Liff

Brink 14 9401 HS Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Lunch 12:00 - 1600
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Liff

Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Orginele gerechten en errug lekker, wordt makkelijk aangepast wanneer dit moet.
Kaasplankje was alleen wel wat karig...
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hebben gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu en hebben fantastisch gegeten. Alles klopte, bediening vriendelijk en correct, muziek prima en het eten was heerlijk. Één van ons is vegetariër, maar was zowel over het voor- als hoofdgerecht ook erg enthousiast. Liff is zeker een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vlotte bediening, de porties waren groot genoeg en het smaakte heerlijk! Benieuwd naar hoe andere gerechten van de kaart smaken...
K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Verrassend voorgerecht ( soep van de dag ) was heerlijk.
hoofdgerecht kolossaal , compliment voor de keuken.
bediening plezierig en snel.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima restaurant,op een goede locatie. Inrichting is gezellig, personeel is erg vriendelijk, de gerechten en met name de voor- en nagerechten zijn redelijk aan de prijs.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Prettige ongedwongen sfeer. Goede conversatie mogelijk. Mooi opgemaakte borden. Uitstekend diner gehad. Aanrader in Assen!!
Lies E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De opgerolde carpaccio vooraf was een verrassing en zag er erg leuk uit. Ondanks de leuke presentatie viel de smaak een beetje tegen... Het hoofdgerecht was ook weer verrassend geserveerd en smaakte voortreffelijk. Bij het chocolade dessert werden lauwwarme canterellen geserveerd, iets wat zowel ik als mijn vriendin niet echt bij het gerecht vonden passen.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zonder dat wij er zelf om hebben gevraagd, bood de bediening ons een andere tafel aan, zodat wij geen mogelijke hinder zouden ondervinden van het looppad naar de keuken, zeer attent.
Voldoende keuze, vlotte bediening en smaakvolle gerechten. Aanrader!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gezellig en sfeervol restaurant waar je op je gemak de tijd doorbrengt. Afwisselende achtergrondmuziek, voor elk wat wils. Sommige tafeltjes staan erg dicht op elkaar waardoor men niet achter jou langs komt zonder moeite van beid personen. Lekker eten met eindelijk eens verschillende, goed bereide groente (beetgaar). Mooi opgemaakte borden. De kaassaus bij de kipfilet smaakte wat sterk. De extra bestelde salade bestond uit veel soorten sla maar mag wat meer aangemaakt worden.
Anne .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een prima omgeving en een klantvriendelijke bediening
kortom een aanrader . We zijn de restaurants in Assen aan het uit proberen op een aantal onderdelen.
Dit is de eerste en Noteren we met een stip.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Eerst willen wij ons commentaar beginnen met enige punten,die o.i. om aandacht vragen, tw. het lawaai,de moeilijke bereikbaarheid der toiletten voor gasten met een visuele en.of mobiele beperking,de gehavende bordjes en betonpalen. Met betrekking tot hetgeen wordt geboden..uitstekende.qua kwaliteit,kwantiteit en opmaak...voorgerechten Perfekt,Uitstekende hoofdgerechten en hier niet voor onder doende nagerechten. De wijnen per glas zijn m.b.t.het type aan de stevige kant. Alles samengevat een restaurant,hetwelk een bezoek c.q. Meerdere bezoeken zeker waard is
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Een restaurant die op sommige punten om attentie vraagt,echter qua eten alleszins is aan te bevelen
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
De bediening en de ontvangst waren zeer korrekt en vriendelijk. De lunchgerechten werden mooi gepresenteerd en smaakten ons goed. Voor mensen die wat moeilijk ter been zijn: voor de toiletten moet je de trap op (en af) en er is geen lift. De trapleuning is heel breed van vorm en daardoor wat lastig om je aan vast te houden of op te trekken.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Altijd lekker, fijne bediening
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
De vliegenluchtmacht was paraat toen de mosselen werden opgediend. Geen nood. We werden direct verplaatst van het terras naar binnen. Dank voor snelle reactie.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Echt super lekker gegeten. Aandacht van de serveerster trekken was niet zo makkelijk. Komen zeker nog een keer! ........
Mathijs S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Met 'grote' groep van 10 prima gegeten. Alles vlot op tafel. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Efficiente en vriendelijke bediening. Liff is aanrader.
Nora T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Dat er een glas wijn valt ... kan gebeuren....
Dat 3 van ons hun eten krijgen en dat blijkt voor een andere tafel te zijn.... kan gebeuren
Dat de karaf water niet gebracht wordt.... kan gebeuren

Maar t vlees was niet echt heet en het duurde allemaal wel heel erg lang- voor de kaart kwam- tussen de gangen- voor de desertkaart.’- zelfs op de koffie was het lang wachten.

Het was heel druk op het terras - en gezellig- maar dit was echt alkemaal “te”, jammer.
Eerdere ervaringen met Liff waren steeds prima.
G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Na reservering op het terras gedekt, heel attent. Ze werkten voor het eerst met de nieuwe kaart. Mooie gerechten en heel goed van smaak. Uitstekend restaurant.
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker gegeten. De Eton Mess als toetje, echt zalig! Vriendelijke bediening die misschien iets te vaak langs komen (halve minuut nadat iemand de dessertkaart voor ons gaat halen langskomen en vragen: 'Had u nog een dessert gewenst?', 4 keer langskomen om te vragen of alles naar wens is), maar dat is altijd beter dan niet langskomen natuurlijk. Erg veel bezoekers en de muziek aan, maakt het wel lastiger om met elkaar te praten.