Lin-Wah

7,2
Erg voordelig
Simon1976 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Restaurant heeft sinds een aantal jaar een nieuwe eigenaar die steeds beter gaat koken. Ik kwam er voor een snelle hap, maar het eten was verrassend goed en lekker!!! Vriendelijke en gastvrije bediening!
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Het 1ste Chinese restaurant in Zoetermeer, dus v.a. 1970 ongeveer.
Pas helemaal verbouwd. Het eten is er altijd goed.
Nadja V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Heerlijk eten! Zonder smaakversterker (vetsin) en vers gemaakt. De gerechten zijn mooi op smaak gebracht en het vlees is mals. De gastvrouw is heel gastvrij. Echt een aanrader!
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Restaurant bestaat al uit de jaren zeventig, nu nieuwe eigenaren. Heb al drie keer eten gehaald. Gerechten smaken prima en redelijk geprijsd.
Elaine_eef .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten en een uitermate vriendelijke bediening. Een restaurant waar je echt thuis voelt. Volgende keer gaan we weer voor de pekingeend en tausie.
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Hier gegeten n.a.v. een etentje met de sportschool. Kort samengevat: een ruim buffet met grote variatie aan gerechten. Kwaliteit van het eten is ok, maar zoals veel Chinese restaurants lijkt er ook hier veel halffabrikaat gebruikt te worden. De formule van veel voor weinig is hier naar mijn mening goed van toepassing. Personeel was ontzettend hartelijk en servicegericht. Heb je zin in een "Hollandse" Chinees zonder veel poespas? Dan kan ik je zeker Lin Wah aanbevelen.
Sphilips .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Een prima Chinees! Een restaurant waar ik al jaren kom, soms eten we er en soms voor de afhaal. Altijd vriendelijke bediening en een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Ik heb hier drie keer afgehaald en alle drie de keren bleek het eten erg tegen gevallen. In de foe yong hai hebben wij eierschil aangetroffen waarvan de laatste keer drie grote stukken zelfs..Niet fijn omdat in je tegen te komen laat staan er kleine kinderen van zouden eten...Daarnaast was het ei te lang gebakken, sommige stukken zelfs zwart! De Tja-sieuw had een bruine kleur terwijl deze volgens recept rood behoort te zijn..Nee voor ons hoeft het niet meer en we zijn echt niet van die moeilijke eters maar dit is echt benedenmaats, helaas...
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Een restaurant waar ik vaak langs ben gekomen en vandaag voor het eerst maar eens heb bezocht. De gerechten zijn goed van smaak maar ook hier aangepast aan de Nederlandse smaak. Op zich een middelmatige Chinees. De bediening is vriendelijk, de inrichting is verouderd. Voor een snelle maaltijd een aardig alternatief.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Een fijne chinees met een hele goede (standaard)keuken. We halen er soms en eten er soms. Het restaurant is sfeervol en het personeel altijd vriendelijk.