Over het restaurant Limon

Tapas onder begeleiding van Spaanse muziek

Mocht je een grote fan van tapas zijn, dan is restaurant Limon zeker een aanrader. Gelegen aan de Denneweg in Den Haag vind je dit restaurant. Er wordt gewerkt met goede producten en qua smaak, temperatuur en opmaak zit het hier helemaal goed. Het is er rustig en er hangt een prettige sfeer. Er hangt een relaxte sfeer onder begeleiding van Spaanse muziek. De bediening is er zeer goed en vriendelijk.

Meer informatie over restaurant Limon

Jouw recensie over het restaurant Limon

Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijke tapas gegeten in een gezellige en drukke entourage.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk eten en erg attente service!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijke tapas in een levendige, gezellige omgeving. Hartelijke ontvangst en goede service. Aanrader1
PeggyJati .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hele lekkere tapas, mooi geserveerd met vriendelijke bediening. Het zien er.t binnen leuke uit dan van buiten, dus daar zouden ze nog iets mee kunnen denk ik.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Perfect restaurant voor een avondje tapas!
Jac V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Harde stoelen
Muziek mag van mij ook iets minder
Maar veel belangrijker ...
Eten was goed en heerlijk
Bediening persoonlijk, correct, gepast, snel als het nodig was en vriendelijk
Ben F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige plek om te eten, dichtbij centrum. Kom zeker terug . Alleen zitten de stoelen wat minder comfortabel als je langer zit
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was prima verse tapas. De bediening kan iets alerter zijn al zijn de mensen uiterst vriendelijk.
Wel apart om in het Engels aangesprokennte worden overigens
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Sfeer is top en eten nog beter. Alles wat ik zou willen verwachten van een tapas restaurant !!
Amber W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was helaas wat rustiger dan je op een donderdagavond zou verwachten maar dat deed niet af aan een gezellige avond. De service was heel goed, erg vriendelijk. Veel keuze op de kaart. Ik vond het jammer dat je zelf nummers op een notitieblaadje moest schrijven. Dat doet een beetje all you can eat aan en daar hou ik juist niet van. Vooral omdat Limon lekker spaans was ingericht zoals het hoort als je tapas gaat eten. Gewoon ouderwets de bestelling opnemen zou dan ook mijn tip zijn. Het eten was erg lekker en de porties waren ook in verhouding goed. Mijn man was jarig, wij namen geen dessert waardoor hij een wijntje van het huis kreeg. Deze service krijg je niet overal en vonden wij erg attent.
Beshoy G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Top service, heel erg lekkere eten. Best wel grote ruimte, perfecte versieringen en natuurlijk heel erg vriendelijke medewerkers met heel veel gezelligheid
Beshoy G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prachtig eten. Eten smaakt heel erg lekker. Gezelligheid zeker aanwezig.
En beter dan hun servive kan je zeker niet vinden.
Jocine B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Niet doen! Ik heb veel positieve recensies gezien, maar helaas geldt dat niet voor mij. De ontvangst was prima, maar de manier van serveren en de hoge prijs van de tapa's vielen mij erg tegen. Ons werd gevraagd om de nummers op te schrijven van de gerechten. In plaats van de juiste volgorde, kwamen ze door elkaar en in een te hoog tempo. Ze kwamen vrijwel allemaal tegelijk. Dat is niet handig als je warme tapa's bestelt, want tijdens het eten koelen de overige tapa's af. Bovendien werden de borden te vroeg opgeruimd, we waren nog aan het eten. Spa blauw is overigens gewoon kraanwater met iets vettigs erin. Ik ga hier nooit weer naar toe.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Er was zo veel lekkere dingen dat we nog een keer terug moeten
Xandra1707 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten! Complimenten voor de keuken! Ook vriendelijk bediening. Af en toe komen ze even vragen of alles naar wens was.
Dimitrije S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Groote keus van eten en voorall lekker. Bediening is super vriendelijk en gezelig, voor mij was gewoon perfect. Leuke tent we komen zeker weer terug.
Moon L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik heb geen woord , maar jij moet even een keer in Limon. Het was gisteren heerlijk en alles was prima.
Vriendelijk team met lekker tapas.
S. N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben een gezellige avond bij limon gehad.
Altijd vriendelijk en vrolijk personeel , lekker tapas gerechten van goede kwaliteit.
De sfeer was gezellig met aardige en snelle bediening.
Het concept van tapas is precies wat je lekker vindt.
Dimitrije S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Groote keus van eten ook heel lekker, bediening was super vriendelijk en alles was gewoon perfect. Leuke tent we komen zeker weer terug.
Guido en Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik kom hier al ruim 10 jaar, 1 a 2 keer per jaar, als een soort van gewoonte met oud-collega's. Gisteren was waarschijnlijk de laatste keer. We kwamen om half 8 binnen. Een deel van de gerechten op de kaart was er toen al niet meer. En het 'klapstuk' was dat, na 2 rondes, om 9 uur de borden werden weggehaald en gevraagd werd voor dessert. We hebben aangegeven nog wel een ronde te willen maar dat werd weggegrinnikt. Om half 10 stonden we buiten terwijl we normaal gesproken het prima uithouden tot 23.00 uur. Personeel wilde duidelijk vroeg naar huis terwijl het restaurant normaal gesproken tot 23.00 uur open is. Daar bovenop werd er duidelijk gerookt 'achter' wat door het restaurant walmde.
Beste Joyce, Naar aanleiding van uw recensie wil ik graag even de tijd nemen om te reageren. 1) Jullie gaven aan dat een groot deel van de gerechten er niet meer waren. Op deze avond was er naar mijn weten 1 van de 81 tappa's er niet en dat waren de dadels. 2) Dat de borden om 21.00 werden weggehaald en gevraagd werd naar desserts. Het personeel is getraind in het ophalen van lege borden omdat we een snelle service hebben. Natuurlijk is TE SNEL ook niet goed. Ik vind dit spijtig want dit is niet waar wij als restaurant voor staan. De keuken sluit officieel om 22.00 maar de keuken blijft altijd open tot de laatste gast weg is. 3) Jullie geven aan dat er duidelijk gerookt werd 'achter' wat door het restaurant walmde. De enige verklaring die ik heb is dat het via de ingang moet zijn gebeurd. En dit vind ik heel vervelend! Nogmaals mijn excuses voor het feit dat jullie een ontevreden avond hebben gehad. Ons doel is om mensen een leuke avond te bezorgen met verrukkelijk eten en fantastische service. Mvg Team Limon