Ling Fa

SEIKO .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten
prima bediening.
Wij hadden babi pangang met bami was voortreffelijk.
Hadden gewoon koffie als nageregt,had niet gedacht dat de koffie hier zo lekker was.
Komen beslist hier terug
Sophie310 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We eten eigenlijk nooit bij een Chinees restaurant en lieten ons in Ermelo verrassen. Goede keus! Heerlijk gegeten. We kozen voor Ti-pan saté van vlees en vis met verse paprika, komkommer, maiskolfjes en ui. Saus kon je kiezen, wij namen zoet-zure. Verrassend lekker! Vriendelijke en attente vediening. Mooie en warme inrichting. Aanrader!
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Helaas een slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Wij zijn hier in de namiddag geweest en moesten de jassen aanhouden omdat het echt koud was in het restaurant. Wij vroegen of zij noodlesoep hadden; dit stond niet op het menu, maar zij vonden het helemaal geen probleem om dit voor ons te maken. Wij vroegen wat dan kostte, maar dit zou de serveerster nog even vragen. Helaas hebben wij dit vooraf niet meer te horen gekregen, anders hadden wij deze soep nooit besteld. De soep die wij kregen getuigde nu niet direct van creativiteit, de bouillon was een slap aftreksel van chinese kippenbouillon; heel erg waterig. Daar zat een grote hoeveelheid chinese eiernoodles bij, een paar stukjes wortel, een paar peultjes en wat chinese kool; op de kipvariant een onsje kip en op de rundvariant een onsje rundvlees er bovenop gekwakt. We hebben nog geprobeerd om er met wat extra sambal nog iets van te maken, maar ook deze sambal was niet erg smaakvol. Toen de rekening kwam, schrokken wij ons rot: €16.50 voor de rundnoodle soep en €14.50 voor de kipnoodlesoep! De duurste en tevens slechte noodlesoep die ik ooit gegeten heb. Ik heb mij beklaagd bij de serveerster dat zij mij niet van tevoren had verteld hoe duur deze soep was, terwijl ik het wel van tevoren had gevraagd. Wij komen hier nooit meer terug!
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
We hebben met twee personen hier a la carte gegeten. Gewoon, zonder poespas Chinees eten, voor een scherpe prijs.
De service is vriendelijk en met aandacht. Als je weinig tijd hebt en snel, redelijk wilt eten kan ik dit restaurant aanbevelen.
Nico12s .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Restaurant was net vernieuwd. We kwamen op maandag avond eten, het was lekker rustig. Uitstekende service en het eten was razendsnel klaar. Heerlijk!
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Geheel vernieuwt Chinees-Indisch restaurant sfeervol interieur en een uitstekende keuken. Mensen zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk.
Blanche .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Vandaag met z'n tweeën hier voor het eerst gegeten.
Twee vegetarische diners besteld. !00% ve-tsin kon de serveerster echter niet garanderen. Haar commentaar: "Er zit altijd wel een beetje in...."

Als ik vraag waar de kroepoek van gemaakt is weet ze dat niet. Ze weet wel zeker dat het vegetarisch is, maar wat de ingrediënten verder zijn. Ze gaat het ook niet navragen, wil het zelfs helemaal niet uitzoeken. De maaltijden vallen tegen. De één is een schotel met veel ei en rode saus en de andere een enorme schotel met heel veel tofu blokken en een paar snippers groenten. De laatste maaltijd heet op de kaart: " tofu met groenten".
Toen we ons er over beklaagden, werd er over ons heen gewalst. Dan we dan dan hadden moeten aangeven. En maar blijven zeggen dat het een tofu gerecht is, terwijl er op de kaart "tofu met groenten"staat. Dan verwacht je toch een half bord groeten. Dit is gewoon geen complete volwaardige maaltijd. En dat voor ruim €13,- is het echt veel te duur. Daarnaast waren beiden maaltijden smakeloos. Alsof ze zonder vr-tsin niet weten hoe ze eten kunnen kruiden.Wij gaan er niet meer naar toe. Een echte bittere tegenvaller.
Mrs-ND .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
We hebben hier gegeten tijdens een weekendje Veluwe en zochten naar de plaatselijke chinees. Nou dit restaurant heeft ons laten verbazen in positieve zin. Ik vroeg of het mogelijk was om het gerecht zonder ve-tsin te bestellen, dit werd geregeld en zelfs de bijbehorende bami werd vers gemaakt zonder ve-tsin ! Het eten was zeer smakelijk en de bediening super vriendelijk. Ik kreeg bij het afscheid zelfs een moeder dag cadeautje (het was ook moeder dag)
Aanrader .
EenT .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Afgehaald bij Ling Fa. Heerlijk Chinees eten. Mini loempia's, gebakken banaan en de pangang is echt super lekker!

Aanrader!