Little Nepal

Meer informatie over restaurant Little Nepal

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het is ons uitstekend bevallen. Het personeel was heel vriendelijk, voorkomend en behulpzaam, en we hebben gesmuld. Om te herhalen en aanbevelingswaard!
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
gisteren avond heerlijk gegeten bil little nepal.wij waren voor het eerst naar dit restaurant en het was super ervaring.de service was uiteraard echt super! woedt speciaal naar je wens gekeken.een aanrader!!!!! zeker voor herhaling.
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen, alles was op het moment gemaakt en toch niet zo lang moeten wachten. Prijs ook prima. Heel tevreden!
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
vriendelijk geholpen, lekker gegeten
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prima eten en zeer gastvrij, er wordt rekening gehouden met speciale wensen
All B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij zijn hier altijd zeer tevreden. Lief personeel en lekker eten. Klein, bescheiden parreltje.

Wij hebben hier meer dan 10 gegeten en ook take-away gehaald.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Plezierige ambiance: rustige sfeer zonder opdringerige muziek, waarin we genoten hebben van de diversiteit aan heerlijke Oosterse gerechten.
Lina B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Indiaanse eten vinden we zeer lekker. Daarom zijn we naar Little nepal geweest al drie keer geweest. Eten was gewoon super lekker. Personeel was zeer vriendelijk. Echte aanrader!
mar G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Als je echt lekker wil eten dan ben je bij Little Nepal aan het goede adres.
Om te beginnen bij binnenkomst is de ontvangst super en gastvrij, eten is echt prima en ga zo maar door.
Ik ben niet makkelijk al zeg ik het zelf om een restaurant te kiezen waar ik zo maar ga eten, maar hier is het echt
goed.
Geen overdaad aan luxe of zo , maar gewoon normaal.

Mar
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker Nepalees gegeten. Je hoeft eigenlijk zelf niet te kiezen. De gastvrouw maakt je attent op lekkere gerechten. Wij hebben genoten van de momo's, de dal soep en de kip- en lamsgerechten.
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Top service! Heel klantgericht en meedenkend.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. De wachttijden zijn iets langer maar dat is waarschijnlijk omdat alles vers bereid wordt. Er werd veelvuldig gewaarschuwd voor de, inderdaad vrij pittige maar heerlijke, vindaloo. Een voor en hoofdgerecht per persoon bleek veel te veel te zijn voor ons maar er werd spontaan een doggy bag aangeboden. Ik heb hier dus de volgende dag nogmaals heerlijk van gegeten. Ik kom hier snel weer terug.
Renuka J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten en goede service. Ga zo door!!
Sascha K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Rustig restaurant met tafeltje zover uit elkaar dat je goed met elkaar kunt praten zonder meeluisteraars. Geen opsmuk en goede sfeer, je krijgt daardoor huiskamergevoel en dat is heel prettig. Prettige bediening (aanwezig als nodig, maar niet opdringerig). Uitgebreide kaart en lekkere gerechten. Prima prijs kwaliteit verhouding en voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een gezellige bediening met uitleg van de gerechten , heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
Esoj .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
2 weken terug hier gegeten voor de 3e x. Zeer vriendelijke bediening.
Erg lekker authentiek eten. Veel vegetarische keuzes.
zeker een aanrader. Prijs valt ook erg mee.
Lola_43 G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Lekker gegeten sfeer was gezellig maar we moesten vrij lang op ons eten wachten. Maar de bediening was erg vriendelijk , dat maakte het wachten goed.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Absoluut geweldig! als je van echt indiaas houd dan eet je hier ook origineel indiaas..
Allereerst een hele vriendelijke ontvangst je voelt je meteen welkom . Ik vind het ook het vermelden waard dat het interieur Nepalees is , overal zie je kleine details heel charmant. de eigenaresse vertelde dat zelfs de stof van de gordijnen en de tafelkleedjes uit Nepal komen. De muziek is aangepast kortom men doet er alles aan om je echt in Indiase sfeer te komen.
Het eten is echt heerlijk je krijgt als entree een grote schaal met allerlei lekkers een soort kroepoek van linzen met zalie sausjes. de rijst is byzonder en het brood nergens zo lekker gegeten met verse knoflook.
Ik had Vegetarische Biryani met spinazie en mijn partner chicken tandori erbij gebakken ui in een soort deegje kortom eenzaam het beste Indiase restaurant waar ij ooit hebben gegeten en de prijzen zijn zeer acceptabel.
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij komen hier al heel lang en iedere keer worden wij weer verrast door:
De lieve gastvrijheid , de heerlijke indiase sfeer en de absolute allerlekkerste indiase keuken!
De zalige linzensoep is voor mij altijd de starter en voor mijn man chicken tandori de dijstukjes.
Daarna rijst echt heel lekker gemaakt met meestal curry kip en een vegetarische schotel met alles erop en aan,

Wij zijn verhuisd uit Rijswijk maar maken uiteraard een omweg om hier te mogen eten!
avr.ramdani .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik ben dol op de mix grill tandoori..die was heerlijk en zeker meer als genoeg vlees..wat ik nieu erg vond.zet vriendelijke bediening.en zeker een ontspannen gegeten.zeker voor herhaling vatbaar.