Lin Wah

Meer informatie over restaurant Lin Wah

Jouw recensie over het restaurant Lin Wah

Martin R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Beschamend slecht eten. Het is dat ik geen foto van de bami kan plaatsen: een papperige totaal smaakloze brij met een enkele verdwaald stukje groente. Smaakloost is ook echt smaakloos. Ook de gebakken banaan was niet te eten. Veel en veel te kort gefrituurd. Banaan was gewoon nog hard. Weg was de trek in her Chinees. Ja ...Ik haal regelmatig hier Chinees maar de kwaliteit wordt echt steeds slechter en slechter en omdat het nu echt zó slecht was plaats ik deze recensie. Ook het gedrag van de eigenaresse die en public loopt te foeteren is alles behalve klantvriendelijk
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Naar onze opinie het beste Chinese rest. van Hoorn. Grote heel lekkere porties, prachtig geserveerd ! TOP ! Ook afhalen gaat vlot en veel waar voor je geld. Wij eten 2 dagen van het maandmenu ! en... 20 euro ! : ))
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Chinees eten wat iedereen lust. Helaas geen uitgesproken smaken. Alles is aangepast aan de smaak van de regio. De bami was te gaar. De gebakken bananen waren niet gaar. Er zat een te dikke laag beslag op wat niet gaar was. Voorlopig weer even klaar met chinees eten in de regio.
T J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Er is nu ook een nieuwe website met een uitstekend beeld over dit vernieuwde restaurant.
Eten en service zoals al vele jaren uitstekend.
Een echte aanrader, voldoende parkeergelegenheid en goed met het openbaar vervoer te bereiken.
Brian E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Vaak hier gegeten, maar een tijdje niet geweest. Restaurant is minder populair dan de afhaal wat altijd en zeker op zondag, een drukke bedoeling is. Het hoofdgerecht was zeer zout en dit ook gemeld en de excuses ten overvloed. Jammer genoeg was het recent weer raak dat het hoofdgerecht heel erg zout was en dit was de druppel. Na 1 keer zal ik niet snel de rug toekeren waar ik al jaren kom, maar in dit geval heeft dit restaurant niet geleerd. Erg jammer...