Little V

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Leuk ingericht, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, maar ze moeten wel echt iets aan de afzuiginstallatie doen. De tent stond blauw van de rook / olie, en bij thuiskomst konden al mijn kleren in de was en ik zelf onder de douche.
Pingrid .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke inrichting,veel planten , hip en gezellig tegelijk.
Bediening was vlot en vriendelijk.Eten was erg lekker van smaak.
Voorgerecht kip aan een spiesje van citroengras en runderrolletjes in wijnbladeren.Dit alles kon men wikkelen in slabladeren.
Als hoofdgerecht hadden we lamskoteletjes en garnalen in kokosmelk .
Alles goed van smaak. Een flesje wijn ,een chocolade dessert en een lekkere espresso maakte de maaltijd af.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig vietnamees restaurant. Voor relatief weinig geld valt hier goed te eten. Bij sommige gerechten is men wat al te scheutig met de koreander, bij andere weer net teveel citroengras. Andere gerechtjes maken dat dan weer goed.
jb V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten bij Little V is echt een verrassing! De kwaliteit is geweldig. Erg vers, smaakvol en je hebt zelf de mogelijkheid gerechten op smaak te brengen. De icetea's zijn een echte aanrader.
Nadeel is dat je 2 uren tijd hebt om te eten. Voor een 4-gangen diner van de kaart is dat te kort.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Relaxte sfeer, Lekker eten, veel verse groenten, heerlijke zelfgemaakte iceteas (probeer de dragon lady!), bediening kwam wel beetje veel langs om te vragen of we nog wat te drinken wilde.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Even een klein lunch. Heel lekker gegeten 2 voorgerechten genomen. Met een lokale thee (lekker anders) het restaurant is leuk ingericht. Snelle bediening.
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben gekozen voor het little V menu (3 gangen), wat heerlijk was. Vooraf meerdere kleine hapjes, gevolgd door een soep die erg goed van smaak was en vervolgens vlees, vis en groente/tofu gerechten met bijgerechten. Het is zelfs voor grote eters een ruime hoeveelheid. Als dessert kozen we een van de vele cocktails. De bediening is erg vriendelijk, persoonlijk vind ik het jammer dat je door het vele personeel steeds een ander gezicht aan tafel hebt. De sfeer in het restaurant is op zijn minst bijzonder te noemen, door de decoratie en het groen waan je je even in het buitenland. Probeer aan de voorzijde te zitten indien mogelijk, bij de open keuken kun je wat geluidsoverlast verwachten (hoe erg dit is, is natuurlijk persoonlijk). Echt een aanrader!
Caner H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten is altijd lekker, service is altijd lekker snel en sfeer is altijd top. Beste Vietnamees in Rotterdam. Alles op de kaart is heerlijk.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten op aanraden van vrienden. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Laatst gegeten in dit restaurant. Wat een pareltje!
Ik was aangenaam verrast.
We moesten even wachten op een vriend die later kwam, maar daar deden ze niet moeilijk over. Ze werken namelijk wel met settings, dus we moesten eigenlijk voor een bepaalde tijd weg zijn.
Toen hij na 40 min kwam gelijk het keuzemenu van de chef besteld voor ons drieën. We hadden aangegeven liever geen vis te eten dus is daar rekening mee gehouden. Het meeste eten wordt wel in een vissaus gemaakt, maar dit was heerlijk!

Het vlees was lekker mals, de rijst was lekker, de groenten waren lekker. Eigenlijk alles was gewoon lekker!

Het restaurant ziet er erg leuk uit van binnen, je voelt je er gauw prettig.

Ik ga sowieso nog een keer terug!
Natasja01 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooie setting! Inrichting vind ik prachtig. Lekker eten en vriendelijke bediening. Vooruitgang tov aantal jaar geleden. Kom hier vaak!
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer en toffe inrichting! We werden erg hartelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. De erg enthousiaste en aanwezige dame (mocht wel iets minder) adviseerde ons het menu van de chef. Dan hoefde we niet te kiezen tussen alle gerechten en het zou echt voldoende zijn voor ons alle 6. Ook konden we allergieën etc opgeven en hier werd in alle gangen ook weer rekening mee gehouden. Erg fijn! Het eten was ontzettend goed en zelfs meer dag genoeg, zodat we zelfs nog 2 bakken vol mee naar huis kregen. Daarbij zijn de cocktails en huisgemaakte ice tea's een wonderlijke creatie en een echte aanrader!
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Inmiddels heb ik hier in korte tijd al vaker gegeten, waarom? Omdat het eten zo ontzettend lekker is, de sfeer in het restaurant fijn en de bediening ook altijd prettig (en soms zelfs ronduit gezellig) is!

Een mix van voorgerechtjes is heerlijk, vooral de runderrolletjes in wijnblad, salade met kip en noedelsoep met kip. Qua hoofdgerechten: de gamba's en coquilles in kokos-curry saus is 'to die for hemels', de zeebaars met karamelsaus (klinkt misschien een beetje vreemd) maar ook verrassend lekker en biefstuk met groente is ook een topper! En een verse kokosnoot (met of zonder rum) zoals je die op vakantie gewend bent kan je hier ook prima bestellen. De smaakcombinaties zijn gewoon elke keer weer erg goed uitgebalanceerd.

1 minpuntje: lamskoteletten waren afgelopen keer te iets vet.

Lijkt het restaurant op de website vol te zitten? Bel even op de avond zelf. Wij konden toen toch nog reserveren.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Na de bioscoop, zin in hapje eten. Niet ergens gereserveerd en in Rotterdam blijkt de donderdag een favoriete dag om uit (eten) te gaan, want overal ruim bezette restaurants, bars etc. Gelukkig was er bij Little V nog een plekje aan een gezamenlijke tafel (onder de boom). Hartelijk personeel dat meteen met de kaart kwam. Een nadeel van dit leuk gedecoreerde vietnamese restaurant is de verlichting. Oogt gezellig maar een menu kaart (gedrkkt op zwarte achtergrond) is echt niet te lezen, maar de telefoon heeft een zaklantaarn. We kozen voor de Banh xeo flens en de Bo xao cai. Avontuurlijk! Een mooi glas rose en een stevige rode wijn er naast en al snel kwamen de schotels. Voor mij een groot bord, voor de helft met grote slabladeren, soort munttakken, kruiden etc. en een krokant gebakken dubbelgeslagen flens met garnalenvulling. De bedoeling is dat je alles in repen snijdt, door elkaar husselt en eet. Partner had gesneden biefreepjes met een grote variatie aan kortgekookte verse groentes. Beide gerechten vielen erg in de smaak. Wel kruidig, maar niet heet. Gewoon lekker en... zeer betaalbaar. Nog 1 glas wijn en kom rijst en met 40 euro was de rekening rond. Lekker en redelijk snel gegeten en goede prijs voor zo'n tussendoortje. Gaan we vaker doen.
Richard1503 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisteravond voor het eerst hier gegeten. Ontvangst was zeer correct en vriendelijk. Gezellige, professionele, bediening.
We lieten ons eerst een cocktail adviseren aan de bar, daarna direct aan een gezellige tafel en direct een ober die met de kaart kwam en ons vroeg of we al drank besteld hadden. We hebben de keuze voor de gerechten ook aan hem over gelaten. Al snel 2 planken, als voorgerecht, met verschillende gerechtjes en de daarbij horende uitleg. Flesje Pinot blanc besteld ( lekker ligt en passend bij onze gerechten), kwam ook direct op tafel samen met het door ons bestelde water. Hoofdgerecht (Ossenhaas) was schijnbaar ook bij al het personeel een favoriet, erg lekker en er kwamen ook meerdere mensen uit de bediening informeren of alles naar wens was. Zeebaars als 2e hoofdgerecht ook zeker een aanrader.
Koffie, cheesecake.
Alles was goed van smaak, vriendelijk geprijsd en (heel belangrijk) met een smile op tafel gezet.
Als we een aanmerking hebben is dat alleen op de akoestiek, beetje te lawaaierig door de drukte. Ik zou er een akoestisch plafond in laten spuiten, heel functioneel en per saldo niet duur.
Verder een absolute Top zaak ! Wij komen hier heel graag snel weer terug.
cbarotterdam .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De eerste keer (2 jaar geleden) viel mij erg tegen, de gerechten waren flauw van smaak. Maar nu toch een keer terug gekomen, en erg positief verrast, lekker gegeten! De gerechten hadden nu erg veel smaak (vooral de kogelbiefstuk met basilicum is een aanrader!!!) en de bediening heel vriendelijk. Ook worden de gerechten bizar snel geserveerd, ook al is het bomvol. Ook de sfeer + inrichting is erg gezellig, wat het zowel een geschikte plek maakt voor een speciaal avondje, maar ook als je even snel en betaalbaar een hap moet eten,

Ga hier vanaf nu zeker vaker komen!
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het eten hier is qua smaak prima op orde, alleen viel de portie van mijn gerecht (zeebaars met karamelsaus voor 15 euro) erg tegen gezien de prijs. Ik kreeg een groot bord met veel saus maar wel een héél erg klein visfiletje. Dat viel tegen. Wel was de bediening prima op orde. Houd er rekening mee dat je, als je binnen eet, je kleding naar het restaurant gaat ruiken. En het is er vrij rumoerig.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Al vaak gegeten bij littl v Rotterdam
Gister alleen voor het eerst niet tevreden. Drank over vriendin heen tijdens inschenken, geen excuses en tafel zelf schoongemaakt. Bovendien werden we om al 19.45 weggestuurd omdat onze tafel nog voor volgende gasten gereserveerd was. Iets dat prima is, maar wat we graag van te voren hadden geweten. Ook waren een aantal hoofdgerechten koud.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten is super en nu voor de 4x gegeten. De laatste keer was met de kids en opa/oma. Deze laatste waren totaal niet bekend met deze keuken. De gastheer was super attent en nam de tijd om opa/oma alles uit te leggen. Ook al had hij het best druk. Het is rumoerig alleen niet storend voor ons. De porties zijn ook zeer voldoende.
Jpm D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Zeer verrassend restaurant prachtig ingericht. Heer met 5 personen gegeten. Zeer vriendelijk ontvangen eb begonnen met de heerlijk eigen gemaakte ijsthee. Een absolute aanrader. Vervolgens het verassingsmenu besteld. Hoewel pas vanaf 6 personen geserveerd kan dit ook voor 5. Dit was echt een feestje. Voor en tussen gerecht kreeg je netjes uitgeserveerd maar hoofdgerecht bestond uit meerder vis, vlees en vegatarische gerechten die in schalen wordt uitgeserveerd en je zelf kan samenstellen. Alles even vers en heerlijk. Desert was ook heerlijk. Bediening zeer attend en heel vriendelijk. Niets op aan te merken. Prijs is ook prima. Komen hier zeker terug. Reserveren is wel een aanrader want is zeer populair.