Light of India

Goudsesingel 256 3011 KG Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Light of India

Zin in exclusieve Indiase gerechten die thuis bezorgd worden? In dit restaurant is de keuze groot en de gerechten zijn stuk voor stuk authentiek en origineel. Heb je een avond waar je echt geen zin meer hebt om te koken en je wilt toch een goed bereide maaltijd? Bestel dan hier spannende gerechten die in no-time bij je worden bezorgd.

Meer informatie over restaurant Light of India

Maandag t/m zondag 14:00 - 23:00 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant Light of India

Sara R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Derk D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Superlekker gegeten.. Het was behoorlijk druk aan de veggiekant met een buslading Indiërs dus ook dat moet wel een teken zijn dat het goed is. En het was top! Ik had de curry vindaloo... En een samosa vooraf... Zeer authentiek en een heerlijke nan erbij maakte het tot een fantastische Indiase reis en dat op de goudse singel ????
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk Indiaas eten. Wij hebben de groentekorma en kipkorma besteld, met naan en rijst om te delen. We moesten een tijdje wachten op de bediening, maar het eten kwam snel nadat wij het konden bestellen. We gaan zeker terug.
Bobby S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heel gezellig goed service legt uit als nodig is eten was super lekker alles kwam optijd niks te laat lekkere koude drankjes wat nu vooral nodig is met het weer leuke bediening leuke zaal klein maar sfeervol je proeft de kruiden goed terug in elk gerecht anders kom hier zeker terug
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Veel te warm in de zaak! Airo zou een hoop oplossen. Jammer dat wij er op vrijdagavond helemaal alleen zaten. Warme cola werd met ijsklontjes opgelost. De Gayar Ka Halwa werd bereid met een soort notenpoeder, jammer, echte noten horen thuis in dit gerecht en werd ook zo als ingrediënt op de kaart genoemd.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Er zat niemand in de zaak, dus erg ongezellig (vrijdagavond). Heel erg warm in de zaak. Kreeg warme cola wat met ijsklontjes werd opgelost. Dode vliegen in het raamkozijn.
Sharisma S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Dit restaurant is super onvriendelijk! Service is kei slecht! Je krijgt verkeerde gerechten voorgeschoteld en het eten is niet te vreten! Er werkt er een jong meisje dat totaal geen Nederlands spreekt en je negeert als je haar roept! Als je iets wilt bestelle
n, kunnen ze het niet serveren, want het is er niet?! Ik kom hier nooit meer! 91 spices is tenminste waardig voor zijn prijzen.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Simpel maar prima eten, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon okay. Zeer schappelijke prijs.
Edmond K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lang wachten op voorgerecht , hoofdgerecht en opname drankjes....eten is ok.
Esra K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Leuk klein gezellig restaurant. Eten was heerlijk goed gekruid.
Mijn kip was erg mals. Personeel was vriendelijk.
Els O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Service kan wel beter. Jas aannemen en zo. De 20% korting was niet van de rekening afgehaald. Moesten we zelf aangeven.
Eten was heel erg heet. Graag even aangeven vantevoren of pepertjes bij de gerechten op de menukaart zetten. Dan kan je het zelf beter inschatten.
Ashna B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vond het personeel een beetje vreemd, ook kregen wij het voorafje (pappadum) niet wat je bij de meeste indiaase restaurant wel krijgt. Later vroeg ik of je de pappadum niet hoort te krijgen, omdat ik het bij andere gasten wel zag en ik kregen wij het alsnog alleen wel zonder sausjes. In het eten vond ik te veel gember zitten. Ik vroeg om onion naan maar kreeg normale naan, uiteindelijk wel gekregen maar de rest van het eten was al lauw. Al met al vond ik het te duur als je kijkt naar de hoeveelheid en de prijs (vooral als ik naar de concurrent om de hoek zou gaan). Geen aanrader helaas.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een uiterst vriendelijke gastheer, erg leuk en relaxt! Inrichting is wat “wit”
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed eten en goede service
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij waren hier met de iens 50% actie met 3 personen. Ondanks dat ze er volgens mij weinig aan overhouden was de bediening prima en het eten erg goed! Vooraf hadden we een aantal gefrituurde gerechten zoals somosa, onion bhaji en garnalen. En daarna de klasiekers tandoori mixed grill, lamb madras en chicken tikka massala. Alles was lekker en wat we niet opkonden hebben ze ingepakt en meegegeven. Felle lampen die in andere recencies staan zijn ons niet opgevallen dus ik denk dat ze daar wat aangedaan hebben. Al met al een echte aanrader!
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hier gegeten met de IENS 50% kortingsactie. Die gold alleen voor het voor- en hoofdgerecht, niet voor het nagerecht en de drank. Eten, met name kip Tikka en Tandoori en curry was goed. Voor een schotel medium heet gekozen, was goed pittig maar niet te.
Bediening vriendelijk maar niet helemaal goed, nieuwe serveerster die nog niet goed op de hoogte was.
Inrichting zoals je van een Indiaas restaurant verwacht, niet erg sfeervol.
Rosalind H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk. Een aanrader.
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Onze eerste ervaring met Indiaas eten (in een restaurant). Het is zeker niet tegengevallen. Het eten was lekker en de sfeer in het restaurant was leuk (bij de open haard).
Roxanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
de linzensoep de slechtste die we ooit hebben gegeten, weinig smaak. We hebben aangegeven dat de soep niet lekker was maar daar werd niks mee gedaan . We kregen geen vervangend gerecht. Het hoofdgerecht was oké. ik zou hier niet snel nog een keer naar toe gaan.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vriendelijk ontvangst. Typisch Indiaas ingericht. Veel verlichting en weinig, van wat wij sfeer noemen. Een ruime kaart met vooral traditionele Indiaase gerechten. Wij kozen voor de tandoori varianten en hebben daar van genoten. De porties zijn heel ruim en wij hebben gebruik gemaakt van het aanbod van de ober om een doggybag mee te nemen. De rekening was al even prettig als ons hele etentje daar.