Limon

Denneweg 39A 2514 CC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Limon

Tapas onder begeleiding van Spaanse muziek

Mocht je een grote fan van tapas zijn, dan is restaurant Limon zeker een aanrader. Gelegen aan de Denneweg in Den Haag vind je dit restaurant. Er wordt gewerkt met goede producten en qua smaak, temperatuur en opmaak zit het hier helemaal goed. Het is er rustig en er hangt een prettige sfeer. Er hangt een relaxte sfeer onder begeleiding van Spaanse muziek. De bediening is er zeer goed en vriendelijk.

Meer informatie over restaurant Limon

Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Altijd lekker en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
Gera D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer rustig gegeten. Gerechten waren goed, maar blonken niet uit van smaak sensaties.
Irene Z.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Goede, lekkere tapa's en een groot assortiment waaruit kon worden gekozen. Redelijke prijzen en een vriendelijke bediening.
Moon L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De sfeer is gezellig ,aardige bediening en lekker eten.
Top tapas restaurant. We hebben een gezellige avond bij Limon gehad.
anton J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ik was eten met mijn vrouw en dochter. Het menu was diverse en voor iedereen wat wils. De sfeer is gezellig in spaanse stijl. Het personeel is vriendelijk en vrolijk. We hebben Limon een gezellige avond gehad.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden een tafel om 1830 en het was toen nog vrij rustig en dat is ook de reden dat het decor een 6 krijgt. Want hoe later op de avond, hoe drukker het werd en daardoor zo rumoerig dat een gesprek bijna niet meer mogelijk is. En tijdens een etentje wil je toch ook dingen delen en bespreken, dit was nu vrijwel onmogelijk gemaakt. Het eten zelf was prima. Het was voor ons niet bekend hoe groot de tapas waren dus was lastig inschatten, bediening gaf aan gemiddeld er 4 per persoon werden genomen waardoor we 2x2 pp bestelden, voor mezelf was dit te veel, waardoor mijn laatste gerechtje niet opging, aan 3 had ik genoeg gehad. Dat was jammer. Het eten zelf was heel lekker, waarbij voor mij de gambas in krokant jasje eruit positief uitsprongen net als de gemarineerde ossenhaas spies. Als dessert deelden we soesjes met ijs, misschien niet erg Spaans als dessert, maar wel erg lekker. Ik zou hier voor het eten terugkomen, maar de tafels staan te dicht op elkaar. Denk tussen onze tafel en de tafel naast ons hooguit 15 cm. Op een zaterdagavond is het voor mij te druk. Wellicht voor mij doordeweeks een betere optie.
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuke tent, aardige en snelle bediening. Lekker eten en prima porties. Maar die tafels, zo klein en dicht op anderen. Zonder dat laatste een absolute aanrader. Nu enkel een aanrader
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Limon is al jaren de beste plek voor tapas, lekkere wijn en goede sfeer!
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het concept van tapas is en blijft heerlijk. Nooit te veel., precies wat je lekker vindt.
Gewoon lekker, met lekkere wijn voor een redelijke prijs.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke sfeer en aankleding. Bediening is vlot en attent. Op de kaart staan lekkere gerechten, al is deze niet super uitgebreid (voor een tapas-restaurant). De kwaliteit van de vleesgerechten is goed. Wel aan de prijzige kant.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lekkere tapas gerechtjes van goede kwaliteit. Sangria was ook erg lekker.
Metin A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gezellige avond gehad. Vlote bediening. Er hangt een lekkere vakantie sfeer of we echt in spanje zaten. Lekkere wijn en heerlijke tapas. Zeker de moeite waard.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Kom gedurende 5 jaar tweemaal per jaar bij Limon ivm reunie. Eerst borrelen op de Denneweg en daarna naar Limon, waar wij (6 pers.), na eerder op de avond gereserveerd te hebben, om 21.15u welkom zijn. Echt Spaans? Ik vind van wel, want in Spanje zijn de tapas ook niet overal hetzelfde. Wij vinden het in ieder geval heerlijk, vooral ook door de rijke keuze. Voor elk wat wils, wat ook voor de wijnen geldt. Personeel denkt mee en is gezellig. Muziek niet storend. Eind van dit jaar zijn wij er weer!
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij komen al jaren bij Limon. Het is het beste Tapasrestaurant dat wij kennen!
Moon L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het is gezellig . Top tapas in den haag en lekkere tempranillo wijn met vriendelijke bediening.
We hebben hier het gevoel van vakantie.
Xandra1707 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Druk en gezellig en dat is begrijpelijk! We hebben hier heerlijk genoten van allerlei soorten tapas en een lekkere fles tempranillo erbij maakte het compleet. De bediening is vriendelijk en vlot. Top tapas restaurant!
Duco S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
In de drukte die er heerste hoefde we niet lang te wachten !we werden naar een leuk tafeltje begeleid. En hebben het enorm naar ons zin gehad. Er werd ons een paar keer gevraagd of we het naar ons zin hadden. En dat hadden we! er werd ook rekening gehouden met ons eet tempo. We konden na de lekkere tapas nog goed nagegenieten van onze drankjes. Complimenten gaan uit naar de koks in de keuken. Die in de drukte de tapas geleidelijk op de tafel lieten serveren. Daardoor konden we optimaal genieten van onze tapas! De bediening was ook top bij het weggaan deed de aardige meid van de bediening me helpen met me jas aandoen. In het kort je beleeft hier het gevoel van vakantie!
Mariel C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eten lekker. Bediening uiterst attent.
Philip K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Great tapas! Servings could be a bit bigger - it can get pretty expensive for groups.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
top bediening, lekker eten en knusse locatie ! je wacht niet lang op je eten maar het gaat ook weer niet te snel. je moet wel van een wat drukkere ambiance houden als je hier in het weekend eet, wij vinden dat juist heel gezellig :)