Meer informatie over restaurant Little V

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Little V

KeesVarkevisser .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gister spontaan op het terras gezeten. Na een heerlijke soort van ice-tea besloten om ook nog een hapje eten te bestellen. Omdat we onlangs nog in Vietnam zijn geweest hadden we erg trek in een Pho en een papayasalade. Beide gerechten waren echt heer-lijk, waande me echt weer even in Ho Chi Minhstad! Enige minpuntje was dat er in de soep ook nog een soort van (kip?) balletjes dreven, dit was niet lekker en heeft het gerecht niet nodig!
Verder was de bediening top en zaten we heerlijk in het zonnetje!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Op zondagmiddag 20 augustus liepen wij langs bij Little V op het Grote Kerkplein in Rotterdam. Spontaan op het terras plaatsgenomen en vervolgens verrassend lekker geluncht. Heerlijke, verse gerechten in een prettige ambiance met gastvrij en vriendelijk personeel. Een aanrader, wij gaan binnenkort terug voor het diner!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het is hier alsof je je in Azië begeeft. De inrichting is erg leuk en zorgt voor een goede ambiance. De kwaliteit zou je iets hoger verwachten voor de prijs die je betaald. De bediening is erg vriendelijk maar wel rommelig en het eten naar mijn idee soms wat eenvoudig. Zeker een leuk restaurant om eens te gaan eten als je van Aziatisch eten houdt.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuke zaak, je zit er heel gezellig. Het personeel is wel altijd veel met elkaar bezig en let daardoor niet goed op de gasten. Eten is meestal heel lekker. Een groot nadeel vind ik wel dat je stinkt als je er vandaan komt doordat de afzuiging niet goed werkt.
Aniel N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Wat een mooie plek in de hart van de stad. Personeel oplettend en niet opdringerig. Heerlijke smaken en goede cocktails. Achteraf bleek de rekening niet te kloppen (dag later), rekening van de voorgaande bezoekers was kennelijk blijven staan. Ging om een fors bedrag. Teruggegaan en zeer netjes geholpen. Niets meer dan complimenten. Tot snel!!
Wikash T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na een uur gewacht te hebben kregen we te horen dat "bestelling niet goed was doorgekomen" inmiddels hadden we al 3x drankjes die dubbel geleverd werden teruggestuurd. (want anders moesten wij voor hun fout betalen)
Toen het eten begon te komen, bleek er 5x weer iets niet te kloppen.
Aan het einde kwam er een "bedrijfsleider met flinke tattoos" ons vertellen dat hij eigenlijk niks kon betekenen voor ons.
Zijn eerste vraag was al verkeerd "...ik hoor dat er iets mis is, kunt u vertellen wat?...". Dit is zo verkeerd als je al 5x hebt geklaagd.

Wat ook opviel dat er ontzettend veel personeel erg druk en gezellig met elkaar deed. (incl. meneer de bedrijfsleider)
Er zijn restaurants met veel minder personeel dat secuurder werkt en veel minder fouten maakt.

De tafels waren plakkerig en de meubels hadden overal beschadigingen.

Voor ons dus nooit meer Little V.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voor een late lunch na lange tijd naar Little V. Het was druk, ontvangst was prima. Serveerster stelde zich voor met haar naam en gaf aan dat we haar konden roepen als we wat nodig hadden. Echter de hele lunch andere - wel zeer vriendelijke - medewerkers aan tafel gehad. Tafelgenoot koos voor lunchbox met 4 gerechtjes, zelf gevulde rijstvelletjes & daarbij de salade met garnalen. Aangegeven dat bij de lunchbox geen vis gewenst was en daar werd goed op ingespeeld. Er werd gevraagd of het om een allergie ging, want er zit wel vissaus in diverse gerechten verwerkt. Dat was voor ons geen probleem. Alles op tafel .. Wat krijg je veel! De soep uit de lunchbox was goed op smaak. Ook veel garnalen in de salade. De huisgemaakte ice tea is een aanrader. Prima gegeten. Toen wij bijna klaar waren met de lunch, was er nog weinig aandacht van het personeel. Ze waren bezig met het opzetten voor het diner. Toen we de rekening vroegen, werd er na betalen ook niet gedacht aan de opgehangen jassen. Prima tent voor lekker eten.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Mooi restaurant, goede service en het eten is hier echt fantastisch! Verder een heerlijk aanbod aan verschillende cocktails maar ook non alcoholische dranken. Reserveren is savonds hier echt een must. Het is altijd druk en terecht!
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Leuk ingericht, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, maar ze moeten wel echt iets aan de afzuiginstallatie doen. De tent stond blauw van de rook / olie, en bij thuiskomst konden al mijn kleren in de was en ik zelf onder de douche.
Pingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke inrichting,veel planten , hip en gezellig tegelijk.
Bediening was vlot en vriendelijk.Eten was erg lekker van smaak.
Voorgerecht kip aan een spiesje van citroengras en runderrolletjes in wijnbladeren.Dit alles kon men wikkelen in slabladeren.
Als hoofdgerecht hadden we lamskoteletjes en garnalen in kokosmelk .
Alles goed van smaak. Een flesje wijn ,een chocolade dessert en een lekkere espresso maakte de maaltijd af.
jb V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten bij Little V is echt een verrassing! De kwaliteit is geweldig. Erg vers, smaakvol en je hebt zelf de mogelijkheid gerechten op smaak te brengen. De icetea's zijn een echte aanrader.
Nadeel is dat je 2 uren tijd hebt om te eten. Voor een 4-gangen diner van de kaart is dat te kort.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Relaxte sfeer, Lekker eten, veel verse groenten, heerlijke zelfgemaakte iceteas (probeer de dragon lady!), bediening kwam wel beetje veel langs om te vragen of we nog wat te drinken wilde.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Even een klein lunch. Heel lekker gegeten 2 voorgerechten genomen. Met een lokale thee (lekker anders) het restaurant is leuk ingericht. Snelle bediening.
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben gekozen voor het little V menu (3 gangen), wat heerlijk was. Vooraf meerdere kleine hapjes, gevolgd door een soep die erg goed van smaak was en vervolgens vlees, vis en groente/tofu gerechten met bijgerechten. Het is zelfs voor grote eters een ruime hoeveelheid. Als dessert kozen we een van de vele cocktails. De bediening is erg vriendelijk, persoonlijk vind ik het jammer dat je door het vele personeel steeds een ander gezicht aan tafel hebt. De sfeer in het restaurant is op zijn minst bijzonder te noemen, door de decoratie en het groen waan je je even in het buitenland. Probeer aan de voorzijde te zitten indien mogelijk, bij de open keuken kun je wat geluidsoverlast verwachten (hoe erg dit is, is natuurlijk persoonlijk). Echt een aanrader!
Caner H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eten is altijd lekker, service is altijd lekker snel en sfeer is altijd top. Beste Vietnamees in Rotterdam. Alles op de kaart is heerlijk.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten op aanraden van vrienden. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Laatst gegeten in dit restaurant. Wat een pareltje!
Ik was aangenaam verrast.
We moesten even wachten op een vriend die later kwam, maar daar deden ze niet moeilijk over. Ze werken namelijk wel met settings, dus we moesten eigenlijk voor een bepaalde tijd weg zijn.
Toen hij na 40 min kwam gelijk het keuzemenu van de chef besteld voor ons drieën. We hadden aangegeven liever geen vis te eten dus is daar rekening mee gehouden. Het meeste eten wordt wel in een vissaus gemaakt, maar dit was heerlijk!

Het vlees was lekker mals, de rijst was lekker, de groenten waren lekker. Eigenlijk alles was gewoon lekker!

Het restaurant ziet er erg leuk uit van binnen, je voelt je er gauw prettig.

Ik ga sowieso nog een keer terug!
Natasja01 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooie setting! Inrichting vind ik prachtig. Lekker eten en vriendelijke bediening. Vooruitgang tov aantal jaar geleden. Kom hier vaak!
ronald B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer en toffe inrichting! We werden erg hartelijk ontvangen en naar onze tafel gewezen. De erg enthousiaste en aanwezige dame (mocht wel iets minder) adviseerde ons het menu van de chef. Dan hoefde we niet te kiezen tussen alle gerechten en het zou echt voldoende zijn voor ons alle 6. Ook konden we allergieën etc opgeven en hier werd in alle gangen ook weer rekening mee gehouden. Erg fijn! Het eten was ontzettend goed en zelfs meer dag genoeg, zodat we zelfs nog 2 bakken vol mee naar huis kregen. Daarbij zijn de cocktails en huisgemaakte ice tea's een wonderlijke creatie en een echte aanrader!
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Inmiddels heb ik hier in korte tijd al vaker gegeten, waarom? Omdat het eten zo ontzettend lekker is, de sfeer in het restaurant fijn en de bediening ook altijd prettig (en soms zelfs ronduit gezellig) is!

Een mix van voorgerechtjes is heerlijk, vooral de runderrolletjes in wijnblad, salade met kip en noedelsoep met kip. Qua hoofdgerechten: de gamba's en coquilles in kokos-curry saus is 'to die for hemels', de zeebaars met karamelsaus (klinkt misschien een beetje vreemd) maar ook verrassend lekker en biefstuk met groente is ook een topper! En een verse kokosnoot (met of zonder rum) zoals je die op vakantie gewend bent kan je hier ook prima bestellen. De smaakcombinaties zijn gewoon elke keer weer erg goed uitgebalanceerd.

1 minpuntje: lamskoteletten waren afgelopen keer te iets vet.

Lijkt het restaurant op de website vol te zitten? Bel even op de avond zelf. Wij konden toen toch nog reserveren.