Limon

Meer informatie over restaurant Limon

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anna N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Afgelopen zomer meerdere keren ijs gegeten bij Limon, eindelijk een echt lekkere ijssalon in Tilburg! Lekkere variaties, maar ook de basic smaken als chocola zijn heerlijk.
CarlosFuentes .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Wat een heerlijke ijsco's! Zonder toevoegingen (kleur- en smaakstoffen). Daarom geen rare chemische smaakjes maar gewoon lekker ijs zoals het hoort te zijn.
Bovendien wordt je er direct geholpen. Geen elle lange rijen.
Wat mij betreft de beste ijscotent in Tilburg.
Julie-anne .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Eind juni 2014: Ik had schrobbeler-ijs en citroen-ijs.
Ik vond het echt niet smaken. De schrobbeler smaak was Heel Ver te zoeken! Wat ik dan wel proefde? Geen idee.....gewoon koud ijs zonder smaakje. De citroen smaakte iets beter, maar ook niet echt geweldig. Ik houd HEEL erg van ijs, maar ik ga nooit meer hier naartoe. Zonde!
Ik denk dat ze bezuinigen op de ingredienten in het ijs zelf. Stom eigenlijk.
Want zo krijg je dus flauw ijs. Ik heb het ijs uiteindelijk weggegooid!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Samen met mijn vriendin een heerlijk ijsje op bij Limon. Ikzelf had een bolletje yoghurt amarena, yoghurt limoncello en vijgenijs. Erg lekker en goed gevuld. Zo bevat het yoghurtijs diverse stukjes kersen.

Mijn vriendin had Tompouce en strawberry cheesecake en vond het ook heerlijk.

De ijssalon ziet er van binnen leuk uit en het zitje voor de salon is gezellig.

Voorheen kwamen we altijd bij Intermezzo (ook lekker ijs), maar dit is allemaal net iets gezelliger/lekkerder! Een aanrader dus als je van lekker ijs houdt!
John .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
hier afgelopen zondag samen met partner een ijsje op , beetje de stijl van intermezzo alleen persoonlijk vond ik het minder .. partner had bakje met 2 bolletjes ijs pistache geweldig zei ze .. ik had een hoorntje met after eight die ik minder vond .. te waterig . toch nog redelijk goede punten voor overall.