Little Asia Cuisine

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten hier afgelopen Zaterdag. Niet zomaar een all you can vreet restaurant. Veel aandacht voor de gerechten. De kaart is niet zo uitgebreid en ik miste de nagerechten.
Elk gerecht met zijn eigen saus, topping, presentatie en vooral eigen smaak!
Het duurt wel echt veel te lang voordat de nieuwe gerechtjes opgenomen worden. Ik heb zitten klokken, elke 45 minuten een ronde. En dan binnen 4 minuten alles op tafel. Dit duurt veel te lang voor dit concept. Het is net wat duurder dan de andere restaurants op dit gebied.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Als vaste gasten van andere sushi keten waren zijn wij met de instelling van het zal ons benieuwen naar binnen gegaan. Eenmaal binnen was er een top sfeer hele leuke gastheer die ons uitlegde hoe hun concept in elkaar zit. We werden goed geholpen en het eten was heeeerlijk!!!! Je proefde de liefde van de kok en bereid met super verse ingrediënten. We waren helemaal onderste boven en zeiden gelijk wanneer we weer in oisterwijk zijn komen we zeker weer eten.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het duurde een uur voor we ons eerste gerecht kregen.
Sommige gerechten besteld die niet geserveerd werden.
twee keer een personeelslid daarover aangesproken, maar er kwam zelfs geen excuus daarvoor.
Het eten was wel lekker. Maar kom hier nooit meer terug.

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De inrichting van het etablissement doet wat massaal aan. Veel hoge, rode banken.
De gastheer (want op uitnodiging) laat de kaarten dicht en vraagt de ober de tafels "vol te zetten". Dat is ook precies wat er gebeurd.
In 7 gangen krijgen we een doorsnede te proeven van de kunsten van de keuken. Dat valt vaak mee. Veel teppan, sushi en fingerfood. Niet altijd verfijnd maar toch ook niet saai. Vooral de rundsgerechten (ossenhaas) en de yakitorigerechten springen eruit. Het sharing-dining menu (€27.50 p.p.) doet wat het belooft. Onbeperkt genieten met de tafelgenoot. Als de heren wat meer willen eten keren we terug naar de voorgerechten. Dat is wel eigenaardig. Net als de pshychedelische muziek waar we de hele avond naar luisteren. Veel te aanwezig én (maar dat is een mening) smakeloos. Verder, fijne avond gehad.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Keuken buitengewoon goed en smakelijk, bediening uitstekend. Zonder meer een aanrader. Daarna is het Gelagh een goede plek voor een speciale whiskey.
123Myrthe .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Heerlijk gegeten! Een echte aanrader! Ik heb al bij heel erg veel sushi restaurants gegeten. Onbeperkt sushi eten was niet meer echt mijn ding omdat het altijd tegen viel. Maar door Little Asia Cuisine ben ik er weer helemaal fan van!
Toutatis .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We waren hier al een keer eerder geweest en hebben toen heerlijk à la carte gegeten. De inrichting is modern. Het is een behoorlijk groot restaurant, maar dan valt het des te meer op dat het hier nooit druk was.

Onlangs is de formule gewijzigd naar all-you-can-eat sushi. Wij, als sushi-liefhebbers uit Oisterwijk, gaan daarvoor noodgedwongen meestal naar Tilburg, dus we waren zeer benieuwd naar de nieuwe opzet.
Het assortiment is wat kleiner en de porties wat groter dan we gewend zijn. De kwaliteit van de sushi is bovengemiddeld goed.

Elke ronde kan iedereen 3 gerechtjes kiezen die telkens door de bediening genoteerd worden. Het is hier dus geen kwestie van gerechten turven op een bestellijst. Daarmee stijgt het niveau boven dat van een sushi-vreetschuur uit. Wel jammer dat de menukaart geen foto's bevat van de gerechten.

Het viel ons op dat het een stuk drukker was dan we gewend waren, dus ik denk dat de formule-aanpassing een verstandige zet was. We hoeven gelukkig niet meer naar Tilburg voor sushi.
50plus .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We (ouders met 2 net-volwassen kinderen) hebben heerlijk gegeten bij dit moderne fusion restaurant. De ontvangst met een warm klein handdoekje om je handen (en gezicht) op te frissen vonden wij verassend en fijn.

Er een grote keus aan gerechten. Wij bestelden dus voor 4 personen en ieder kan 3 gerechtjes per ronde bestellen. Als de gerechtjes op tafel staan is het leuk om samen deze mooi gepresenteerde gerechten te "sharen", dat gaf ons een leuke sfeer aan tafel.
De sushi gerechten zijn erg lekker en vers bereid. Ook vind ik de tepan gerechten super, de ossenhaas met geroosterde knoflook en het lamsvlees zijn echte aanraders.

De wijnkaart met veel en verschillende lekkere huiswijnen is zeer uitgebreid en goed betaalbaar.

Tevens vonden wij de bediening zeer prettig, het meisje dat ons bediende kon goed uitleg geven over de gerechten op de kaart.

Kortom, dit restaurant is een aanwist voor Oisterwijk en wij komen zeker nog eens terug.

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Modern, mooi ingericht restaurant. Vriendelijke en snelle bediening; er wordt goed op je gelet en gevraagd of het naar wens is. Eten is geweldig lekker en afwisselend. Dikke 9!
Hotello_Es .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Ik zie hier eigenlijk nooit echt veel mensen zitten. Ook vanavond maar 4 tafeltjes bezet. Een van de tafelgenoten wilde jus d'orange, dat was er niet. Ik wilde een sushi met zoete omelet, dilemma's er niet. De portie Peking eend vond ik wat klein en niet de beste die ik ooit gegeten heb. We hebben met 6-en wel lekker zitten eten maar het is er niet echt gezellig. Door de grote en inrichting doet het wat ongezellig aan.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
We hebben hier ontzettend lekker gegeten! Waren op een dinsdag geweest en toen waren er nog maar 2 andere tafeltjes bezet. Het concept is vernieuwend voor Oisterwijk en het eten is super lekker van smaak en vers. Een meisje in de bediening deed afbreuk aan het geheel. Ze straalde niet uit alsof ze plezier had in haar werk en kwam arrogant over. Overige bediening was top! In onze ogen echt een aanrader!
C Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Na mijn eerste bezoek aan Oisterwijk was ik helemaal weg van dit kleine stadje in Brabant. Ik nam plaats op het terras en genoot van de rustgevende omgeving. Het eten werd geserveerd door een spontane vriendelijke jongedame en ik werd verrast door overheerlijke Aziatische gerechten in een modern jasje. Normaliter ben ik niet zozeer van de Fusion keukens, maar Little Asia Cuisine heeft mijn verwachtingen overtroffen.

De 2e keer dat ik buiten zat kwam er een heel kerk koor aanschuiven en ook toen ontbrak mij niets aan de service. Het eten was opnieuw helemaal naar wens. Ik raad u zeker aan om de oesters en zeebaars te proberen! Dit zijn absolute toppers die ik in andere toprestaurants nog niet zo geserveerd heb gekregen.
CSM .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Bij toeval hier op het terras beland, heerlijke loungebanken! In overleg familie-plate Sushi en Sashimi besteld, proseccootje erbij, kinderen een drankje, en toen begon het wachten..

Ook toen er geen druppel meer in al onze glazen zat en de geserveerde amuse al lang op was, kwam er niemand. Niemand informeerde ons dat het misschien zo klaar was, of vroeg of we nog iets wilden drinken. Uiteindelijk zelf aan tafel gegaan (zonder uitnodiging) en zelf gevraagd of het bijna klaar was en daarna gesteld dat we weggingen als het nog lang duurde.

Toen het uiteindelijk kwam (nog steeds geen woord van uitleg of excuus) was het heerlijk. De sushi en sashimi waren supervers. En er werd nog een drankje geserveerd.
Als geheel sneller gegaan was en de drankvoorziening beter, waren we graag gebleven voor een hoofdgerecht. Nu hebben we maar afgerekend en zijn we verder gegaan.