Limon

Denneweg 39A 2514 CC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Limon

Tapas onder begeleiding van Spaanse muziek

Mocht je een grote fan van tapas zijn, dan is restaurant Limon zeker een aanrader. Gelegen aan de Denneweg in Den Haag vind je dit restaurant. Er wordt gewerkt met goede producten en qua smaak, temperatuur en opmaak zit het hier helemaal goed. Het is er rustig en er hangt een prettige sfeer. Er hangt een relaxte sfeer onder begeleiding van Spaanse muziek. De bediening is er zeer goed en vriendelijk.

Meer informatie over restaurant Limon

Roos M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Metin A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gezellige avond gehad. Vlote bediening. Er hangt een lekkere vakantie sfeer of we echt in spanje zaten. Lekkere wijn en heerlijke tapas. Zeker de moeite waard.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Kom gedurende 5 jaar tweemaal per jaar bij Limon ivm reunie. Eerst borrelen op de Denneweg en daarna naar Limon, waar wij (6 pers.), na eerder op de avond gereserveerd te hebben, om 21.15u welkom zijn. Echt Spaans? Ik vind van wel, want in Spanje zijn de tapas ook niet overal hetzelfde. Wij vinden het in ieder geval heerlijk, vooral ook door de rijke keuze. Voor elk wat wils, wat ook voor de wijnen geldt. Personeel denkt mee en is gezellig. Muziek niet storend. Eind van dit jaar zijn wij er weer!
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij komen al jaren bij Limon. Het is het beste Tapasrestaurant dat wij kennen!
Moon L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het is gezellig . Top tapas in den haag en lekkere tempranillo wijn met vriendelijke bediening.
We hebben hier het gevoel van vakantie.
Xandra1707 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Druk en gezellig en dat is begrijpelijk! We hebben hier heerlijk genoten van allerlei soorten tapas en een lekkere fles tempranillo erbij maakte het compleet. De bediening is vriendelijk en vlot. Top tapas restaurant!
Duco S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
In de drukte die er heerste hoefde we niet lang te wachten !we werden naar een leuk tafeltje begeleid. En hebben het enorm naar ons zin gehad. Er werd ons een paar keer gevraagd of we het naar ons zin hadden. En dat hadden we! er werd ook rekening gehouden met ons eet tempo. We konden na de lekkere tapas nog goed nagegenieten van onze drankjes. Complimenten gaan uit naar de koks in de keuken. Die in de drukte de tapas geleidelijk op de tafel lieten serveren. Daardoor konden we optimaal genieten van onze tapas! De bediening was ook top bij het weggaan deed de aardige meid van de bediening me helpen met me jas aandoen. In het kort je beleeft hier het gevoel van vakantie!
Mariel C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eten lekker. Bediening uiterst attent.
Philip K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Great tapas! Servings could be a bit bigger - it can get pretty expensive for groups.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
top bediening, lekker eten en knusse locatie ! je wacht niet lang op je eten maar het gaat ook weer niet te snel. je moet wel van een wat drukkere ambiance houden als je hier in het weekend eet, wij vinden dat juist heel gezellig :)
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Altijd een feestje. De keuken is in topvorm, de Spaanse dames in de bediening zijn supervriendelijk, de ambiance is ongedwongen en onze favoriete tapas komen in een mooi tempo op tafel. Vaste waarde!
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Met de verwachting dat je kunt kiezen uit menu A-F waardoor je voor 40,00 voor 2 personen klaar ben en zowel Vis als Vlees hebt, kom je uiteindelijk bedrogen uit als je ernaar vraagt. Dan zegt men dat dit alleen voor groepen geldt maar dat staat nergens aangegeven. Gezien het feit dat meerdere mensen hierover klagen en de eigenaar dit ondanks de klachten niet aanpast kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat dit om een slim spaans lokkertje gaat. Uiteindelijk vertek je dan toch nog met een rekening van 85 euro, want de prijzen om d elosse tapas-jes liegen er niet om. Gezellig ingericht maar een grote schoonmaakbeurt zou geen kwaad kunnen. Bediening is vriendelijk maar spreekt geen Nederlands. Helaas voor ons geen herhaling.
Ira N.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De tapas zijn erg lekker maar wel enorm aan de prijs. Op de (mobiele) website worden menu A-F weergegeven maar dat blijkt alleen voor groepen te zijn en dat staat er niet bij. Met die verwachting ga je erheen en dan blijkt dat je alles los moet bestellen en dat tikt aardig aan. De bediening is vriendelijk, de kussens op de bankjes zijn echt aan een wasje toe (vol met vlekken).
Dineren2016 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gezellig en lekker vegetarische tapas gegeten bij Limon. Genoeg keuze voor vegetariërs, de gerechten waren smakelijk en redelijk authentiek. Voor vijf tapas, twee glazen huiswijn en een heerlijk nagerecht met koffie rekenden we 64 euro af. Het restaurant was levendig, er wordt salsa muziek gedraaid en de bediening was vlot en vriendelijk. We gaan zeker nog een keer eten bij Limon.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten, goede sfeer. Het was wel druk (voor een doordeweekse dag) en daardoor was de service wat traag. Kwaliteit van het eten was erg goed.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ik ben een beetje verbaasd over de hoge waarderingen. Het is geen onaardig tentje, de tapas zijn niet heel bijzonder, veel frituur. Ook wel wat duur gezien de kwaliteit. Aardige, vriendelijke bediening, helaas werd het continue vergeten om de viezigheid onder ons tafeltje (buiten) op te ruimen, ondanks herhaald vragen. De kaart was ook vies, er zat een brandgat in.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker buiten kunnen eten. Eten was heerlijk, elke keer wat kleine hapjes. Sangria was ook erg lekker. Leuke avond en gaan zeker een keer terug!
charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Onwijs smaakvolle tapas gegeten in dit knusse en leuke tapas restaurant aan de Denneweg. Het eten was bijzonder goed, origineel zoals pata negra vers van het mes,sangria,pan con tomat etc. en toch ook weer authentiek. Er is echt voor elk wat wils bijv.vegetarisch, en ook kinderen hebben het naar hun zin (maakten we mee terplekke). De bediening was vriendelijk en kundig. We hebben echt genoten en komen zeker terug! Een aanrader!
Nemorino .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
We hadden een fijn diner in Limon, ze probeerde het Spaanse eten goed te imiteren maar het was niet genoeg voor mij als een echte Spaanse keuken liefhebber, de tapas waren net aan goed genoeg. Het decor, de bediening, en de muziek waren mooi, er was een goede sfeer gedurende de avond.
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Nu twee keer bij limón gegeten en beide keren erg tevreden over de heerlijke tapas en vriendelijke snelle bediening. De aankleding laat wat te wensen over maar draagt ook wel bij aan een spaanse sfeer.