Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Super lekker en goed gegeten!!!!
Jammer dat we zo ver weg wonen ( we waren op vakantie in Assen ), want anders waren we er zeker vaker terug gekomen !!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, er ging iets fout met de bestelling maar werd keurig hersteld door de uitstekende bediening.

Top geregeld
zuidlaren .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
floda1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was heerlijk en zag er mooi uit.
De bediening was voortreffelijk.
We komen zeker terug.
Liff is een mooi restaurant op een mooie plek in Assen.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk opgemaakte borden. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Kan het iedereen aanbevelen.
biancabrookman .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Liff! Menu iets anders al vermeld staat bij de AH actie maar dat maakt niet uit. Wel jammer dat we na de koffie een beetje vergeten werden, hebben erg lang moeten wachten voordat we nog weer een drankje konden bestellen.
veldhuizenjvan .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Liff heeft een gezellig terras, waar het goed toeven is. De bediening is goed en het personeel is vriendelijk en correct. Alle gerechten van het driegangenmenu zagen er aantrekkelijk en smakelijk uit en maakten die belofte ook waar. Het waren prettige uurtjes bij Liff.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben fantastisch gegeten, maar waren verrast, dat het een aangepast 3-gangen menu was. We wilden graag gamba's vooraf en dat zat niet in de AH actie. De ober heeft echter wel een mooi aanpassing voor ons gemaakt en de gamba's verdeeld over 2 gerechten. Dat was voor ons een prima oplossing. Het nagerecht was ook binnen grenzen van de actie.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hadden een keuze uit veel gerechten, en ook de kennis van wijn was goed. Wachttijd was in overleg, Vriendelijke bediening, maar niet overdreven vriendelijk (in positieve zin)
Diny R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ik vond het hoofdgerecht niet echt smaakvol , maar ook de hoeveelheid was minnetjes !
Misschien kwam dat omdat wij met de AH actie meededen !!
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk eten, attente en vriendelijke bediening en een gezellige sfeer en inrichting en leuke muziek. Vooral vaste gezichten (medewerkers) is prettig. Dat zegt wat over een bedrijf. Kortom: wij komen hier graag! Een aanrader!
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, Keulse menu was prima! Vooraf de preisoep en de kipspiesjes met mango chutney. Soep was redelijk aan de zoute kant, spiesjes waren geweldig lekker! Hoofdgerecht een grote hamburger en risotto, de laatste was niet helemaal gaar er wat flauw van smaak. Maar de hamburger... wauw wat lekker! Als toetje kregen we een verrassing, bleek een kokosparfait met gemberschuim te zijn. Aangezien ik geen kokos lust kreeg ik een snicker toetje en die was echt te gek! Bedankt voor de service en tot snel!
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voorgerecht: preisoep smaak heel goed. Hoofdgerecht: burger met sla en frites lekker en meer dan genoeg. Nagerecht zou een verrassingsnagerecht zijn, maar ik vind cheesecake niet echt een verrassing, hoewel deze goed smaakte
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was goed, zoals eerder. We kregen alleen een verrassingsdesert bij tet AH-menu en niet de keuze die op de website van AHrestaurants stond. Op zich wel een lekere cheeescake.
Bege .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hadden het AH-menu. Voor het voor- en hoofdgerecht waren er 4 keuzes. Als voorgerecht hadden we broodplankje en koude komkommersoep. Het broodplankje en de komkommersoep waren heerlijk. Als hoofd namen we een Liffs hamburger en de risotto. De hamburger was prima. De risotto was te klef, duidelijk te lang door gesudderd. De bijbehorende groentes waren lekker knapperig.
Als nagerecht was er geen keus; het was een bavarois met chocolade snippers en gembersaus. Heerlijk, maar je moet wel van gember houden! Ik vond de gember gelukkig precies goed; je proeft het wel maar het is niet te overheersend. De bediening was prima en attent.
debie6836 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prettig eten hier, met vlotte en attente bediening. Wat beperkte keuze van menu's, maar toch een lekkere keuze kunnen maken. Smaakt naar meer!
Herm Jan B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De bloemkoolsoep met nootjes en groen was lekker warm en goed van smaak.
Het hoofdgerecht van schelvis met veel groente en aardappeltjes aan een sate prikker was buitengewoon smakelijk. Het desert van cheesecake had net het goede zuurtje en kleine stukjes chocola als verrassing.
Mijn tafelgenoten waren ook heel tevreden over hun maaltijd.
Sjenet B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed eten, goede bediening. Jammer dat je in dit restaurant alleen kunt kiezen uit één vegetarisch, één vlees of één visgerecht en niet uit nagerechten en de borden minder vol zijn. Teleurstellend einde. Het gezelschap naast ons had niet gereserveerd onder de noemer AH restaurantactie en hebben deze avond kunnen kiezen van de kaart en daardoor meer keuze uit de verschillende gerechten én betere/vollere borden. Bij het afrekenen gaven ze wel 2 volle AH zegelboekjes aan de bediening én kregen toch de 50% korting. Hadden we dit geweten, hadden wij ook niet gereserveerd! Toen we hier melding van maakten kregen we alleen een "dankjewel voor de melding", niet voldoende wat ons betreft, een kopje koffie of iets anders van het huis was beter geweest. Hier komen we eerst niet weer.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ons etentje bij LIFF, was zeker de moeite waard, we hadden met een alberthein actie geboekt. Het eten was prima , keuze uit verschillende gerechten , deze waren van prima kwaliteit. Al met al een aanrader.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Slechte beurt van Liff! We hebben deze week op het terras bij Liff gegeten. Ons tafeltje was erg vuil en werd niet schoongemaakt toen de bestelling wordt opgenomen, of toen we eerste drankjes werden gebracht, daar moesten we om vragen. Bij de tweede ronde drankjes kwamen verkeerde met een dikke laag lipstick op 1 van de glazen. Tot slot was de ober was vergeten het hoofdmenu aan de keuken door te geven, al met al een dikke vette onvoldoende voor de bediening. Later op de avond kwam er een andere ober, die wel correct werkte. Op het eten viel verder niets op te merken, prima voor elkaar!