Over restaurant Limani

Gewoonweg genieten

Limani betekent haven, dit verwijst naar de havenstad Hellevoetsluis waar Limani is gevestigd. In dit moderne restaurant staan verse producten centraal. Hiermee worden de lekkerste Griekse en Mediterrane gerechten bereid. Ook is er een aparte kaart voor Tapas. Je hebt hier veel keuze of je nu liever vis, vlees of vegetarisch eet. Het team streeft naar professionaliteit en perfectie, op een bijzonder persoonlijke en ongedwongen manier.

Meer informatie over restaurant Limani

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Mario H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was erg lekker. Het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog even keertje terug naar Limani.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk écht Grieks gegeten. Niet de authentieke souvlaki en zo, maar met zorg gemaakte gerechten.
Zeer prettige bediening.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijk en voldoende personeel. Het eten werd snel geserveerd. Heerlijk gegeten ga zeker nog een keer terug.
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zijn hier zaterdag 26.11.2016 geweest met 8 personen. Uitmuntende bediening, heerlijk eten! Zeer de moeite waard. De eigenaar was zeer vriendelijk zeker toen hij merkte dat een van ons grieks sprak. Ik heb nog nooit zo'n lekkere calamaris gegeten.
Freek G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Druk bezocht mooi Grieks restaurant. Wij kwamen met 8 personen en hebben zonder uitzondering heerlijk gegeten en veel plezier gehad met de meewerkende eigenaar.
Daar gaat het om! Het de mensen naar de zin maken en ze lekker laten genieten!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
wij hebben op 25 november heerlijk gegeten de bediening was prima de ontvangst ook er was tijdens het diner ook nog aandacht of alles naar wens was dat kom je niet vaak meer tegen we konden op ons gemak eten we werden niet de zaak uit gekeken toen we klaar waren we konden nog even rustig na tafelen ondanks dat het toch
wel druk was dat is ook wel prettig kortom een aanrader wij komen zeker nog wel terug van ons krijgt U een dikke 8
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
kwaliteit van het eten verrasten ons in positieve zin. De bediening was correct. Al met al een hel prettige ervaring,.
We zullen hier vast nog wel eens terug komen.
Nathalie-van-balen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Sfeer is goed oplossingen gegeven een beetje jammer wordt gedwongen tot een menu terwijl ik besprak in sep alle card stond. Ik was de enige die wat anders wilde hadden ze toch gewoon een uitzondering kunnen maken erg jammer ik ga ook niet meer eten met zoon actie. Ik ga niet iets eten wat ik niet mag
Tsteenbe .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Voor de derde keer hier met de ah bon gegeten, was nu zelfs beter als voorgaande keren, na mijn vorige bezoek melde ik dat de kruiding best wat griekser mocht. Het lijkt alsof ze deze opmerking ter harte hebben genomen, ????want nu was het vlees duidelijk beter gekruid (en toch niet te zout). Super. Alleen vindt ik de ????Stevig aan de prijs, maar ze is wel lekker, en dat maak ik ook vaak heel anders mee !
Crystelvandermeer .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed eten en vrolijk en vriendelijk personeel. Er was een apart menu voor de AH actie maar echt ruim keus. Komen zeker nog een keer terug. Top!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk driegangen menu van de speciale aktiekaart gegeten bij Limani in Hellevoetsluis . Het bestond uit een heerlijk voorgerecht , hierna een traditioneel grieks hoofdgerecht en een dame blanche als toetje. Dit alles werd gebracht door vriendelijk personeel. Is aanbevelingswaardig.
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
als je in een tafeltje in de hoek zit moet je steeds naar de bar lopen om wat te bestellen, omdat ze je niet zien (zwaaien), jammer.
gerechten smaakten goed, de feta picanta (echt pikant) is lekker maar zonder wat brood is het niet compleet.
de grote kale ramen zonder enige raambekleding maken dat je in een onaangenaam donker gat kijkt 's avonds en/of je kijkt naar auto's in straatverlichting.
Ruby J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor mijn verjaardag hier gegeten met familie erg gezellig

we hebben erg lekker gegeten, het personeel is ook zeer klantvriendelijk!

zeker voor herhaling vatbaar
K.leenheer .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke ontvangst van de eigenaar. Bediening vlot. Het eten was erg goed reume keuze uit het menu van de ah actie daar merk je niets van. Komen zeker terug.
Tsteenbe .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten zeer goed, wel iets te zout en mag iets meer grieks gekruid zijn, vooral de giros. Limani schotel perfect, de giros spciaal leuk op het pannetje, maar erg zware kost en teveel voor een persoon.
Petervms .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ruime keuze uit de kaart. Prima inktvis, lekker bereid en mals. Hoofdgerechten van de grill en uit de oven met garnering en gebruik van de saladebar. Lekkere baklava met ijs toe. Vriendelijke bediening zonder opdringerig te zijn. Ze doen duidelijk hun best.
H.A. M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Geweldige zaak we hebben daar met plezier gegeten mede dankzij de bediening en de kwaliteit van de producten. de plannen voor een volgend bezoek liggen al klaar. Verder goede sfeer en leuke ligging. Kortom een aanrader voor iedereen. We voelden ons welkom en troffen hele ! goede sanitaire voorzieningen aan.
Fabensteef .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heel erg gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Restaurant is zeer aan te bevelen.