Lin's

Meer informatie over restaurant Lin's

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Erik D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Gister hier wezen eten. Menukaart en methode veranderd, zaak is over genomen door nieuwe eigenaar.

Bediening echt zeer slecht, bestelde dingen werden niet of verkeerd geserveerd. Bediening heeft er geen kaas van gegeten, kwam ook ongeïnteresseerd over.

Vond veel van het eten overgoten met saus of juist helemaal geen smaak. Afknappers waren tap was defect en bevroren toetjes. Ook vond ik dat er teveel vlees of vis op het menu stond, niet naast nasi meer ander opties zoals bami/mihoen etc.

Laatste keer geweest. Zonde dat Ypenburg een goede tent is kwijt geraakt ( voorheen was het er wel goed, oude eigenaar).
Reckhardt .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Leuke zaak,met een goede bediening en een schappelijke prijs voor €26,00 per persoon incl drank.
Er is heel veel keus in gerechten.
Maar wel 1 groot nadeel met het eten het is veel te zout.
Appeltjeitje .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Ik kwam na een lange tijd weer bij Lin's. Toen had ik namelijk heerlijk gegeten. Maar vandaag was het super slecht. Eten was veel te vettig. Het gerecht kwam niet overeen met wat je op de kaart ziet. Personeel wist zelf niet het gerecht te kunnen benoemen. Ook de toetjes zien er niet aantrekkelijk uit. Het leek wel alsof wij de left-over hadden. Dit is voor mij de laatste keer dat ik hier kwam eten. Jammer dat er een nieuwe eigenaar is. Blijkbaar heeft hij het hele concept veranderd.
Hasan K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Gisteren wezen eten bij Lin's, hartstikke gezellig, alles voor 1 prijs. Eten proefde goed, sushi's waren beste die ik tot nu toe heb gehad, ze hebben alle belofte waargemaakt. Voortaan ga ik mijn weekend beginnen bij Lin's. Lekker eten en aangeschoten op stap :p
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Wij hadden een tijdje niet gegeten bij Lins en hadden er weer eens zin in. Er was duidelijk iets veranderd. Nmenlijk de keuken. De suchi was niet koud genoeg en de tonijn was verkleurd.
Ik voelde aan de rijst en die was al hard van het lange liggen. Wat er rechgtstreeks uit de keuken kwam was ook niet veel beter. Of het nu vlees, vis of kip was maakte niet uit maar het was een slechte kwaliteit en hel vet allemaal. De bediening vergat onze briefjes telkens en na 3 rondes besloten ze deze niet meer terg te leggen. Om 21.00 zaten wij er nog alleen en alles was al schoongemaakt. Naar koffie werd niet meer gevraagd en we werden letterlijk weg gepoetst. Wat een afknapper was dit.
Sunny N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
heerlijk gegeten bij lins we komen er al 5 jaar. goede sushi vernieuwde kaart lieve bediening...heerlijk gegeten komen zeker weer terug
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Deze avond zijn niet alle tafels bezet. Bediening heeft dan ook meer tijd voor de gasten. Vlot, vriendelijk en met een lach worden de drankjes en gerechten uitgeserveerd. Het buffet is wel goed gevuld en wordt gedurende de avond aangevuld. De lekkerste gerechten vind je echter toch op de aanvullende "kokers" die overal op tafel staan. Deze zaterdagavond ook nog een jonge cocktail shaker aanwezig die er een fijne show van maakt.
Ries H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
we zijn vaste klant bij deze restaurant en hebben gisteren daar verjaardag gevierd
en hebben sushi gegeten en van de grill dat was lekker en gezellig. het was redelijk druk
en de bediening was goed en vriendelijk en we kregen een dinerbon van de nieuwe eigenaar
en komen zeker weer terug
Graziella F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Gisteravond met vrienden bij Lin's wezen eten. De bediening was slecht de jongen die ons ontving was echt heel chagrijnig. Het concept werd ons met pijn en moeite uitgelegd en daar moesten wij het maar mee doen. Er waren een stuk of 8 andere tafels bezet. Wij hebben een aantal keer besteld van de koker helaas moesten wij er erg lang op wachten. Ook de counters waar het eten in hoort te liggen waren vrijwel allemaal leeg. Nadat ik vroeg of deze nog bijgevuld zouden worden kregen wij te horen dat wij het moesten aangeven wat wij wilden hebben en dat dit dan zou worden klaargrmaakt. Het voelde allemaal erg ongemakkelijk aan. Zeker toen de bediening ons kwam vragen of wij nog koffie of thee wilden na het eten aangezien ze het apparaat vast wilden schoonmaken. Het heeft onze avond toch echt wel verprutst.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eerste kerstdag hier voor het eerst gegeten, het was heerlijk, ook de sushi,s waren prima, het idee met de koker waar ook gerechten op staan is makkelijk, even omdraaien en dan staat er gelijk een medewerker om te vragen welk hapje je wil, ook op deze koker St Jacobs schelpen waar je niet extra voor moet betalen zoals bij zoveel andere restaurants, ook het lopend buffet is uitstekend, wij hadden een prima avond en komen hier zeker terug.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Met de kinderen bij Lin's gegeten. Voor kinderen geldt een speciaal tarief. Niet alleen al het eten, maar ook alle drank is inbegrepen. Toch gaat niemand zich echt te buiten. je kunt kiezen uit Chinees en sushi. Dit is in buffetvorm. Er staan ook salades en voorgerechten. Maar er is ook friet. Op tafel staat een koker met extra gerechten, die je op de kop zet als je hiervan wilt bestellen. Heerlijke pekingeend hiervan besteld. Door het concept is er bijna geen bediening. De bediening die er loopt, voor afruimen en bijvullen, is heel vriendelijk. Reserveren is nodig, want ze zaten vol. Leuke zaak om met kinderen naar toe te gaan, met prima eten.
ottovm .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Hoewel van buiten het restaurant er niet bijzonder uit ziet valt dit bij binnenkomst erg mee. Het was druk en gezellig .Het concept staat mij wel aan nl zelfbediening incl dranken. Voldoende keuze .Bestellen van de speciale gerechten die dan vervolgens worden uitgeserveerd is ook prima in orde .Al met al heerlijk gegeten voor een prima prijs.Vriendelijke bediening . Als wij weer in de buurt zijn komen wij zeker terug.
Jantiny .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Beslist geen spijt dat wij hier zijn geweest,de bediening super aardig.gelukkig zijn wij niet op de slechte reacties afgegaan.In een woord uitstekend alles was goed op temparatuur.de wijn heerlijk,fijn dat de vriendelijke bediening het eerste glaasje wijn inschonk,daarna moesten wij het zelf doen.Keuze genoeg ,bedankt voor de gezellige avond.ik ben vertegenwoordiger geweest dus ik kan mij wel expert noemen !!!! echt een aanrader
EMBeZon .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Op 27 april j.l. voor het eerst in dit restaurant gegeten. Alles zag er tip-top uit. Leuke ruimte, netjes, voldoende ruimte. Bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst. Voor de rest van de avond was de sfeer / interactie tussen ons gezelschap en de zwarte brigade ook dik in orde.

M.b.t. het eten : het buffet ziet er smaakvol uit. Alles wordt op tijd bijgevuld en is ruim voldoende qua temperatuur. Voor iedereen is er wat lekkers te vinden. Ook aan de kleine kinderen is gedacht doordat er ook frites en kleine snack-hapjes te pakken zijn. Mocht je iets anders willen dan het buffet dan is er de z.g. koker waar zo'n 18-tal heerlijke kleine gerechtjes op staan die aan tafel besteld kunnen worden. Wij hebben van beide genoten.

M.b.t. het drinken : alles is vrij te pakken, zelfbediening ten voeten uit. Ook hier is steeds voldoende keus. Alleen voor enigzins sterkere drank moet extra worden betaald, de rest is inclusief.

In mijn gezelschap was 1 persoon met een glutenvrij dieet. Hier werd voldoende op geacteerd.
Ook zij had een ruime keuze voor het eten en helaas kom je dat in andere gelegenheden nog wel eens anders tegen.

Kortom : het is echt aan te bevelen om hier eens binnen te wandelen.
Wij komen zeker terug !

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Vanavond weer eens bij Lin's gegeten.
Heerlijk!! Bij hebben veel van de koker besteld en het smaakte wederom top!!
Vooral de gambas en de lamskoteletten waren verrukkelijk!!
De service is top, iedereen is even aardig en we voelen ons altijd zeer welkom.
reserveren is aan te raden , want het is een zeer druk restaurant!! We komen er graag!!
John R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
slecht eten, de nasi leek oud en veel dingen in het buffet op. Extreem rumoerig ( veel luidruchtige kinderen) was voor mij eens em nooit meer.
Sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Volgens de serveerster is het hele restaurant gereserveerd op twee tafels na. Toen wij om 19:45 weggingen waren die tafels nog niet bezet. Men gaat er blijkbaar vanuit dat je weet hoe het werkt, want er is geen uitleg. Het buffet is niet eens lauw te noemen, daarnaast zijn de borden zo koud dat het laatste beetje warmte weg neemt. Bij gerechten als pangsit goreng of babi pangang spek is geen saus te vinden en kan je wat chilisaus uit een fles pakken. De gerechten die je los aan tafel kan bestellen zijn wel warm en op smaak. het dessert bestaat uit zacht ijs en met name fruit uit blik. Dat de drank bij de prijs inbegrepen zit is een meevaller.
Samduijk .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
We hebben met een groep van 8 pers. zaterdag gegeten bij lins en het was de derde keer.
Nadat we een tafel helemaal achterin de hoek kregen( echt een vergeet hoek) verliep de eerste ronde drankjes al niet soepel.
Daarna is er nog een keer een medewerkster geweest om wat gerechte te brengen maar de hele voortzetting geen bord afgeruimd en tafel bom vol.
Buffet was lauw en voor minder dan de helft gevuld.
De rekening TE hoog met verkeerde prijs( te veel berekend) dat hebben we maar zo gelaten en met de 6 uitgenodigde gasten maar een herkansing datum geprikt... voor ons GEEN lins meer.
Sunny N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
we komen er nu al meer dan een jaar ,elke week soms twee keer p week met onze dochtertje angelina .. heerlijk vers eten..goede sushi, voor ieder wat wils, bestellen vd kaart heerlijke zalm of biefstuk/kip ...salades.. verse nasi bami,sate, vis loempias etcetc te veel om op te noemen..goede service.vriendelijke bediening..en altijd vers, ...komen graag terug.
Koemie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Ontvangst was niet hartelijk. Geen uitleg over de bestelprocedure. Een rietje voor de kinderen was te veel gevraagd. Serveerster met kauwgum in de mond! Sushi was flauw van smaak. Lamskoteletten waren door gebakken en taai.
Aanbod aan het buffet had van mij, gezien de prijs, uitgebreider gemogen.
Wel jammer, had er hoge verwachtingen van.
De glimlach van een andere serveerster bij vertrek kon het allemaal niet meer goedmaken.