Over het restaurant Limani

Gewoonweg genieten

Limani betekent haven, dit verwijst naar de havenstad Hellevoetsluis waar Limani is gevestigd. In dit moderne restaurant staan verse producten centraal. Hiermee worden de lekkerste Griekse en Mediterrane gerechten bereid. Ook is er een aparte kaart voor Tapas. Je hebt hier veel keuze of je nu liever vis, vlees of vegetarisch eet. Het team streeft naar professionaliteit en perfectie, op een bijzonder persoonlijke en ongedwongen manier.

Meer informatie over restaurant Limani

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goede ontvangst bij binnenkomst en aardige bediening.
Voorgerechten niet heel lekker. Hoofdgerechten niet bijzonder maar prima Grieks eten.
connie S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellig en lekker gegeten, ander menu en hoeveelheid dan dat je normaal een 3 gangen menu besteld, maar dit was zeker voldoende.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Chaotisch, bestelde gerechten die niet doorkwamen. Diverse malen had de ene serveerster net drankjes opgenomen had kwam de volgende ober vragen of er nog drank besteld moest worden.
ineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
de ontvangst was heel prettig, het eten heel lekker, dus gewoon ideaal om hier te gaan eten.
de keuze van het menu was zeer uitgebreid en de hulp bij het uitzoeken was ook heel prettig
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Eten met liefde en aandacht bereid. Borden zien er netjes en verzorgd uit. Porties zoals meestal bij de griek aan de grote kant. Goede producten en lekker klaargemaakt. Wij zaten op het terras. Leuk uitzicht over het water. Het was een drukke avond maar de bediening bleef vriendelijk . Het blijft lastig als je aandacht te verdelen als je en binnen vol zit en buiten. Dat is niet zo handig.
Een leuk restaurant waar je gerust je 1e date kunt hebben.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was goed, maar ik heb wel bij betere griekse restaurants gegeten. Het restaurant doet meer denken aan een restaurant waar je grieks kunt eten, dan aan een grieks restaurant. Jammer, want hier mist de griekse sfeer. Kleine 2 pers. tafeltjes. Toetje van de AH actie was een beetje karig. De prijs van dit menu € 36,50, is veel te hoog. Normaal zou ik voor mijn menu € 26,25 hebben betaald.
Tapasfanaat H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
In het kader van de AH-actie hier gegeten, en blij verrast. Zeker geen doorsnee Grieks restaurant met standaard bekende gerechten. Alle gangen goed verzorgd opgediend. En als extra de echte Griekse koffie na!.
De bediening is vriendelijk en er worden geen verwoede pogingen gedaan om het drankverbruik op te vijzelen.
De volgende dag zijn we (buiten de AH-actie om) er nogmaals gaan eten.
Wel jammer is dat vrijwel alle deelnemende restaurants met een aparte AH-actie (keuze-)menu werken en er dus geen vrije keuze uit de kaart is.
iets.anders .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben lekker gegeten! Ook belangrijk; leuk personeel (dat maakt de avond extra gezellig). Zeker een aanrader en we komen terug!
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij hebben zondag met 4 personen heerlijk gegeten.
De keuken is fantastisch en het personeel heel gastvrij netjes en klantvriendelijk.
Ik heb hier al een santal x gegeten en kom er graag terug.....
Een aanrader voor mensen die gezellig en goed uit eten willen
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vooral mijn echtgenoot heeft heerlijk gegeten. Vanwege een extreme nikkelallergie heb ik veel minder keus in gerechten, maar er werd prima rekening mee gehouden. Alleen vond ik het jammer dat op de reserveringssite van Limani gesproken werd over 'keuzemenu', terwijl het in het restaurant om een actiemenu ging (veel minder keus dus).
Taeke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke visgerechten en Griekse specialiteiten. Keurige bediening en geen special AH kaart. Lokatie is prachtig aan het water maar wel moeilijk te vinden.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
NVT wij hebben heerlijk gegeten.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, elke keer weer! De gyros is altijd erg lekker en de tzatiki ook. Met de AH actie ook nog eens voor een mooi prijsje. Top!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Bediening vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Vriendelijke bediening. Goed gegeten. Aantebevelen.
jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
geen commentaar alles is prima zo doorgaan zeer vriendelijk personeel
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellig restaurant,vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke kokkinisto, super!
werner V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Lekkere Griekse/Zuiderse keuken. Geen kitscherig Grieks restaurant. Enkele zeer lekkere mezze op de kaart. Bij het tapas menu was voor ons persoonlijk iets teveel vlees.
René R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en zeer vriendelijk personeel. Gaan we zeker weer terug.