Lin Fah - Wok Theater

6,4
7,2
Nicowal .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Inrichting is verouderd. De bakken vlees, vis en groente zien er tegenwoordig wel fris en vers uit.
De kok achter de teppanyakiplaat kijkt niet echt vrolijk, maar hij is er om te bakken en niet om te entertainen.
Je kan hier voor weinig geld onbeperkt eten en drinken, niets mis mee.
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ben zeer benieuwd naar het 'theatrale' aspect van dit restaurant. Vermoedelijk speelt zich dit buiten af, waar op het mini-parkeerterreintje de bewoners van de flats boven het restaurant zich ophouden en de plek een wat onguur karakter bezorgen. Binnen is het allemaal erg donkerbruin en oubollig. Er was geen jenever "want Albert Heyn was nog niet geweest". Inderdaad kwam een half uurtje later een busje van Albert Heyn een aantal kratten met drank en andere zaken brengen.
Tja, dan kunnen we het thuis ook.
Arco S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Geen hoogstaand restaurant maar prima prijs/kwailiteit verhouding. Tijdens de meerder keren wat we hier komen is er geen/weinig wisselingen in het buffet. Er is een Wok, een grill en een standaard chinees buffet, de laatste wijziging was een sushi bar.

Best een prima plek voor een ontspannen etentje met kids en grote groet (niet al te kritische) eters. Niet de plek voor een romantisch diner... maar welke chinees is dat wel.
Dezoete .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Voorheen was het een goed wok restaurant, verse producten. Nu helaas van een andere orde. Reserveren is niet echt meer nodig. Weinig gasten en dat op een vrijdagavond. Producten worden niet tijdig aangevuld en ververst. Bediening en personeel achter de counter zijn niet echt vriendelijk te noemen. Komt dat omdat er zo weinig gasten zijn? Ambiance is niet echt aanwezig.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Keuze van het buffet is beperkt, vooral wat warme gerechten betreft. Gerechten worden goed warm gehouden, maar missen smaak die niet uit de saus komt. Het koude buffet was vooral groente en wat (erg zware) sushi.
Het eten van de plaat wordt vaak te lang gebakken, waardoor het erg droog wordt. De zalm had een sterke oliesmaak, maar de biefstuk was nog goed.
Het beste eten kreeg je bij de wok vandaan. Ze hebben keuze uit 7 sauzen, met voldoende verschillende smaken. Jammer genoeg was de zeer pittige saus niet heel pittig. Garing van de inhoud was goed.

Service was prima; ook al is de drank inbegrepen, er wordt snel gevraagd of meer gewenst is. Ook worden borden erg snel opgehaald. Decor is wel wat simpel, en niet heel schoon. Een aantal zaken wil je als klant van een restaurant liever niet zien.

Leuk om eens veel te eten voor weinig, maar niet om voor terug te komen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Bij aankomst merk je al dat het hotel er boven verhuurd wordt aan mensen uit het Oostblok. Veel rommel rondom het restaurant wat niet een visite kaartje is om daar naar binnen te gaan. Bij binnenkomst blijkt deze eigenaar te zijn blijven hangen in de jaren 70. Het ziet er wat oubollig uit. Vele wok restaurants zijn moderner en lichter ingericht. De drankjes die gratis zijn worden snel aangevuld, al is het bier haast dood in je glas. Compliment voor het snel uit halen van de lege borden. De keuze van het eten is klein. De vloer bij de wok en grill plakt en de houten kasten plakken eveneens als je daar je hand op legt om even te leunen. Het vlees is taai en de groenten weer veel te hard. Bite groenten is nog iets hard, maar hier lijkt het soms rauw. Kortom, voor weinig geld kan je niet heel veel verwachten. Maar dan betaal ik toch liever iets meer voor een grotere keuze die ook smakelijk is. Hopelijk doet de eigenaar iets met de tips die op IENS staan.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Helaas, erbarmelijk slecht. Het enige wat redelijk smaakte was de sushi. Al het andere had dezelfde vlakke en laffe smaak. Vlees was erg taai en gewokte groente was gewoon rauw met keiharde stukken broccoli en paksoi.
Het buffet met de bekende chinese nasi, sateh en gebakken banaan een regelrechte aanfluiting met een kwalitiet van een slechte buurtchinees.
De bediening was correct en vriendelijk, de koks erg chagrijnig.
Wat me het meest verbaasde dat was dat de enorm grote zaak stampvol zat. Blijkbaar is dit wat men wil, veel slecht eten voor een lage prijs.
Ik ga er nooit meer eten.
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We hebben hier gegeten met een Groupon bon. Heel aardige en vlotte bediening! Tafeltjes bij het raam staan in de volle zon en de vriendelijke serveerster vertelde me, net zoals 3 jaar geleden, dat ze gingen verbouwen.
Er staat genoeg vlees, vis en groentes om te laten wokken, maar niet zo uitgebreid met aparte dingen als we gewend zijn bij andere wokrestaurants. De gerechten van het warme buffet zijn allemaal wat vlak van smaak.
Mensen achter de wok cq grill zijn weinig spraakzaam. Met de prijs van een Groupon deal is het goed eten, maar ik zou hier niet zelf gauw meer teruggaan, denk dat wij teveel verwend zijn.
Tamara- .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Het eten viel erg tegen. Weinig keuze bij het buffet en het vlees van de wok smaakte taai. Niet iets tegen gekomen wat erg lekker was. In het verleden bij meerdere wok/buffet restaurants gegeten dus dit was een tegenvaller qua eten. De meiden in de bediening waren erg vriendelijk en hebben ons netjes geholpen. Alleen toen er om de rekening gevraagd werd, kwam geen van beide meiden deze brengen, maar een mevrouw die we nog niet eerder aan onze tafel hadden gehad. Ook ivm fooi etc. zou je toch graag de rekening van één van die meiden krijgen en hun daarbij ook het fooi willen overhandigen. Omdat je dit geeft door hun service.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Voor een keer eten laten bezorgen. Eisen waren niet hoog, desondanks: matig. De foo yong hai smaakt als zeemleer, geen garnaal in gevonden. Flauwe sateh, babi panggang zesje. Decor kennen we alleen van buiten, betonnen kolos aan de provinciale weg. Nodigt niet uit tot herhaling. Het werd wel snel gebracht!

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Op maandagavond erg stil. Vriendelijke bediening. De kok had er weinig zin in. Hij zei niks en keek heel erg chagrijnig. Heel weinig keuze voor bakplaat en voor de wok leek vrijwel alles uit blik te komen. De buffet gerechten matig. Rijst droog en hard. Al met al nooit meer