Heerlijk gegeten in een fantastiche ambiance. De bar voor het restaurant ziet er huiselijl en knus uit. Dit is doorgetrokken naar het restaurant - erg gezellig zitten! Keuze uit diverse voorgerechten, allemaal erg goed op smaak en gevarieerd. Keuze uit diverse voorgerechten, direct vers bereid op de grill. Helemaal top. Als afsluiter nog keuze uit diverse toetjes. Aanrader en we gaan zeker weer een keer terug!
Colinair .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Lekker gegeten in een prachtige setting. Vriendelijk en erg gastvrij personeel. Aanrader om hier te gaan eten! vooral het onbeperkte diner is top. Zo veel toetjes als je wilt ; mmm!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Persoonlijk houd ik niet van buffetten, dus ik zou zelf niet voor dit type restaurant hebben gekozen. Echter, ik was hier voor een etentje met collega's. De zurige rode wijn(azijn) is zeer af te raden, ze proberen het nog te verkopen in dozen van zes flessen (bijzonder), niet doen dus! Dan maar bier... De nootjes vooraf zijn leuk bedacht, maar waren erg taai. Er stond wel een lekker brood klaar (maar helaas, op het sausje was al velvorming ontstaan). De voorgerechten zijn prima, maar erg koud, niet heel origineel en een beperkte keuze. De salades idem. De hoofdgerechten zijn erg goed; de zalm was heerlijk en de lamsspies zag er mals uit. Nadeel is dat je er staand op moet wachten bij een wat norse live cooking kok, je heen en weer blijft lopen en niet continu gezellig met z'n allen tafelt. De bijgerechten zijn niet heel bijzonder en staan dus al enige tijd klaar (maar zoals gezegd: ik ben niet van de buffetten). De nagerechten zijn lekker, ook weer erg koud, maar goed van smaak. Wat betreft de ruimte had ik het gevoel dat ik in een volgepropte woonwinkel zat met te veel landelijke (opgestapelde) meubels en accessoires. Voor mij dus geen tweede keer, maar dat ligt vooral aan het concept.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Ik werd positief verrast door het menu van € 32,50 p.p.
Diverse koude voorgerechten, een hoofdgerecht en onbeperkt desserts eten voor een vaste prijs !
Je kan kiezen uit diverse hoofdgerechten, dus bijna voor iedereen iets passends.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Voor de koude voorgerechten en de desserts geen wachttijden, want deze staan reeds klaar.
De diverse wijnen zijn prima.
Het live cooking deel stelt niet zoveel voor, in ieder geval geen spektakel.
Lijkt mij een goede formule.
Henkdeb .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Sommige bezoekers zullen de inrichting te popperig vinden, maar onze groep van 30+ personen, waren zeer te spreken over het geheel. De geboden gerechten zijn erg lekker en onbeperkt. Alles in buffet vorm.Het life cooking gedeelte is een prima keuze uit vis en vlees. Bij het toetjes buffet kan je ook kiezen uit een assortiment kazen. Tip: neem hier een rode port bij. Bediening netjes en kundig.