Limani

Burgemeester van der Jagtkade 2 3221 Hellevoetsluis Nederland Kaart

Over het restaurant Limani

Gewoonweg genieten

Limani betekent haven, dit verwijst naar de havenstad Hellevoetsluis waar Limani is gevestigd. In dit moderne restaurant staan verse producten centraal. Hiermee worden de lekkerste Griekse en Mediterrane gerechten bereid. Ook is er een aparte kaart voor Tapas. Je hebt hier veel keuze of je nu liever vis, vlees of vegetarisch eet. Het team streeft naar professionaliteit en perfectie, op een bijzonder persoonlijke en ongedwongen manier.

Meer informatie over restaurant Limani

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Limani

Ria H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker gegeten.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten min puntje donkere tafel
Aw J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was koud binnen, Erg weinig licht om te kunnen lezen en de buitenverlichting daarin tegen was erg fel en scheen op onze tafel.
De baklava smaakte naar speculaas!!! heel apart. we hebben wel lekker gegeten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima gegeten in een gezellige ontspannen ambiance. Voor het eerst een stoofpot geprobeerd, daar is duidelijk de tijd voor genomen. Smaakte zeer goed.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hele leuke ontvangst en heerlijk gegeten met vrienden. We komen zeker terug :)
inekevaa46 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
hebben heerlijk gegeten voor ons zeer grote porties een hele goede bediening en vriendelijk personeel zeker de moeite waard nog eens te gaan
M S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij vonden de tafeltjes erg krap.
We zaten aan een 2pers.tafeltje.
Als alles er opstaat is er geen ruimte meer voor je armen
miekewimsaas .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede prijs / kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Nette bediening. Gezellige ambiance.
Ruime keuze uit menu's
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten, meer dan genoeg :) via het AH menu gegeten, zeker een aanrader! Genoeg vlees op je bord en dan 50 euro moeten afrekenen, dat is leuk uit eten!
karelvanandel V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We zaten midden in de pot, dus druk en levendig. We zijn hier eerder geweest toen het rustiger was. Dit leidde tot een vriendelijke ontvangst die gaandeweg uitliep op gejaagdheid van het personeel. Op een moment leek het op paniek.
Ondanks de snelheid hebben we toch genoten van de gerechten.
We komen terug op een rustiger moment.
H. K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteravond erg lekker gegeten bij Limani. Was er nog nooit geweest. Alles was prima. De bediening, de sfeer en het restaurant zelf. Om nog eens terug te komen.
Compmar .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Limani. Het 3 gangen menu dat wordt aangeboden voor de AH actie is zeer gevarieerd. Voor ieder zit er wel wat bij.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, vlotte en correcte bediening en leuke sfeer in het restaurant.
Bij de digitale reservering gevraagd of er een kleine verrassing geregeld kon i.v.m. de verjaardag van iemand van onze groep. Daar niet meer over gesproken en ook de jarige niet aangewezen. Tot mijn verrassing werd de jarige bij het nagerecht verrast met een soort bengaals vuur bij zijn ijs en werd kort een verjaardagstune gedraaid.
Zeer attent en leuk gedaan. Bedankt daarvoor!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mijn tweede glaasje wijn smaakte waterig???? Voorgerecht was erg zout , had best stukje brood bij gemogen om de saus te kunnen eten
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Het eten zag er mooi uit. Sfeervolle verlichting. Weer heerlijk gegeten en gedronken, we hopen snel weer te gaan!
M.R. S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk eten en bijzonder vriendelijk personeel. Aanrader!
(deze recentie moest 120 tekens bevatten... nu is dat zo...)
michel K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben een leuke avond gehad, ben eigenlijk niet zo’n fan van grieks eten maar het was echt heel goed.Dus zeker voor herhaling vatbaar
roman73 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de spaaractie van AH. (2e menu gratis) Uitgebreide keuze uit diverse gerechten. De bediening is attent en vriendelijk. De kwaliteit van de gerechten zeer goed, mals vlees. Hoofdgerecht was zelfs erg veel. Ben aangenaam verrast. Voor een etentje wel 2 uur uittrekken bij 3 gangen, er is ruimschoots tijd tussen de gerechten. Gaan zeker terug.
margaret B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden vriendelijke ontvangen gisteren avond om 18.30 uur en konden, i.v.m. onze gehandicapte dochter kiezen uit twee gezellige ronde tafels. Heerlijk gegeten en goed verzorgd! Er kon een keuze gemaakt worden uit best veel gerechten inclusief vis, goed opgesteld en zelfs nog een keuze uit het uitgebreide en verse salade buffet.
Lieve vriendelijke en vlotte bediening en er liep veel bediening rond.
Wij hebben met z'n vieren, nogmaals, heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad en komen zeker terug. We kenden het restaurant al langer en wij vinden dat het zich steeds verbetert en vernieuwt. Het was ook vol geboekt. Ga zo door!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Kwaliteit van de gerechten is zeer goed, verhouding prijs kwaliteit is super zoals we gewend zijn! Ondanks een vol restaurant loopt de bediening op rolletjes. Personeel is voorkomend.