Limani

Burgemeester van der Jagtkade 2 3221 Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant Limani

Gewoonweg genieten

Limani betekent haven, dit verwijst naar de havenstad Hellevoetsluis waar Limani is gevestigd. In dit moderne restaurant staan verse producten centraal. Hiermee worden de lekkerste Griekse en Mediterrane gerechten bereid. Ook is er een aparte kaart voor Tapas. Je hebt hier veel keuze of je nu liever vis, vlees of vegetarisch eet. Het team streeft naar professionaliteit en perfectie, op een bijzonder persoonlijke en ongedwongen manier.

Meer informatie over restaurant Limani

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijke bediening. Goed gegeten. Aantebevelen.
jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
geen commentaar alles is prima zo doorgaan zeer vriendelijk personeel
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellig restaurant,vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke kokkinisto, super!
werner V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekkere Griekse/Zuiderse keuken. Geen kitscherig Grieks restaurant. Enkele zeer lekkere mezze op de kaart. Bij het tapas menu was voor ons persoonlijk iets teveel vlees.
René R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en zeer vriendelijk personeel. Gaan we zeker weer terug.
Lenie R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De borden waren mooi opgemaakt en het eten smaakte nog lekkerder dan dat het er uitzag.
De bediening was vlot en vriendelijk
Het was een relaxte avond, zeer geslaagd.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en ruime keuze op de speciale kaart voor deze gelegenheid. Wij zijn bij Limani nog nooit teleurgesteld in het aanbod en de kwaliteit van het eten.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdagavond met een groepje vrienden bij Limani gegeten, restaurant ziet er mooi uit, warm ontvangst, bediening was geweldig, eten was voortreffelijk en de eigenaar, is een hele aardige man die zeer geïnteresseerd was of alles naar wens was en dat was het ook. Wij raden Limani zeker aan en wij komen hier zeker terug! Top gedaan iedereen, dank jullie wel!
Kosta E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooie tent met warme en gezellige uitstraling.
Bediening was super. Alle gerechten werden toegelicht. Het eten was heerlijk. Naar mijn idee prijs kwaliteitverhouding heel goed. De sfeer binnen is goed, rustige muziek op de achtergrond dus perfect.
Zeker een aanrader
anjo45 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voldoende keuze binnen de 3 gangen. Ook drank mogelijkheden ruim. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Restaurant was meer dan vol; desondanks voldoende aandacht voor de gasten en het menu was uitstekend.
gabjebabje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hier gegeten met de restaurantactie van AH. Prima gerechten, was erg druk (zaterdagavond) waardoor we wat langer moesten wachten op de volgende gang en de drankjes. Alle begrip hiervoor, personeel duidelijk erg druk.

Bediening was vriendelijk en op ons verzoek een ruime zitplaats gekregen, was goed met ons meegedacht.
Gerechten wat aan de zoute kant, volgende ochtend nog steeds een dorstgevoel ????.

We waren al bekend met Limani en komen hier in de toekomst zeker weer eens een hapje eten.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Uitstekend restaurant !
Heerlijk gegeten, goede bediening en de keuzes voor het AH menu waren ruim voldoende.
Het was voor ons echt een uitje !
Aanrader !
Dimitri A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
een mooie ambiance, heel gastvrij en de gerechten verdienen geen ster maar een hele planetenstelsel...de eigenaar en zijn crew weten wat ze moeten doen om jou als een echte gast te behandelen.
anja G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben lekker gegeten maar 1 van de mannen die ons bediende, vreselijk!! Die meneer had woorden met een andere tafel achter ons over de bediening en daar begon hij tegen ons over te klagen, niet 1 keer, nee heeeeeeel de avond, op den duur konden wij ook geen goed meer doen. je was bang om iets verkeerd te zeggen of hij begon lelijk tegen je te doen. Hoe hij ook tegen de mensen tekeer ging van die andere tafel, echt ongelooflijk, gewoon door blijven gaan met schelden en dan bij een andere tafel proberen bijval te krijgen, en dat waren wij helaas..Dan ga je lekker uit eten om lekker te relaxen, krijg je de sores van een ober op je bord. Echt zo onbeleefd, en toen wij weg gingen zat er personeel aan een tafel bij de uitgang, er ging dan nog 1 iemand staan om gedag te zeggen maar niet even vragen, zal ik uw jas even pakken, staat die dame naar je te kijken en wij onze eigen jas pakken uit de garderobe , maar niet naar je toe komen om te helpen, het kan zo anders.. Het was de eerste keer maar ook de laatste keer voor ons, poosje geleden naar een Griek in Ridderkerk geweest, top vergeleken met Limani, eten is goed maar een vriendelijk woord de gehele avond door is toch ook wel fijn.
Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het restaurant ziet er gezellig uit en het eten is prima, maar niet super bijzonder. De bediening was ronduit onbeschoft! Toen we om een bord vroegen die niet was neergezet ( om überhaupt een hapje te eten) werd er gezegd dat we maar bij een wegrestaurant moesten gaan eten als we dingen sneller wilde hebben! Dat terwijl we om het bord vroegen toen hij al andere tafels aan het bedienen was! Heel erg onbeschoft! Dit was een ober, de rest was wel vriendelijk. Wij gaan er in ieder geval door deze ervaring nooit meer eten.
e.v.maren .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was alleen heel koud binnen. Maakte niet uit waar je zat. We zaten eerst bij de deur. Daarna netjes eeen andere plek gekregen, maar nog koud. Niet behaaglijk. De service was geweldig. Alleen het toetje dame blanche was wat karig. De rest was heerlijk.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Genoten van het eten,vlotte en vriendelijke bediening en gezellige sfeer.