Little Asia

Kleiweg 87A 3051 GK Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Gebonden eenden soep of maissoep
      Gefrituurd rende loempia
    • Koffie
      Thee
      Koffie pudding

Over het restaurant Little Asia

Aan de Kleiweg in Rotterdam waan je je voor even in Kanton, een van de grootste havensteden ter wereld. Bij Little Asia serveren ze de Kantonese keuken. Chinese gerechten, maar niet de geijkte Chinese gerechten als babi pangang. Hier ligt de nadruk op balans in de gerechten, zoals Yin en Yang. Zoet en zuur, mals en knapperig, gerechten als Pekingeend en Spicy Singapore krab zijn een ultieme smaakbeleving. Het menu is erg populair, dus reserveren is geen overbodige luxe.

Meer informatie over restaurant Little Asia

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag: 16:00 - 22:30

9,6
7,2

Jouw recensie over het restaurant Little Asia

Carolijn O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Kwaliteit van het eten was heerlijk....Ontvangst ook vriendelijk
Zeker voor herhaling vatbaar!
C.A. E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Bijzonder aardige gastvrouw , vlotte bediening en bovenal super lekkere gerechten .
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Vriendelijke en attente bediening en prima eten!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
vriendelijke bediening wij vonden het zeer smakelijk
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Heerlijk gegeten net even anders (beter) dan gewend erg vriendelijk personeel kleine zaak veel chinezen die daar kwamen eten.
rest-bezoeker W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Voor de 2 keer in een kort tijdsbestek hier gegeten. Klein Chinees Kantonees restaurantje. Kwaliteit is goed vergelijkbaar met de goede Chinees restaurants in het centrum van Rotterdam. Op het menu staan ook wel specialere gerechten. De spicy crap is hier 1 van. De smaak is goed, maar ben er persoonlijk niet dol op. Heel veel saus, je ziet bijna niet wat je eet en krap vind ik lastig eten.ze De gestoomde broodjes die je kan bestellen, kan je dippen in de krapsaus. Het tahoegerecht is vers en zacht. De pekingeend is minder goed. Voor de rest zijn de gerechten lekker en vers en het voordeel dat ze bij Little Asia gerechten serveren die ze in de andere Chinees Kantonese restaurants niet hebben.

Little Asia is een aanrader!
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
via de ah actie vandaag hier gegeten.

echt super lekker gegeten is niet zoals de standaard Chinees hier, maar daar houden wij van.
veel chinezen is een goed teken.
Vriendelijk personeel. Komen zeker nog een keer eten
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Niet voor niets zit dit restaurant vol met Aziaten. Het is duidelijk dat hier een Maleisische kok aan het koken is die weet waar hij mee bezig is. De krab was een enorme ontdekking, bestel er ongevulde bapao bij om door de saus te halen en geef de bapao met gezichtje aan je kind ;-) Stuk voor stuk prima gerechten, we zijn snel terug.
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
manoya L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Ik heb vorige week bij little asia gegeten en het was weer als altijd heel lekker eten, goed bediend, leuke sfeer. We hadden de chillicrab met kleine broodjes, heerlijk uiteraard en de koeliejoek ook weer fantastisch ook hadden we de peckingeend,lekker krokant laagje. En de maleisische tofu ook weer lekker zoals altijd. Conclusie eerlijk gegeten :)
apvl V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Op vrijdag de 13e april (!) hebben we hier met z'n 10en gegeten. En het was geweldig! Heerlijke Kantonese gerechten, allemaal even lekker, ook de vegetarische/vegan. Aardige mensen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima avond gehad met 10 vrienden. Heerlijk eten geserveerd door uiterst vriendelijk personeel.
MenV C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Had hier op aanraden van vrienden afgehaald voor 4 personen. Wat een verrassend goede tent. De inrichting is “huiselijk” te noemen. Maar als je daar doorheen prikt, dan ontdek je dat het eten waanzinnig goed is. Zelfs thuis na 40 min na het afhalen, was het eten nog goed warm en vooral zeer goed van smaak en kwaliteit. Proficiaat!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Vanavond hier na lange tijd weer eens gegeten. Zat vol met Chinese families en dat is altijd een goed teken. De chili crab blijft een topper evenals de woestijngarnalen.
patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Op 14 december hier gegeten met mijn zoontje. Het eten was uitstekend en de gastvrouw was zeer vriendelijk.
De kwaliteit van de gerechten zeer goed en snel geserveerd. Op verzoek werd het tempo aangepast naar iets langzamer en dat werd ook gedaan! Beste Aziatische restaurant van Hillegersberg naar mijn mening
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bij dit restaurant 22/10 gegeten en het eten was prima de bieding was razend snel zodat de gerechten snel achter elkaar kwamen.De kwaliteit was prima zeer smaakvol en zeker geen doorsnee chinees.Ook hier werd de koffie neergezet en was goed.Komen hier zeker terug.
Klaas T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima eten! Alls even lekker en met zorg bereid! Bediening uiterst vriendelijk en attent! Aanrader! Wij gaan zeker snel weer terug!
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Little Asia staat bekend als een goed Chinees restaurant. Prettig dat het meedoet aan de AH kortingsactie. Wij zaten er op een dinsdagavond om 19:00. Naast ons was er nog 1 stel, later waren 2 andere tafeltjes bezet. Het was erg rustig.
De gerechten volgden elkaar snel op. Er werd (wel erg) vaak gevraagd of wij nog iets wilden drinken. Er was een vastgesteld 3-gangen menu voor de AH actie. De schotels waren bescheiden in omvang, maar erg smakelijk en niet vet. De schotels van de andere gasten zagen er overdadig en daardoor calorierijk uit. De keuken werkte vlot en de bediening was uitgesproken vriendelijk.
Wel storend was dat de mevrouw, op dat moment het enige aanwezige personeelslid, midden in de zaak langdurig en op zeer hoog volume, verschillende (administratieve ?) telefoongesprekken op de speaker meende te moeten voeren. Dat geluid was zo overheersend, dat wij ons niet op ons eigen gesprek, helemaal aan de andere kant van de spijszaal, konden concentreren. Dit duurde zo'n 20 minuten.
Maar afgezien van deze volkomen onbegrijpelijke dissonant was het een prettige avond en een goed menu.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Beste chinees around.
Goede gerechten zoals woestijn garnalen en chili crab, deze zijn mijn favoriet!
Blijf terug komen, top restaurant!
Alice P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat een goede kok
We hebben er gegeten en ons laten verrassen door de kok
In een woord heerlijk
We hebben vervolgens afgehaald voor 14 personen en ons wederom laten verrassen door de kok
Maak maar wat was de opdracht
Wel hij heeft er iets heerlijks van gemaakt
We komen zeker terug