Limon

Denneweg 39A 2514 CC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Limon

Tapas onder begeleiding van Spaanse muziek

Mocht je een grote fan van tapas zijn, dan is restaurant Limon zeker een aanrader. Gelegen aan de Denneweg in Den Haag vind je dit restaurant. Er wordt gewerkt met goede producten en qua smaak, temperatuur en opmaak zit het hier helemaal goed. Het is er rustig en er hangt een prettige sfeer. Er hangt een relaxte sfeer onder begeleiding van Spaanse muziek. De bediening is er zeer goed en vriendelijk.

Meer informatie over restaurant Limon

Jouw recensie over het restaurant Limon

Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Amber W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was helaas wat rustiger dan je op een donderdagavond zou verwachten maar dat deed niet af aan een gezellige avond. De service was heel goed, erg vriendelijk. Veel keuze op de kaart. Ik vond het jammer dat je zelf nummers op een notitieblaadje moest schrijven. Dat doet een beetje all you can eat aan en daar hou ik juist niet van. Vooral omdat Limon lekker spaans was ingericht zoals het hoort als je tapas gaat eten. Gewoon ouderwets de bestelling opnemen zou dan ook mijn tip zijn. Het eten was erg lekker en de porties waren ook in verhouding goed. Mijn man was jarig, wij namen geen dessert waardoor hij een wijntje van het huis kreeg. Deze service krijg je niet overal en vonden wij erg attent.
Beshoy A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Top service, eten optijd klaar en netjes aan tafel. Vriendelijke medewerkers. Mooie ruimte was ook best wel netjes......
Beshoy G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prachtig eten. Eten smaakt heel erg lekker. Gezelligheid zeker aanwezig.
En beter dan hun servive kan je zeker niet vinden.
Beshoy G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Top service, heel erg lekkere eten. Best wel grote ruimte, perfecte versieringen en natuurlijk heel erg vriendelijke medewerkers met heel veel gezelligheid
Jocine B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Niet doen! Ik heb veel positieve recensies gezien, maar helaas geldt dat niet voor mij. De ontvangst was prima, maar de manier van serveren en de hoge prijs van de tapa's vielen mij erg tegen. Ons werd gevraagd om de nummers op te schrijven van de gerechten. In plaats van de juiste volgorde, kwamen ze door elkaar en in een te hoog tempo. Ze kwamen vrijwel allemaal tegelijk. Dat is niet handig als je warme tapa's bestelt, want tijdens het eten koelen de overige tapa's af. Bovendien werden de borden te vroeg opgeruimd, we waren nog aan het eten. Spa blauw is overigens gewoon kraanwater met iets vettigs erin. Ik ga hier nooit weer naar toe.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Er was zo veel lekkere dingen dat we nog een keer terug moeten
Moon L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik heb geen woord , maar jij moet even een keer in Limon. Het was gisteren heerlijk en alles was prima.
Vriendelijk team met lekker tapas.
Dimitrije S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Groote keus van eten en voorall lekker. Bediening is super vriendelijk en gezelig, voor mij was gewoon perfect. Leuke tent we komen zeker weer terug.
Xandra1707 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten! Complimenten voor de keuken! Ook vriendelijk bediening. Af en toe komen ze even vragen of alles naar wens was.
S. N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben een gezellige avond bij limon gehad.
Altijd vriendelijk en vrolijk personeel , lekker tapas gerechten van goede kwaliteit.
De sfeer was gezellig met aardige en snelle bediening.
Het concept van tapas is precies wat je lekker vindt.
Dimitrije S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Groote keus van eten ook heel lekker, bediening was super vriendelijk en alles was gewoon perfect. Leuke tent we komen zeker weer terug.
Guido en Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik kom hier al ruim 10 jaar, 1 a 2 keer per jaar, als een soort van gewoonte met oud-collega's. Gisteren was waarschijnlijk de laatste keer. We kwamen om half 8 binnen. Een deel van de gerechten op de kaart was er toen al niet meer. En het 'klapstuk' was dat, na 2 rondes, om 9 uur de borden werden weggehaald en gevraagd werd voor dessert. We hebben aangegeven nog wel een ronde te willen maar dat werd weggegrinnikt. Om half 10 stonden we buiten terwijl we normaal gesproken het prima uithouden tot 23.00 uur. Personeel wilde duidelijk vroeg naar huis terwijl het restaurant normaal gesproken tot 23.00 uur open is. Daar bovenop werd er duidelijk gerookt 'achter' wat door het restaurant walmde.
Beste Joyce, Naar aanleiding van uw recensie wil ik graag even de tijd nemen om te reageren. 1) Jullie gaven aan dat een groot deel van de gerechten er niet meer waren. Op deze avond was er naar mijn weten 1 van de 81 tappa's er niet en dat waren de dadels. 2) Dat de borden om 21.00 werden weggehaald en gevraagd werd naar desserts. Het personeel is getraind in het ophalen van lege borden omdat we een snelle service hebben. Natuurlijk is TE SNEL ook niet goed. Ik vind dit spijtig want dit is niet waar wij als restaurant voor staan. De keuken sluit officieel om 22.00 maar de keuken blijft altijd open tot de laatste gast weg is. 3) Jullie geven aan dat er duidelijk gerookt werd 'achter' wat door het restaurant walmde. De enige verklaring die ik heb is dat het via de ingang moet zijn gebeurd. En dit vind ik heel vervelend! Nogmaals mijn excuses voor het feit dat jullie een ontevreden avond hebben gehad. Ons doel is om mensen een leuke avond te bezorgen met verrukkelijk eten en fantastische service. Mvg Team Limon
Jan Hein S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Bediening zat ons te dicht op de huid. Steeds weer kijken, oogcontact van (te) veel mensen in de bediening.
Goed bedoeld maar tandje minder is beter.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Altijd lekker en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Gera D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer rustig gegeten. Gerechten waren goed, maar blonken niet uit van smaak sensaties.
Irene Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Goede, lekkere tapa's en een groot assortiment waaruit kon worden gekozen. Redelijke prijzen en een vriendelijke bediening.
Moon L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De sfeer is gezellig ,aardige bediening en lekker eten.
Top tapas restaurant. We hebben een gezellige avond bij Limon gehad.
anton J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik was eten met mijn vrouw en dochter. Het menu was diverse en voor iedereen wat wils. De sfeer is gezellig in spaanse stijl. Het personeel is vriendelijk en vrolijk. We hebben Limon een gezellige avond gehad.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden een tafel om 1830 en het was toen nog vrij rustig en dat is ook de reden dat het decor een 6 krijgt. Want hoe later op de avond, hoe drukker het werd en daardoor zo rumoerig dat een gesprek bijna niet meer mogelijk is. En tijdens een etentje wil je toch ook dingen delen en bespreken, dit was nu vrijwel onmogelijk gemaakt. Het eten zelf was prima. Het was voor ons niet bekend hoe groot de tapas waren dus was lastig inschatten, bediening gaf aan gemiddeld er 4 per persoon werden genomen waardoor we 2x2 pp bestelden, voor mezelf was dit te veel, waardoor mijn laatste gerechtje niet opging, aan 3 had ik genoeg gehad. Dat was jammer. Het eten zelf was heel lekker, waarbij voor mij de gambas in krokant jasje eruit positief uitsprongen net als de gemarineerde ossenhaas spies. Als dessert deelden we soesjes met ijs, misschien niet erg Spaans als dessert, maar wel erg lekker. Ik zou hier voor het eten terugkomen, maar de tafels staan te dicht op elkaar. Denk tussen onze tafel en de tafel naast ons hooguit 15 cm. Op een zaterdagavond is het voor mij te druk. Wellicht voor mij doordeweeks een betere optie.