Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Lunch 12:00 - 1600
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Liff

Mathijs S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Met 'grote' groep van 10 prima gegeten. Alles vlot op tafel. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Efficiente en vriendelijke bediening. Liff is aanrader.
Nora T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Dat er een glas wijn valt ... kan gebeuren....
Dat 3 van ons hun eten krijgen en dat blijkt voor een andere tafel te zijn.... kan gebeuren
Dat de karaf water niet gebracht wordt.... kan gebeuren

Maar t vlees was niet echt heet en het duurde allemaal wel heel erg lang- voor de kaart kwam- tussen de gangen- voor de desertkaart.’- zelfs op de koffie was het lang wachten.

Het was heel druk op het terras - en gezellig- maar dit was echt alkemaal “te”, jammer.
Eerdere ervaringen met Liff waren steeds prima.
G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Na reservering op het terras gedekt, heel attent. Ze werkten voor het eerst met de nieuwe kaart. Mooie gerechten en heel goed van smaak. Uitstekend restaurant.
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker gegeten. De Eton Mess als toetje, echt zalig! Vriendelijke bediening die misschien iets te vaak langs komen (halve minuut nadat iemand de dessertkaart voor ons gaat halen langskomen en vragen: 'Had u nog een dessert gewenst?', 4 keer langskomen om te vragen of alles naar wens is), maar dat is altijd beter dan niet langskomen natuurlijk. Erg veel bezoekers en de muziek aan, maakt het wel lastiger om met elkaar te praten.
K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Aardige bediening, goed eten. Ik was vergeten aan te geven dat ik zwanger ben en had een stuk vlees dat niet doorbakken was. Nadat ik dit aangaf werd zonder problemen mijn stuk vlees nog even goed doorbakken, goede service! Was wel erg veel, waardoor ik helaas niet aan het nagerecht toe kwam. En dat terwijl ze zoveel lekkere dingen erop hebben staan. Maar ik kom gewoon nog een keer terug, echt een aanrader!
Mathilde B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk geluncht. Het was mooi weer, dus we zaten buiten op een gezellig terras. We hoefden niet lang te wachten op het eten en het eten was heerlijk.
H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
prima sfeer, goed geholpen, vriendelijke benadering, lekker weer , goed gezelschap, 120 tekens lijkt mij wat veel, in deze de recensie is grotendeels al ingevuld in bovenstaande, verder geen commentaar
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Prima gegeten. Goed advies aan tafel. Serveerster had kennelijk haar dag niet, haar collega's hebben dat goed opgevangen. Gezellig ingericht terras, mooi weer en lekker eten.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prima gezellige gelegenheid voor een drankje en goed eten. Soms werden we gevraagd of we iets wilden drinken terwijl we al hadden besteld. Dat kan dus iets beter. De bediening kan af en toe iets vriendelijker. Toch zou ik een 8 willen geven.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Wij hebben heerlijk geluncht, het broodplankje is een aanrader, naar verhouding veel brood t.a.v. beleg/bijlagen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
De gerechten zien er op de menukaart spannend en verrassend uit, dit viel in de praktijk erg tegen. Het voorgerecht stelde teleur: de portie zalm was extreem klein, slechts enkele snippers. Dit werd na klagen aangevuld. Maar ook de doperwtenpuree was zeer miniem en de kletskop van zeewier hebben we niet aangetroffen, wel veel sla. Ook mensen naast ons klaagden over de zeer geringe portie (ander voorgerecht). Het hoofdgerecht was goed maar zeker niet bijzonder. Helaas had de beenham wat te lang moeten wachten, die was erg uitgedroogd. De bediening is goed, vriendelijk. De wijnen zijn in orde. De ambiance is modern, trendy. De keuken moet wat beter zijn best doen.
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Op zaterdagmiddag hebben we met een groep van zes personen heerlijk geluncht bij Liff. Aanvankelijk was er een plek voor ons binnen gereserveerd, maar gelukkig mochten we vanwege het zonnige weer ook buiten zitten.
Vriendelijk personeel en lekkere thee.
S.S. K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en komen op gepaste momenten vragen of alles naar wens is. De presentatie van de gerechten is zeer aantrekkelijk. Het eten is voortreffelijk. Niet overdadig maar ruim voldoende.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wij hebben het prima naar de zijn gehad. Het reserveren via de site ging goed, het was goed overgekomen.
Ik vind het jammer dat ik pas kan afsluiten als de 120 tekens zijn ingevuld
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gegeten met een groep van 7. Eten top, bediening zeer attent en prijs/kwaliteit dik in orde. Ik kom zeker terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima restaurant , wij hebben hier heerlijk gegeten in een voortreffelijke ambiance . Het restaurant is sfeervol ingericht en licht mooi centraal in Assen. Personeel is vriendelijk en klantgericht.
Quincy R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was super lekker zag er goed uit. Medewerkers waren aardig en snel is zeker een aanrader . Zouden zo nog een keer terug komen
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We komen hier al jaren
Hebben wel eens lekkerder gegeten
Voorgerecht prima
Hoofdgerecht matig
Eendborst taai
Kabeljauw weinig aardappelen en groente
Toetje uitstekend
P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten met familie en fijne bediening. Ondanks drukte goed geholpen. Prima begin van een avond uit. We komen zeker nog eens terug!
O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
erg kundige en prettige bediening, ook als het even tegen zit dan wordt onmiddellijk prettig gereageerd.
De kwaliteit op het bord is prima, ook de 2e sliptong.