Lin Wah

Rimsky-Korssakovweg 1 1323 LP Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lin Wah

J R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Deze recensie gaat in het bijzonder over de vegetarische loempia. De rest van de kaart heb ik sporadisch geprobeerd, prima. Smaakt goed. Maar de grote vegetarische loempia is een belediging voor mensen die even geen trek in bio-industrie vlees hebben.
De buitenkant is weliswaar heerlijk en knapperig. De binnenkant echter bestaat 100% uit taugé. Ik heb niet meer dan een snippertje prei of kruiden kunnen ontwaren. Toch, omdat ik vaak enorme honger heb, koop ik er weleens een maar het gaat me steeds meer tegenstaan.
We eten hier graag de buitenkant op maar de binnenkant laten we veelal liggen.
Tip: voeg tahoe of tempé toe, verse groenten, prei en iets van kleur (paprika?). En probeer mensen aan te kijken wanneer je ze iets serveert.
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik kom hier vaak met collega's en meestal nemen we de beruchte maaltijdsoep Lin Wah!!
Ondanks het feit dat dit gerecht niet op de kaart staat, wordt deze vaak gegeten en eigenlijk zou deze op de menukaart gezet moeten worden.
Hoe dan ook, het is een heerlijke, grote kom noodlesoep met verschillende vlees- en vissoorten en heerlijke groenten en bosuitjes!! De bouillon is heerlijk van smaak en de hoeveelheid is meer dan genoeg.
Voor de prijs hoef je het niet laten, want voor minder dan €20,- heb je gegeten en gedronken.
Tot de volgende keer.
Aloysius55 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Ik eet hier vaker. De kwaliteit is goed en de service is uitstekend. Ik kan hier prettig zitten, met stoffen servetten. Bediening is vlot en voelt aan of je snel of langzaam wilt eten. Van de Chinese restaurants is dit in Almere de beste. Mijn voorkeur gaat uit naar de Peking eend. Ik neem niet eens de saus erbij, want het vlees is lekker zacht
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Lekkere gerechten, een prima fles Sancerre, we waren in zeer goed gezelschap, dus dit diner kon niet meer stuk. Pluim voor de zeer goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het decor spreekt niet aan maar het lekkere eten en de service des te meer. Voor een gelegenheid zaten we hier met tien personen, we kregen een eigen voorgerecht, bestaande uit gefrituurde Chinese loempia, torpedo garnalen en gefrituurde womton. Erg smakelijk. Het hoofdgerecht bestond uit vijf verschillende gerechten met nasi, bami en Chinese bami. De ossenhaas werd aan tafel afgeblust in teppenyakki, de kip in sesam, vis, en gewokt gamba's waren stuk voor stuk heerlijk en voldoende. Het dessert bestond uit een ruime selectie ijscoupe's en sorbets. Buiten de kaart om ging ik voor het gefrituurd ijs in Gran Manier geflambeert. Ook dit laatste gebeurde weer aan tafel. Wat een feest maken deze mensen er van. Onze gastheer kreeg nog een kado mee naar huis en de avond was compleet en geslaagd.
Crewsb .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Na hele lange tijd weer eens geprobeerd. In het verleden vonden we het steeds minder worden dus kwamen we niet meer. We hadden gehoord dat het van eigenaar was veranderd dus maar weer eens uit proberen. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, gastvrij op en top. Na het bestellen van een wijntje de menukaart bekeken. Voor een buurt Chinees een leuke kaart, wij bestellen Cantonese tafel Lin Wah. Beginnen met een soepje en pangsit, daarna koe low yuk, chiu yin ha enzovoorts. Allemaal lekker vers bereidt en dat proef je ook. Heerlijk gegeten en een voortreffelijke bediening je voelt je echt gast. Hier komen wij zeker weer terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Dit restaurant stijgt ver boven de gemiddelde "chinees" uit. De loempia's zijn knapperig van binnen en buiten. Ik nam deze keer Pangsit goreng vooraf, klaar in no time, warm en knapperig. Lekker met je handen opeten. Daarna Tipaan eend, de saus (black bean?) wordt aan tafel over de hete schaal geschonken: lekker, alles ging op. Ook de chinese bami smaakte prima. Het was er gezellig druk en je kunt er natuurlijk ook afhalen. Dit restaurant is een aanrader in zijn klasse.
Hermco .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Lim wah is al 18 jaar ons Chinees restaurant. We komen er graag, heerlijk eten en een vriendelijke bediening voor een goede prijs. Ook de afhaal is heel goed verzorgd.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
dit zijn mensen die in staat zijn om voor 5,95 een prima lunch voor te zetten. een echt heerlijke en verse kippensoep en een knoeper van een loempia die niet te vet is en waar een knapperige vulling in zit. en dat alles voor nog geen 6 euro, dat kan dus !
Tris T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Ik kom hier al jaren regelmatig met m'n ouders en worden elke keer weer als koning behandeld. Het is een tijd wat minder geweest, maar sinds het is overgenomen is het stukken verbeterd.

De char sieuw en de thi paan speciaal is een aanrader
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Een gezellig chinees restaurant. Vriendelijk personeel en het eten is heerlijk. We kregen van het huis nog stukjes fruit als toetje.
Gezellig decor met mooie planten, je zit hier echt op je gemak.
Kortom een aanrader!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Je kan hier heerlijk eten als je van Chinees houdt. Het personeel is altijd vriendelijk. De inrichting is typisch Hollands/Chinees. Ook de afhaal is prima geregeld met elke week een ander weekmenu voor 13 euro, waarvan je met gemak met z,n drieen van kan eten, met kleine kinderen zelfs wel met z,n vieren
Angeline B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Heel erg lekker gegeten, alles smaakte prima. Rustige ambiance, zeer vriendelijke bediening, goed geprijsd.
Inrichting, zoals een chinees hoort te zijn, maar veel prachtige orchiedëen,
Lin Wah is een aanrader!
Mardinik .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Zoals altijd als wij hier eten (en dat is al ruim 20 jaar!) worden we iedere keer weer verrast met een heerlijke en goed verzorgde maaltijd. De (inmiddels toch wel ouder wordende) eigenaar begroet iedereen alsof het zijn vrienden zijn, maakt altijd een praatje aan de tafels en de hele familie maakt het je naar het zin. Soms wordt er een verrassingsmenu voor ons klaargemaakt en dan is het steevast: niet lekker, niet betalen. Ga het zelf maar eens ervaren. Sinds een paar maanden hebben ze ook een ander restaurant in Almere Tang Dynastie, waar een van zijn kinderen werkt. Daar gaan wij zeker binnenkort ook eten. Ondertussen hebben wij voor a.s. zaterdag weer gereserveerd bij Lin Wah en ga ik weer een lekkere rijsttafel bestellen, mmm
Arneos .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Kom hier graag. Het eten is altijd prima voor een restaurant in deze stijl. Echt zo'n restaurant waar de hele familie keihard werkt om het de gasten naar de zin te maken. Enorm gastvrij. Dat alleen maakt het al plezierig om hier te komen.
Nn747 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Sfeervol restaurant zij het een tikkeltje "klassiek" indo-chinees. Personeel is opvallend vriendelijk en vrolijk. Als het even kan - het is er vaak druk - houd men zelfs de deur voor je open, zowel bij binnekomst as vertrek. Ook de meeneemmaaltijden zijn van hoge kwaliteit.
Marretje .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Familiebedrijf, de bediening is goed en hartelijk. Het eten is goed van smaak en ziet er goed uit. Ossehaas met zwarte bonen is heerlijk maar ook zijn de satestokjes een aanrader!
Het decor is die van een normaal chinees restaurant.