Limani

Burgemeester van der Jagtkade 2 3221 Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant Limani

Gewoonweg genieten

Limani betekent haven, dit verwijst naar de havenstad Hellevoetsluis waar Limani is gevestigd. In dit moderne restaurant staan verse producten centraal. Hiermee worden de lekkerste Griekse en Mediterrane gerechten bereid. Ook is er een aparte kaart voor Tapas. Je hebt hier veel keuze of je nu liever vis, vlees of vegetarisch eet. Het team streeft naar professionaliteit en perfectie, op een bijzonder persoonlijke en ongedwongen manier.

Meer informatie over restaurant Limani

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

geo-marja .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed menu via AH-actie. Feta met saus was wel een bettje zout. Keftedakia was prima. De hoofdgerechten Limani en Gyris waren prima. Wel veel vlees. De wijn was prima. Als dessert heerlijke Griekse yoghurt met honing en walnoot. De walnoot was iets te fijn, waardoor je het niet goed proeft. Goed restaurant. Behoorlijk druk voor een donderdagavond.
Caren V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Altijd goed eten hier, vriendelijk personeel en mooie locatie. Ze doen niet moeilijk over de ah actie terwijl je eigenlijk niet officieel hebt gereserveerd. Goed betaalbaar.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten voorgerecht feta kaas uit de oven meer dan lekker. Ook het hoofdgerecht was klasse!
Het broodje van te voren was een voortreffelijk smaakmakertje.
Herma V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker gegeten en zeer gastvrij
Tea B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Lekker gegeten met het ah-restaurantactie areangement. Kwaliteit eten prima en er was voldoende keuze van een speciale kaart.
keesbuuren64 B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leuk ontvangen vriendelijke bediening. Met de ah kaart voldoende keus en heerlijk gegeten vooral de gebakken mosselen. We zijn met campingvrienden geweest en komen zeker terug.
Maranke D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Presentatie eten heel mooi en vriendelijke bediening. Speciaal menu voor de AH actie met genoeg keuze. Prijs kwaliteit verhouding is gunstig.
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
geweldig lekker gegeten goede bediening waar voor je geld geen bezuiniging op je ah kaart
is aan te bevelen leuke vestiging
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Heerlijk mals vlees. Ik had de gyros speciaal, erg lekker, maar wel een beetje vet. Dit komt door de kaas. Hierdoor was het een beste portie. Wanneer je samen gerechten deelt, is dit een goede optie om er bij te nemen. De "gewone" gyros en de souflaki waren heerlijk. De saladebar is een prima idee en erg lekker. De rijst met groente/bonen die standaard gegeven wordt, was smakelijk. De bediening is erg vriendelijk en vlot. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
Gerard F.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Je kunt er lekker eten. Alleen was er een verkeerd menu gebracht wat de baas kwam vertellen. Hij bracht het zo dat wij er een schuld gevoel van kregen.
antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
aJe denkt dat je met die AH actie mindere gerechten krijgt maar dat is bij Lumani niet het geval. Prima vlees! Heerlijk gegeten.
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De sfeer , de omgeving het aantal bezoekers was prima. Verder hjebben wij geen commentaar .Wij hebben het goed ons zin gehad.
jwagenaar7 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het restaurant zelf is wel wat kaaltjes ingericht. Maar door dat de gerechten ruim voldoende zijn en de bediening uiterst vriendelijk en Grieks , is dit zeker een restaurant waar het goed vertoeven is, je voelde je echt welkom en wij zullen zeker nog eens terugkomen.
jankorte1 D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima gegeten. Alleen jammer dat ik bij het menu geen koffie kon krijgen inplaats van een nagerecht.
De koffie moest apart worden afgerekend!
Verder toch een prima restaurant.
Clara D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Het was meer dan genoeg!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prima eetgelegenheid. Leuk keuzemenu voor de Albert Heijn aktie. Alle gerechten waren goed van temperatuur en smaak. Van de saladebar mocht een maal p.p. gebruik gemaakt worden, wat ook meer dan genoeg is.In totaliteit waren de porties ruim voldoende. Alles zag er schoon uit, ook de toiletruimte. Wij komen er graag nog een keer voor uit Spijkenisse rijden.
benscholten1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
prima eten; goede service; gezellige lokatie; prima deal van de Ah actie. We hebben het prima naar onze zin gehad. Aanbevelenswaardig
Quinta V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Waarom krijg je een andere menukaart aangeboden met deze actie? Gasten aan het tafeltje naast ons kreeg wel een volledige menukaart.
Dit voelde niet goed en een nogal teleurstellend.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten met goede service en bediening.
L. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We zijn hier al verschillende malen geweest en ook nu hebben we weer heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, maar de tussenpozen tussen de gerechten zouden wel wat langer mogen.