Lin-Fa

Slotlaan 320 3701 GX Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Lin-Fa

Oosterse gerechten vakkundig bereid

Bij dit Chinees Indisch restaurant kun je een avond uit eten gaan, maar je kunt het ook online bestellen en dan afhalen of laten bezorgen. Specialiteiten van het huis zijn gerechten van de grill, waaronder diverse soorten vlees en vis. Probeer eens iets anders en maak een culinair uitstapje naar Mongolië. Ben je niet helemaal thuis in de Oosterse gerechten? De vriendelijke bediening vertelt je graag, wat je kunt verwachten.

Meer informatie over restaurant Lin-Fa

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
7,2

Jouw recensie over het restaurant Lin-Fa

David B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
In een notendop: dit is geen restaurant waar ik een tweede keer naar toe ga!
Diverse punten vormen mijn oordeel:
- bij binnenkomst was er maar één stel aan tafel die al eten had; tóch was de bediening traag
- aanvankelijk was de achtergrondmuziek passend en in een Chinese stijl; daarna werd het harder (er werd gelukkig positief gereageerd op mijn verzoek om het volume lager te zetten), Westers, schel en met gezang
- de thee was zwak en lauw
- de porties waren karig gevuld en betrekkelijk smakeloos
- de winterpeen in mijn ‘Lo Han Groente’ (€19,50!) was nagenoeg rauw, idem de tofu
- los van vrij lang wachten op onze gerechten, moesten we nog langer wachten op de rijst en mihoen erbij
- de borden waren koud
- er was geen warmhoudplaat
- het vlees van de ‘Sate Daging’ (twee stokjes voor €4,50 + een donkere saus) was lauw en draderig (= alles behalve mals en sappig)
- de jonge (Nederlandse) serveerster vroeg of alles naar wens was, waarop ik tactvol zei dat ik geen tweede bezoek zou brengen; ze vroeg me om een voorbeeld en ik vertelde een aantal van deze punten… het WAS een kans om met haar baas te overleggen…
- ik vroeg om de nota, maar die kwam niet; nadat we beiden afzonderlijk naar het toilet gingen, trok ik m'n jas aan en ging bij de kassa staan, waarop een jonge Chinees me vroeg of ik wilde betalen; op mijn ‘ja’ verdween hij, kwam daarna terug, klikte op de computer en stuurde de nota naar de printer… en verdween! Ik moest wachten totdat de serveerster weer bij me kwam…

Pluspunten:
- nette wc’s
- hoewel het menu beknopt is, hanteert dit restaurant een interessante formule gebaseerd op tal van ‘Asian tapas’, kleine gerechten die sámen een maaltijd vormen.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
wij dachten na de goede recensies hier iets bijzonders te krijgen. gerechten waren zoals een doorsnee chinees. en zelfs wat flauw.
Geen aanrader!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Verrassend goed! Zeker geen standaard Chinees. Het eten was echt goed, en de bediening heel vlot en vriendelijk.
Constantijn S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en perfecte bediening!
Zonnebloempjes5 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We halen al heel veel jaren bij dit restaurant. Vorige week idem, maar wat is er gebeurt? Ineens is de kwaliteit met sprongen vooruit gegaan, we hebben nog nooit zulk lekker eten (o.a. de babi pangang) van hun gehad!!! Er werd zelfs geadviseerd om glutenvrije kroepoek apart te bakken en dat was meer dan lekker. Andere kok? We zijn er mega blij met deze vooruitgang!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben hier super lekker gegeten!
Indische rijsttafel en een nasi rames .
Het duurde een tijd maar het was het wachten waard!!
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Redelijk goede Chinees in Zeist. De laatste keer heb ik laten bezorgen en kreeg een wat flauwe smakeloze nasi maar wel prima sate en Babi Pangang. Ook ruime porties die warm aankwamen. De Atjar die we er extra bij hadden besteld was wat minder goed, het proefde alsof deze te zuur was. Voor de rest goedkoop en voor een doordeweekse maaltijd goed te doen.
goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Altijd prima gerechten afgehaald om thuis van te genieten.
Helaas deze keer: door de koks met zorg bereide eten bleef in de afhaalruimte staan, zonder dat personeel aanwezig was om dat in te pakken en aan mij te overhandigen.
Na geruime tijd maar de buitendeur luidruchtig open en dicht gedaan, zodat iemand verscheen.
Mijn opmerking dat ik het niet prettig vind als besteld eten koud wordt, werd met gemompel beantwoord.
Thuis bleek het eten inderdaad flink afgekoeld ...
Komende tijd geen enkele behoefte hier weer wat af te halen.

elineschrager .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We zijn hier voor de verjaardag van mijn vriendin uit eten geweest. De vrouwen gingen allemaal voor een hoofdgerecht met garnalen . Die was heerlijk bereid. De mannen gingen voor de tapas wat allemaal wel heel erg klein bleek te zijn . Zeker voor de prijs die er aanhing. Wel vonden ze het allemaal erg lekker. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk . We moesten alleen wel erg lang op ons eten wachten. Al met al zou ik hier wel nog een keer heen ga mochten we weer in zeist zijn.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014

Echt een verrassing. Smakelijk eten, verse ingrediënten , prima service, lekkere wijnen gul ingeschonken en een prima prijs.
GebruikertjeBob .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Een heerlijke nasi goreng was het. Prima portie voor 1 persoon. Niet te groot, die bak. Gewoon goed. Het eten was dus lekker, daarom een 8. Service: top en snel, een 9. Decor: prima, een 7. Dus de volgende keer: gewoon weer!
kastanje-31 S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Net gerenoveerd. Alles ziet er prima uit. Menu is nu Fusion cooking - Chinees, Indonesiche, Mongools. Keus genoeg, ook van pittig gerechten. Eten was prima, echt heet (temperatuur), bediening rustig maar attent.
Met 3 pils pp kwamen wij weg voor Eur 124 voor 3 man.