Lin Fa

31-302203137

Meer informatie over restaurant Lin Fa

Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Ik was altijd zeer te spreken over dit restaurant, maar nu wat minder. Kleine kinderen mochten altijd gratis mee-eten, maar omdat mijn dochter een opscheplepel bami op haar schoteltje had laten liggen (ze had niet eens een echt bord en bestel, maar een achtergehouden schoteltje van de soep) moesten we voor haar ineens 9,50 betalen! Heel onredelijk, zeker gezien wij daar vaste klant zijn! Als ik dat had geweten had ik dat prakje bami zelf nog even naar binnen geschoven. Mij zal je daar voorlopig niet meer zien.
ElAntonio .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We zijn met 14 personen op het buffet aangevallen. Het buffet was redelijk gevarieerd, Vis heb ik niet kunnen vinden en van goede kwaliteit. Helaas geen echt Indonesisch of Thai maar dan moet je ook niet bij een chinees gaan eten. Alles was voldoende aanwezig en regelmatig aangevuld. De bediening was vriendelijk, duidelijk en vlot. Al met al voor gemiddeld 18 Euro pp een gezellige en goede maaltijd gehad. Een prima chinees dus.
Lisi89 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Afgelopen week hier eten afgehaald. Eten telefonisch besteld en konden het binnen een kwartier afhalen. De eenpersoons Chinese rijsttafel met nasi besteld (17,80 euro). Dit is meer dan genoeg voor twee personen! De rijsttafel bestond uit de standaard gerechten (tja sieuw, babi pangang, tjap tjoy, foe yong hai, ko lo yuk en een geb. garnaal). Gerechten smaakten goed. Naar onze mening een prima afhaal Chinees!
(Let dus niet op cijfer voor decor)
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Chinees restaurant die een beetje lijkt te zijn blijven hangen in de jaren 80. zijn. Het buffet is een beetje laf kwa smaak.
Standaard gerechten ook.
Bediening is vriendelijk maar jonge meisje vergat tot twee keer toe drankjes te brengen die toch echt besteld waren.
Minpuntje ( en gevaarlijk) was ook wel de gefrituurde(!!!)kip waar een aantal niet doorgebakken was.
Likeurtje bij de koffie er karig kwa hoeveelheid maar duur in prijs. 5 euro!!!
Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
VisJanssens .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2013
Dit is wat je van 'de chinees' verwacht. Redelijke kwaliteit, vriendelijke bediening en vlot geserveerd. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
LouisB .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
We zijn 15/9/2012 met 4 personen wezen eten. Het lopend buffet was gevarieerd en prima kwaliteit. Alles was voldoende aanwezig en regelmatig aangevuld. De bediening was prettig en snel. Al met al een uitstekend adres voor een prima maaltijd.