Lilith Coffee

Meer informatie over restaurant Lilith Coffee

Jouw recensie over het restaurant Lilith Coffee

bxr .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Dit is een fantastische plek voor wie houdt van een combinatie van een relaxte sfeer, een mooie locatie, een originele kaart, mooie jaren 60 en zeventig muziek (weet niet of dit altijd zo is) en een uitmuntende bediening. Ongelofelijk dat we om de hoek wonen en deze zaak nu pas ontdekken. We hebben er net heerlijk ontbeten: French Toast met warm rood fruit en gecondenseerde melk, een kom fruit met yoghurt en een goede granola die niet zoet is, latte macchiato's van top kwaliteit (niet te karig, goed schuim, goede temperatuur) en gemberthee. De inrichting is goed verzorgd met aan een kant hoge lange banken en tafels en voorin de zaak speels geplaatste tafels. Ik vermoed dat he hier in de lente en zomer op het terras goed vertoeven is, zeker gezien de locatie in de bekende bocht van de Nieuwe Binnenweg. Een pluim voor de koks, die je overigens gewoon aan het werk kunt zien, en een pluim voor de bediening.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zo goed als de uitstraling is, zo slecht is de service. Eten ziet er op het eerste gezicht erg goed en verzorgd uit. Eggs florentine en een slice banana pecan bread. Eieren smaakten goed maar eenmaal thuis gekomen veel last van mijn maag en darmen. Het bananenbrood was zo droog dat ik het bijna niet door mn keel heen kreeg zonder koffie. Grootste minpunt was de service, of beter gezegd: het gebrek hier aan. Zelf naar de bar moeten lopen om te vragen of we wat konden bestellen, en vervolgens ook geen enkele keer kijken of ze nog iets konden doen. na het bestellen van een 2e drankje geen enkel initiatief om de vuile borden af te ruimen. Ook voor het vragen van de rekening maar zelf naar de counter gelopen.

Dit was een "eens maar nooit meer" ervaring. Totale afrader.
Lau D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mijn vriendin en ik zijn vanaf Barendrecht en Hillegersberg naar Katendrecht gekomen omdat ik 1 keer eerder bij Lilith heb geluncht en dat was heerlijk. Dus ik denk, neem mijn vriendin mee daarheen, had haar verteld dat het een super leuk zaakje is. Komen we daar aan; dicht! Wij de website nog een keer checken.. geopend van 08.00 tot 16.00 uur en het was dinsdag 27 juni 10.00 uur. Vond het heel jammer.
Ps. Mijn recensie is van de eerste kee dat ik daar ben geweest want anders kon ik het niet plaatsen.
A L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijke koffie, trage bediening die niet uit zichzelf water bij een espresso geeft. Pancakes waren heerlijk maar helaas geen verse blauwe bessen maar een zoete, geconserveerde variant. Jammer want verse blauwe bessen zouden een welkome frisse smaak zijn bij het verder zoete ontbijt. Verder lekker van smaak en de mascarpone is onmisbaar. De havermout was qua smaak lekker maar qua structuur een soort cement. Havermout eet aangenamer als het enigszins vloeibaar op je bord ligt.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Super leuk nieuw koffiezaakje in Rotterdam. Koffie is prima! Hapjes er omheen werden eerst niet duidelijk. Vriendelijke bediening gaf uitleg. Tip: kijk op t schoolbord voor de specialiteit van de dag.
ton L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
lang een geheim geweest, bijna jammer dat ze nu ook bij iens staan. Lilith zit in een niet zo bijzondere zijstraat van de oude binnenweg en heeft een kleine maar bijzonder goede kaart, blini's met zalm, broodje met roerei dat soort dingen.

Mijn favoriet is de amerikaanse pancakes met blueberries en banaan, klein beetje creme fraise erop, heerlijk. Personeel altijd attend, de zaak is een opknappertje, met simpele meubels en niet erg groot, kans is groot dat je moet wachten op plaats. Bij koud en nat weer kun je niet door de ramen kijken door de waterdamp.