Limani

Burgemeester van der Jagtkade 2 3221 Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant Limani

Gewoonweg genieten

Limani betekent haven, dit verwijst naar de havenstad Hellevoetsluis waar Limani is gevestigd. In dit moderne restaurant staan verse producten centraal. Hiermee worden de lekkerste Griekse en Mediterrane gerechten bereid. Ook is er een aparte kaart voor Tapas. Je hebt hier veel keuze of je nu liever vis, vlees of vegetarisch eet. Het team streeft naar professionaliteit en perfectie, op een bijzonder persoonlijke en ongedwongen manier.

Meer informatie over restaurant Limani

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Limani

roman73 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de spaaractie van AH. (2e menu gratis) Uitgebreide keuze uit diverse gerechten. De bediening is attent en vriendelijk. De kwaliteit van de gerechten zeer goed, mals vlees. Hoofdgerecht was zelfs erg veel. Ben aangenaam verrast. Voor een etentje wel 2 uur uittrekken bij 3 gangen, er is ruimschoots tijd tussen de gerechten. Gaan zeker terug.
margaret B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden vriendelijke ontvangen gisteren avond om 18.30 uur en konden, i.v.m. onze gehandicapte dochter kiezen uit twee gezellige ronde tafels. Heerlijk gegeten en goed verzorgd! Er kon een keuze gemaakt worden uit best veel gerechten inclusief vis, goed opgesteld en zelfs nog een keuze uit het uitgebreide en verse salade buffet.
Lieve vriendelijke en vlotte bediening en er liep veel bediening rond.
Wij hebben met z'n vieren, nogmaals, heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad en komen zeker terug. We kenden het restaurant al langer en wij vinden dat het zich steeds verbetert en vernieuwt. Het was ook vol geboekt. Ga zo door!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Kwaliteit van de gerechten is zeer goed, verhouding prijs kwaliteit is super zoals we gewend zijn! Ondanks een vol restaurant loopt de bediening op rolletjes. Personeel is voorkomend.
c.bogaards .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het speciale AH menu gegeten..vond € 36,50 voor het menu aan de hoge kant! Omdat je daar nu 2 menu’s voor hebt is het prima. Als dit de normale prijs voor het menu is, zou ik niet meer terug gaan.
Voor mijn man (gehandicapt) was er een extra probleem... geen invaliden toilet.
De ontvangst prima...en de bediening...uitstekend, heel voorkomend en vriendelijk! Misschien is a la carte eten hier een betere optie, porties zijn nl. zeer royaal. Voor ons komt er geen tweede keer...hoofdoorzaak “het gebrek aan een invaliden toilet”
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was, zo als gewoonlijk, weer voortreffelijk. Heerlijk gegeten, ook met de restaurantactie meer dan voldoende keuze uit overheerlijke gerechten. Heerlijk op ons gemak zitten eten en genoten. Voor herhaling vatbaar !!
g.voorhamzuidwijk .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Goed eten voor een eerlijke prijs, vriendelijke en adequate bediening: op de juiste tijd inspelen of wachten als klanten nog geen keuze hebben gemaakt
vanrooy .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gegeten. Echt Grieks. De heren waren zeer tevreden met de mix grill van vlees.
Ook de saladebar was lekker en vers.
c.kalkman5 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We werden prettig ontvangen. Bediende waren/zijn erg vriendelijk en het eten goed. We hopen genoten. Voldoende parkeergelegenheid. Ze zitten daar heel goed.
D. P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prettige sfeer. De bediening was correct en erg aardig. Het eten was goed m.u.v. de gegrilde gyros. Die was heel erg droog. Vandaar mijn "redelijk" in de beoordeling.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vond onze tafel iets te dicht op de deuren van entree staan en de muziek ging 2x luid aan met happy birthday, dat mag wel iets minder hard. Verder hebben we een super avond gehad!
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten en gezellige sfeer .
Suzana W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij komen er altijd graag. De service en het eten zijn altijd goed en consistent.
dianavdv .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg lekker gegeten met de Albert Heijn spaarkaart. Ook de wijn was erg lekker!! Het restaurant zat helemaal vol.
Wel vreemd dat er honden in het restaurant mogen komen. We hebben er 2 gezien. Vind ik niet passen in een restaurant.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
beetje raar dat men voor een menu van AH actie 36.50 vraagt. zeker als de voor/hoofd/nagerecht op de kaart bij elkaar 30,75 zijn. ook een menu van de kaart. duurste is dan 36,50 maar is veel uitgebreider. zoals gezegd, raar. heb het in restaurant aangegeven. was gewoon en een feit. niets aan te doen.
Gertjan W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Je kan heerlijk eten bij Limani , maar wel een negatief punt : je komt binnen om half 7 bestel je gelijk wat te drinken en een stokbroodje , en elke 5 minuten vragen ze of je al een keuze hebt kunnen maken tot 6 x toe in 25 minuten tijd . Normaal doe je een drankie ff relaxen en tussendoor een stokbroodje en daarna ga je pas kijken wat je zou willen eten . Als je uiteten gaat met je gezinnetje of vrienden wil je ook niet binnen 45 minuten weer op straat staan lijkt me ! Zeker niet voor dat bedrag wat je dan uitgeeft.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten met partner. Vis en vlees beiden erg lekker klaargemaakt. Perfecte hoeveelheid. Toetje lemon pie een echte aanrader. Zalig.
anjo45 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Op maandagavond samen gegeten. Was niet druk; slechts een tiental gasten. Eten zoals wij gewend zijn: goed. Porties waren iets kleiner dan voorheen, maar meer dan voldoende. Saladebar was goed gevuld. Ondanks dat het erg rustig was, konden we op ons tempo eten.
sietske T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was goed verzorgd en lekker de bediening zeer alert zeker de moeite waard voor herhaling .
Gera B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zoals altijd hier weer heerlijk gegeten en met een te volle buik vertrokken hier. Leuk dat ze ook een fles wijn tegen een seer gunstig tarief aanbieden bij het albert heijn menu.
karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het voorgerecht en het hoofdgerecht waren zeer goed en smakelijk, terwijl het nagerecht wat tegen viel qua smaak.
De bediening was zeer spontaan en vriendelijk. Een aanrader voor mensen die in een ongedwongen sfeer samen willen zijn.