Light of India

Goudsesingel 256 3011 KG Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Light of India

Zin in exclusieve Indiase gerechten die thuis bezorgd worden? In dit restaurant is de keuze groot en de gerechten zijn stuk voor stuk authentiek en origineel. Heb je een avond waar je echt geen zin meer hebt om te koken en je wilt toch een goed bereide maaltijd? Bestel dan hier spannende gerechten die in no-time bij je worden bezorgd.

Meer informatie over restaurant Light of India

Maandag t/m zondag 14:00 - 23:00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Light of India

Joris V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Simpel maar prima eten, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon okay. Zeer schappelijke prijs.
Edmond K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lang wachten op voorgerecht , hoofdgerecht en opname drankjes....eten is ok.
Esra K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Leuk klein gezellig restaurant. Eten was heerlijk goed gekruid.
Mijn kip was erg mals. Personeel was vriendelijk.
Els O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Service kan wel beter. Jas aannemen en zo. De 20% korting was niet van de rekening afgehaald. Moesten we zelf aangeven.
Eten was heel erg heet. Graag even aangeven vantevoren of pepertjes bij de gerechten op de menukaart zetten. Dan kan je het zelf beter inschatten.
Ashna B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vond het personeel een beetje vreemd, ook kregen wij het voorafje (pappadum) niet wat je bij de meeste indiaase restaurant wel krijgt. Later vroeg ik of je de pappadum niet hoort te krijgen, omdat ik het bij andere gasten wel zag en ik kregen wij het alsnog alleen wel zonder sausjes. In het eten vond ik te veel gember zitten. Ik vroeg om onion naan maar kreeg normale naan, uiteindelijk wel gekregen maar de rest van het eten was al lauw. Al met al vond ik het te duur als je kijkt naar de hoeveelheid en de prijs (vooral als ik naar de concurrent om de hoek zou gaan). Geen aanrader helaas.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een uiterst vriendelijke gastheer, erg leuk en relaxt! Inrichting is wat “wit”
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed eten en goede service
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij waren hier met de iens 50% actie met 3 personen. Ondanks dat ze er volgens mij weinig aan overhouden was de bediening prima en het eten erg goed! Vooraf hadden we een aantal gefrituurde gerechten zoals somosa, onion bhaji en garnalen. En daarna de klasiekers tandoori mixed grill, lamb madras en chicken tikka massala. Alles was lekker en wat we niet opkonden hebben ze ingepakt en meegegeven. Felle lampen die in andere recencies staan zijn ons niet opgevallen dus ik denk dat ze daar wat aangedaan hebben. Al met al een echte aanrader!
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hier gegeten met de IENS 50% kortingsactie. Die gold alleen voor het voor- en hoofdgerecht, niet voor het nagerecht en de drank. Eten, met name kip Tikka en Tandoori en curry was goed. Voor een schotel medium heet gekozen, was goed pittig maar niet te.
Bediening vriendelijk maar niet helemaal goed, nieuwe serveerster die nog niet goed op de hoogte was.
Inrichting zoals je van een Indiaas restaurant verwacht, niet erg sfeervol.
Rosalind H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk. Een aanrader.
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Onze eerste ervaring met Indiaas eten (in een restaurant). Het is zeker niet tegengevallen. Het eten was lekker en de sfeer in het restaurant was leuk (bij de open haard).
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
de linzensoep de slechtste die we ooit hebben gegeten, weinig smaak. We hebben aangegeven dat de soep niet lekker was maar daar werd niks mee gedaan . We kregen geen vervangend gerecht. Het hoofdgerecht was oké. ik zou hier niet snel nog een keer naar toe gaan.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vriendelijk ontvangst. Typisch Indiaas ingericht. Veel verlichting en weinig, van wat wij sfeer noemen. Een ruime kaart met vooral traditionele Indiaase gerechten. Wij kozen voor de tandoori varianten en hebben daar van genoten. De porties zijn heel ruim en wij hebben gebruik gemaakt van het aanbod van de ober om een doggybag mee te nemen. De rekening was al even prettig als ons hele etentje daar.
ankie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een leuk klein zaaltje waar je prima kunt eten voor weinig geld. De inrichting vonden wij wat ongezellig met fel licht en erg open structuur. Het kan wel iets ' warmer' wat ons betreft.
Het personeel was erg vriendelijk en gaf uitleg waar nodig. Die uitleg was eerlijk, want op de vraag of ik nog een extra soep kon bestellen bij het menu zei de ober dat dit teveel zou zou zijn. Hij raadde het dus af.
De producten zijn vers en goed volgens Indiaas recept gekruid. Het lijkt een familiebedrijf met een gemoedelijke sfeer. De Tandoori gerechten en Lams gerechten vonden wij zeer smakelijk en van goede kwaliteit. Het dessert wat bij het menu hoorde waren 2 mierzoete ' meel balletjes' die wij minder vinden.
Verder echt prima gegeten, zeker voor herhaling vatbaar, we hopen dat de sfeer dan iets beter is aangepast...
Door B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie kruidige smaken, precies wat we verwachtten en waar we zin in hadden.
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik vond zelf de inrichting wat kaal, het kan zijn dat dat kwam door de felle lampen. Met zachter licht en raamdecoratie zou het geheel sfeervoller overkomen.
Eten was zeer goed
paul K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
eten was ruim voldoende, goede kwaliteit en smakelijk, de mensen vriendelijk. restaurant ongezellig en de bediening vriendelijk maar rommelig (4 verschillende personen). de afrekening verliep rommelig (ook weer door 2 verschillende personen), in eerste instantie 30% korting, moest volgens het Iens aanbod echter 50% over de gehele nota zijn. uiteindelijk 50% over het hoofdmenu gekregen, wat ook niet klopte, maar zo gelaten....
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten. Lang gewacht op rekening. Aardig personeel
Max S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Als liefhebber van de echte Indiase keuken (Tandoori, Vindaloo, Papadums,..) zijn we goed verwend bij dit restaurant. Het eten is heel goed en met de juiste smaak bereid waarbij de restaurant medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam zijn. Al met al prima Indiase sfeer en kwaliteit, aanrader.
R V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Op een donderdagavond spontaan binnen gelopen bij Light of India en hier beslist geen spijt van gehad. We hadden het Himalaya menu besteld en heerlijk gegeten. Lekkere tandoori gerechten, kip, lamsvlees, een spinazie gerecht met geurige rijst. Naan brood waar je je vingers bij opeet. Alles even lekker. Zeer vriendelijke bediening en erg aardig personeel dat van alles wist te vertellen over de gerechten die we kregen. We komen hier zeker nog eens terug, een echte aanrader.