Little Thai Prince

• Af te huren , Catering
Duur
Gert-jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteren hier weer gegeten en als altijd weer heerlijk. De beste sate van de stad en de massaman curry was ook weer voortreffelijk. Echt een aanrader als je van thais eten houd
Milentje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Afgehaald op een drukke zondag avond en spijtig genoeg vonden wij het eten niet erg lekker. De beiden hoofdgerechten waren niet optimaal: het pittige kip gerecht smaakte naar een maggi bouillonblokje en het curry gericht naar kokosmelk en water; echt onwijs teleurstellend. Die heerlijke Thaise smaken kwamen er niet door. gek, want dit restaurantje krijgt doorgaans vrij goede recencies. Was dit gewoon een toevallige misser? Een kok ziek in de keuken en dus iemand die het niet goed kan? Ik ben oprecht benieuwd, maar dit kon me niet bekoren. mvg, een teleurgestelde eter.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik eet hier met enige regelmaat en het eten is heerlijk en de bediening is prima. Gezellig knus restaurant. Ik kies steeds een ander gerecht en ben nooit teleurgesteld.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk basic Thais gegeten, al jaren constante kwaliteit, snelle bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding, pittigheid beetje aangepast aan Nederlandse smaak, maar geen probleem.
Fret V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk de lekkerste pad Thai! Voorgerechten zijn allemaal lekker, vooral de viskoekjes. Curries zijn ook zalig en ik neem altijd dikke noedels ipv rijst, die zijn los van alles al een gerecht op zich. Kom hier heel regelmatig en heb alweer zin als er aan denk! Lieve bediening. Het is er altijd druk.
Mandy J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We kwamen met een groep van 6 personen bij dit kleine, maar fijne reataurantje aan. We hadden 3 dagen daarvoor telefonisch gereserveerd, maar omdat men ons verkeerd had begrepen stond onze tafel niet klaar.... Na meedenken van de bediening en goede service heeft men een tafel 'gemaakt" voor ons. Erg gastvrij!
We hebben heerlijk gegeten. Alles wordt vers bereid, en dat is te proeven! Vooraf hadden we een mix van allerlei hapjes, waardoor onze smaakpapillen geprikkeld werden en we
zeer benieuwd werden naar het hoofdgerecht. Ook deze smaakten erg goed. Groene curry's, garnalen in oestersaus en een rode curry waren heerlijk! Bediening is erg vriendelijk en klantvriendelijk
Let op! Om zoveel mogelijk mensen in het weekend te kunnen bedienen heb je maar 1 1/2 tot 2 uur de tijd om te eten. Dit werd ons keurig verteld bij het maken van de reservering. Onze groep van 6 was binnen 1 uur klaar met eten, zonder te haasten!
Nog 1 tip: de vaste placemats zijn mooi maar niet hygiënisch. Gasten moeten toch hun bestek erop leggen....
HLA .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met 2 personen in dit restaurant gegeten, alles was buitengewoon goed. Het is er altijd erg druk, reserveren lukt meestal niet, je moet het geluk hebben dat er een tafeltje vrij is. Vooraf een gemengd voorgerecht genomen, een keur van kleine gerechtjes, allemaal heerlijk van smaak. Daarna Pad Tai, beter zal je het zelfs in Thailand nauwelijks krijgen, men weet hier echt wat koken is. Daarbij een droge witte wijn gedronken, niet echt Thais, maar hij paste goed bij de maaltijd. De bediening was uiterst voorkomend en efficient, kortom, er was op dit restaurant niets aan te merken.
David B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Vertrouwd.
Verrassend.
Veelzijdig.
Vers.
Verrukkelijk.
Tip: omdat dit kleine restaurant juist zo klein én zo populair is, óf reserveer óf vroeg eten.
Een portie van 4 heerlijke vegetarische loempia's (€6), een groot bord mie + groenten, tofu en ei (€12), een pot thee (€2)... en er is nog veel meer lekkers op het bescheiden menu.
DANK voor je complimenteuze statement: kort maar krachtig ! We hebben al eens eerder een mooie recensie van je mogen ontvangen; fijn om te lezen dat we onze kwaliteit hebben kunnen handhaven.

Reactie van proever:

Wat een lieve, zorgvuldige reactie, Little Thai Prince! Dank hiervoor!
Ja, ik kom met plezier naar je bijzondere restaurant.
Jammer dat ik zo ver weg woon (bij Zutphen...).
Luukvanhaagen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het was alweer vele jaren geleden dat we hier gegeten hebben. Maar zaterdag kwam het zo uit met z'n vijfen. Wat een verrassing. Het was nog beter geworden. De Thom kai kai was werkelijk perfect evenals de van alles wat voorgerechten. De hoofdgerechten met grote gambas en het tahu gerecht subliem.
Lekker Thais biertje erbij en we waren het er snel over eens......dit behoort bij de besten in Amsterdam.
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Je weet dat als je hier gaat eten niet komt voor het gezellige natafelen. Klaar met eten, maak je ruimte voor de volgende gast zodat deze van de geweldige keuken van Little Thai Prince kan genieten. Heerlijk eten, mooie smaken en lekker bereid. Personeel vriendelijk en aardig. Geven goeie uitleg bij de gerechten. Schone faciliteiten en goed verzorgd. Ik ben hier zeker niet voor het laatst geweest. Reserveer of wacht buiten op je beurt. Aanrader!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Vrijdag met collega's bij Little Thai Prince gegeten. Voor mij was dit zeker niet de eerste keer. Wel even spannend of de collega's het net zo goed zou bevallen als dat het mij altijd doet. Het restaurant is knus en klein. De bediening altijd vriendelijk en heel efficiënt. Je moet er ook van uitgaan dat je hier niet naartoe gaat om urenlang te tafelen. Vooraf hadden wij de kipsaté en de kip in bamboeblad. Ik ken werkelijk geen ander Thais restaurant waar de kipsate zo lekker is. Gelukkig vonden mijn collega's dat ook. Altijd een risico om anderen gerechten aan te bevelen! Als hoofdgerecht hadden we kip met groenten in oestersaus en kip met groenten en gebakken pepers. Beide gerechten waren heerlijk! Groente altijd knapperig en de kip heerlijk mals. Met een paar glazen witte wijn helemaal lekker. Little Thai Prince blijft voor mij nummer 1!
DANK voor deze zeer positieve recensie; fijn dat het opnieuw zo goed bevallen is !
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Gisteren hier zalig gegeten, authentiek, verse producten, de kip Madras was verrukkelijk!

De service was top, vriendelijk, snel, de zaak ziet er netjes uit en ook het toilet was brandschoon.

Wij waren hier op een maandag, van haastwerk absoluut geen sprake, om de rekening moeten vragen ;)
Kan me goed voorstellen dat men hier op de drukke dagen graag een 2e ronde serveert, ze hebben immers maar 8 tafels, in de drukke en gezellige buurt is een keur aan proeflokalen waar je ook gezellig na kan borrelen..
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Lekker gegeten bij deze kleine Thai. De soepen waren heerlijk, met echt authentieke smaken. Alleen de viskoekjes misten de Thaise smaak.
Beef curry heerlijk.
We komen zeker terug !
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten, al jaren de beste thai in town. De beste sate maar probeer ook eens de Tom kah kai (kippensoep in kokosmelk). Voor hoofdgerecht raad ik aan de Pah Thai of een van de massaman curry. Vlotte bediening en redelijke prijs
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Goed eten met bedroevend slechte service. De bediening was gehaast. Na een uur werd ons ongevraagd de rekening gebracht en werd ons verzocht te vertrekken zodat ze het tafeltje weer konden omzetten. In een naburig restaurant hebben wij koffie gedronken. Als afhaal zouden ze het goed doen maar als restaurant niet. Geen aanrader. Wij komen hier niet meer terug.
Wat jammer dat het u dit keer zo is tegengevallen, zeker ook omdat u een regelmatige gast bent. Wij zijn inderdaad een heel klein eettentje en niet geschikt om lang na te tafelen, zeker niet op de razend drukke zaterdag. Als gasten zijn uitgegeten en geen verdere bestellingen meer willen doen, vrágen wij op drukke momenten met wachtenden voor de deur of wij de rekening mogen brengen, dat is bij u ten onrechte niet gebeurd. En natuurlijk vinden we het jammer dat u heeft besloten om niet meer terug te komen....
Reismeisje .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten is top, dat moet zeker gezegd en het is prima zitten, ook al is het klein. Helaas houden daar de positieve punten van mijn ervaring op. De bediening was namelijk gewoon dramatisch. Een tafelgenoot (allergisch voor week- en schaaldieren) vroeg om noodle-gerecht zonder oestersaus en dit werd bot geweigerd. Ja natuurlijk verandert de smaak, dat begreep tafelgenoot ook wel, maar dat was dan haar keus. Maar nee, ze moest maar een curry nemen want dat was het enige waar geen oestersaus in zat. Had ze geen zin in, heeft het uiteindelijk moeten doen met een soepje als hoofdmaaltijd. Ook een tweede keer met klem vragen bracht hetzelfde negatieve antwoord. Tja. Dan maar extra thee bestellen om de buik toch soort van vol te krijgen. Uiteraard werden we vervolgens de tent uit gekeken, want voor ons tien anderen. Tip aan de bediening: had gewoon noodles zonder oestersaus geserveerd, dan waren jullie een stuk eerder van ons af geweest. Toen het afrekenen, wat nogal chaotisch ging aangezien een deel van de tafel wilde pinnen en de rest contant betaalde. Zelfs met rekenmachine lukte het de dame niet om het juiste bedrag te berekenen wat nog gepind moest worden. Om het nog mooier te maken werd er ineens bedacht dat de extra bestelde witte rijst niet in rekening was gebracht, wat me nog verder in mineurstemming bracht: we bestellen bij omdat de standaard portie niet in verhouding staat met de hoeveelheid curry, en moeten daar dan extra voor betalen? Bizar, voor het eerst dat ik dat heb meegemaakt.
Vervolgens toen een deel van de groep buitenstond waren we getuige hoe een dame in haar eentje vroeg of er een tafeltje voor haar was, zonder reservering. Mevrouw kreeg een bot NEE VOL als antwoord, terwijl er wel degelijk een tafel was. De deur werd met een knal in haar gezicht dicht gesmeten door het personeel. Nog geen vijf seconden later, voor de neus van de dame alleen, lopen twee heren binnen met dezelfde vraag (ook zij hadden niet gereserveerd) om prompt aan tafel te worden gezet. Echt te schofterig voor woorden.
Kortom: als alleen het eten je boeit, ga hier dan vooral heerlijk eten. Als het je ook nog wat uitmaakt hoe je wordt behandeld, kun je beter elders terecht.
Tot onze schrik en spijt is dit inderdaad een optelsom van onnodige blunders en volkomen misplaatst gedrag. Zo wordt bijvoorbeeld nóóit oestersaus gebruikt in de noodle gerechten, het was een kleine moeite geweest dat even na te vragen bij de keuken ! In een privémail via de Iens redactie heb ik geprobeerd met u in contact te komen met een voorstel om deze onbedoeld nare ervaring te compenseren, Daar heeft u helaas niet op gereageerd. Weet dat wij ons uw recensie absoluut aantrekken in ons streven op álle fronten kwaliteit te blijven bieden.
Francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Geweldig lekker eten. Echte Thaise smaken. Bediening is snel. De viskoekjes zijn heerlijk evenals de pad Thai. Nadeel is wel dat het heel krap is. Soms zelf zo druk dat je bij anderen op schoot zit. Maar voor het eten moet je er zeker een bezoekje aan brengen.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Het eten in dit kleine restaurant is echt geweldig. Heel smaakvol en verfijnd. De bediening vonden wij echt onder de maat. Als je bord leeg is moet je weg. Ik had mijn biertje nog niet op toen ze al kwam vragen of we nog iets wilden bestellen. Bij mijn koffie vroeg ze of ze de rekening mocht brengen.
Dank voor uw compliment over onze gerechten ! Helaas zorgt dat ook voor een spanningsveld tussen het groot aantal mensen dat bij ons wil eten en de slechts 8 tafeltjes die wij hebben. Om toch zoveel mogelijk gasten te kunnen ontvangen, vraagt dat een strakke planning waardoor er niet altijd ruimte is om lang na te tafelen. Natuurlijk vinden we het dan vervelend om gasten die uitgegeten zijn te vragen of we de rekening mogen brengen, al kan dat soms niet anders.
Sissy Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk Thais restaurant op de zeedijk! Erg betaalbaar en fantastische curry's! Wij namen een gemengd voorgerecht met onder andere viskoekjes en loempia's, allemaal erg goed! Bediening is erg vriendelijk! Restaurant is erg klein en zit vaak vol, ook de tafeltjes zijn klein en dicht op elkaar; typisch aziatisch-zeedijk-decor ;)
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Op advies gereserveerd bij LTP. Klein Thais restaurant op de Zeedijk. Afgeladen vol. Alles was lekker, service was top. Toen er een misverstand was over een bestelling, werd dit geruisloos opgelost. Gerechten zijn mooi opgemaakt, vers bereid en vol verse kruiden. Een aanrader!
DANK voor deze zeer positieve recensie ! Helaas gebeurt het in alle drukte wel eens dat de chef óf de bediening een vergissing maakt....fijn dat ze het wél naar tevredenheid hebben opgelost, zal hen daar de complimenten voor geven. Graag tot een volgende keer !