Over het restaurant Limani

Gewoonweg genieten

Limani betekent haven, dit verwijst naar de havenstad Hellevoetsluis waar Limani is gevestigd. In dit moderne restaurant staan verse producten centraal. Hiermee worden de lekkerste Griekse en Mediterrane gerechten bereid. Ook is er een aparte kaart voor Tapas. Je hebt hier veel keuze of je nu liever vis, vlees of vegetarisch eet. Het team streeft naar professionaliteit en perfectie, op een bijzonder persoonlijke en ongedwongen manier.

Meer informatie over restaurant Limani

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Goed eten in een levendig en goed bezet restaurant met een zeer attente en plezierige bediening.
Komen zeker snel weer eens langs!
pkees .
Annette R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit goede restaurant met goede service en goede bediening. Aanrader!!!
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Duo pannetje was erg pittig. Ijs met kersen had slechts 4 kersen. Hoeveelheid bij schotel Limani was ruim voldoende voor mijn vrouw.
TomOtt .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Afgelopen zaterdag (14 Januari) gereserveerd bij Limani Hellevoetsluis voor twee personen met een overgebleven Albert Heijn bon.
Bij aankomst was het al erg rommelig, kan gebeuren op prime time, 19:00, geen probleem. Echter om je gasten 30 minuten te laten zitten aan de bar zonder drankjes of updates hoe lang het nog zou duren, raar.

Nadat ons een tafeltje was toegewezen mochten wij nog 20 minuten wachten totdat de ober aan de tafel kwam, zelfs na drie maal aangeven dat wij graag wilde bestellen.

Uiteindelijk kregen we Tapas als vooraf, jammer dat de ober geen tijd nam om uit te leggen wat we precies voorgeschoteld kregen. Voorgerecht was verder prima.

Hoofdgerecht kwam iets snel, was ook wat rommelig.
Wij zijn niet echt van de friet die er bij zit maar dat was toch wel een lachertje. 'Alle hoofdgerechten worden geserveerd met friet'. We hebben ze geteld; 20 Farm Frites friten voor met ze tweeën.

De gerechten waren voor de rest prima, geen aanmerkingen.
Marg T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima gegeten, vriendelijk. deskundig personeel, leuke sfeer. Ben de afgelopen tijd al 4 x hier geweest en steeds met een goed gevoel huiswaarts gekeerd
Nardie H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goede bediening en lekker eten.
Het eten was prima. Veel variatie en goede hapjes.
De mensen van de bediening waren heel aardig en snel.
feikedejong .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij zijn prettig ontvangen, de inrichting is netjes met voldoende ruimte tussen de tafels, de bediening is prettig.
De opmaak van de gerechten ziet verzorgd uit, wij hebben heerlijk gegeten, zeker een aanrader.
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een heel leuk restaurant, uitstekende bediening, erg vriendelijk en heel lekker eten. Vanaf dat je binnen komt is er aandacht voor je. De bediening doet heel goed en correct hun werk. De keuze op de kaart is ruim, maar ook niet te ruim, in de zin van kiezen uit heel veel gerechten , zodat je uiteindelijk door de bomen het bos niet meer ziet.
In één woord PRIMA.
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben alle positieve reviews gelezen en kunnen dit alleen maar beamen! Een aanrader!
Net restaurant met erge vriendelijke bediening.
Kaatje-K .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening en nette inrichting. Kaart heeft veel keuze en ook bijzondere gerechten er op staan.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke sfeer en bediening. Heerlijk gegeten.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Na een zeer vriendelijk ontvangst hadden wij de keuze voor 3 gangen menu ( € 34,50 pp) gemaakt. Het eten smaakte heerlijk en werd mooi opgediend. Regelmatig kwam de manager v restaurant nog vragen of alles naar wens was. Ik zou dit restaurant zeker aanraden bij anderen. Zonder AH actie vind ik de prijs per menu wel hoog. Wat ons ontbrak was het huisdrankje Ouzo wat wij altijd gewend zijn in een Grieks restaurant.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een super restaurant op een toplocatie, heerlijk eten en gezellige gastvrije bediening ! Echt een aanrader voor iedereen !
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Een vriendelijke binnenkomst prima bediening de gerechten zagen er verzorgt uit en smaak was prima zeker een aanrader het was sfeervol en licht aan de gezellige haven van hellevoet
poortugaal .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten hier. Nu voor de 2de keer. Service was ook uitstekend. Bonnen van ah restaurant actie gebruikt.
happy_19664 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Er valt niets aan toe te voegen aan bovenstaande. We waren zeer tevreden. Het eten was goed. Rustig restaurant ook terwijl het toch aardig bezet was. Kortom een aanrader.
Nikos E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wat een geweldig restaurant!!!
Afgelopen vrijdag hier gegeten, bij de ontvangst en de amuses begint je avond al goed. De gastvrijheid van de bediening gaat vlekkeloos samen met de fantastische gerechten die ze hier neer zetten. Ga hier heen en laat je verrassen!!
Sjaak O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig restaurant met goede keuken en erg leuk personeel die verstand van zaken hebben. Tot de volgende keer! Aanrader!!
Kannetjes .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Afgelopen Zaterdag 10 December zijn wij hier voor de 1e keer geweest en zeer zeker niet voor de laatste keer. Wat een vriendelijk personeel en wat een heerlijk eten!! Een aanrader.