Limon

Denneweg 39A 2514 CC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Limon

Tapas onder begeleiding van Spaanse muziek

Mocht je een grote fan van tapas zijn, dan is restaurant Limon zeker een aanrader. Gelegen aan de Denneweg in Den Haag vind je dit restaurant. Er wordt gewerkt met goede producten en qua smaak, temperatuur en opmaak zit het hier helemaal goed. Het is er rustig en er hangt een prettige sfeer. Er hangt een relaxte sfeer onder begeleiding van Spaanse muziek. De bediening is er zeer goed en vriendelijk.

Meer informatie over restaurant Limon

9,1

Jouw recensie over het restaurant Limon

Roeland U.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Personeelsuitje met 14 personen. Ontvangst was zeer hartelijk, bediening snel. Het personeel is zeer goed op elkaar ingewerkt. Eten en drinken was heerlijk. Zeker een aanrader!
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Van de week hier weer gegeten. Wat een top restaurant. Eten super, sfeer heel gezellig en ontspannen. Echt een aanrader. We zien nu al uit naar de kerst.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Een fantastisch restaurant, erg lekker eten, vriendelijk personeel, een goede service en een gezellige sfeer. Dit is echt een aanrader!
Inger H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Ontzettend lawaaiig.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Onwijs lekker gegeten, kilo gamba’s en wat bijgerechtjes. Gambas waren heerlijk en goed warm. Bijgerechten smaakten alsof we in Spanje op vakantie waren. Mixed grill was goed gegaard en gekruid en de bijgerechten bij het gerecht waren erg ruim! Bediening was snel en vriendelijk. Klein minpuntje was de tafel die we hadden, vlak onder een schuine wand. Echter we hadden voor 3 gereserveerd en kwamen met 4. Dus dat lag niet aan het restaurant. Heel graag tot een volgende keer!
Khaذبlidذبذا S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
voor de 2e gegeten weer was t gezellig met beste vrienden erbij, het blijft nog altijd een aanrader, super lekker eten gezellige personeel, alles ging gewoon goed. we hebben onwijs genoten
B. L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Sfeervol, gezellig en heerlijk eten.
Heinz B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
all perfect
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Eten was erg lekker, werd de hele tijd snel op tafel gezet (genoeg keuze voor de vega’s onder ons!), bediening was vriendelijk en de inrichting warm en verwelkomend. Geslaagde avond!
Mert P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Na een tijdje weer wezen eten. Had hetzelfde gevoel als de 1ste keer dat we dr waren. We voelden ons echt in spanje. Heerlijke gegeten lekkere sangria en de service was weer boven verwachtingen. Bedankt team Limon tot snel Mert & Suna
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gerechten waren soms overgaar en misten smaak. Vooral de kroketjes en garnalen waren flauw. De manchego en Iberico ham hadden wel heel veel smaak. Wijnen zijn prima, voor een mooie prijs.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heel gezellig gegeten, superleuke avond gehad
Fons H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijke gevarieerde gerechten, vriendelijke bediening en een eatm interieur. Een aanrader.
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij zaten met 6 personen dicht bij de buitendeur. Bij elke bezoeker werd de deur natuurlijk geopend. Dat is in september/oktober best wel fris en tochtig. Ik zou bij een volgende reservering deze plek niet meer reserveren.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Kwaliteit van de gerechten is goed. Menu's en a la carte prijzen liggen boven een gemiddeld tapas restaurant. Aardig personeel.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het restaurant is niet (te) groot en gezellig druk
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten en lekkere sangria gedronken. Goede bediening, lekker vlot maar wel genoeg tijd tussen de verschillende bestellingen om even rustig te genieten. Aanrader en komen er zeker nog eens terug.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten, prettige en vriendelijke bediening. Wij gaan hier terug komen.
Veronique D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Voor de tweede keer en weer heerlijk gegeten. En wat een leuke bediening! Ik verheug me nu al op een volgende keer. Top plek!