Liman

6,6
6,2
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
In een lege zaak gezeten samen met mijn vrouw. Het eten is zeer matig, salade met heel veel uitlen, brrrr. Ik vroeg een schaaltje vlees bij mijn salade, hier werd een hele schotel voor in rekening gebracht. Fles spa rood 8 euro, Buiten elke proportie. Beter om dit te vermijden.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Na een zonnige dag op t strand hier een hapje gegeten. Uitgebreide Turkse menukaart vol heerlijkheden, maar ook een krijtbord met 'dagschotels' voor wie niet van Oosterse smaken houdt.
Wij smulden van gegrillde dorade en genoten van het uitzicht op de haven en de vriendelijke bediening.
Pingu .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Naar aanleiding van een tip besloten we om bij restaurant Liman te gaan eten, dat drie maanden geleden is geopend. Hier hebben we geen spijt van gehad! Een grote menukaart met volop keus voor zowel vleeseters, visliefhebbers als vegetariërs. Het restaurant ligt aan de haven en je kijkt dan ook uit op het water. Binnen hangen mooie lampen, gezellige tafels en er heerst een warme sfeer. Ook is er op het terras zitruimte. Aangezien het een aangename zomeravond was besloten we hier te gaan zitten. Ik koos een heerlijke soep als voorgerecht en vis als hoofdgerecht. Enige tip die ik heb is dat je een (groot) bord friet met z'n tweeën deelt, terwijl ik eerder iedereen een 'eigen' bakje friet zou geven. Dat staat iets netter en eet wat makkelijker, maar was overigens niet heel storend. De baklava als dessert is waarschijnlijk de lekkerste van Scheveningen! Neem wel de tijd als je hier gaat eten, ze zijn niet heel erg snel. Echter, het wachten dubbel en dwars waard. De bediening is heel erg vriendelijk en neemt de tijd om de gerechten eventueel toe te lichten. Restaurant Liman ga zo door, jullie zijn een grote aanwinst in de Scheveningse haven en we komen dan ook zeker terug!!!