Lilie Sushi & Wok

Hoofdstraat 138 5706 AN Helmond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lilie Sushi & Wok

Regivanschijndel .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Van alle all you can eat sushi restaurants waar ik ben geweest was dit de minste. Ik vond het eten niet fantastisch. Het is geen restaurant waar je lekker voor gezelligheid avondje gaat eten. Maar meer om wat sneller sushi te happen. Leuke is wel dat je ook echte Chinese gerechtjes kunt kiezen. Dat hebben de andere meestal niet.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Heerlijk gegeten. Sushi, Chinees, allemaal heerlijke gerechten. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Zeer zeker de moeite waard om terug te komen. Jammer dat niet meer mensen dit waarderen want het was niet druk. Dit terwijl de inrichting gezellig is en het eten zeer de moeite waard. Dit alles voor een zeer redelijke prijs.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Lekkere sushi mooie presentatie decor mag een opknapper gebruiken. Leuk om snel sushi te happen maar niet geschikt om lang te tafelen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
We hebben hier gisteren het all-you-can-eat concept geprobeert.
Ik moest ontzettend aan de Hi reclame denken: Sushi,sushi,sushi!
De bediening is erg vriendelijk en het eten erg smaakvol.

Qua eten vergelijkbaar met Moyo's in Helmond.
Je kunt ontzettend veel eten bestellen, het lijstje maak je nooit af.
Het eten was erg lekker; je had de keuze uit Sushi, diverse Japanse warme gerechtes en Chinese gerechtjes(denk aan bami/babi-pangang/peking eend enz) zeer breed dus.

Het restaurant is in een mooie en moderne staat, toch mis ik net iets.
Ik denk een stuk gezelligheid.

Al met al hadden we er erg goed, maar wel te veel, gegeten.