Little Asia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Peter F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik heb nu een aantal keren little asia gegeten, en ik blijf me verbazen over de top kwaliteit,zoveel heerlijke Aziatische gerechten. Hier moet je gewoon gegeten hebben, laat je verassen door de chef en geniet met een heerlijke wijn erbij!!
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We hebben hier wederom heerlijk gegeten. een week van tevoren gereserveerd en aan de kok gevraagd om iets bijzonders voor ons te bereiden. Het werd roggevleugel met een pittige saus, verpakt in bananenblad. Dit gerecht is absoluut een aanrader! In verband met de lange tijd om dit gerecht te bereiden is het aan te raden het ruim van tevoren te bestellen. De Gewürtztraminer is een goede wijn om al het pittige geweld te harmoniëren in de mond. Little Asia is mijn favoriete restaurant geworden. Ik hoef niet meer helemaal naar Maleisië om al dit lekkers te eten. Ga zo door toppers :)
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Na het lezen van de recensies hadden we veel zin om hier te gaan eten, maar helaas was onze ervaring wat teleurstellend. Wij bestelden 6 soorten dim sum en 1 vegetarisch gerecht met tofu en groenten. Het eten was niet vies, maar miste wel de versheid en kwaliteit van de Cantonese keuken. Bediening was zeer vriendelijk, maar voor ons was dit niet voor herhaling vatbaar.
Felicia G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Vorige week bij chef johny lim gegeten.
singapore chili crab gegeten , met mantao ( broodjes) , wat een heerlijk gerecht , vooral het sausje is verukkelijk ; met de broodjes om in te deppen .
Ook de andere gerechten waren voortreffelijk , oa soft shell crab , babi panggang spek met een krokant velletje, kreeft.
Hulde aan deze chef , echt goed eten als in penang , waar wij toevallig wonen
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Op aanraden van vrienden zijn we medio juli met 6 personen naar Little Asia getogen en begonnen met siu kau soep, shoft shell crab, gewokte kreeft met spring onion, droog gebakken zeebaars met rode pittige saus, chili crab, kangkung, paksoy met garnalen als groenten en gebakken vegetarische bami ipv rijst. Alle gerechten waren zeer lekker en goed bereid en werden gelukkig niet tegelijk geserveerd. Wat bijzonder aardig is dat wij door de eigenaresse werden afgeremd om niet meer te bestellen.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We zijn vandaag weer gaan eten bij Little Asia zoals altijd super service en smakelijk eten. Kom gauw weer terug! Toppie
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Hele lieve mensen. Het eten was extreem lekker, vooral de Peking eend, de garnalen, de kip met honing en de kip in zoetzure saus was super lekker.
Goede timing, goede service, goede porties en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Gaan zeker terug. Hartelijk dank, Janny & Gijs
Familievanvijf .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij hebben vandaag hier gegeten met 5 personen. Heerlijk gegeten met Maleisische gerechten. We vroegen naar de Maleisische gerechten, aangezien we deze zomer naar Maleisië gaan en de kok maakte 5 erg lekkere gerechten klaar, zoals krab, zeebaars, zoetzure varkensvlees en ossenhaas. Een absolute aanrader als je van echt, traditioneel Aziatisch eten houdt. Service was ook top!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben hier met zijn vieren gegeten. Fanny kenden wij al van haar vorige werk. Toen zij daar wegging, hadden wij beloofd dat wij haar kwamen opzoeken. Bij dezen. Werkelijk verrukkelijk gegeten. We hebben Fanny laten kiezen. Alles was zalig. Vis, beef, inktvis, groente. Maar voor de zekerheid: het is geen hollandse chinees. Geen foe jong hai dus. Supervriendelijke bediening, parkeren voor de deur en redelijk geprijst.
Liong-Kie K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk vissenkop van kabeljauw met taufu, groenten in een heerlijke Maleisisch saus van kokos koriander etc heeeeeeerlijk. Goed aanbevolen als nieuwe gerecht Door Fanny. We komen weer snel ook voor de overheerlijke Singapore chili crab
Stanislove .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Tofu met Champignons en groenten zelf afgehaald. Er zat helaas geen groenten in. één half stukje champignon, paar kleine stukjes wortel en de enigste Chinese groenten die er in zat was in totaal, jawel, één mini mais. De bak zat wél vol met zeer grote stukken tufo en een beetje saus. Ongeveer zoveel tofu voor 4 personen. Ik ben terug gegaan omdat dit echt niet kon. De bak terug gegeven bij de balie, gezegd dat er geen groenten in zitten. Na een korte tijd wachten de bak weer terug gekregen. Bij thuiskomst stomverbaasd : ze hadden sla onderop in de bak toegevoegd en één stukje champignon bovenop. Sla is niet om op te warmen, dan komen er extreem veel nitraten vrij die slecht voor je zijn. En óók gewoon geen groenten erbij doen als je het zegt en vraagt. Hier ga ik natuurlijk nooit meer terug!
FransleBon .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met 8 man/vrouw familie aan de ronde tafel. Vooraf geroosterd speenvarken en eend met kwal ( dat is werkelijk ontzettend lekker ). Daarna Wu stijl garnalen. beef macademia nuts, chinees geroosterd buikspek- mihoen Singapore , kip in zwarte boontjessaus. Erbij een lekkere Chardonnay en Thee ( dat rijmt)
Een ongelofelijk goede en sympathieke service
We rolden naar buiten
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
wat hebben we hier lekker gegeten mede door de voorgaande recensies hier beland , en het was de moeite waard wat een heerlijke gerechten je waant je echt in china een aanrader is het geroosterd varken en als echte topper de woestijngarnalen ! ongelooflijk wat een heerlijk volle smaak explosie die geven . weer een restaurant om zeer zeker terug te komen
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Hier wezen afhalen. Koos de kip cashew die ik nog niet zo lekker gegeten heb. Leuk klein zaakje met een leuke open keuken. Vriendelijke benadering en prijs kwaliteit is tip top in orde hier. Snel weer afhalen.
Bigblond .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
In zeer korte tijd (één week) twee keer wezen afhalen. Eten is perfect vers bereid. Smaken zijn authentiek en puur. Het is er druk ook door de week. De service is met een grote glimlach en goed. De geruchten zijn divers en met vele extra's buiten de kaart om. Veel chinezen en Aziaten hier en dit trekt dan weer de nodige autochtonen. Top !!!!
Happymouse .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Op dinsdag wezen eten. De singapore krab was weer superlekker. Je kan doorgeven hoe pikant je het wilt met gestoomde broodjes erbij om in de saus te dippen. Geroerbakte groente , vers en goed knapperig geroerbakt zoals het in een kantonese keuken hoort. Heerlijk met een glas rose erbij. Een aanrader voor mensen die van een traditionele kantonese keuken houdt.
Ouweknar .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Aangetrokken door de beregoeie recensies ben ik met vrouw en zwager hier wezen eten.
Het is allemaal waar. een Toprestaurant, die moeite van het omrijden naar Hillegersberg meer dan waard.

We hadden o.a :
woestijngarnalen ( hoe verzinnen ze het ) supergrote sappige garnalen in Panko
Kip met cashewnoten - je kunt het pittig of niet krijgen - wij kozen voor pittig
halve Pekingeend - perfect uitgesneden met een lekkere knapperige huid - totaal geen vet

Na een superlekker Lychee ijsje met stukjes lychee

We rijden er volgende keer weer graag voor om

Hugh .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Little Asia is een restaurant waar je werkelijk verrast wordt ! Ik dat van harte aanbevelen als je van de Chinese (met name Cantonese) keuken houdt. Een verrassingsmenu die je van te voren een beetje op hoofdlijnen afstemt heeft ons, een vriendenclubje, zeer bekoren. De wijnkaart is ook heel interessant, al hadden we onze eigen specifieke wijnen meegenomen. De bediening was warm, liefdevol en heel attent. Wat kan je je nog meer wensen in dit knus en sfeervol restaurant. Wat mij opviel is dat een hele grote familie aan een grote ronde tafel zat, dan kan het niet anders dan goed zijn. Een absolute aanrader !!!! (Fanny bedankt !) Hugh
Angie En Roy B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Werkelijk top! Vooral de babi pangang heb ik nergens zo lekker gegeten. Fanny en team jullie hebben een top restaurant we komen weer gauw terug. Groetjes van Shelly Roy en Angie
Inouwens .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met vrienden hier gegeten aan de grote ronde tafel met zo'n handige draaischijf in het midden.
Wat een warm vriendelijk onthaal door Fanny .

We aten o.a. de Chilicrab en woestijngarnalen.
Onze vriend genoot ontzettend van de Chilicrab. We moesten hem er bijna van weerhouden om het bord af te likken.
De woestijngarnalen waren ongelofelijk lekker
Erbij een goede fles Chardonnay.

Bij het vertrek keken we de brandschone open keuken in . Daar hingen 2 Pekingeenden . Dat lijkt ons een goed idee voor de volgende keer want terug komen doen we zeker

Xie xie Fanny & Hwa