Liff

Brink 14 9401 HS Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Felice E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prettige ontvangst, prima gegeten, ruime keus.
Echter, het was te koud in het restaurant.
jyswierstra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, de service was snel, goed en vriendelijk .
Op dinsdagavond gaan eten is n ormaal niet onze gewoonte, maar we hadden wat te vieren. Gelukkig waren er meerdere gasten, wat de sfeer ten goede kwam!
Kortom, Liff is een aanrader!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, net iets meer
Ambiance dan een normaal restaurant. Vriendelijk en oplettend personeel. En aanrader in Assen.
Alie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik vond toch een minpuntje: toen ik zei dat we nog een keer zouden komen op de AH kaarten, kreeg ik het antwoord: we reserveren niet zoveel tafeltjes voor die actie.

Dan moet je er ook niet aan beginnen toch, verder PRIMA hoor.
Miekeleon .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was heerlijk, zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht, de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het is echt een aanrader om daar te gaan eten. Wij zijn nog in het bezit van een AH restaurant kaart en die gaan we over 14 dagen op dezelfde locatie nog eens gebruiken.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was heerlijk
. Vriendelijk personeel . Mooi restaurant . Heerlijke sfeer .
Een aanrader .
Keuze was ook erg goed .
Naomie O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de service was super. De tijd die we wachten moesten was genoeg om weer honger te krijgen. De inrichting daarintegen was wat minder, de buitenkant zag er wel wat mooier uit. Maar het maakte onze eetlust niet minder
amerzon .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met AH actie gegeten bij Liff. Mondelinge (!) menukaart, niet echt klantvriendelijk, want niet alle ingrediënten worden opgesomd en zo blijft onduidelijk wat er in totaal geserveerd wordt, waarom het AH menu niet even uitgeprint?
Voorgerechten: pompoensoep, rauwe zalm, carpaccio en broodje (zonder opgave van de 'smeerseltjes'). Hoofdgerechten: stoofpotje rode kool, gebakken zalm en vegetarische tajine, toetje: verassing van de kok. Gelukkig wordt bij de bezorging wél verteld wat er op ons bord ligt
Vervelend dat nergens de prijs van een couvert vermeld staat, helaas zijn meer restaurants in dezen slordig (?).
Carpaccio was mals maar vlak van smaak. Helaas was de 'Parmezaanse' kaas zo schaars dat deze niet voor meer pit kon zorgen. In plaats van geroosterde pijnboompitten waren stukjes walnoot toegevoegd, tja. Het stoofpotje rode kool, rundvlees en aardappelpuree was niet bijzonder: de verhouding puree, kool en vlees was naar onze smaak niet in balans; te weinig (frisse) rode kool, te veel tamelijk droog vlees.
En ook de verrassing van de chef kon ons niet in verrukking brengen: een stukje brownie, chocoladetaartje met een likje saus die nauwelijks naar vanille smaakte, een bruin en smakeloos stoofpeertje en een bolletje citroen ijs, het lekkerste van het hele bord.
Na onze goede ervaringen eerder bij Liff viel ons deze hernieuwde kennismaking tegen; ongeïnspireerd zowel wat betreft kaart, eten als gastvrijheid. Jammer.
t.hakvoort-sollie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig restaurant in het centrum van Assen. Diner was bijzonder opgemaakt en lekker.! Goede bediening. Een restaurant om zeker weer eens terug te komen.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten en er werd rekening gehouden met mijn man. Hij heeft een maagverkleining gehad en kan daardoor niet veel eten. Ze hebben mooi kleine porties gemaakt. Top
w.voorzanger .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker gegeten! Vriendelijke bediening!
We zaten achterin de hoek. We waren met z'n 4en, waarbij 2 met het gezicht op een blinde muur en we zaten naast een deur naar de keuken welke continu open en dicht gaat ivm in- en uitloop bediening. Niet een erg prettige plek!
En jammer dat er niet standaard rauwkostsalade wordt geserveerd. Dit konden we er wel los bij bestellen.
Hetty C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hadden aangegeven dat we vanwege een concertbezoek later op de avond "op tijd" stonden en daar speelde de bediening goed op in. We werden goed ontvangen. De wijn en het eten werden vlot opgediend. Opvallend was de grote keuze in gerechten die we kregen.
We waren met 6 personen. Gezellig en lekker gegeten. De rekening verraste in positieve zin.
We kennen Liff van eerdere gelegenheden. En we komen zeker weer terug.
Enig minpuntje; de golf kou die bij elke nieuwe bezoeker binnenkwam.
lesleyb1 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij LIFF in goede ambiance. Vriendelijk personeel en heerlijke maaltijd. Hoofdgerecht was heerlijk en voor elk wat wils en als klap op de vuurpijl een heerlijke combi voor het toetje van o.a. bosvruchtencake, brownie, merengue met speculaasroom... Aanrader!!!
Sjenet B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met de restaurant actie hier gegeten. Het was heerlijk! Goed gevulde borden, lekker warm.eten en heerlijk bereid. We komen graag een keer terug!
Andrea E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten. De keuze werd opgenoemd (geen kaart) en je moest direct een keuze maken. De gerechten waren lekker, maar wel simpel, weinig groente bij hoofdgerecht. Er zat behoorlijk tempo in het uitserveren en weinig tijd tussen de gangen.
lubberts36 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mijn wederhelft werd gewezen op haar suikerziekte en vis als hoofdschotel te nemen wat wij een zeer goede aanbeveling vonden. Net als het toetje was speciaal voor haar gemaakt. Alles was dan ook zeer lekker.
henk1948 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker eten, gastvrije ontvangst. Tussen de gangen door was de wachttijd wel aanzienlijk, maar de kwaliteit van het eten maakte veel goed! Wij waren er via de AH-actie en hadden bij voor- en hoofdgerecht 3 keuzes: vlees, vis en vega.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
VOND HET MENU ERG SIMPEL . STOOFPOTJE IS RODE KOOL MET HACHEE EN PUREE. PASTA MET STUKJE VIS ERBOVEN OP EN WAT STUKJES GROENTE. WERD EEN SCHAALTJE GEBAKKEN AARDAPPELEN BIJ GERESERVEERD VOND 28,50 PRIJZIG VOOR DEZE SAMENSTELLING. HEB IK HET TOETJE NIET MEEGEREKEND 1 STOOFPEERTJE 1KLEIN BAKJE MET SAP EN WAT VRUCHTJES EN EEN BISKWIE MET IETS VAN CREME ERBOVEN OP.ERG JAMMER TERWIJL IK VORIG JAAR HEERLIJK HAD GEGETEN BIJ LIFF. DIT IS VOOR ONS EEN AANLEIDING OM NIET MEER TE GAAN.
marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij kwamen zomaar binnenlopen en kwamen aan de bar terecht. Prima diner. Jachtschotel en rib eye. Met écht goede groente en frites. Vooraf lekker brood. Mooi bier. Helemaal tevreden. Zeker op die plek. Want heel direct en snel contact met bediening. Prettig hoor. Enige minpuntje vonden wij de prijs. Twee man; snelle hap: toch 60 euro. Iets minder was ook goed geweest.
Maar vergeleken met paar jaar geleden zijn wij nu écht positief! En komen weer terug.
J H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met 6 personen via de AH actie zijn we bij Liff in Assen gaan eten. Gezellig aangeklede zaak met goed eten.
Smaakvol en verrassend eten.