Little Collins West

Bilderdijkstraat 140 1053 LA Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Little Collins West

Vanaf 3 Januarie
Donderdag: 18:00 tot 22:00 uur
Vrijdag - Zaterdag: 09:00 tot 22:00 uur
Zonderdag - Maandag: 09:00 tot 16:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Little Collins West

Janet M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Ook de wijnselectie viel zeer in de smaak. Ik kom zeker gauw weer eens langs.
Juul T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede service en een leuke sfeer. zaten wel een beetje op de tocht (voordeur / brievenbus). we komen zeker terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Nu ook in Oud-West: Little Collins met een kaart geïnspireerd op gerechten uit het Australische Melbourne. Eerder probeerde ik een aantal keren een plaats te bemachtigen bij de vestiging in de Pijp maar daar was altijd elk tafeltje bezet. Hoewel het interieur tijdens mijn bezoek nog niet helemaal af was, lijkt me het eindresultaat uiteindelijk behoorlijk minimalistisch te worden. De service gaat gepaard met die misschien toch wel typische Australische vriendelijkheid, althans zoals ik haar ken uit tv-programma's van down under. Het lunchgerecht was uitstekend en droeg de naam harrissa braised beef cheek en bestond naast rundvlees uit worst, een gepocheerd eitje, limabonen, kool, nduja crumbs (klaarblijkelijk gemaakt van stukjes brood en een soort pikante salami) en geserveerd met Turks brood. Een lekker gerecht al was de portie aan de kleine kant en had er iets meer brood bij geserveerd mogen worden.