Little V

• Airconditioning , Terras
Voordelig
Nickyta1986 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig! Een dikke 10! Zeer gastvrij personeel. Vergeet de menukaart & neem het verassingsmenu. Probeer ook zeker alle huisgemaakte ice-tea & als afsluiter de coctail pornstar.
Complimenten. Echt een aanrader.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zonder reservering binnengelopen. er was geen plek maar we konden even wachten.
wat een top mensen lopen daar... Ze waren enthousiast en grappig en binnen 5 minuten kwam er een tafel vrij....
we hebben heerlijk gegeten. we kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu.... heerlijk.
veel groente heerlijke kip en makreel... alles was lekker.

maar de cocktails.... die waren zo mogelijk nog lekkerder.
echte aanrader de miss saigon.

enige nadeel... het gaat op tijd vak.
Dus om 20 uur kwam de volgende shift van mensen.
volgende keer kiezen we voor het tijdvak van 20 uur... dan kunnen we lekker natafelen.....

echte aanrader
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Laat de menukaart voor wat het is en vraag de bediening om het verrassingsmenu. Het is een waar genot om je op deze manier te laten verwennen. Vraag verder om een lekker drankje dat in een klein koperen keteltje wordt geserveerd waarvan ik de naam niet meer weet, er zit wel wodka en limoen in en was echt top.
Sara82 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het weten was erg goed, goede prijs kwaliteit verhouding ook. het personeel was erg vriendelijk, Lekker zelfgemaakte icetea's ook , wel een beetje zoet. Gegaan voor de Bun Thit Nuong, een lichte maaltijd, erg lekker met verse kruiden!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Uitstekende locatie om te gaan lunchen, centraal gelegen (maar geen overdreven drukte). Gekozen voor de Lunchbox, 4 verschillende gerechten. Lekker variaties van smaken en gerechten. De bediening is vriendelijk en geeft uitleg bij het serveren van de gerechten, absoluut een pluspunt! Wij komen hier zeker nog eens terug voor een diner.
Sanne_Pronk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren met mijn vriend bij Little V gegeten. Bij Little V kan je kiezen voor shared dining, maar je kan ook ieder een eigen gerecht bestellen. Wij hebben springrolls, mie, kogelbiefstuk, zeebaars en gegrilde groenten gedeeld. De gerechten waren lekker. Ook de versbereide ice tea is echt een aanrader. De Ginger Breeze heeft een scherpe gembersmaak. Vind ik erg lekker, maar daar moet je wel van houden. Het personeel is erg aardig en meedenkend. Over het decor is goed nagedacht. Hip met mooie planten en met een Vietnamees tintje.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een aantal jaar geleden was ik hier een keer geweest en kan me herinneren dat ik het toen niet zo bijzonder vond. Maar toch nog een keer geprobeerd en een heerlijke lunch genoten op het terras. De jongeman in de bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam en gaf goede uitleg over de kaart.
We hadden de 'kokospannenkoek' gevuld met groenten, kip en garnalen met daarbij allebei een vers bereide cocktail, zeker aan te raden.
Als je binnen zit is het één grote ruimte, misschien gehorig, maar buiten op het terras was het met het zonnetje erbij goed te doen.
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor mijn man zijn verjaardag gekozen voor Little V. Kunnen er geen genoeg van krijgen!
Het was gezellig druk en werden snel door de altijd hardwerkende en aardige medewerkers geholpen. Het eten was weer subliem!! Wat een fantastisch restaurant. Tot de volgende X
Groet Ed, Mark & Carmen
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Altijd lekker eten hier, reserveren is nodig, je kan niet onaangekondigd binnen komen helaas. Verrassings menu mag wel een x veranderen.

NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Prima gegeten met collega's in een decor dat aan het Vietnamese oerwoud doet denken. De speciale vruchtensappen waren lekker fris en het menu van de chef met loempia's vooraf, en vis, rund, kip en paksoi als hoofdgerechten begeleid met rijst en bami was heerlijk.
Tastyservice T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ik begrijp alle slechte recensies juist niet. Wat een leuke tent zeg! Ok, om heel eerlijk te zijn schrok ik een beetje toen ik de houten tafel en houten krukjes zag staan waar we moesten gaan zitten, maar al met al was het eigenlijk best comfortabel bij Little V. Service gericht personeel met kennis van de ingredienten, gerechten en combinaties die ze serveren. Met een brede glimlach worden de lekkerste cocktails op tafel getoverd. Het 4-gangen menu is ons van begin tot eind echt goed bevallen. nogmaals bedankt voor de leuke avond en tot snel!
Hjongste .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Ik begrijp alle goede recencies niet. De bediening is vriendelijk en snel, maar erg onpersoonlijk. We werden door vier verschillende personen bediend. Het eten komt ook erg snel op tafel en je staat snel weer buiten. De entourage is rommelig en lawaaiig. De tafels en stoelen plakten (niet goed schoon te maken door de ruwe tafels) en de toiletten waren voor zo'n groot restaurant te weinig en niet denderend. Het eten was niks bijzonders. Geen heel erg authentiek smaakje. De één pans gerechten zijn rommelig opgemaakt en er zat weinig smaak aan. Ik kom er niet meer terug.
Alisha L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vegetarische bun was een goede portie! Een heel gevarieerde menukaart. Ik vond de smoothies heerlijk. De sfeer verder is aangenaam en gezellig. Personeel kwam vaak vragen of alles naar wens was.
Great-gatsby .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Al meerdere keren bij Little V gegeten. De gevulde rijstvelrolletjes zijn een aanrader, net als de huisgemaakte ice-tea's! Ook de gamba's met zwarte peper zijn erg lekker. Bediening is erg vriendelijk, alleen wel snel met serveren van het hoofdgerecht na voorgerecht. Laatste keer hebben wij gevraagd of het mogelijk was dat het hoofdgerecht even kon wachten en dat was geen probleem. Wij gaan hier zeker weer eten!
Manisah A.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Afgelopen woensdagmiddag gegeten bij Little V. Little V heeft een perfecte centrale ligging in de stad. Het is omringd door diverse verschillende Aziatische restaurants, toch valt Little V op door de drukte die er altijd heerst. Wil je hier eten, dan zal je toch echt ruim op tijd moeten reserveren. Het is ook géén probleem om zonder reservering binnen te komen, maar wees dan voorbereid op een lange wachttijd voor een tafel of dat je voor een bepaalde tijd klaar moet zijn met eten. De sfeer in het restaurant zelf is relax, het decor ziet er echt kunst en kitsch uit en heeft toch een Aziatische tintje. De bediening is zeer vriendelijk en laat je dan ook op je gemak voelen, ook hebben ze een aparte klederdracht dat wel combineert met het restaurant zelf. Als men iets bestelt legt de bediening altijd uit waaruit het gerecht bestaat. De menu kaart is gemaakt van speciaal materiaal, het voelt en ziet eruit als rubber wat ook erg kunst en kitsch is dus het sluit overal mooi bij aan. Wat ik zelf zou aanraden als je bij Little V komt eten begin met de, Bo La Lot dat is rundergehakt in een jasje van wijndruivenblad daarnaast krijg je nog een soort van noedels geserveerd met salade en dat kan je in vis saus deppen, heerlijk. Als hoofdgerecht zou ik de Bo Lui Nuong aanraden, dat zijn 3 rijkgevulde runderspiezen geserveerd met vis saus. Als bij gerecht nam ik de Mi Xao, lekkere dunne mihoen met groenten, ei en kleine stuk vlees. En als toetje kon je kiezen uit 2 taartjes, de cheescake geserveerd met pittige mango saus of de romige chocolade taartje. Ik koos voor de cheescake en dat stelde mij niet teleur. De prijzen vallen reuze mee, wil je een 3 gangen menu dan ben je met drinken ongeveer €40 euro kwijt u zult er géén spijt van krijgen. Dikke aanrader.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het eten is hier top. Goede smaken. Veel verse kruiden. Staat snel op tafel. Prijzen ok. Heerlijke ijsthee (wel erg veel ijs in). Bediening ok., wel wat gemaakt losjes Wel erg druk. Inrichting zaak is super.
Wel geschrokken van het feit dat de medewerkster die voor mij op het toilet was wegliep zonder haar handen te wassen!
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Lekker gegeten bij Little V. Gerechten zijn goed op smaak. De bediening geeft goede uitleg maar je merk dat ze hetzelfde riedeltje heel vaak afsteken.
Huisgemaakte ice tea (dragon lady) is zeker een aanrader. Superleuke inrichting.
Fijnsteproeverr .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Mooie inrichting, goede prijs kwaliteit. De pho (soep) is erg smakelijk in dit restaurant. Het is toch al zo moeilijk om een restaurant te vinden waar je authentiek Vietnamees kan eten. Verder ben ik niet erg tevreden over de service, de gerechten worden in een zeer rap tempo geserveerd, waardoor je na een uur (en dus 2 a 3 gangen later) alweer buiten staat. Verwacht dus niet dat je een avondje lang kan tafelen. Voor de rest is de bediening prima, maar ik vind dit toch een aandachtspunt voor in de toekomst.
B. D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Erg lekker gegeten bij Little V! Veel verse producten (een berg kruiden die je naar smaak zelf kan toevoegen), heerlijke cocktail (pornstar), vriendelijke en snelle bediening, gezellige drukte en ambiance. Zeker een aanrader!
Javiertastemore .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Met valentijnsdag wezen eten bij Little V. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en naar ons tafel gebracht. We waande ons gelijk in Vietnam alhoewel we er nooit zijn geweest. De vlotte barman maakte de een na de andere heerlijke cocktail, wij gingen voor de pornstar martini een passievolle coctail met wodka en een huisgemaakte icetea met watermeloen de dragonlady. Ja voor de namen alleen al zou je ze bestellen. De vlotte serveerster legde ons de kaart uit maar kozen toch voor het chefs verassingsmenu. Was aardig druk die avond maar de eerste gang kwam vlot op tafel, een proeverijtje van wat streetfood met verse kruiden als koriander en munt wat door een andere serveerster goed werd verteld hoe we alles moesten eten. Verassend was het zeker de vissaus met verse kruiden. Bij het hoofdgerecht kwam er gegrilde kip met citroengras die supermals was iets wat droog maar heerlijk met vissaus en een gekarameliseerde visje wat voor mij de absolute topper was. Als dessert een stuk red velvet cake die ik zelf niet beter kon bakken. Bediening kwam zeer hartelijk en gastvrij over en zeer bekwaam. Over all bedankt voor een zeer geslaagde avond ons zie je gauw weer terug