Liff

Brink 14 9401 HS Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Slechte beurt van Liff! We hebben deze week op het terras bij Liff gegeten. Ons tafeltje was erg vuil en werd niet schoongemaakt toen de bestelling wordt opgenomen, of toen we eerste drankjes werden gebracht, daar moesten we om vragen. Bij de tweede ronde drankjes kwamen verkeerde met een dikke laag lipstick op 1 van de glazen. Tot slot was de ober was vergeten het hoofdmenu aan de keuken door te geven, al met al een dikke vette onvoldoende voor de bediening. Later op de avond kwam er een andere ober, die wel correct werkte. Op het eten viel verder niets op te merken, prima voor elkaar!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima ontvangst, attent personeel. Ons enige minpunt is wellicht wat weinig garnering bij de haring/bietensalade. Alle gerechten waren verder prima in orde.
AM-Bos .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een leuke kennismaking met een voor ons nieuw restaurant.
Heerlijk eten, met zorg klaar gemaakt. De wachttijd tussen de gerechten was prima geen gehaast gelukkig (er zou een vakje precies goed moeten staan in de bovenstaande balk)
Aardige en professionele bediening , mensen die echt zin hebben in hun werk.
Wij komen hier zeker terug!
Lidwien K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en we zijn vriendelijk geholpen. Het terras ziet er bloemrijk uit, waardoor het een prettige plek is om te eten.
Renate70 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Fijn restaurant die je elke keer verrast met een bijzonder gerecht. Drankjes mogen ze wel wat alerter op zijn maar dat is voor mij persoonlijk.
j.j.heij .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het restaurant was ons bekend. We komen er vaker. Het eten was heel goed en het menu, waaruit een keuze gemaakt kon worden, was zee goed. Het was een geslaagd diner.
Marjon M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Erg vriendelijk ontvangen. We mochten een tafeltje uitzoeken op het terras. Heerlijk carpaccio op een originele manier geserveerd. Daarna een mega burger, goed gebakken, lekker sappig met salade en knapperige frietjes met overheerlijke sausjes. Toetje was een verrassing van de chef, waarbij ze rekening hielden met onze voorkeur. We waren erg enthousiast. Kortom heerlijk genoten, een aanrader.
leli52 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant aanbieding. Zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan. Voor hoofd en nagerecht allemaal prima, goede prijs kwaliteit verhouding.
E B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Liff is een restaurant dat we aan kunnen bevelen. Gelegen op een goede locatie met een groot terras.e
Waar we vanwege het fantastische weer voor ons een tafel gereserveerd was. Zeer attent personeel en een vlotte bediening. Een dikke plus.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima eten lekker en voor iedereen wat wils .goede service . Keurig en vriendelijk personeel .een aanrader . Gaan zeker vaker heen . Eten van goede kwaliteit . En meer dan genoeg .
anne1_2_3 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Lekker gegeten met de ah restaurantactie. Ze hebben rekening gehouden met mijn dieetwensen. Mooi ingericht restaurant en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om nog eens te gaan eten.
Elisekristien .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vorig jaar aten wij hier ook met de AH-actie en toen was het eten, de service en het interieur toch een stuk beter.
Van kalfswang terrine naar hamburger.
Van keurig personeel naar personeel met doorschijnende shirtjes en afgetrapte schoenen. En van een superdeluxe rood interieur naar een retro lichtgevend blauw/geel interieur.
Wij vonden het niet bijzonder meer en komen niet weer terug.
A L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten!!! Zowel voorgerecht, als hoofdgerecht als dessert was super! We hebben er heerlijk een avondje gezeten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Was super
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was erg gezellig en goed eten. Attente bediening!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier. Carpaccio voor mijn vrouw en pindasoep voor mij als voorgerecht, beide voortreffelijk!
Hoofdgerecht smaakte ook heerlijk en dessert was een verrukkelijke verrassing! Komen hier zeker terug.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
No nonsense restaurant strak ingericht, minimalistisch maar niet ongezellig, lekker, goed warm, zelfs heet, eten. Creatief toetje met chocolade met zoutkorrels, cheesecake, kaneelstengel wn panne cotta!
butselaar .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gegeten met de AH actiekorting. Goede keuze uit diverse menu's, snelle service en heerlijk gegeten. Helaas geen karaf wijn beschikbaar, alleen per glas of per fles. Maar een aanrader voor een degelijk en smakelijk maal!
Felice E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prettige ontvangst, prima gegeten, ruime keus.
Echter, het was te koud in het restaurant.
jyswierstra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de service was snel, goed en vriendelijk .
Op dinsdagavond gaan eten is n ormaal niet onze gewoonte, maar we hadden wat te vieren. Gelukkig waren er meerdere gasten, wat de sfeer ten goede kwam!
Kortom, Liff is een aanrader!