Linke Loetje

7,1
Voordelig
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond bij Linke Loetje.
Heel leuk extraatje vooraf. Antipasta met broodje, kruidenboter en italiaanse ham. Echt verrassend. Gezellige sfeer. We komen zeker een keer terug. Gerrit en Anja
Yourstruly .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Nu 3 maal gegeten met z'n twee bij Linke Loetje en elke keer teleurgesteld.
Tot 2 maal toe de varkenshaas veel te doorbakken, daardoor droog en taai, varkenshaas hoort volgens ons van binnen rosé te zijn, maar goed wij zijn geen kok.
Dan een lunch bestaande uit brie met een plak gegrilde ham. Bleek andersom te zijn, het was een plak ham met wat gesmolten brie op een boterham en een potje honing erbij.
De ham overheerste, de brie was nauwelijks te proeven, en ik was al op mijn hoede vanwege de enorme hoeveelheid sla die als garnering moest dienen, maar in feite het hele bord domineerde, meestal een teken dat er iets verdoezeld wordt, zo ook hier.
Dit moest dan 7 euro 50 kosten, totaal overprijsd naar ons idee. Tenslotte de bediening die niet echt oveloopt van vriendelijkheid, al met al teleurstellend en voorlopig komen wij hier niet meer.
Heyco .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten was iets zoutig maar absoluut goed. Dat we anderhalf uur hebben gewacht op ons voorgerecht is absurd lang.
Dat hebben we aangegeven en daarop kregen we als antwoord van de eigenaar; je heb het uiteindelijk toch gekregen.

We komen hier al jaren, maar dit vinden we belachelijk.
Mavadeja .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Lekker eten, niet spectaculair, maar zeker ook niet goedkoop. Het grapje met de krant en daarin het menu verstopt, met allerlei "leuke" namen voor de gerechten is wel een beetje uitgewerkt. Tijd voor iets nieuws. Datzelfde geldt voor de sfeer: de fut is er een beetje uit, 't is echt niet slecht, maar vroeger was eten bij Linke Loetje een belevenis, en dat is het niet meer. Weer eens een nieuwe kaart, een nieuwe inrichting, wat geïnteresseerder personeel, dat zou het restaurant in de vaart der volkeren kunnen opstoten.
Ernavdbb .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Schandalig behandeld door de eigenaar die al het werk van de serveerster teniet deed! Ruim van te voren gereserveerd, bij binnenkomst eerst een drankje aan de bar, tafel niet klaar. Ach geen punt, we hebben geen haast (alleen trek). Achterin de zaak een tafeltje met aardige dames in de bediening. Eten besteld en wijnadvies gevraagd, we kregen een aardig wijntje voorgeschoteld. Alles goed tot zover: om ons heen inmiddels wat lege tafeltjes, wij zaten nog heerlijk te tafelen, gaat ineens de muziek op standje belachelijk hard, wij konden elkaar niet meer verstaan. Gelukkig draaide onze serveerster snel het volume omlaag en verontschuldigde zich voor de eigenaar die voorin de zaak ineens zin had in een feestsfeer.. Nog voor wij weer hadden bedacht waar we het over hadden kwam de eigenaar en vroeg wie er aan de muziek had gezeten en zette het volume weer harder. Blijkbaar kan het volume voor en achter apart bediend. Toen wij als gezelschap aangaven dat de muziek te hard stond kregen we als antwoord: het is goed zo... Uuuh nee, dat is het niet, het zou fijn zijn als we elkaar kunnen verstaan, maar helaas, de eigenaar vertelde ons nogmaals dat het zo goed was en vertrok naar voren voor een drankje aan de bar.. Bij het afrekenen zijn we daar toch nog op teruggekomen, het is immers geen privefeest van de eigenaar waar wij toevallig de pret komen drukken door te gaan dineren en met elkaar te willen praten.. Nee, we zijn betalende gasten, die expliciet aangeven overlast te hebben van de muziek. Toen ik opmerkte dat we betalende gasten zijn (voor iedere horecabaas zijn boterham) was meneer hevig verontwaardigd, hij had ons geld niet nodig, hij vroeg zelfs of ik geld moest hebben. Met andere woorden, ik gooi wat flappen in je gezicht en houd je bek, hoepel op. Meneer, ik blijf erbij: uw zaak draait op de betalende klant en het getuigt van slecht gastheerschap om uw eigen wens boven die van uw gasten te laten gaan.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Twee weken geleden gegeten met 4 volwassenen. Hier vaker gegeten met name vanwege de wijnkaart en de verrassende wijnen buiten de kaart om. De eigenaar is wijnliefhebber en als hij merkt dat jij dat ook bent en het is niet te druk, dan heb je geluk. Het eten is daarnaast ook prima, ondanks de lollige teksten op de menukrant doet vermoeden. De sfeer is prima en op het decor raak je niet uitgekeken. Top! Tot de volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Vorige week gegeten voor verjaardag van mijn vriend met gezelschap van 4. Krap tafeltje maar wel knus. Voorgerecht van alles wat, maar niet alles was smakelijk, ik had er wat meer van verwacht. Hoofdgerecht de ossenhaas om te delen was heerlijk! Had bij reservering specifiek om sterretje gevraagd voor de jarige maar dit werd vergeten en werd ook niks gezegd. Dat vonden we erg jammer. Vind het restaurant ontzettend leuk, maar wel prijzig!
Han M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het restaurant is gezellig. Op sommige plekken wat krapjes. Mijn voorgerecht, een soort van proeverij, was aardig. De samenstelling kan beter. Een van de kleine gerechtjes was ook echt niet lekker en hoorde er gewoon niet bij. Het hoofdgerecht wat ik gekozen had, spareribs was prima maar met de mooie grill die in het restaurant volop aan het werk is zijn absoluut betere spareribs te produceren. Mijn Slobber was matig en had een scheutje drank van niks meegekregen. Al met al niet erg overtuigend en kan best wat beter. Zeker als je naar de prijzen kijkt. Verder: de bediening was vriendelijk en moest op het hoogtepunt van de avond erg hard lopen om het bij te houden. Ook werd er wel eens wat vergeten. Of ik er terug ga weet ik nog niet.
Timrijkers .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Linke Loetje kom ik met regelmaat terug. Heerlijk eten, goede kaart, top bediening en super decor. Elke keer ga ik er met tevreden gevoel terug naar huis
Femmie W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Hier de lekkerste biefstuk besteld waar op de website over wordt gepraat. Klopt inderdaad. Het klopt hier. De sfeer, de bediening en het eten is hier goed. Alles ziet er verzorgd uit.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Het was een lange tijd terug dat ik hier had gegeten. En moet eerlijk zeggen dat ik het toen niet echt goed vond.
Het was druk, maar dit voelde niet zo. Vriendelijk personeel welke hard moesten werken om het iedereen naar de zin te maken.
Wij waren met z'n vieren en hadden allemaal verschillende gerechten.
Ik ging voor de kaasfondue en bloed, zweet en tranen. Beide gerechten waren goed op smaak, de gerechten van mijn tafelgenoten vielen ook goed in de smaak. Lekkere Gruner Feltlinger, alles bij elkaar een leuke avond.
Wel stevig aan de prijs. Maar op een of andere manier heb je het er wel voor over. Klein dingetje was dat ik denk de eigenaar, net iets teveel aanwezig was. Hij maakte een nerveuze indruk en spoorde zijn personeel aan om snel te werken. Maar deze werkte al zo hard. ik moet ook zeggen dat ik dat persoonlijk strorend vind als de eigenaar zich echt gedraagd als de eigenaar. Maar zeker leuk om met een gezelschap te gaan eten!
Joyce O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Zoals altijd heerlijk gegeten!! Een heel fijn restaurant. Moet echter wel 1 puntje van kritiek geven, dit was een hoofdgerecht buiten de kaart om, waar achteraf 40 euro voor betaald moest worden. Ik moet wel nageven dat er erg veel vlees aan zat, maar een kleine melding over de prijs tijdens het bestellen had het toch een minder nare nasmaak gegeven.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Vrijdagavond 19.30 uur spontaan hapje eten bij linke loetje. We zijn hier al vaak geweest, maar het was een poosje geleden. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij, want het is hier altijd gezellig druk. Leuke sfeer. Goede bediening, veel vaste gezichten in het team. Het eten is super, de porties genereus. Vooraf naast het brood dit keer ook rauwe ham, zeer smakelijk. Ik nam vistrio: zalm/paling en meestal garnaaltjes. Dit keer een soort torentje van krab, rivierkreeft en wat garnalen, erg lekker. De smikkelstok was weer subliem. Heerlijk grill smaakje aan het vlees en elk stukje prima bereid. Tot slot, slobber, mijn favoriet!!!! Ik wil niet zeggen dat ik daarvoor naar dit restaurant kom, maar ondertussen... Ze vieren dit jaar hun jubileum, van harte, ga zo door!
Arlecchino33 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Je komt binnen in een soort kringloopwinkel, geen millimeter is onbedekt, een beetje een overdaad vind ik. De menukaart is ook onoverzichtelijk in een soort krant gezet, helaas staat die ook vol met advertenties. Dan allerlei populaire namen voor de gerechten, tja moet je van houden. De bediening is wel top, zeer vriendelijk en vlot.
Het eten zelf was oke, maar wel erg veel en dat is niet meer van deze tijd. De prijs is redelijk hoog, maar goed we hebben wel lekkere gerechten gekregen.
Als je van een beetje kermis houdt, kun je hier een heerlijke avond hebben.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Zo lekker buiten onder het gebladerte in de prachtige tuin gezeten! Vooraf garnalen met avocado, hoofdgerecht chateau briand en dessert overheerlijke scroppino. Kan niet wachten tot de volgende x!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Linke Loet, altijd goed. Klinkt als een goedkope reclame spot, maar ik heb nog nooit slecht gegeten bij LL. Goed vlees, aardappelen op drie verschillende wijze, altijd warme groente erbij. Origineel en echt waar: altijd goed. Ik ben fan, ik kom hier al 20 jaar.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Ik kom al jaren bij Linke Loetje. Het is altijd goed. Ze maken alles klaar op de houtskool grill. Je ruikt dat buiten al, super. Je krijgt veel, de prijzen zijn aan de hoge kant, maar je krijgt waar voor je geld.
Je zit er gezellig en de bediening is vlot. Al jaren krijg je bij elke dis het witlofballetje, tja.
Patat snijden ze zelf en die zijn super. Vorige week had ik hazerug aan het bot, bijzonder en heerlijk.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
We komen hier wel vaker als we in het Noorden zijn. Altijd goed eten, leuke snelle en vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. De porties en met name de hoeveelheden vlees is wat ons betreft wat aan de (te) grote kant. Bij Linke Loetje zijn de porties altijd groot. Dat weten we en daarom neemt mijn vrouw vaak twee voorgerechten als we hier zijn. De sfeer en ambiance is top. Gezellig ingericht met allerlei snuisterijen. Enige (kleine) minpuntje is toch altijd weer dat iets te populaire woordgebruik op de menu kaart of beter gezegd menu krant. Dat is niet aan ons besteed. Voor de rest top en ook nu weer heerlijk avondje uit en zalig gegeten.
Goedgoed .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
met zijn vieren hier gegeten op 2e Kerstdag.
het was uitstekend verzorgd.
zelf eerst een vooraf met diverse voorgerechten, heerlijk.
daarna een heerlijke hertenbiefstuk met o.a. spruiten.
alles vergezeld met een heerlijke Spaanse wijn, deze op advies van het personeel en toe een "slobber".
mijn tafelgenoten hadden als hoofdgerecht zeetong en nogmaals hertenbiefstuk. alles voortreffelijk
het feit dat je hier met de Kerst a la carte kunt eten, geeft aan dat de keuken een goedlopende machine moet zijn. Bij de meeste restaurants is er alleen keuze tussen vis en vlees.
de inrichting is nu eens niet een design strak ingericht gebeuren, maar een gezellig en prettig geheel. Kortom, wij komen hier graag nog eens terug
Eempie .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Super leuke tent! Heerlijk eten, leuk personeel en de sfeer is ook top. Misschien dat de prijs wel net iets te hoog is, maar zo is er altijd wel weer wat. Wij gaan zeker nog eens terug!