Lilith Coffee

Mauritsstraat 217 3012 CH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lilith Coffee

Lau L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mijn vriendin en ik zijn vanaf Barendrecht en Hillegersberg naar Katendrecht gekomen omdat ik 1 keer eerder bij Lilith heb geluncht en dat was heerlijk. Dus ik denk, neem mijn vriendin mee daarheen, had haar verteld dat het een super leuk zaakje is. Komen we daar aan; dicht! Wij de website nog een keer checken.. geopend van 08.00 tot 16.00 uur en het was dinsdag 27 juni 10.00 uur. Vond het heel jammer.
Ps. Mijn recensie is van de eerste kee dat ik daar ben geweest want anders kon ik het niet plaatsen.
A L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijke koffie, trage bediening die niet uit zichzelf water bij een espresso geeft. Pancakes waren heerlijk maar helaas geen verse blauwe bessen maar een zoete, geconserveerde variant. Jammer want verse blauwe bessen zouden een welkome frisse smaak zijn bij het verder zoete ontbijt. Verder lekker van smaak en de mascarpone is onmisbaar. De havermout was qua smaak lekker maar qua structuur een soort cement. Havermout eet aangenamer als het enigszins vloeibaar op je bord ligt.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Super leuk nieuw koffiezaakje in Rotterdam. Koffie is prima! Hapjes er omheen werden eerst niet duidelijk. Vriendelijke bediening gaf uitleg. Tip: kijk op t schoolbord voor de specialiteit van de dag.
ton L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
lang een geheim geweest, bijna jammer dat ze nu ook bij iens staan. Lilith zit in een niet zo bijzondere zijstraat van de oude binnenweg en heeft een kleine maar bijzonder goede kaart, blini's met zalm, broodje met roerei dat soort dingen.

Mijn favoriet is de amerikaanse pancakes met blueberries en banaan, klein beetje creme fraise erop, heerlijk. Personeel altijd attend, de zaak is een opknappertje, met simpele meubels en niet erg groot, kans is groot dat je moet wachten op plaats. Bij koud en nat weer kun je niet door de ramen kijken door de waterdamp.