Lion D'Or

Meer informatie over restaurant Lion D'Or

7,2
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk op het terras genoten van het zonnetje. Vanaf de zeer uitgebreide lunchkaart gekozen voor een smakelijk Waldkorn broodje met carpaccio. Vlees van het wagyu rund, zacht en smakelijk.
Stekelenburgdejong .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Slechte ervaring! Waldcornbol was keihard! Na mijn klacht kreeg ik een smakeloos wit broodje. En kreeg te horen dat een waldcornbol zo hard hoorde te zijn. Ik haalde mijn tong eraan openChef reageerde onvriendelijk.
Pielhaas .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Tijden de Venrayse kermis gegeten bij Lion D'or. Ondanks de enorme drukte werd er in 'n korte tijd een heerlijke maaltijd geserveerd. We waren met een groep van 8 personen die zowat allemaal iets anders besteld hadden, variërend van zalm tot kalfslever. De bediening is geweldig door de gemotiveerde medewerkers.
Cybertijger .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Het was lekker rustig, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de kwaliteit van het eten en niet alleen het vroege tijdstip waarop wij hier aten.
Binnen was het vrij donker en het interieur dat wordt gedomineerd door donkerrood en messing droeg daar niet aan bij.

We hadden sliptong en die leek niet in de roomboter gebakken te zijn. En normaal krijg je er een ravigotesaus bij, maar wat hier als begeleiding werd geserveerd is nog altijd onduidelijk maar het leek meer op verbrandde margarine.

Wat in Venray opviel was dat bijna geen enkel restaurant/brasserie/eethuis een menukaart buiten had hangen, heel vreemd.