Lin Wah

Meer informatie over restaurant Lin Wah

Jouw recensie over het restaurant Lin Wah

Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Gisteren hier gegeten. Min of meer toevallig kwamen we er langs. Een echte traditionele Chinese ambiance. Vriendelijke mensen. En tjonge, wat kan de kok geweldig koken! Het vogelnestje met groente zag er heel mooi uit en de foe jong hai was werkelijk overheerlijk en de ossenhaas supermals. De lychees werden in een hoog glas met ijsblokjes geserveerd, prachtig! Wij komen hier nog eens terug.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Op 10 Mei hier op onze 1ste aankomstdag wezen eten met mijn vrouw. Mijn vrouw genoot van het vogelnesten. Vlees ossenhaas garnalen kip en Groenten.ik had mijn keus laten vallen op de Roasted eend met Garnalen. Voor ons beide geen verkeerde keus het was heerlijk.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lin Wah. Ik zeg liever Lin Mwah.....Op het internet de menukaart bekeken en wat opviel waren de lage prijzen. Eenmaal aan tafel bleken de prijzen op de menukaart gemiddeld 25% hoger. De prijzen liggen zo'n 15% hoger dan bij de gem. Chinees. en dan mag je wat verwachten. Een combimenu met saté, pangang en geb. garnalen was zeer matig. Lauw, flauwe smaken, gortdroge varkenssaté, dikke lobbige panagangsaus en weke garnalen. Prima Nasi en Bami, maar eveneens lauw. De Tipan ossehaas, prima van smaak, mooi groentegarnituur maar slechte kwaliteit ossehaas. Vriendelijke bediening. Inclusief een biertje 44,00. We gingen naar huis met trek in Chinees eten......
PaulK .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Matige kwaliteit van het eten voor een gehoorlijke prijs. Bitter lemon uit een gezinsfles waar de koolzuur uit was verdwenen. Toch 2,30 euro voor een klein glas berekend. Helaas een veel voorkomend gebruik bij restaurants.
Voor mij geen reden Lin Wah nog eens te bezoeken
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening is vlot en no nonsens. Gewoon veluwse vriendelijkheid en snelle service. In mijn eentje de hele schotwl babi pangang op omdat het zo lekker was. Echt wen traditioneel Chinees restaurant.

Entourage minder, nepplanten in een te diepe bak, placemats van plastic op tafel en afgebladderde rechauds. Maar nogmaals: het eten was goed.
Iwan P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Zo dan! Een Chinees restaurant verstopt ergens in de Veluwe :-)
Duidelijk dat dit mijn nieuwsgierigheid (als iemand uit 010, ik was er toch in de buurt) opwekte.
Babi Pangang van oorsprong uit Maleisië met sambal wordt hier prima in zoetzure variant geserveerd. De kip Kong Bao, kies voor variant met cashews , is lekker pittig en smakelijk. Prima sfeertje en daar kan je rustig gaan eten als je van traditioneel Chinees eten houdt.
maha2805 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk eten vlees is zo mals. Gezellig. Komen hier vaak. De soep is ook heerlijk. Bediening heel goed en gezellig zoals altijd.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Prima eten als je van Chinees eten houdt. Lekkere babi pangang en je wordt er bijzonder vriendelijk geholpen. Vlotte meiden in de bediening. Fijn.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Naar aanleiding vam gelezen recensies dit rest uitgekozen. De bedoening was uiterst vriendelijk en snel! Het eten was zeer smakelijk maar ala er op de kaart staat ossenhaas, kip, krab en garnalen dan moet dan niet groenten, bamboe, groenten en hier en daar een verdwaald stukje vlees zijn. En krab is geen surimi sticks.
Overigens was de smaak verder uitstekend. Wij zijn wel van mening dat het rest een duidelijke make over nodig heeft! Al met al niet meer dan een 6-je.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We hebben tijdens ons verblijf in Beekbergen heerlijk gegeten in bij Lin Wah.
Bij dit Chinees Indische restaurant staan zoals gebruikelijk alle gerechten op de kaart die ik als typische Hollander lekker vind. Ik heb gekozen voor een combinatie schotel van Babi pangang, Foe yong hai en saté en mijn vriendin een schotel van boeddhistische groenten bestaande uit verschillende groeten, bamboescheuten, paddenstoelen, etc. Mijn vegetarische vriendin neemt daarnaast vaak witte rijst, maar hier was vegetarische bami was geen enkel probleem.
Het was heerlijk en de mensen die vlakbij ons zaten waren ook erg tevreden.
Opvallend vond ik de goede kwaliteit van het eten.
Als dessert konden we voornamelijk kiezen uit gerechten met ijs, maar wij kozen voor Pisang Goreng. Deze waren erg goed, helemaal niet zo vettig als je ze vaak krijgt.
Daarnaast is de bediening leuk en en zeer vriendelijk.
Jammer dat we niet in de buurt wonen.