Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Little Nepal

9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Little Nepal

Tim K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij hadden slechts een korte tijd om de eten i.v.m. een andere afspraak, maar hier werd uitstekend rekening mee gehouden door het personeel! Goede prijs/kwaliteit.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een heel gezellig en knus eettentje! Echt heel lekker gegeten en bediening is vriendelijk.
ANNA B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten en super vriendelijke, snelle bediening. Echt een aanrader!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Uitstekend restaurant, bij ons om de hoek dus makkelijker kan je het niet hebben. Goede service door de vrouw des huizes en de eigenaar staat in de keuken die er voor zorgt dat er altijd kwalitatief goede gerechten op tafel komen. Aanrader!!
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vorige keer heel erg lang op het eten moeten wachten.
Was deze keer gelukkig anders: voorgerecht kwam al redelijk snel en de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was goed ondanks de drukte.
Voor herhaling vatbaar.
saskia S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
heerlijke curry's, zeer smaakvol!
Oma Ans V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten. Aardige bediening met duidelijke uitleg. prima prijs
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heel goede vegetarische mogelijkeheden.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Bediening super vriendelijk en eten heel goed met authentieke smaken. Één minpunt, het eten was wel echt te zout.
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het eten was lekker maar al koud toen het werd opgediend. Het was blijven liggen in de keuken omdat het druk was. We kregen het veel te laat. De serveerster was wel erg leuk vrolijk en behulpzaam. Prettige bediening!
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk eten voor een hele prettige prijs. Wat over is krijg je mee. Al vaker geweest en kom zeker nog eens terug.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk eten voor een heerlijke prijs! Veel verschillende gerechten en altijd allemaal even lekker. M'n lievelings in Rijswijk!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben opnieuw heerlijk gegeten bij Little Nepal. Alleen de Dal Tarka had iets minder zout gemogen.
Jhon H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij little nepal.. Wij werden ontvangen door een vriendelijke dame.Der werd alles uitgelged over het eten en ook best geadviseerd. Top, wij komen hier zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Kalme, beetje kille inrichting. Bediening was vriendelijk. Eten smaakte prima. Geen grote porties. Aankleding kan aantrekkelijker. Prijzen zijn zeer vriendelijk.
Renuka J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker gegeten en fijne bediening
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor 5 uur gereserveerd en om over half 7 kwam het eten op tafel. Dat duurde wel erg lang. We hadden die avond verder geen afspraken dus voor de tijd was dat geen probleem, maar je verwacht toch wel dat je ca een half uur na bestelling kunt eten.
Alles lijkt vers bereid anders snap ik de trage opdiening niet. Het eten zelf was prima en het gegeven advies ook.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik kom er met regelmaat, het eten is altijd vers daardoor bij drukte duurt het iets langer. Maar dit vindt ik persoonlijk nooit erg, zeker niet als het eten zo fantastisch smaakt als bij dit restaurant.

Eigenaresse is super aardig en geeft je goed advies omtrent de gerechten.
Stemmy K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker eten, heel aimabel personeel en zeer betaalbaar! We will be back!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Iedere keer als we bij Little Nepal gaan eten is het weer een feest voor de smaakpapillen. Wat serveert de enthousiaste bediening hier toch heerlijk eten. Jammer dat dit keer de vis tandoori soms wat aan de droge kant was. Sommige witvis stukjes waren ook wat dun gesneden. De variant met zalm van enige tijd geleden, was sappiger. Het garnalen gerecht was uitstekend. En probeer ook zeker een linzensoep. Een betere manier om even te wachten op het vers bereide hoofdgerecht is er niet.