Lignano's

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Pasta di lignanos besteld. 3 verschillende soorten pasta. Met zalm en roomsaus, bolognese en diverse kazen. Prima geportioneerd en lekker. Ook de warmhoud plaat komt hierbij prima van pas. De sla in de salade was niet geheel vers meer. Jammer. Als dessert coppa mango en coppa vanille. Grote porties. Bediening vriendelijk en informeel. Gezellig terras.
Anouck H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Weer eens wezen eten sinds een lange tijd een helaas viel het deze keer tegen. Te kleine porties deze keer in alles wat we bestelden. Ook weinig op de pizza terug te vinden vooral veel deeg. En daardoor te duur. Service is echter prima. Jammer. ...
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Italiaans restaurant met Hollands personeel wij komen hier al jaren en het verbaasd ons over de kwaliteit gelijk aan de echte Italiaanse keuken. Overheerlijke tomaten en zalmsoep als voorgerecht daarna kabeljauw op Italiaanse wijze bereid en een ossobucco alles werkelijk perfect. Dessert naar onze keuze samengesteld met of zonder drank.Voor iedereen die Valkenburg bezoekt een aanrader buiten alle andere restaurants die standaard serveren.
Persoonlijke service krijg je hier.
Anna62 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Voorheen vond ik dit een prima italiaans restaurant in Valkenburg, maar de kwaliteit was nu abominabel. As voorgerecht hadden wij o.a. bruchetta met parmaham en geitenkaas. De bruchetta was een plak uitgedroogd stokbrood. Daarop een plakje ham en heel vaag wat geitenkaas. Mijn pizza del casa leek wel kaasfondue. De inhoud bestond ongeveer voor 70% uit kaas. Dan nog wat rauwe paprika en een vleugje gehakt. Mijn tafelgenoot had Filetti di maiala. Ook dat viel erg. Dat was o.a. veel te vet.
De wijn is redelijk. Kraanwater wordt mooi geserveerd in karaf en glazen met ijs en citroen en komt op de rekening voor € 2,50.
Ik
Thgeersing .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Afgelopen week gegeten bij lignano's. Pizza quarto formaggi en een calzone met spinazie, geitenkaas, champions en pijnboompitjes. Erg lekker. Je kon proeven dat het vers was klaar gemaakt. De bediening was erg goed. Erg vriendelijk en professioneel.
De uitstraling is erg netjes en het bankje bij het raam was een super plekje.
Dit restaurant beveel ik zeker aan en als het mogelijk is gaan we er nog een keertje eten.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
lekker gegeten met de hele familie. heel behulpzaam en flexibel personeel. Genoten van hun huispizza en een lekker glas rosé.
prima prijs/kwaliteit verhouding
Zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Vanavond goede gegeten bij dit restaurant. Niet hoogdravend, niet top, maar wel gewoon goed.
Eerst een paar bruchetta's voor een te schappelijke prijs, daarna pizza met spinazie en pasta met verse groenten. Smaalvol klaargemaakt. Tenslotte een goede kop koffie. Bediening attent. Het totaal in een goede prijs-/kwaliteitsverhouding
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
wel hele erge krappe bankjes daar bij het raam. Pasta en pizza ok,niet bijzonder.Warm en eetbaar.
Zondagavond was erg leeg in het restaurant,maar dat had als voordeel dat het eten snel op tafel stond...Ook wel eens handig.
Frederik S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Prachtige imitatie van een Italiaanse atmosfeer, oa. door de zacht bruin getinte muren. Daar stopt het echter. Pasta met 4 kazen zou toch goed moeten doorsmaken? Het was flets, was er te weinig zout? of geen goede kaas? Ook het scampi gerecht van mijn partner was niet op smaak gebracht. Te snelle of te oppervlakkige kookkunst ...
Sabrina G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Komen hier nu al twee jaar bijna elk weekend en ik vind het eten buitengewoon lekker en goed verzorgd . De pizza's , vis gerechten , pasta's heerlijk! Kan er niks op aan merken !!
Jmj .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Hebben met familie Lignano's bezocht om een hapje te gaan eten.Onze bestelling bestond uit Lasagne,zalm/spinazie met pasta . 2 familieleden zijn geen pasta eters en zij bestelden varkenshaasje met Italiaanse saus en frietjes.
Het eten was goed verzorgd en smaakte prima.Varkenshaasje was lekker mals en de saus maakte het af.Ook de lasagne en de zalm waren erg lekker.
Was gezellig druk , ook op het terras werd gegeten .Bediening was vriendelijk.Na een lekker toetje [ ijs, cappuccino,irish coffee] verlieten we als laatste het restaurant.
Was een lekker en gezellig avondje.
E B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Twee weken geleden hier samen gegeten met mijn man.

Gekozen voor een spaghetti Bolognaise en een Pizza Hawaii. Redelijk standaard gerechten van de Italiaan en hier kan je weinig aan verpesten. Nou Lignano's heeft bewezen dat dit wel degelijk kan.

Het eten was echt heel slecht. De pizza had een deeg waar totaal geen smaak aan zat. Niet krokant, maar redelijk zacht en een beetje taai. De topping minimaal en ook hieraan weinig smaak. De spaghetti was aan elkaar geplakt en taai (?!). De Bolognaise saus had ook al weinig smaak en zag er ook niet lekker uit. Ik mag hopen dat de kok een slechte avond had en normaal de sterren van de hemel kookt. Hiervoor zou je geen geld mogen vragen.

De wijn die geschonken werd (witte droge huiswijn) had een veel te hoge zuurgraad en dus ook niet lekker. Ik heb deze dan ook laten staan.

Zo zonde, want de lokatie is prima en de inrichting is netjes en redelijk sfeervol.
De bediening is vriendelijk, maar straalt weinig professionaliteit uit.

Jammer, maar wij komen hier niet meer terug
VEGGIES .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Vegetarische pasta's gegeten. Alsof het uit een pakje kwam... Salade leek ook niet vers. Wijn was ook niet wat je ervan verwacht. Misschien zijn de pizza's wel oke? Sfeer is goed. Olijfolie was fantastisch!!
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Samen met 3 collega's een hapje gaan eten .We bestelden groentelasagne,spaghetti,penne met paddestoelenroomsaus en een della casa.Lasagne was goed gevuld en heerlijk van smaak.De penne was lekker romig maar erg machtig.Portie mag kleiner.De della casa had een krokant deeg en was rijkelijk gevuld.Volgende keer bestellen we een maatje kleiner en ook de spaghetti was goed van smaak.De cappuccino met een klein ijsje en een lekkere bonbon maakte ons etentje compleet.
Personeel erg vriendelijk.We bleven lang natafelen maar dat was geen probleem....
Over 2 maanden brengen we weer een bezoekje aan Lignano's.
J_Streng .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Met zes vrienden gegeten tijdens een weekendje weg. Toen wij aankwamen zat het restaurant vol en konden wij tijdelijk plaatsnemen in de kelder-bar. Toen er een tafel vrij was gekomen, kwam een van onze bedienden ons halen. Pizza's waren goed van smaak, niet overdreven met saus bedekt en goede bodem! Duurde iets aan de lange kant eer de voorgerechten er waren. Prijs-kwaliteit verhouding is verder ok. Restaurant sfeervol, maar wel gehorig.
Hansdeeter .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
wij hebben hier begin augustus 2012 gegeten, buiten op het terras.pizza ging wel (keiharde randen smaak wel goed, vlees en pasta niet op tempreatuur en het vlees was rondom taai niet te eten sorry. De klacht werd wel gelijk goedgemaakt door het personeel. maar dan zijn de andere aan tafel al klaar met eten. Wij gaan vaker naar Valkenburg maar komen hier niet meer sorry

h.van Velzen Alkmaar