Limon

Denneweg 39A 2514 CC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Limon

Tapas onder begeleiding van Spaanse muziek

Mocht je een grote fan van tapas zijn, dan is restaurant Limon zeker een aanrader. Gelegen aan de Denneweg in Den Haag vind je dit restaurant. Er wordt gewerkt met goede producten en qua smaak, temperatuur en opmaak zit het hier helemaal goed. Het is er rustig en er hangt een prettige sfeer. Er hangt een relaxte sfeer onder begeleiding van Spaanse muziek. De bediening is er zeer goed en vriendelijk.

Meer informatie over restaurant Limon

Denise V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
top bediening, lekker eten en knusse locatie ! je wacht niet lang op je eten maar het gaat ook weer niet te snel. je moet wel van een wat drukkere ambiance houden als je hier in het weekend eet, wij vinden dat juist heel gezellig :)
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Altijd een feestje. De keuken is in topvorm, de Spaanse dames in de bediening zijn supervriendelijk, de ambiance is ongedwongen en onze favoriete tapas komen in een mooi tempo op tafel. Vaste waarde!
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Met de verwachting dat je kunt kiezen uit menu A-F waardoor je voor 40,00 voor 2 personen klaar ben en zowel Vis als Vlees hebt, kom je uiteindelijk bedrogen uit als je ernaar vraagt. Dan zegt men dat dit alleen voor groepen geldt maar dat staat nergens aangegeven. Gezien het feit dat meerdere mensen hierover klagen en de eigenaar dit ondanks de klachten niet aanpast kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat dit om een slim spaans lokkertje gaat. Uiteindelijk vertek je dan toch nog met een rekening van 85 euro, want de prijzen om d elosse tapas-jes liegen er niet om. Gezellig ingericht maar een grote schoonmaakbeurt zou geen kwaad kunnen. Bediening is vriendelijk maar spreekt geen Nederlands. Helaas voor ons geen herhaling.
Ira N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De tapas zijn erg lekker maar wel enorm aan de prijs. Op de (mobiele) website worden menu A-F weergegeven maar dat blijkt alleen voor groepen te zijn en dat staat er niet bij. Met die verwachting ga je erheen en dan blijkt dat je alles los moet bestellen en dat tikt aardig aan. De bediening is vriendelijk, de kussens op de bankjes zijn echt aan een wasje toe (vol met vlekken).
Dineren2016 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gezellig en lekker vegetarische tapas gegeten bij Limon. Genoeg keuze voor vegetariërs, de gerechten waren smakelijk en redelijk authentiek. Voor vijf tapas, twee glazen huiswijn en een heerlijk nagerecht met koffie rekenden we 64 euro af. Het restaurant was levendig, er wordt salsa muziek gedraaid en de bediening was vlot en vriendelijk. We gaan zeker nog een keer eten bij Limon.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Het was wel druk (voor een doordeweekse dag) en daardoor was de service wat traag. Kwaliteit van het eten was erg goed.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik ben een beetje verbaasd over de hoge waarderingen. Het is geen onaardig tentje, de tapas zijn niet heel bijzonder, veel frituur. Ook wel wat duur gezien de kwaliteit. Aardige, vriendelijke bediening, helaas werd het continue vergeten om de viezigheid onder ons tafeltje (buiten) op te ruimen, ondanks herhaald vragen. De kaart was ook vies, er zat een brandgat in.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker buiten kunnen eten. Eten was heerlijk, elke keer wat kleine hapjes. Sangria was ook erg lekker. Leuke avond en gaan zeker een keer terug!
charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Onwijs smaakvolle tapas gegeten in dit knusse en leuke tapas restaurant aan de Denneweg. Het eten was bijzonder goed, origineel zoals pata negra vers van het mes,sangria,pan con tomat etc. en toch ook weer authentiek. Er is echt voor elk wat wils bijv.vegetarisch, en ook kinderen hebben het naar hun zin (maakten we mee terplekke). De bediening was vriendelijk en kundig. We hebben echt genoten en komen zeker terug! Een aanrader!
Nemorino .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
We hadden een fijn diner in Limon, ze probeerde het Spaanse eten goed te imiteren maar het was niet genoeg voor mij als een echte Spaanse keuken liefhebber, de tapas waren net aan goed genoeg. Het decor, de bediening, en de muziek waren mooi, er was een goede sfeer gedurende de avond.
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Nu twee keer bij limón gegeten en beide keren erg tevreden over de heerlijke tapas en vriendelijke snelle bediening. De aankleding laat wat te wensen over maar draagt ook wel bij aan een spaanse sfeer.
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Als je zin hebt in tapas, is Limon absoluut een aanrader! De tapas zijn onwijs lekker en niet onwijs vet, wat vaak he geval is bij tapas. Naar mijn idee met liefde gemaakt! Voornamelijk de vegetarische gerechten vonden wij goed. De Sangria was ook heerlijk, hadden een halve liter besteld, wat helaas wel meer fruit was dus hebben er max 2 glaasjes uit gehaald. Dus daar mag best wat meer sangria in. Bediening was onwijs lief, je wordt vriendelijk en oprecht geholpen. Wij zaten gezellig buiten, wat met lekker weer ook een aanrader is!
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het ziet er wellicht in eerste instantie niet zo goed uit, maar wacht maar totdat je de gerechten proeft. Even een momentje typisch in Spanje met de heerlijke tapas en hele goede service. Toptent!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Met 8 collega's van werk hier gegeten en het was fantastisch. 3-gangenmenu, warm/koud, vlees en vis. Alles perfect bereid door de kook. Bediening was attent, snel en met een grote glimlach. Heerlijke muziek op de achtergrond en sfeer binnen was prima. Ga hier zeker nog een keer terugkomen.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Zeer vriendelijke bediening, goede ontvangst, hadden goed oog voor het tempo (niet te snel of te langzaam met het uitserveren van de tapa's. Het eten was zeer goed
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Zondag, na een heerlijke dag, zon en terras, gegeten bij Limon in Den haag. Hartelijk ontvangst en een zeer ruime keuze aan tapas. Vooral de Setas con Jamón Serrano y Tomates Secos al Ajillo is echt een aanrader, daarin tegen vielen de Caracoles con mantequilla, ajo, queso rallado, al horno (Escargots) heel erg tegen, een was leeg en twee waren er met geen mogelijk uit te krijgen, de rest had echt geen smaak of was zelfs vies, jammer dat ze dit signaal, ondanks we ze hebben teruggestuurd, niet is opgepakt. Verder zijn de gerechten goed van smaak en met zorg bereid.

De Conclusie,
De Prijs vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant, de kwaliteit is wisselden, dit hangt sterk af van het product maar de service is goed en het personeel is zeer attent. Al met al, het is de moeite waard om tapas te gaan eten bij Limon.
Desire S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Voor de 3e keer bij Limon met een groep van 9. De bediening is ontzettend gastvrij en behulpzaam, het eten wederom heerlijk en de sfeer ontspannen. Zeker een aanrader voor iedereen!
Guillaumee .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Echt een leuk avondje tapas eten! Vaak tref je een tapasbar waar het allemaal net niet is! Hier daarentegen krijg je toch echt wel de Spaanse keuken op tafel. Goede service en een goede wijn past daar prima bij!
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten,alles naar wens!
merel.beentjes .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
De gamba's pil pil niet lekker sommige waren overgaar en andere waren weer te hard, patas brava niet zoals in Spanje niet pittig, de ham was overheerlijk brood ook maar voor het eten zou ik hier niet meer terug komen, de bediening was super snel en vriendelijk
EJdeBoer .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Limon bezorgde ons een gezellige avond. Het eten was lekker, maar niet heel bijzonder. Daar zou ik persoonlijk niet persé voor terugkeren. De service was top, vriendelijke en attente bediening! Leuke sfeer.