Little V

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

• Airconditioning , Terras
Willemiek V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Afgelopen zaterdag met vrienden hier wezen eten....wat een ervaring! We zijn ontzettend goed geholpen door het personeel. Kaart uitgelegd en tips zijn door hem gegevens. We zijn voor het 3 gangenmenu gegaan en hebben ons laten verrassen. Het was een feest! We vonden de 1e en 2e gang vrij snel gaan en dit aangegeven, het was geen enkel probleem om even te wachten met de hoofgerechten. Echt een super avond gehad!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gisteren gegeten bij Little V. Personeel is erg aardig en het eten heerlijk, alleen duurde het erg lang voordat de cocktails kwamen. We vonden de cocktail Caiphrina's veranderd tov vorige keren. Ze blijken nu met suikerwater klaar gemaakt en smaakte daardoor niet lekker meer. Een caiphrina hoort met vers rietsuiker te worden gemaakt. Jammer, hopelijk wordt dit aangepast? Verder zijn de cocktails van de rekening gehaald dus dat is een goede service!
Deepak M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zelden zo oprecht klantvriendelijk personeel gezien in een restaurant. Gister heel erg genoten van de sfeer en het eten. Zeker voor herhaling vatbaar, blijf zo doorgaan!
Usha D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Lekker gegeten. Gezellige sfeer en top service. Jammer voor dessert weinig tijd. Lekker cocktails niet te vergeten verse kokosnoot Yammie.
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker eten. Tussengerecht, de soep, was lauw helaas. We hadden en 4 gangen menu, terwijl we nog aan het dessert en nieuw glas wijn zaten werd ons verzocht snel af te rekenen omdat er nieuwe gasten voor de tafel waren. Belachelijk. Later zei de manager dat we mochten blijven zitten...Beetje raar, verkoop ons dan geen 4 gangen menu.
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Laatst hier geluncht en ik kan maar één ding zeggen: Top! De service en het eten zijn beide van zeer hoog niveau! Mijn tafelgenoot had een streetstyle lunchbox, die bestond uit 4 bakken met o.a. soep, een salade, loempia's en nog iets. Ik had een 'bun' met kipkarbonade en rundvlees, deze was overheerlijk, maar er kan volgende keer iets meer kip in. Wij vonden Little V ook helemaal niet duur en het restaurant zag er super leuk uit!
Genieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heeeerlijk eten.
Maar men mag wel wat beter opletten of het bestek schoon is en de menukaart moet wat vaker met Dettol schoongemaakt worden, deze plakken aan je handen....bah.
arthur S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Erg goed eten, zeer verzorgt en prima personeel. Is wel erg druk en komt een beetje te commercieel over. Te weinig gedaan (in het interieur technische gezien) aan lawaai demping. Voor ouderen ( toch een steeds grotere doelgroep) te veel lawaai! Maar zeer goed restaurant !!!
André T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Afgelopen vrijdag voor het eerste keer lunch hier gegeten samen met mijn broer. Hij was al vaker hier gegeten. Wij namen gerecht "mix grill 2". Die waren lekker. Snelle en vriendelijke bediening. De sfeer was ok.
nickyta1986 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig! Een dikke 10! Zeer gastvrij personeel. Vergeet de menukaart & neem het verassingsmenu. Probeer ook zeker alle huisgemaakte ice-tea & als afsluiter de coctail pornstar.
Complimenten. Echt een aanrader.
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zonder reservering binnengelopen. er was geen plek maar we konden even wachten.
wat een top mensen lopen daar... Ze waren enthousiast en grappig en binnen 5 minuten kwam er een tafel vrij....
we hebben heerlijk gegeten. we kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu.... heerlijk.
veel groente heerlijke kip en makreel... alles was lekker.

maar de cocktails.... die waren zo mogelijk nog lekkerder.
echte aanrader de miss saigon.

enige nadeel... het gaat op tijd vak.
Dus om 20 uur kwam de volgende shift van mensen.
volgende keer kiezen we voor het tijdvak van 20 uur... dan kunnen we lekker natafelen.....

echte aanrader
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Laat de menukaart voor wat het is en vraag de bediening om het verrassingsmenu. Het is een waar genot om je op deze manier te laten verwennen. Vraag verder om een lekker drankje dat in een klein koperen keteltje wordt geserveerd waarvan ik de naam niet meer weet, er zit wel wodka en limoen in en was echt top.
Sara82 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het weten was erg goed, goede prijs kwaliteit verhouding ook. het personeel was erg vriendelijk, Lekker zelfgemaakte icetea's ook , wel een beetje zoet. Gegaan voor de Bun Thit Nuong, een lichte maaltijd, erg lekker met verse kruiden!
Janco G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Uitstekende locatie om te gaan lunchen, centraal gelegen (maar geen overdreven drukte). Gekozen voor de Lunchbox, 4 verschillende gerechten. Lekker variaties van smaken en gerechten. De bediening is vriendelijk en geeft uitleg bij het serveren van de gerechten, absoluut een pluspunt! Wij komen hier zeker nog eens terug voor een diner.
Sanne_Pronk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gisteren met mijn vriend bij Little V gegeten. Bij Little V kan je kiezen voor shared dining, maar je kan ook ieder een eigen gerecht bestellen. Wij hebben springrolls, mie, kogelbiefstuk, zeebaars en gegrilde groenten gedeeld. De gerechten waren lekker. Ook de versbereide ice tea is echt een aanrader. De Ginger Breeze heeft een scherpe gembersmaak. Vind ik erg lekker, maar daar moet je wel van houden. Het personeel is erg aardig en meedenkend. Over het decor is goed nagedacht. Hip met mooie planten en met een Vietnamees tintje.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een aantal jaar geleden was ik hier een keer geweest en kan me herinneren dat ik het toen niet zo bijzonder vond. Maar toch nog een keer geprobeerd en een heerlijke lunch genoten op het terras. De jongeman in de bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam en gaf goede uitleg over de kaart.
We hadden de 'kokospannenkoek' gevuld met groenten, kip en garnalen met daarbij allebei een vers bereide cocktail, zeker aan te raden.
Als je binnen zit is het één grote ruimte, misschien gehorig, maar buiten op het terras was het met het zonnetje erbij goed te doen.
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Voor mijn man zijn verjaardag gekozen voor Little V. Kunnen er geen genoeg van krijgen!
Het was gezellig druk en werden snel door de altijd hardwerkende en aardige medewerkers geholpen. Het eten was weer subliem!! Wat een fantastisch restaurant. Tot de volgende X
Groet Ed, Mark & Carmen
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Altijd lekker eten hier, reserveren is nodig, je kan niet onaangekondigd binnen komen helaas. Verrassings menu mag wel een x veranderen.

NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Prima gegeten met collega's in een decor dat aan het Vietnamese oerwoud doet denken. De speciale vruchtensappen waren lekker fris en het menu van de chef met loempia's vooraf, en vis, rund, kip en paksoi als hoofdgerechten begeleid met rijst en bami was heerlijk.
Tastyservice T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ik begrijp alle slechte recensies juist niet. Wat een leuke tent zeg! Ok, om heel eerlijk te zijn schrok ik een beetje toen ik de houten tafel en houten krukjes zag staan waar we moesten gaan zitten, maar al met al was het eigenlijk best comfortabel bij Little V. Service gericht personeel met kennis van de ingredienten, gerechten en combinaties die ze serveren. Met een brede glimlach worden de lekkerste cocktails op tafel getoverd. Het 4-gangen menu is ons van begin tot eind echt goed bevallen. nogmaals bedankt voor de leuke avond en tot snel!