Meer informatie over restaurant Little V

7,2

Jouw recensie over het restaurant Little V

Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Hier geweest voor de lunch. Ik had een kipsalade besteld en mijn gezelschap had de Pho soep besteld. Na 3 kwartier was het eten nog niet gekomen. Dit aangegeven bij de bediening. Aan hun verwarring te zien, leek het alsof ze onze bestelling waren vergeten of niet goed door hadden gegeven aan de keuken. De ober gaf aan dat het nog 10 minuten zou duren. Dus om en nabij een uur gewacht op een soepje en een saladetje voor de lunch. Tot mijn grote verbazing zaten er precies 2 stukjes kip in mijn salade. Tja... dat is nogal een teleurstelling na het lange wachten. De soep was wel goed. Verder hangt er wel een leuke Aziatische sfeer maar of ik ooit nog terug zal komen weet ik niet.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Geprobeerd een hapje te eten maar er was een keukenstop . Net op het moment dat wij kwamen , nou de stop werd een kwartier bijgesteld in ons nadeel . Slechte service en de laatste keer geweest.
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het eten in dit restaurant is vers, maar niet verrassend. Maar je betaalt dan ook zeker niet de hoofdprijs. Het grote nadeel vind ik echter het hoge vreetschuur-gehalte. Er loopt enorm veel personeel, maar er is weinig service. Vuile tafels, lang wachten, je kunt niet op het terras reserveren en een veel gehoorde opmerking was "daarvoor moet u bij mijn collega zijn" (en dan gewoon weglopen...). En als je nog even wilt natafelen dan kan dat niet, dan word je gewoon weggestuurd. Geen gastvrij gevoel. Bij thuiskomst echter nog wel "nagenieten" van de etensluchten in de kleding, want de ventilatie is verre van optimaal. Dit was eenmalig helaas.
Glen Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk genoten van een uitgebreide lunchbox. Echt een aanrader als je wat verschillende gerechten wil proeven en flinke honger hebt. Bediening was goed en vriendelijk. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar waardoor je gesprekken van de buren bijna letterlijk kan volgen.
Didi R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten, super vriendelijk personeel en goede sfeer. Als het druk is, kunnen de gerechten wat langer op zich laten wachten, maar dat is de moeite meer dan waard!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Was een nieuwe ervaring. Goed eten voor een redelijke prijs. Zeker de moeite waard om dit vaker te doen. Heb alleen een nadeel. Er word soms verwacht dat je de tafel zo snel mogelijk weer vrij maakt voor de volgende klant. Dit geeft het gevoel dat je niet op je gemak zit.
SV. J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Little V vind ik qua sfeer en inrichting een van de leukste restaurants in Rotterdam. Afhankelijk van wat je besteld is het eten goed. Het personeel is altijd erg vriendelijk. Ook dit keer weer een leuke avond gehad. Enige minpuntjes zijn dat het erg rumoerig is en je maar kort mag tafelen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zojuist voor het eerst hier wezen eten. Goede, vriendelijke en snelle bediening en geweldig eten voor een goede prijs! Hier komen wij zeker terug!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
. Flinke aanbetaling moeten doen omdat we met grote groep gereserveerd hadden.
Ontvangst en bediening snel, vriendelijk en efficiënt.
Eten royaal, licht verteerbaar en voor ieder wat wils. Nadeel was dat niets echt lekker warm was (zal in Vietnam niet nodig zijn...)
Minpunten: vieze tafels, vies toilet en druk, druk....een gesprek voeren was alleen mogelijk met je buurman.
Buiten merkten we dat onze kleren naar eten roken.
Rekening was gepeperd; drankjes, zeker de ' aparte' , duur.
Sedela K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Samen met mijn collega's bij little V wezen eten. We vonden het eten allemaal niet lekker en hebben ons bordje daarom allemaal niet leeg kunnen eten. Smaakloos en weinig keuze voor vegetariers. We hebben alleen mogen genieten van de heerlijke cocktails die er bij little V zijn. En moet ik zeggen dat het persobeel erg vriendelijk is, maar hier kom ik geen tweede keer naartoe.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Geweldig restaurant, vriendelijke bediening, straks georganiseerd en héérlijk gegeten. We werden goed ontvangen en er was een goede sfeer.
Jalermo 1.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gisteren voor het eerst hier gegeten echt een aanrader heerlijke cocktails en vers bereide gerechten.Kom zeker nog eens terug.
KeesVarkevisser .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gister spontaan op het terras gezeten. Na een heerlijke soort van ice-tea besloten om ook nog een hapje eten te bestellen. Omdat we onlangs nog in Vietnam zijn geweest hadden we erg trek in een Pho en een papayasalade. Beide gerechten waren echt heer-lijk, waande me echt weer even in Ho Chi Minhstad! Enige minpuntje was dat er in de soep ook nog een soort van (kip?) balletjes dreven, dit was niet lekker en heeft het gerecht niet nodig!
Verder was de bediening top en zaten we heerlijk in het zonnetje!
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Op zondagmiddag 20 augustus liepen wij langs bij Little V op het Grote Kerkplein in Rotterdam. Spontaan op het terras plaatsgenomen en vervolgens verrassend lekker geluncht. Heerlijke, verse gerechten in een prettige ambiance met gastvrij en vriendelijk personeel. Een aanrader, wij gaan binnenkort terug voor het diner!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het is hier alsof je je in Azië begeeft. De inrichting is erg leuk en zorgt voor een goede ambiance. De kwaliteit zou je iets hoger verwachten voor de prijs die je betaald. De bediening is erg vriendelijk maar wel rommelig en het eten naar mijn idee soms wat eenvoudig. Zeker een leuk restaurant om eens te gaan eten als je van Aziatisch eten houdt.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuke zaak, je zit er heel gezellig. Het personeel is wel altijd veel met elkaar bezig en let daardoor niet goed op de gasten. Eten is meestal heel lekker. Een groot nadeel vind ik wel dat je stinkt als je er vandaan komt doordat de afzuiging niet goed werkt.
Aniel N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Wat een mooie plek in de hart van de stad. Personeel oplettend en niet opdringerig. Heerlijke smaken en goede cocktails. Achteraf bleek de rekening niet te kloppen (dag later), rekening van de voorgaande bezoekers was kennelijk blijven staan. Ging om een fors bedrag. Teruggegaan en zeer netjes geholpen. Niets meer dan complimenten. Tot snel!!
Wikash T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na een uur gewacht te hebben kregen we te horen dat "bestelling niet goed was doorgekomen" inmiddels hadden we al 3x drankjes die dubbel geleverd werden teruggestuurd. (want anders moesten wij voor hun fout betalen)
Toen het eten begon te komen, bleek er 5x weer iets niet te kloppen.
Aan het einde kwam er een "bedrijfsleider met flinke tattoos" ons vertellen dat hij eigenlijk niks kon betekenen voor ons.
Zijn eerste vraag was al verkeerd "...ik hoor dat er iets mis is, kunt u vertellen wat?...". Dit is zo verkeerd als je al 5x hebt geklaagd.

Wat ook opviel dat er ontzettend veel personeel erg druk en gezellig met elkaar deed. (incl. meneer de bedrijfsleider)
Er zijn restaurants met veel minder personeel dat secuurder werkt en veel minder fouten maakt.

De tafels waren plakkerig en de meubels hadden overal beschadigingen.

Voor ons dus nooit meer Little V.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voor een late lunch na lange tijd naar Little V. Het was druk, ontvangst was prima. Serveerster stelde zich voor met haar naam en gaf aan dat we haar konden roepen als we wat nodig hadden. Echter de hele lunch andere - wel zeer vriendelijke - medewerkers aan tafel gehad. Tafelgenoot koos voor lunchbox met 4 gerechtjes, zelf gevulde rijstvelletjes & daarbij de salade met garnalen. Aangegeven dat bij de lunchbox geen vis gewenst was en daar werd goed op ingespeeld. Er werd gevraagd of het om een allergie ging, want er zit wel vissaus in diverse gerechten verwerkt. Dat was voor ons geen probleem. Alles op tafel .. Wat krijg je veel! De soep uit de lunchbox was goed op smaak. Ook veel garnalen in de salade. De huisgemaakte ice tea is een aanrader. Prima gegeten. Toen wij bijna klaar waren met de lunch, was er nog weinig aandacht van het personeel. Ze waren bezig met het opzetten voor het diner. Toen we de rekening vroegen, werd er na betalen ook niet gedacht aan de opgehangen jassen. Prima tent voor lekker eten.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Mooi restaurant, goede service en het eten is hier echt fantastisch! Verder een heerlijk aanbod aan verschillende cocktails maar ook non alcoholische dranken. Reserveren is savonds hier echt een must. Het is altijd druk en terecht!