Little V

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Little V

Anke G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was echt fantastisch. We hebben vooral de lekkere voorgerechten genuttigd. Als toetje hebben we chocolade mouse en cheesecake besteld. Die vielen wel echt tegen. De overige gerechtjes waren een 10!!!
Daphne X.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Dramatisch bezoek. Besloten hier niet meer te komen eten. Ik neem afscheid van Little V en laat het in 2017. Vaarwel....
sofia S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Zelfs als het restaurant op een zaterdagavond helemaal vol zit word je nog steeds gelijk geholpen. Het personeel is erg vriendelijk en vertelt netjes wat er geserveerd wordt. Enige opmerking was dat de gerechten super snel geserveerd worden. Er was dus niet echt ruimte om het eten te laten zakken na het voorgerecht. Daar tegenover staat wel dat we absoluut niet merkten dat het restaurant helemaal vol zat, wat ik een prestatie vind!
Jammer aan het restaurant in Den Haag is dat de akoestiek niet heel prettig is. Het is rumoerig en het is soms lastig om elkaar te verstaan, al helemaal als je met een groter gezelschap bent.. Ook jammer was dat onze kleding na afloop erg naar gebakken eten rook.
Ara R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Voor het eerst hier geweest en wisten en het is de moeite waarde. Niet alles was ons smaak, maar het was wel vers en met verse ingrediënten. Verder lekker (non-alcoholische) drankjes, leuk sfeer en heel vriendelijk personeel!
Gastro G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk concept, Vietnamees maar toch hedendaags ingericht. Bediening was zeer correct en het sanitair was schoon. Eten was bovenverwachting goed en zeer ruime porties. Wij namen het 3-gangen menu dat we met moeite op hebben gekregen.
Een aanrader en ik kom zeker nog een keer terug!
SH T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijke eten, alles was vers en lekker in smaak.

Kleine opmerking: De garnalen loempiatjes waren lekker maar erg klein!!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gisteren met de afdeling hier gegeten.
Op zich was het eten goed, maar de bediening kan zeker beter.
Ze werken met "tijd-slots" en dan zou je zeggen dat ze snel bestelling opnemen en drinken brengen. Hoewel er veel personeel rondloopt is de bediening matig. Omdat we met een groep van 10 waren kregen we een vast menu. (Voor/Soep/Hoofd/Dessert)
De smaken waren goed en de hoeveelheid was ruim voldoende. Het decor is donker. De wijn selectie is zeer beperkt en de dure Rioja past eigenlijk niet bij de smaken van het restaurant.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De eerste keer dat ik hier kwam, was het nog een redelijk klein restaurant. En nu: groot! Maar het eten is nog net zo heerlijk en de aankleding even sfeervol. Heerlijke ijsthee in verschillende smaken, verse groenten. Puur eten, pure smaak, vriendelijke bediening. We gaan gauw weer!
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke sfeer, bediening mag af wel iets meer aandacht besteden aan de klant. Het eten was erg lekker en de prijs die je ervoor betaald is meer dan fair!
Mickie .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Dikke dikke prima!! Bij LittleV op het terras is het goed vertoeven. Symphatieke bediening met verstand van zaken. Heerlijke cocktails en de BahnXeo was echt top! Boven verwachting.
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heel gezellig en ervaren personeel. 4x het verassingsmenu besteld en viel erg in de smaak. Er werd ook goed rekening gehouden met (di)eetwensen tijdens het menu. Heerlijke ice Tea's. Geweldige avond gehad.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hier ben ik laatst met mijn moeder gaan eten en het was echt super! Het was heerlijk weer die dag dus hebben we de hele avond op het terras gezeten met heerlijke cocktails, vooral de Pornstar is een aanrader. Wij hadden geen idee wat we gingen bestellen dus namen wij een verrassingsmenu, nouuu dat was heerlijk! De bediening is super vriendelijk en neemt de tijd terwijl het vrij druk was. Ik was ook niet geschrokken van de rekening dus dat is ook een pluspunt met zelfs 3 cocktails pp... wij komen zeker terug!
Willemiek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden hier wezen eten....wat een ervaring! We zijn ontzettend goed geholpen door het personeel. Kaart uitgelegd en tips zijn door hem gegevens. We zijn voor het 3 gangenmenu gegaan en hebben ons laten verrassen. Het was een feest! We vonden de 1e en 2e gang vrij snel gaan en dit aangegeven, het was geen enkel probleem om even te wachten met de hoofgerechten. Echt een super avond gehad!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gisteren gegeten bij Little V. Personeel is erg aardig en het eten heerlijk, alleen duurde het erg lang voordat de cocktails kwamen. We vonden de cocktail Caiphrina's veranderd tov vorige keren. Ze blijken nu met suikerwater klaar gemaakt en smaakte daardoor niet lekker meer. Een caiphrina hoort met vers rietsuiker te worden gemaakt. Jammer, hopelijk wordt dit aangepast? Verder zijn de cocktails van de rekening gehaald dus dat is een goede service!
Deepak M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zelden zo oprecht klantvriendelijk personeel gezien in een restaurant. Gister heel erg genoten van de sfeer en het eten. Zeker voor herhaling vatbaar, blijf zo doorgaan!
Sharita N.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Lekker gegeten. Gezellige sfeer en top service. Jammer voor dessert weinig tijd. Lekker cocktails niet te vergeten verse kokosnoot Yammie.
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker eten. Tussengerecht, de soep, was lauw helaas. We hadden en 4 gangen menu, terwijl we nog aan het dessert en nieuw glas wijn zaten werd ons verzocht snel af te rekenen omdat er nieuwe gasten voor de tafel waren. Belachelijk. Later zei de manager dat we mochten blijven zitten...Beetje raar, verkoop ons dan geen 4 gangen menu.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Laatst hier geluncht en ik kan maar één ding zeggen: Top! De service en het eten zijn beide van zeer hoog niveau! Mijn tafelgenoot had een streetstyle lunchbox, die bestond uit 4 bakken met o.a. soep, een salade, loempia's en nog iets. Ik had een 'bun' met kipkarbonade en rundvlees, deze was overheerlijk, maar er kan volgende keer iets meer kip in. Wij vonden Little V ook helemaal niet duur en het restaurant zag er super leuk uit!
Genieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heeeerlijk eten.
Maar men mag wel wat beter opletten of het bestek schoon is en de menukaart moet wat vaker met Dettol schoongemaakt worden, deze plakken aan je handen....bah.
arthur S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Erg goed eten, zeer verzorgt en prima personeel. Is wel erg druk en komt een beetje te commercieel over. Te weinig gedaan (in het interieur technische gezien) aan lawaai demping. Voor ouderen ( toch een steeds grotere doelgroep) te veel lawaai! Maar zeer goed restaurant !!!