Little Collins

Eerste Sweelinckstraat 19F 1073 CL Amsterdam Nederland Kaart
31-206732293

Over het restaurant Little Collins

Een ode aan Melbourne

Bij Little Collins serveren ze je de lekkerste gerechten en drankjes uit Melbourne, de stad waar de eigenaren vandaan komen. De kaart is een ode aan hun roots. Geniet hier van een heerlijke brunch, die inmiddels hoog aangeschreven staat. Of ga voor een diner uit de internationale keuken. Je bestelt meerdere gerechten, speciaal gemaakt om met elkaar te delen. Aan de mooie bar staan ze voor je klaar met een lekker drankje.

**Zaterdag en zondag kun je hier brunchen. Hiervoor kun je niet reserveren.**

Meer informatie over restaurant Little Collins

Maandag 9:00 - 16:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 10:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Little Collins

Annechien C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk eten. Speciale smaken.
JJ K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker eten. Bediening mag wel wat beter opletten. Zoals bijvoorbeeld vragen wat we willen drinken ipv een fles water op tafel te zetten en weg te lopen.
jvanschendel .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Relaxte sfeer, lekkere cocktails, lekker eten een echte aanrader! Eerder ook al eens gebruncht ook dat is top ik kom zeker weer terug!
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Leuk tentje met erg lekkere kleine hapjes. Wel wat aan de dure kant.
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten! Ik probeer vaak dingen uit, maar deze creaties hebben me echt verrast. Bediening was ook goed en fijn! Prijs viel mee. Zeker een aanrader!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk restaurant met goede wijnen en lekker eten. De drankjes zijn wel aan de dure kant en het is vrij klein, waardoor de tafeltjes wat dicht op elkaar zitten. Het is niet echt de plek voor een super romantisch etentje, maar voor een drankje en goed eten is het prima. We hadden een salade met eendenpoot en een tonijntartaar die beiden erg lekker waren.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima eten. De vegetarische gerechten zoals de haloumi zijn bovendien erg goed. Naar verhouding is het iets aan de dure kant. De gerechtjes zijn bedoeld om te delen, maar worden niet makkelijk te delen geserveerd. Service is Engelstalig maar vriendelijk.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn echt super lekker. Omdat je meerdere kleine gerechten besteld is het niet goedkoop, maar het is het zeker wel waard.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het vrouwelijke personeelslid was uitvoerig, al etend en drinkend en luidkeels bezig met 2 klanten die zij persoonlijk kende. Wij werden een uur lang genegeerd wat zeer omprettig is in zo'n kleine zaak; we voelden ons bijna teveel op haar "privat party". Eten was redelijk hoewel je bij de sticky duck wel zelf goed moet mengen; de ene keer heb je een hap chili en de andere keer zit je mond vol met koriander.
Gail P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Lekker eten maar je moet waarschijnlijk op een bar kroeg zitten want dat is wat ze hebben. Geen apart tafels met stoelen. Stoelen aan een lange tafel of tegen de raam op een bar achtig setting. Heel hip maar niet erg comfortabel.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Oordeel is op basis van de lunch/brunch. Heerlijke gerechten. Vooral op een ietwat brakke zondag is het smullen geblazen van bijvoorbeeld de Florentin. Meubilair niet mega comfortabel en ook niet vrij groot, maar ik blijf hier komen.
alexandrina van os V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellig restaurantje; deed ons aan Melbourne denken. Mooi uitziende gerechten en ze smaken ook heerlijk
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gister heerlijke genoten van een brunch bij little collins. Wat een leuk tentje, gezellig en informeel met verschillende tafeltjes buiten onder klimplanten. In de straat is op zondagochtend weinig te doen, maar het is zeker druk bij dit tentje. Mensen staan in de rij om een tafeltje te bemachtigen. En niet voor niets, de gerechten zijn zeer de moeite waard. Echt heerlijke brunch gerechten en meer dan voldoende. Ook de cocktails zijn uitstekend bij de brunch en tegen een schappelijke prijs. Echt een aanrader, als je een kater hebt en lekker je zondag relax wil beginnen. Relax is ook de houding van het personeel, ze zijn zeker vriendelijk maar niet echt snel. Dus neem je tijd en ga mee in de "australische" flow.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vooral de sticky ducky en cocospanacotta. Echt zalig,!
Gezellige buurt, leuk zaak en vriendelijke meiden. Ga zo door!
tollen1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij genoten van een prachtige zomeravond op het terras van Little Collins.
Het eten was uitstekend, gezellig delen en verrassend van smaak.
De service was heel goed en vriendelijk, hartelijk en attent.
De stoelen kunnen beter, na een paar uren gezellig eten, borrelen en kletsen, heb je wel last van je rug en billen.....................maar het bedrijvige buiten maakte veel goed!
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Op het terras gegeten. informele prettige bediening. We kregen 3 gerechten die we met z'n tweeën deelden. Vooral het 2e gerecht maakte veel indruk panna cotta met kokos en garnalen..
echt super super.. lekker. Hier komen we beslist terug.
Izabella Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gezellige en heerlijke brunch. Sweet patato waffle met worst, geitenkaas en gegrilde paprika en umami omelet gedeeld, super. Lekker verfrissend drankje is lemon lime bitters. Cheesecake met bosbessen en de capu en espresso zijn subliem. Ben benieuwd naar de avondkaart.
Anouk E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eten was heerlijk, verrassende combi's van smaken. Personeel zeer vriendelijk, al hadden ze een beetje de neiging borden en glazen weg te halen voordat je er klaar mee was. Verder aanrader!
nevetsbos .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Service is echt top, eten is lekker, maar kan beter. Het meest storende was dat het binnen vrij luid is, we hadden ook geen eigen tafel, dus ik verstond de buurman beter dan mijn vriendinnetje.
Als het iets rustiger is, is het waarschijnlijk fijner dineren.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben hier lekker gegeten. De beef, en de zwaardvis vielen bij iedereen erg in de smaak. Het concept van het delen van het eten is erg leuk. Het enige minpuntje is dat we wat meer (van het lekkere) brood hadden willen hebben om de saus van het zwaardvis op te willen deppen.