Lignano's

Meer informatie over restaurant Lignano's

• Huisdieren welkom , Terras
Ebiker .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We hebben met 5 personen gegeten 3 maal 3 gangen vlees en 2 maal 4 gangen vis als verassingsmenu. Voor de 3 gangen vlees krijg je carpaccio, een redelijke hoeveelheid maar te weinig aangekleed en te weinig smaak. Vervolgens een stukje entrecote van 100gr met een beetje bijna koude spaghetti en een kleine kom lekkere champignonsaus. Als nagerecht een ijscoup met fruit en slagroom, lekker maar niet apart. Dit tesamen voor €25,= exclusief drinken. Eenzelfde verhaal voor het vismenu maar dat is dan €5,= meer. Daarnaast was het net te koud, net te ongezellig en duurde het net te lang voor de gerechten op tafel waren. De bediening was vriendelijk en correct. Het totaal was te goed om slecht te zijn maar alle minpuntjes samen gingen we met een ontevreden gevoel naar buiten. Daarnaast vond ik de porties te klein en is elk bord tot de laatse kruimel leeggegeten.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Zoals je recensies leest is er naar jaren nog niks veranderd en er gebeurd ook niks!!
Slechte bediening! Geen interesse in de klanten in,wat er speelt op het terras.
Pizza zijn smaakloos ,weinig tot geen kruiden gebruikt .
Bevatten vocht,en bodem is niet gaar!!
Maak er een leuke ,mooi zaak van op zo'n locatie ,zonde gewoon
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Het restaurant ziet er een tikkeltje armoedig uit. Voorgerecht was erg lekker! De pizza was bleek en niet bijzonder van smaak. Lasagne werd gepresenteerd in een schaaltje wat volgens mij al 500x in de oven is geweest op een bord dat al 15 jaar oud was. Wel smaakvol maar het oog wil ook wat. Prima bediening.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Het was een regenachtige zondagavond en veel was er om 20.15 uur in Roermond niet open. We waren dus al lang blij, dat we bij deze pizzeria terecht konden, ondanks het armoedige, bijeengeraapte interieur en de ramen, die best eens gezeemd mochten worden.

Bij binnenkomst riep een dame van de bediening 'Het maakt niet uit waar u gaat zitten hoor!' Deze nogal ongeïnteresseerde uitspraak beloofde niet echt veel. De bestelde rode huiswijn was echter niet slecht, op de menukaart konden we wel wat lekkers vinden, dus we bleven maar zitten en bestelden de minestrone di verdure en de funghi trifolati vooraf. De groentesoep was lekker, aldus tafelvriend. De paddenstoelen waren gebakken in de olie en waren in een later stadium ook niet in aanraking gekomen met roomboter. Knoflook zat er vaag in en de peterselie was kennelijk bijna op. Geen originele fungi trifolati dus, maar wel smakelijk.

Als hoofdgerecht bestelde tafelvriend verschillende pastagerechten. Dat viel een beetje tegen. Veel variatie in smaken en structuren was er niet en over het geheel genomen was het nogal flauw en zat er nogal wat aan de bodem van de schaal aangebakken.

Mijn eigen hoofdgerecht daarentegen, de gestoofde tong met witte wijnsaus, was geweldig. De tong was precies goed gegaard en erg lekker. Beetje jammer, dat er slechts spaghetti bij geserveerd werd en nauwelijks groente, maar dat is waarschijnlijk een kwestie van smaak.

De tiramisú tot slot: daar komen we voor terug. Het was de lekkerste, die we ooit gegeten hebben. Vers, luchtig, goede smaakbalans.

Naar mijn idee is hier niet de kok het knelpunt en ook niet de welwillendheid van het personeel, maar wel de totale desinteresse van het management. Bedienen is een Vak en het zou hier niet misstaan om het bedienend personeel te leren wat ze wel en niet kunnen zeggen, hoe je meer verkoopt (ze letten niet op, waardoor wij vrijwel de hele avond op 2 glaasjes wijn hebben moeten teren) en dat het voor de gast niet prettig is, als ieder stuk afgedroogde bestek met een knal in de bestekbak wordt gegooid. Tevens zou het interieur, dat er nu een beetje goortjes en verlept uitziet, wel een opknapbeurt kunnen gebruiken.

Kom op mensen, zet je schouders eronder en maak er wat van! De potentie is er heus wel.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
De Pizza's die we besteld hebben waren vet, smakeloos en lauw. De bediening doet haar best maar snapt het ook niet helemaal... het is meer een koeriersdienst zonder service. Het interieur is niet alleen goedkoop maar had ook al lang geleden vervangen moeten worden.

Erg jammer en teleurstellend want aan de locatie kan het niet liggen... een beetje manager moet deze zaak kunnen omtoveren in een gezellig en goed Italiaans restaurant.