Over het restaurant Limburg Kookt

De verse producten lachen je bij binnenkomst tegemoet...

Limburg kookt is voor de liefhebber van lekker eten, verse producten en een zeer divers wijnassortiment van uitstekende kwaliteit! Limburg Kookt heeft een heel verfrissende insteek en een toegankelijk karakter. Dus komt dat zien en proeven en geniet van een heerlijke culinaire avond!

Nu ook in het weekend geopend voor lunch!

Meer informatie over restaurant Limburg Kookt

Maandag 18:00 - 23:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

Willem W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bij een vorig bezoek was het al een topper met een zeer service gerichte instelling en nu bij het tweede bezoek wederom. Het menu de Luxe was een verrassing. Voor het voorgerecht alleen ga je al terug. Gelukkig geen restaurant die het moet hebben van de langslopende toerist. Je gaat hier naar toe omdat je gehoord hebt dat het goed is en je vurukkulluk kunt eten.
Paulien G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hadden het verrassingsmenu. Super lekker. En leuk dat elk gerecht echt een verrassing was. Fijne hartelijke sfeer. Een aanrader.
J.F. T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
OP basis van de recensies naar dit restaurant gegaan. Was inderdaad sfeervol en bij aanvang vriendelijke bediening. De prijs was goed en het eten smaakte prima. Het was een drukkend warme en bewolkte dag. We begonnen op de binnenplaats. Je zat wat krap op elkaar en niet erg comfortabel op de houten stoelen in de laag strandzand. Maar dat laatste maakte natuurlijk wel deel uit van de sfeer. Toen de dreigende regen leek te gaan starten met een paar druppels, verhuisden wij naar binnen. Dit leek de bediening ons niet in dank af te nemen. Plotseling werden we min of meer genegeerd. De eerst vlotte bediening stagneerde. Jammer.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leeker eten, zoals altijd.
Super team.
LK is een en echte aanrader!
E. N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Door de zetting van de tafels (je zit naast de buurman van de tafel naast je) had ik het gevoel beperkte privacy te hebben.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben ontzettend genoten in dit geweldige restaurant. Mijn vrouw had de bouillabaisse als voor en ik de buikspek allebei voortreffelijk! Daarna had mijn vrouw tonijn precies zoals die hoort te zijn, subliem gewoon ( aanrader). Ik zelf had daarna Ribroast van het Livar varken heerlijk mals vlees met een aangenaam huisgemaakte mosterdsaus. Leuke, spontane bediening ! En een geweldige inrichting, heel huiselijk je voelt je meteen thuis. Wij komen hier zeker nog terug.
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een onbezorgd avondje uit in het mooie Maastricht. Goed eten, lekkere wijnen, leuke bediening en leuk gezelschap maken je avond compleet. Absoluut een aanrader voor een geslaagd diner.
michel G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Aangename maar rumoerige locatie. Redelijke gerechten maar redelijk duur.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Na bijna een jaar wederom hier gegeten. Fijn om te merken dat de kwaliteit en de gastvrijheid nog steeds goed zijn. De eigenaresse herkende ons na een jaar nog. Dat noem ik oog voor je gasten. Dit keer een proeverij van voorgerechten gegeten en de bouillabaisse. Allebei erg lekker. Oh ja, de porties zijn nog steeds aan de grote kant :) Tot volgend jaar!
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Helemaal top, zelfs op een speciaal verzoek ingegaan en een perfecte tafel geregeld! Zeer attente bediening!
Arnout L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De gerechten en de sfeer waren prima en het zeker waard om terug te komen. Maandag kreeftendag is super!
Punt van kritiek is de service. De bediening leek er niet altijd zin in te hebben ons te zien en vergat ook vaker wat er was besteld. Het meisje kwam op ons totaal ongeïnteresseerd over. Wellicht hoort het bij de huiselijke sfeer, maar wat ons betreft had dit een stuk beter gemogen.
Overall waarschijnlijk wel een plek waar we terugkomen, maar niet vanwege de attente klantvriendelijkheid.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben een goed gevulde vissoep gegeten. Lekker van smaak met een heerlijke witte wijn erbij. Heel vriendelijke service, goede sfeer. Het was druk, maar service leed daar niet onder. Aanrader voor iedereen die niet in toeristenfuik van Maastricht wil komen.
Rana A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, zeker een aanrader
HJ B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Op zondag 23-10 fantastisch gegeten! Gegrilde tonijn, zo goed bereid, zo moet het. En de tournedos met huisgemaakte pepersaus, helemaal top.
We hebben genoten, een topchef met niet te onderschatten goede bediening in de zaak. We voelden ons echt te gast.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De ontvangst was allerhartelijkste. Om dat we hadden aangegeven dat we onze hond zouden meenemen, hadden we een rustige tafel gekregen in een hoek. We waren met 3 personen. het is een gezellig en knus ingericht restaurant, wel wat uit het directe centrumgebied, maar zeker niet ver lopen. Het eten viel ons wat tegen, zeker nadat we de recensies hadden gelezen. De calamaris met bruschetta zijn gefrituurde fabrieksdiepvries inktvisringen met een korstlaagje, geserveerd met mayonaise en wat droge sneetjes brood en een halve smakeloze tomaat. De zwezerik was krokant gebakken, maar hier viel de enorme pluk sla op waardoor de finesse van dit gerecht teniet werd gedaan. Het voorgerecht met de gebakken bloedworst met uiencompote was gewoon lekker. De forel als hoofdgerecht was simpel gegaard met wat schijfjes citroen en tomaat in bakpapier. De tournedos was goed. De truffel tegen meerprijs was zonder smaak of geur. de frietjes zijn lekker dun, de Roseval aardappeltjes tamelijk vet. We gaan niet zo snel terug.
tiny S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Absoluut aan te bevelen. Zeer vriendelijk personeel, eten uitstekend , enig ,,minpuntje,, geen wijn uit de nieuwe wereld.
Petrz V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een leuk restaurant, heerlijk gegeten.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel lekker eten tegen een zeer redelijke prijs. Attente en vriendelijke bediening. Sfeervol terras aan een niet drukke straat in de binnenstad van Maastricht. Ook het interieur zag er sfeervol uit.
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk Limburgse forel uit de oven gegeten, voorafgaand dun gesneden champignons (heel bijzonder en smaakvol) en buikspek (iets droog) . Het was allemaal vers en heerlijk, maar vond de uiteindelijke rekening wel iets aan de hoge kant; €180 voor 3 volwassenen en 1 kind van 3) zonder dat we helemaal overboord zijn gegaan met drank. Omdat het 35 gr was die dag, hebben we buiten op het terras gedineerd. De eigenaresse en het bediende personeel waren heel vriendelijk en gastvrij- en ontzettend lief voor mijn zoontje ( ze hebben kindergerechten) - dat zorgde er eveneens voor dat we een fijne en ontspannen avond hebben gehad bij 'Limburg Kookt'
emiledenbosch .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij aten bij Limburg kookt op 21 augustus met twee personen om 18.45. Mijn vrouw nam de coquilles en spaghetti met geroosterde groenten en zelf nam ik de Limburgse bloedworst en de gerookte zalmforel. Het eten smaakte goed terwijl we alleen in een klein tuintje zaten. De bediening was vriendelijk. Het enige wat ons tegenviel was de pittige prijs. 63,50 voor tweemaal 2 gangen en een drankje. Dit restaurant doet ook niet mee met de iens-actie.