Lin Wah

Dorpstraat 44 7361 AW Beekbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lin Wah

Iwan P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Zo dan! Een Chinees restaurant verstopt ergens in de Veluwe :-)
Duidelijk dat dit mijn nieuwsgierigheid (als iemand uit 010, ik was er toch in de buurt) opwekte.
Babi Pangang van oorsprong uit Maleisië met sambal wordt hier prima in zoetzure variant geserveerd. De kip Kong Bao, kies voor variant met cashews , is lekker pittig en smakelijk. Prima sfeertje en daar kan je rustig gaan eten als je van traditioneel Chinees eten houdt.
Maha2805 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk eten vlees is zo mals. Gezellig. Komen hier vaak. De soep is ook heerlijk. Bediening heel goed en gezellig zoals altijd.
Gerrit H D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
We hebben hier weer een paar keer gegeten. Het was weer heerlijk. Tipan gerechten en kantonese loempia.s en een uitstekende bediening. Heel vriendelijk.
Kukelpapa .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Prima eten als je van Chinees eten houdt. Lekkere babi pangang en je wordt er bijzonder vriendelijk geholpen. Vlotte meiden in de bediening. Fijn.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Naar aanleiding vam gelezen recensies dit rest uitgekozen. De bedoening was uiterst vriendelijk en snel! Het eten was zeer smakelijk maar ala er op de kaart staat ossenhaas, kip, krab en garnalen dan moet dan niet groenten, bamboe, groenten en hier en daar een verdwaald stukje vlees zijn. En krab is geen surimi sticks.
Overigens was de smaak verder uitstekend. Wij zijn wel van mening dat het rest een duidelijke make over nodig heeft! Al met al niet meer dan een 6-je.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We hebben tijdens ons verblijf in Beekbergen heerlijk gegeten in bij Lin Wah.
Bij dit Chinees Indische restaurant staan zoals gebruikelijk alle gerechten op de kaart die ik als typische Hollander lekker vind. Ik heb gekozen voor een combinatie schotel van Babi pangang, Foe yong hai en saté en mijn vriendin een schotel van boeddhistische groenten bestaande uit verschillende groeten, bamboescheuten, paddenstoelen, etc. Mijn vegetarische vriendin neemt daarnaast vaak witte rijst, maar hier was vegetarische bami was geen enkel probleem.
Het was heerlijk en de mensen die vlakbij ons zaten waren ook erg tevreden.
Opvallend vond ik de goede kwaliteit van het eten.
Als dessert konden we voornamelijk kiezen uit gerechten met ijs, maar wij kozen voor Pisang Goreng. Deze waren erg goed, helemaal niet zo vettig als je ze vaak krijgt.
Daarnaast is de bediening leuk en en zeer vriendelijk.
Jammer dat we niet in de buurt wonen.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Met 3 personen hier gegeten, waarbij de rekening nog niet eens 50 euro was. Dat is toch wel de grote charme van een chinees restaurant. Naast de lekkere rundvlees, tjap tjoy, nasi, bami en kerrie gerechten, die eigenlijk bij elke chinees wel lekker smaken. En ook hier snelle en vriendelijke bediening. Dus precies volgens verwachting allemaal! Op zaterdagavond zat de zaak overigens verrassend vol tegen 19:00 uur.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Afgehaald; mini-loempia's, kip in zwartebonensaus en wikte rijst. Lekker warm en heerlijk van smaak. Ik ga er nog eens heen!
Ankieten .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Super lekkere rijsttafel Seyhuan. Vriendelijk bediening. We kregen het niet op..Prima lekker eten! Geen gezeur aan je hoofd of je nog iets wil drinken. Prijs laag. Super lekkere ossenhaas met lekker sausje!
Fransarnhem .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
wij hebben hier met 4 personen gegeten en allemaal een ander menu genomen. Allereerst viel op dat het restaurant er aan de buitenkant niet helemaal top uit ziet. Toch naar binnen gegaan. Binnen zie je een verzorgt en schoon restaurant. De mini loempia's, haaienvinnensoep smaken goed daarna komen de hoofdgerechten wij hadden kalfsvlees in bonensaus,(het vlees was bijzonder mals), babipangang en de garnalen in knoflooksaus(zit een beetje Italiaans tintje aan) echt een aanrader. De bediening is erg vriendelijk knap hoe ze dat in haar eentje doet. Daarna nog een toetje genomen. Kortom erg goed gegeten voor een zeer redelijke prijs. Alle gerechten waren goed van smaak en echt aan te raden. Hier komen wij zeker terug.
Arnhem .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Goede chinees lekkere en warme gerechten. Veel verse groente. De bediening is erg vriendelijk en doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken. Tip neem de garnalen in knoflook saus. Ook de babipangang is goed