Liff

Brink 14 9401 HS Assen Nederland Kaart

Over restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Andrea E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten. De keuze werd opgenoemd (geen kaart) en je moest direct een keuze maken. De gerechten waren lekker, maar wel simpel, weinig groente bij hoofdgerecht. Er zat behoorlijk tempo in het uitserveren en weinig tijd tussen de gangen.
lubberts36 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mijn wederhelft werd gewezen op haar suikerziekte en vis als hoofdschotel te nemen wat wij een zeer goede aanbeveling vonden. Net als het toetje was speciaal voor haar gemaakt. Alles was dan ook zeer lekker.
Henk1948 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker eten, gastvrije ontvangst. Tussen de gangen door was de wachttijd wel aanzienlijk, maar de kwaliteit van het eten maakte veel goed! Wij waren er via de AH-actie en hadden bij voor- en hoofdgerecht 3 keuzes: vlees, vis en vega.
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij kwamen zomaar binnenlopen en kwamen aan de bar terecht. Prima diner. Jachtschotel en rib eye. Met écht goede groente en frites. Vooraf lekker brood. Mooi bier. Helemaal tevreden. Zeker op die plek. Want heel direct en snel contact met bediening. Prettig hoor. Enige minpuntje vonden wij de prijs. Twee man; snelle hap: toch 60 euro. Iets minder was ook goed geweest.
Maar vergeleken met paar jaar geleden zijn wij nu écht positief! En komen weer terug.
J H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met 6 personen via de AH actie zijn we bij Liff in Assen gaan eten. Gezellig aangeklede zaak met goed eten.
Smaakvol en verrassend eten.
Gerhardatv .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We aten als voorgerecht carpaccio of zalm en als hoofdgerecht allemaal vis van de dag, zeebaars. Dat was heerlijk. Voor het dessert was er geen keuze: verrassing van de chef. Citroenijs, chocolademousse en een klein warm peertje. Gezellige ambiance op loopafstand van het Drents Museum.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben hier tot onze tevredenheid gegeten waarbij het personeel vriendelijk was. We komen hier zeker weer om te eten.
Arnhem19 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening vriendelijk.
Inrichting licht industrieel wel ruim opgezet.
Zeker een zaak om terug te gaan en om de lunch te proberen.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wij hebben hier gebruikt gemaakt van de AH restaurantactie. Met dit in de beoordeling meegenomen waren we tevreden. We beschouwen het als een eetcafé en geen restaurant. De soep en de zalm was prima bereid. De groente was niet helemaal gaar. De ober deed verschrikkelijk goed zijn best, maar moest in z'n eentje de benedenverdieping runnen en dat bracht met zich mee dat "oogcontact" met hem maken om iets te vragen niet of te laat voorkwam.
Klm73074 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker eten met een verrassende ondergrond van rijstepap, welke ook nog eens zeer smakelijk was. Dessert keuze was in ons geval minimaal, maar de lekkernijen bij de koffie waren lekker
Geertje54tomzijl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was weer voor treffelijk .Weer genoeg keuze en met zorg bereid..
GEZELLIG DRUK EN MOOI VERBOUWD.
Een aanrader voor ieder.
Dena M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Super etentje gehad bij Liff. Het eten was erg lekker en de bediening was top! Zeker voor herhaling vatbaar en ik raad het iedereen aan.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij vonden het eten erg lekker, de sfeer goed en de bediening uitstekend. Een moderne uitstraling.
Ze hebben wel besloten om een lege, oudroze geverfde achterwand te voorzien van een tekening,
die ik zelf wel erg druk vond. Ik vond juist de rustige uitstraling prettig en je had goed zicht op de
mensen die in de keuken heen en weer liepen.
53anneke53 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zoals gewoonlijk erg goed, ook met AH bonnen. Kwaliteit erg goed. De uitleg bij de gerechten is erg leuk. Gebeurd lang niet overal. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Oosterveen100 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met zijn vieren 3 soorten menu`s gehad. Alle drie voortreffelijk. Het heeft ons allemaal verrast.
Leuke vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Liff met de AH restaurantactie. Met name de paddenstoelenrisotto was voortreffelijk. Ook erg genoten van de Koffie compleet, met thee i.p.v. koffie. Het personeel was heel vriendelijk.
Gmvanbeurden .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk buiten kunnen eten en dat is boffen eind augustus.Heel vriendelijke en zorgzame bediening.Zonder te vragen een glaasje water bij het eerste glas wijn.Leuke suggestie voor het delen van een voorafje .De bospaddestoelen risotto smaakte prima en zag er ook mooi uit.
Dijke807 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
In een prettige sfeer hebben we genoten van het A.H. menu bij restaurant Liff in Assen. Met name viel het voorgerecht, een tartaartje van Zalm, in goede "aarde". Ook het bed(je) van warme groenten onder de roodbaars was uitstekend.
De bediening was plezierig maar de muziek keus kan beter en minder hard.
Mworkel1 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Bediening was goed en snel, het eten heb ik er wel eens beter gehad.
We zaten buiten aan een tafel waarvan het blad heel erg beschadigd was. Het zag er niet smakelijk uit. Ik zou die tafel gewoon weggooien. Toen we overigens om een paar placemats vroegen, werden die inmiddellijk gebracht.
Bruns.beek .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben genoten van ons bezoek bij Liff. Het eten was prima, de bediening heel vriendelijk, snel en aangenaam. Wij zaten op het terras, want het was heerlijk weer. De sfeer was uiterst genoeglijk. voor herhaling vatbaar!!