Little Nepal

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker Nepalees gegeten. Je hoeft eigenlijk zelf niet te kiezen. De gastvrouw maakt je attent op lekkere gerechten. Wij hebben genoten van de momo's, de dal soep en de kip- en lamsgerechten.
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Top service! Heel klantgericht en meedenkend.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. De wachttijden zijn iets langer maar dat is waarschijnlijk omdat alles vers bereid wordt. Er werd veelvuldig gewaarschuwd voor de, inderdaad vrij pittige maar heerlijke, vindaloo. Een voor en hoofdgerecht per persoon bleek veel te veel te zijn voor ons maar er werd spontaan een doggy bag aangeboden. Ik heb hier dus de volgende dag nogmaals heerlijk van gegeten. Ik kom hier snel weer terug.
Renuka J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten en goede service. Ga zo door!!
Sascha K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Rustig restaurant met tafeltje zover uit elkaar dat je goed met elkaar kunt praten zonder meeluisteraars. Geen opsmuk en goede sfeer, je krijgt daardoor huiskamergevoel en dat is heel prettig. Prettige bediening (aanwezig als nodig, maar niet opdringerig). Uitgebreide kaart en lekkere gerechten. Prima prijs kwaliteit verhouding en voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Een gezellige bediening met uitleg van de gerechten , heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
Esoj .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
2 weken terug hier gegeten voor de 3e x. Zeer vriendelijke bediening.
Erg lekker authentiek eten. Veel vegetarische keuzes.
zeker een aanrader. Prijs valt ook erg mee.
Lola_43 G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Lekker gegeten sfeer was gezellig maar we moesten vrij lang op ons eten wachten. Maar de bediening was erg vriendelijk , dat maakte het wachten goed.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Absoluut geweldig! als je van echt indiaas houd dan eet je hier ook origineel indiaas..
Allereerst een hele vriendelijke ontvangst je voelt je meteen welkom . Ik vind het ook het vermelden waard dat het interieur Nepalees is , overal zie je kleine details heel charmant. de eigenaresse vertelde dat zelfs de stof van de gordijnen en de tafelkleedjes uit Nepal komen. De muziek is aangepast kortom men doet er alles aan om je echt in Indiase sfeer te komen.
Het eten is echt heerlijk je krijgt als entree een grote schaal met allerlei lekkers een soort kroepoek van linzen met zalie sausjes. de rijst is byzonder en het brood nergens zo lekker gegeten met verse knoflook.
Ik had Vegetarische Biryani met spinazie en mijn partner chicken tandori erbij gebakken ui in een soort deegje kortom eenzaam het beste Indiase restaurant waar ij ooit hebben gegeten en de prijzen zijn zeer acceptabel.
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij komen hier al heel lang en iedere keer worden wij weer verrast door:
De lieve gastvrijheid , de heerlijke indiase sfeer en de absolute allerlekkerste indiase keuken!
De zalige linzensoep is voor mij altijd de starter en voor mijn man chicken tandori de dijstukjes.
Daarna rijst echt heel lekker gemaakt met meestal curry kip en een vegetarische schotel met alles erop en aan,

Wij zijn verhuisd uit Rijswijk maar maken uiteraard een omweg om hier te mogen eten!
Avr.ramdani .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik ben dol op de mix grill tandoori..die was heerlijk en zeker meer als genoeg vlees..wat ik nieu erg vond.zet vriendelijke bediening.en zeker een ontspannen gegeten.zeker voor herhaling vatbaar.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Na het lezen over Little Nepal in IENS zijn wij daar gisteravond wezen eten.
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen goed advies en bediening. Ons eten was heerlijk gekruid en erg lekker, en alles was goed op smaak!!! Een min puntje is dat wij vrij lang op ons eten moesten wachten ondanks geen full-house.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten was heerlijk en de kaart divers. Door de drukte in de keuken was het even wachten op 't eten, maar evengoed zeer aan te raden!
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
leuke bediening, heerlijk eten en er wordt goed advies gegeven wat je allemaal kan eten en combineren.
echt een aanrader.
Hoostdijk .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Bediening uitstekend. Waarschuwde wel tweemaal dat lam tikka vindaloo erg heet was. En dat was hij ook. Voor gevorderden! Partner had vless schotel, mild en heel lekker. Naan brood met spinazie en knoflook heel goed. Aan te bevelen. Vriendelijke meisjes!
Deep D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Naar aanlieiding van de goede recensies ben ik samen met mijn vrouw bij little nepal geweest van buitenkant is het restaurant niet zo opvallend,maar toch mensen vol met tefels .wij moesten wel even wachten voordat het eten kwam maar wij werden netjes uitgelegd dat het druk was en je proef bij elke hapje dat het eten vers is en goed van kwaliteit is. zeer vriendelijk bediening.je wordt goed uitgelegd kwa mild\pittig wij hebben hier heerlijk genoten.zeker een aanrader.
Verhagek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten op 4 juni 2016. We moesten wat eerder weg door een toneelbezoek en dat was spijtig en dat werd ook oprecht jammer gevonden. Een aanrader, je kunt hier echt lekker eten, veel hapjes waren voor ons erg nieuw en bijzonder.
Daantjeberg .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben hier heerlijk gegeten ! We wilden graag van alles uitpoberen, want we kenden de keuken niet. We zijn heel goed geadviseerd. Bediening was zo ontzettend aardig en correct. We gaan zeker nog s terug om nog meer te proeven.
Unicycle .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Beiden veel gereisd in zowel India en Nepal. Via IENS zijn we een aantal maanden geleden voor het eerst hier gaan eten en het zegt genoeg dat we weer terug zijn gegaan want het is voor ons niet naast de deur. Authentiek Indiaas/Nepalees eten (mango lassi en zelfs momo's staan op de kaart). Je voelt dat het restaurant door een familie wordt gerund (persoonlijke aandacht zonder opdringerig te zijn) en voor mij een absolute aanrader als je van oorspronkelijk indiaas/nepalees eten houdt!
PeterDeBruine .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gerechten zijn allemaal even lekker, goede adviezen over de gewenste scherpte. Ook goede uitleg bij bereidingswijzen.
Zeer vriendelijke bediening, prijzen 'gemiddeld', maar prijs/kwaliteit goed.
Enige nadeel: lang wachten op bestelling, bedienend personeel vaak met te weinig mankracht.
Alles overziend wel degelijk een aanrader. Lieve mensen, good food.