Little Italy

Voordelig
Lang
Lampekapje .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Vanmiddag wezen lunchen en aangezien we iets kleins wilden eten,hadden we gekozen voor pizzabrood bruschetta. Deze was zeer smaakvol met tomaat,rucola,parmezaanse kaas en bascilicum. Het was zalig. Echt aan te bevelen. En het was even groot als een gemiddelde pizza. De bediening was niet zo snel betreffende het uit serveren van de koffie,terwijl het niet druk was. 5 tafeltjes terras en 2 binnen bezet. De cappucino had iets sterker (te waterig) gemogen, de koffie daarentegen was goed. Wel een aanrader qua eten, voor zover wij van onze lunch genoten hebben
Yorick ..
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Een teleurstellende ervaring bij Little Italy, het personeel is weinig geïnteresseerd en het eten matig. De pizza salmone was vrij smakeloos en de vegetarische lasagne bestond qua smaak voornamelijk uit veel blauwe kaas. De staat van het pand laat ook te wensen over; zowel bij heren als damestoilet zijn er meerdere gebreken. Jammer, dit moet veel beter kunnen!
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Er is slechts keuze uit 2 soorten witte wijn en alleen uit karaf?? Dat is niet veel. Vitello tonnato vooraf is goed op temperatuur en de smeersels bij het brood op smaak. Fettucini met zalm is in orde. Bediening is redelijk attent en vriendelijk. Koffie is sterk verbeterd met de laatste keer. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik hier in elk geval goed.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De bediening is echt waardeloos! Er werden in een uur dat wij er zaten verschillende malen verkeerde bestellingen rondgebracht. Wij kregen zelfs al eten terwijl we nog niet eens besteld hadden. Ook met de rekeningen werd onzorgvuldig mee omgegaan. Het eten was smaakloos en opgevuld met kaas. Ik raad dit restaurant dan ook niet aan.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ik kom hier de afgelopen jaren regelmatig en het eten is goed, maar een structureel probleem blijft de bediening en de service. Omdat dit al jaren zo is en niet verbetert blijft het me opvallen en vandaar dat ik het ook even wil delen.

Bediening is vrij ongeïnteresseerd en niet scherp. Ik begrijp dat een bijbaantje misschien niet je droombaan is, maar als het teveel moeite is om enthousiast en gastvrij tegen je klanten te doen is de horeca misschien niet iets wat bij je past.
Ze letten niet echt op wat de behoefte is van de klanten, duurt lang voordat ze drinken / eten opnemen, komen tussendoor weinig tot niet naar de tafels toe, als je hun aandacht eindelijk hebt getrokken en om iets extra's vraagt: fritessaus, extra servetje, een broodje etc duurt het een eeuwigheid (15 min) voordat het er is, terwijl je echt iets vrij simpels vraagt.
Van alle keren dat ik er geweest ben duurt het ook wel echt een uur voordat de gerechten er uberhaupt zijn.

Persoonlijk vind ik het altijd wel lekker om rustig te eten en dat alles niet te snel gaat, maar er zijn grenzen. Hopelijk komt hier ooit nog eens verbetering in Little Italy, want het maakt de avond echt minder leuk dan dat het kan zijn!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk met een aantal vrienden een pizza bij Litle Italy gegeten.
Bij binnenkomst bleek het restaurant vol te zitten, maar een aardige jongeman regelde toch snel nog een tafel voor ons.
Wij werden snel geholpen en hadden binnen no-time een biertje op tafel staan.
De pizza's waren van goede kwaliteit, d.w.z. een lekkere bodem, knapperige korst en een prima topping.
Snel geholpen toen wij wilden afrekenen.
Goede indruk van dit Italiaans restaurant gekregen.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Voor de prijs die je betaald is het eten van prima kwaliteit. De pizza's zijn groot en smaken prima, korst wellicht wat hard. Pasta Dello Chef , ruime portie en smaak zeker niet verkeerd. De service in dit restaurant echt een verbeterpunt. De bediening bedoelt het waarschijnlijk allemaal goed, maar er is een groot gebrek aan kennis over hoe om te gaan met de gasten.

Daarnaast is het zeer koud als je bij de deur in de buurt zit. De jongen in de bediening was wel zo vriendelijk de hele tijd de deur dicht te doen als gasten dit vergaten, maar warmer werd het er niet op.

Het restaurant heeft veel meer potentie, de prijs kwaliteit verhouding van het eten is prima. Met meer ervaring in de bediening en wat meer leven in de brouwerij zou dit restaurant veel hoger kunnen scoren, zonde!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Prima gelegen achter het prachtige oude stadhuis. De inrichting is niet uitbundig, maar daar gaat het ook niet om. Ondanks dat het niet druk was duurde het toch soms vrij lang. Dat is wel een aandachtspunt. De funghi trifolati was weer prima en de calzone vegetariana ook. Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Mos25 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
gisteren wezen eten bij little italy het was er erg druk, het duurde even voordat we een tafel toegewezen kregen, en ook nadat we onze tafel hadden gekregen duurde het een poos voordat we de menu kaarten hadden. Maar de bediening maakte daarna alles goed! want vanaf het moment dat we onze drankjes hadden ging alles prima 1 van de bediening medewerkers tipte ons over de spaghetti san marino, een absolute aanrader!! voorderest leek het wat chaotisch maar dat kwam denk ik door de lichtjesavond die in Delft bezig was. wij komen hier zeker terug
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Ik heb laatst met een goede vriend van mij gegeten bij Little Italy. Bij binnenkomst werden we netjes begroet. Het was rustig dus we mochten zelf ons tafeltje uitzoeken. Drankjes waren er snel en we hadden al snel een hoofdgerecht uitgezocht. We hadden een spaghetti San Marino en een pizza Calzone. Eten Kwam netjes op tijd en heel weinig op aan te merken. De spaghetti was heerlijk en vers. En dat zelfde geld voor de pizza. (Die word recht voor je neus gemaakt). Maar omdat het zo rustig was had ik het gevoel dat er een beetje teveel op ons gelet werd. Ober liep vaak richting ons tafeltje heen en weer. Daar voelde ik me wel een beetje ongemakkelijk bij. Hij was overigens wel heel vriendelijk. De serveerster die achter de bar stond keek wat nors. Maakte daarom niet zo'n vriendelijke indruk. Na het eten hadden wij nog 2 Irish koffies. Die smaakte prima! Goed gegeten voor een mooie prijs!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ondanks niet gereserveerd te hebben was er toch nog een plekje vrij voor 2.
Het was erg vol, druk en rumoerig waar wij maar moeilijk aandacht van het personeel kregen.
Het eten was simpelweg verrukkelijk!
Verrassende pasta kip Chili en royaal belegde traditionele tonijnpizza.
En dat voor mooie prijsjes, top!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Voor het eerst met een groep van 8 gaan eten. Super vriendelijk en gastvrij werden wij ontvangen. Personeel gaf ons het gevoel alsof wij daar al jaren kwamen. Decor niet veel bijzonders, gewoon netjes en gezellig. Pizza, pasta en vleesgerechten waren allemaal heerlijk klaargemaakt me verse ingrediënten. Alleen de vulling van de calzone was iets teveel gekruid.
Tiramisu en chocolade taart zijn allebei heerlijk! De kinderen van ons gezelschap zag dat wij patat bij ons vleesgerecht zat en wilden ook. Zonder te vragen bracht het personeel een klein bakje patat voor de kids, super. Door de hoofdgerechten duurde het even voordat het eten kwam. Netjes werd dit gemeld. Wel hebben zij eerst het eten van de kids gebracht zodat zij eerst konden eten. Wij komen zeker nog een keertje langs.
Dickys .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij gingen voor een snelle hap in Delft, een pizza werd het. Wij namen een Pizza Espangnol en een quatro stazione en drie glaasjes rosé.
We hebben prima gegeten Pizza's waren prima, huiswijn eveneens niets op aan te merken. Het personeel maakte een ietswat nerveuze indruk maar was vriendelijk. Het decor is wat simpel maar verwacht eerlijk gezegd niet veel anders voor dit bedrag. Wij betaalde 29 euro voor twee pizza's en drie glazen rose. Kortom prima tent voor als je ff snel wat moet eten.
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het zit zomer en winter vol bij deze Italiaan, dus hoge verwachtingen. Die worden helaas niet waargemaakt. De specialiteit van de chef is taai rundvlees met een kleine portie frietjes en een blaadje sla. Het duurt eindeloos voor het eten op tafel staat en de ober loopt wat hulpeloos rond in een rumoerige zaak waar de tafeltjes behoorlijk dicht op elkaar staan. Volgende keer toch maar een paar deuren verder.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een leuk terras in de binnenstad van Delft. We kozen voor de specialiteiten van het huis maar dat viel erg tegen. De miso fristo was vettig. Het bord leek redelijk gevuld totdat blijkt dat de koppen van de gamba's er ook bij liggen. Kortom niet smakelijk. De pizza's om ons heen zagen er wel goed uit, maar onze schotels vielen erg tegen. Het lijkt een restaurant te zijn vooral gericht op toeristen. Voor ons geen restaurant om regelmatig te bezoeken. Jammer want we komen redelijk vaak in Delft.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
We kwamen bij Little Italy aan en de sfeer was niet heel aantrekkelijk. Wij hadden drankjes besteld en dat ging goed, maar toen we voorgerechtjes hadden besteld kwamen er nog meer mensen binnen. Wij hadden net ons eerste voorgerecht en de andere mensen(die later kwamen)zaten al aan het hoofdgerecht. Wij waren daar om 19:00 aan gekomen en hadden 20:00 nog geen pizza. Ondanks het lange wachten is er wel een gratis drankje aan geboden.
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Bij Little Italy koffie gedronken met een stuk gebak. Volgens bediening was de appeltaart huisgemaakt... Hij smaakte prima maar leek verdacht veel op een ingekochte taart. Net als de slagroom... Ook de chocoladetaart met een klein bolletje ijs is geen topper voor €6,50!! Koffie oke maar bij een italiaan verwacht je echt beter. Bediening was vriendelijk en de locatie van de zaak is top. Al met al geen echte uitnodiging om eens te gaan dineren.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Zonder reservering op vrijdag toch nog plaats voor 2. Karaf droge witte wijn niet uitgesproken van smaak. Pizza's duurt even, maar zijn vers en lekker. Diavolo is ook echt pittig met verse pepers. Een pluspunt. Koffie na is niet te drinken en een voorverpakt Haust kandijkoekje kan toch echt niet bij een Italiaan. Bediening is wel vriendelijk.
Matthijs T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Lekker gegeten voor een klein prijsje! Het was erg druk maar de bediening deed heel erg zijn best om een tafel te regelen. Lasagne met gorgonzola en spinazie is een aanrader!
CSB .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Vrijdag 29-08-2014 gegeten bij Little Italy, wat een vreselijke tent. 25 minuten moeten wachten op ons voorgerecht (stokbrood met kruidenboter), 2 keer erom moeten vragen. Eten rond uit slecht, mijn broer had een pizza salami met 3 plakjes salami. Ik had pasta pesto met verbrande pijnboompitten en een saus van room, geen pesto smaak te bekennen in het gerecht. Mijn vriend had een verbrande lasagna die zo uit de magnetron leek te komen en die ontzettend taai was. Glazen die leeg waren liet het personeel zich opstapelen op tafel, en werden dus niet mee genomen nadat er nieuw drinken werd besteld. Onvriendelijk personeel die de glazen bijna op tafel neergooiden, zo hard klonk het als het neer gezet werd. Hier gaan wij nooit meer eten, wat een slechte zaak.