Little Asia

6,9
Erg duur
Reckhardt .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Laatst samen met mijn vrouw geluncht. We zijn er wel meer geweest en toen was het eten redelijk tot goed.
Maar nu was het een ramp.
Er was verder niemand in de zaak en de bediening maakte dan ook een lome indruk en een lachje kon er ook niet af.
Vanuit mijn zitplaats kon ik in de keuken kijken en kon zien dat mijn eten in een magnetron werd klaargemaakt. En dat ziet er niet professioneel uit.
Het eten stond wel snel op onze tafel.
Maar het was ronduit smerig, niet vers, moddervet, te zout en rook muf.
Zonde van de €35 snel weg.
Joachim L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Met vier personen gegeten. Ook van de gerechten van mijn tafelgenoten heb ik geproefd.

De Wontonsoep en tomatensoep waren absoluut fantastisch: goed gevuld, hoog op smaak de bouillon in eigen keuken gemaakt. De won ton soep was heerlijk zacht van smaak.
Helaas kwam de kippensoep niet ondanks dat we de bediening er tot twee keer toe aan herinnerden!! Maar het hoefde van ons niet meer. Het werd keurig van de rekening afgehaald en na afloop kregen we excuses aangeboden. Dat heb ik bij dit restaurant wel eens anders meegemaakt.

Als hoofdgerecht vegetarische foe yong hai met bami, moksie metie met 3 soorten vlees en bami, nasi met kipblokjes en rijst met Mapho Tahoe.

De foe young hai miste het beetje zoet. Erg jammer want we hebben hem daar veel lekkerder gegeten.

De moksi metie was gewone Sil Ya Fan. Er was niets Surinaams aan hoewel de naam moksi metie dat deed vermoeden. De spek was veel te zout maar de eend, kip en sojasaus daarentegen weer geweldig. De sojasaus was een mooie combinatie van verschillende soorten smaken die elkaar voortreffelijk aanvulden.

De nasi met kipblokjes was wat flauw maar dit was met een beetje ketjap goed op smaak te brengen. En dat is nog steeds beter dan dat het te scherp is. Iets zelf toevoegen gaat nu eenmaal makkelijk dan iets weghalen.

De Mapho Tofoe was niet vegetarisch in tegenstelling wat er op de menukaart stond! Gelukkig was onze vegetarische tafelgenoot zo slim om er nog even naar te vragen. Volgens de ober was dit gerecht ook vegetarisch te bereiden!!! Men blijkt de kaart dus niet zorgvuldig genoeg te hebben samengesteld.

Tot slot de bami die bij de gerechten werd geserveerd: absoluut g e w e l d i g !! Achteraf zou ik met alleen een bord bami zeer tevreden zijn geweest.

Maar onder de streep wederom een teleurstelling. Sinds het restaurant is verhuisd van de Pathe bioscoop naar de overkant is de bediening nog nooit zonder fouten geweest. Het viel mee dat we dit keer de voor- en hoofdgerechten niet tegelijk kregen.

Little Asia is een uitstekende gelegenheid voor een simpele en lekkere maaltijd voor het uitgaan en een lekker broodje en snack na afloop. Maar maak het de bediening alsjeblieft niet al te moeilijk.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Voor me werk ben ik veel op Scheveningen. Dit is een Surinaamse Chinees met heerlijk eten brada !! Doet me denken aan Kruiskade Rotterdam als je begrijpt wat ik bedoel. Ik had laatst de Nasi kip met allerei toeters en bellen , kom vaak hier met collega's. Het beste is gewoon hier komen met een groep, de tafel helemaal vol bestellen met allerei lekkere dingen , denk aan geroosterd kip, varken, spareribs, nasi bami. De Tjau min is overigens heerlijk!!! en als je safe wilt spelen neem gewoon de moki metie.. krijg nu weer trek in ze , ze moeten overigens wel gaan werken aan klantvriendelijkheid en ik vind dat het service niveau veel meer omhoog moet. Je bent niet op Suriname en we leven niet in de jaren negentig, kom op !
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Een mooi, knus en klein restaurantje met een open keuken.
De beoordeling over het eten:

Dim Sum was erg lekker, maar het hoofdgerecht en nagerecht viel enorm tegen.
De nasi was veel te flauw (weinig zout) maar in de bami zat weer teveel zout. ook het vlees wat we erbij hadden besteld was te zout. Dan is het eigenlijk al met het plezier van lekker eten.

Het toetje viel ons eveneens tegen, naar mijn idee niet zelf gemaakt, de slagroom leek wel gewoon uit zo een spuitbus van de supermarkt te komen. Nee, hiermee onderscheid je je zelf niet.

Omdat het restaurantje helemaal vol zat en er maar 1 meisje was in de bediening (ze hielp ook nog eens mee in de keuken) moesten we enorm lang op het eten wachten, zo ongelooflijk irritant. Op den duur wil je gewoon lekker naar huis.

Dit was voor ons de eerste en de laatste keer.
Davykarta .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Zaterdagnacht een heerlijke nasi én bami met garnalen besteld. Ook genoten van de pangsit goreng. De kwaliteit van het eten was erg goed. De bediening is zeer vriendelijk. Een echte aanrader.
CK C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Ik ben hier al een paar keer geweest na een avondje Scheveningen.
Lekker eten, alleen bediening ziet er niet echt behulpzaam uit, maar misschien ligt dat aan omdat ze lang moeten werken (ik was er namelijk om 01:00)
Decor ziet er uit als een echte chinees restaurant, niet lelijk maar ook niet mooi.
Een goed restaurant als je na 10 uur 's avonds ergens wilt eten.
Didi W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Bestelden een groentensoep, maar er zat kip in.
Toen we teruggingen kregen we het antwoord dat het gewoon zo was en dat het niet op het menu hoefde te staan.
Vlees van ander gerecht was lauw, niet goed warm.
Nooit meer