Liff

Brink 14 9401 HS Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Lunch 12:00 - 1600
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Liff

Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
het overleg tussen directie, leidinggevenden enpersoneel dient een belangrijke verbetering te ondergaan teneinde situaties te voorkomen,die zowel voor de gast als voor het personeel uiermate genant zijn cq.kunnen zijn. Het ontbreekt aan een goede communicatie
M. R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij hadden een cinemenu. Heerlijk eten en er werd goed rekening gehouden met de begintijd van de film. Fijne bediening en topservice!
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij Liff, prijs kwaliteitsverhouding was prima en zeker voor herhaling vatbaar.
Een restaurant met uitstraling op een prachtige plek in de stad tegenover het museum.
Q.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De bestelde lunches (4) waren zonder uitzondering allen zeer smakelijk en goed gecombineerd vlees, salade, saus en lekker bruin brood.
K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
mooi en smakelijk opgediende menu's. snelle en vriendelijke bediening met info en goede suggesties.
de wildstoof was heerlijk en de verrassing van de kok, de eendeborst zag er niet alleen mooi uit, maar was voorteffelijk van smaak.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Onlangs bij LIFF gegeten en daarbij hele gastvrije service ontvangen mbt een uitgebreide voedselallergie. Gerechten werden zonder enig probleem aangepast waar nodig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten (lunchplankje) en geweldige entourage! Zeer de moeite waard om nogmaals terug te komen! De sfeer is goed en het eten heerlijk!
L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer smaakvolle gerechten. Een aanrader ! We gaan er zeker nog een keer eten. Zeer goed opgemaakte borden. Je krijgt bijzondere gerechten in een heerlijk normaal restaurant. Ze doen normaal, en dat is al gek genoeg ! ;-)
Mischa G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten. Bediening deed vrij druk. Toen wij onze glazen leeg hadden werd er niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Eten was goed, goede smaken en ook leuke gerechten op de kaart. Niet de "standaard" gerechten maar ook meer gedurfde gerechten en dat vindt ik echt een pluspunt.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Echt super lekker en verrassend gegeten. Geen mega bord vol, maar genoeg om de smaakpapillen te doen juichen. Zeker voor herhaling vatbaar. De bediening was erg plezierig en gepast joviaal. Gewoon top dus.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Orginele gerechten en errug lekker, wordt makkelijk aangepast wanneer dit moet.
Kaasplankje was alleen wel wat karig...
Reinder S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hebben gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu en hebben fantastisch gegeten. Alles klopte, bediening vriendelijk en correct, muziek prima en het eten was heerlijk. Één van ons is vegetariër, maar was zowel over het voor- als hoofdgerecht ook erg enthousiast. Liff is zeker een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vlotte bediening, de porties waren groot genoeg en het smaakte heerlijk! Benieuwd naar hoe andere gerechten van de kaart smaken...
K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Verrassend voorgerecht ( soep van de dag ) was heerlijk.
hoofdgerecht kolossaal , compliment voor de keuken.
bediening plezierig en snel.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima restaurant,op een goede locatie. Inrichting is gezellig, personeel is erg vriendelijk, de gerechten en met name de voor- en nagerechten zijn redelijk aan de prijs.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Prettige ongedwongen sfeer. Goede conversatie mogelijk. Mooi opgemaakte borden. Uitstekend diner gehad. Aanrader in Assen!!
Lies E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De opgerolde carpaccio vooraf was een verrassing en zag er erg leuk uit. Ondanks de leuke presentatie viel de smaak een beetje tegen... Het hoofdgerecht was ook weer verrassend geserveerd en smaakte voortreffelijk. Bij het chocolade dessert werden lauwwarme canterellen geserveerd, iets wat zowel ik als mijn vriendin niet echt bij het gerecht vonden passen.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zonder dat wij er zelf om hebben gevraagd, bood de bediening ons een andere tafel aan, zodat wij geen mogelijke hinder zouden ondervinden van het looppad naar de keuken, zeer attent.
Voldoende keuze, vlotte bediening en smaakvolle gerechten. Aanrader!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gezellig en sfeervol restaurant waar je op je gemak de tijd doorbrengt. Afwisselende achtergrondmuziek, voor elk wat wils. Sommige tafeltjes staan erg dicht op elkaar waardoor men niet achter jou langs komt zonder moeite van beid personen. Lekker eten met eindelijk eens verschillende, goed bereide groente (beetgaar). Mooi opgemaakte borden. De kaassaus bij de kipfilet smaakte wat sterk. De extra bestelde salade bestond uit veel soorten sla maar mag wat meer aangemaakt worden.
Anne .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een prima omgeving en een klantvriendelijke bediening
kortom een aanrader . We zijn de restaurants in Assen aan het uit proberen op een aantal onderdelen.
Dit is de eerste en Noteren we met een stip.