Little Collins

Eerste Sweelinckstraat 19F 1073 CL Amsterdam Nederland Kaart
31-206732293

Over het restaurant Little Collins

Een ode aan Melbourne

Bij Little Collins serveren ze je de lekkerste gerechten en drankjes uit Melbourne, de stad waar de eigenaren vandaan komen. De kaart is een ode aan hun roots. Geniet hier van een heerlijke brunch, die inmiddels hoog aangeschreven staat. Of ga voor een diner uit de internationale keuken. Je bestelt meerdere gerechten, speciaal gemaakt om met elkaar te delen. Aan de mooie bar staan ze voor je klaar met een lekker drankje.

**Zaterdag en zondag kun je hier brunchen. Hiervoor kun je niet reserveren.**

Meer informatie over restaurant Little Collins

Maandag en Dinsdag 9:00 - 16:00
Woensdag t/m Zondag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Little Collins

Lot L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk geluncht met de Halummi & harissa. Personeel erg vriendelijk en vrolijk!
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Hoewel ik nu al een keer of 4 bij Little Collins ben geweest, ben ik elke keer weer bijzonder blij verrast over de kwaliteit van eten en de vriendelijkheid van de bediening. Het concept - niet gigantische gerechten, maar kleinere porties om te delen - is niet origineel, de gerechten zijn dat wel. Absolute aanrader, met als hoogtepunt de geblakerde prei.
Jona M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Lekker gegeten, super leuk tentje! Leuk om weer door gerechten verrast te worden. Aanrader! Wel even (online) reserveren, het is druk met de lunch. Ook doordeweeks.
Elisa M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Super lekker eten, fijne en heel vriendelijke bediening, prijzen prima. Fijn dat de hoofdgerechten ook te delen zijn. Ik was blij verrast en kom graag terug.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Lekker eten, bediening zou ietsje beter kunnen opletten, maar niet storend voor Amsterdamse begrippen.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Super eten, service en timing erg slecht. 45 min wachten op een glaasje wijn terwijl er maar 6 tafels met eters zijn is echt typisch Nederlands. En dat terwijl de bediening wel supervriendelijk was, echter totaal geen structuur in het bestel of uitlever proces.
K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Service was vriendelijk en ze vroeg om feedback wat ik waardeerde. Prijs-kwaliteitsverhouding: ik zou niet terug komen voor een broodje van 9-11 euro.
Karlijn H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Echt een aanrader! Heerlijke gerechten die niet overal op de kaart staan. Verrassende smaakcombinaties. Komen zeker nog eens terug!
NNYA G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Super kaart en heel vriendelijk personeel. Vrijwel onmogelijk een plekje te krijgen, dus als je er één hebt, alles uitproberen :)
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gezellig eten bij Little Colins. Snelle, goede en leuke service. Gezellig eten bij Little Colins. Snelle, goede en leuke service.
Chrisje D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Little Collins is een aangename en leuke plek voor een intieme brunch en/of een cozy lunch. Gerechten waren ontzettend lekker!
Annechien C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk eten. Speciale smaken.
JJ K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker eten. Bediening mag wel wat beter opletten. Zoals bijvoorbeeld vragen wat we willen drinken ipv een fles water op tafel te zetten en weg te lopen.
Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Relaxte sfeer, lekkere cocktails, lekker eten een echte aanrader! Eerder ook al eens gebruncht ook dat is top ik kom zeker weer terug!
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuk tentje met erg lekkere kleine hapjes. Wel wat aan de dure kant.
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten! Ik probeer vaak dingen uit, maar deze creaties hebben me echt verrast. Bediening was ook goed en fijn! Prijs viel mee. Zeker een aanrader!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk restaurant met goede wijnen en lekker eten. De drankjes zijn wel aan de dure kant en het is vrij klein, waardoor de tafeltjes wat dicht op elkaar zitten. Het is niet echt de plek voor een super romantisch etentje, maar voor een drankje en goed eten is het prima. We hadden een salade met eendenpoot en een tonijntartaar die beiden erg lekker waren.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima eten. De vegetarische gerechten zoals de haloumi zijn bovendien erg goed. Naar verhouding is het iets aan de dure kant. De gerechtjes zijn bedoeld om te delen, maar worden niet makkelijk te delen geserveerd. Service is Engelstalig maar vriendelijk.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn echt super lekker. Omdat je meerdere kleine gerechten besteld is het niet goedkoop, maar het is het zeker wel waard.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het vrouwelijke personeelslid was uitvoerig, al etend en drinkend en luidkeels bezig met 2 klanten die zij persoonlijk kende. Wij werden een uur lang genegeerd wat zeer omprettig is in zo'n kleine zaak; we voelden ons bijna teveel op haar "privat party". Eten was redelijk hoewel je bij de sticky duck wel zelf goed moet mengen; de ene keer heb je een hap chili en de andere keer zit je mond vol met koriander.