Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Liff

ralingh .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Afgelopen maand tweemaal gegeten bij Liff, een keer diner met vriendinnen en een keer lunchen met mijn vriend. Ontzettend genoten beide keren. Het eten is zeer smakelijk en wordt op een leuke manier geserveerd. Daarnaast zeer vriendelijke bediening en een leuk pand met een mooie, frisse uitstraling. Ben je dus op zoek naar een hip restaurant in Assen? Dan raad ik Liff zeker aan.
jarobei .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben genoten van een heerlijk 3-gangen menu. Zorgvuldig bereid en prachtig opgediend. Het smaakte allemaal even heerlijk. Vlotte en leuke bediening, kortom een adres om nog eens terug te komen,
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij kregen de indruk, dat er een andere eigenaar in dit restaurant is gestart. De inrichting is veranderd, evenals de kwaliteit van het eten o.i. beide in negatieve zin. Op de opmerking dat de soep erg zout was, waardoor de smaak verloren was gegaan werd geantwoord:'Dat heeft nog nooit iemand tegen ons gezegd': Niet professioneel als je het ons vraagt. Dit was ons laatste bezoek aan restaurant Liff.
Remon K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super goed gegeten. Prima service.
Fijne sfeer.
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben weer genoten van de borrel en bites arrangement en zijn uiterst tevreden, sfeer en inrichting zijn top. Komen zeker weer.
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Misschien is het serveren op een HOUTEN plate risicovol, daar er houtsplinters/ vezels, mee opgegeten worden! Juist als het iets vochtig is geworden!!
Dit is alleen een tip!!!
G.L. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hadden borrel en bite. Echt exlusieve hapjes. Ruim voldoende als volledige maaltijd. Aanrader. Bediening vlot en vriendelijk. Nette sfeervolle inrichting. We komen zeker weer.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een leuke aanbieding met heerlijke cocktails, zelf aan te geven waar je van houdt. Met daarbij een plank met allerlei hartige hapjes met wat brood. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Uiterst tevreden, tot gauw. We hebben genoten van het restaurant, musiek, borrel en bites. Hopelijk wordt de borrel en bites net zo goed als afgelopen keer.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Reserveren op de dag zelf, dan liever bellen dan reserveren via de site. Onze reservering was niet gelezen. Gelukkige was er nog een tafel vrij. Prima gegeten, vriendelijke service.
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We houden hier eenmaal per maand een AD(H)D en worden goed behandeld. Indien zich een probleem voordoet, volgt er altijd een oplossing.
reiniervanoldenbeek .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Samen met partner hier uitstekend en gezellig gegeten met de AH bonnen.
Er was keuze uit 3 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Uitstekende, met zorg opgemaakte gerechten.
Het toetje was een verrassing, maar geweldig.
janna55 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten van het ah restaurant (keuze)menu. Prima tomatensoep vooraf, hoofdgerecht dorade was perfect bereid. Groenten waren waren bescheiden in hoeveelheid maar heel smakelijk. Nagerecht was superlekker en niet te zwaar. Minpunt was voor ons de plek in het restaurant die ons werd aangewezen: dicht bij de bar. Regelmatig lawaai van apparaten. Verder een echte aanrader.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De bediening was snel en correct. Zonder probleem kunnen genieten van de AH-actie, ondanks dat de reservering in eerste instantie niet was doorgekomen.
Het eten was goed eten met een gunstige prijs.
VanderveenKolkena .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We waren met een AH-restaurantbon bij Liff en ze hadden een mooi keuzeaanbod voor deze actie. We hebben alle vier met smaak gegeten en er werd geregeld even gevraagd of alles nog naar wens was. Dat was het! Liff is eigenlijk altijd een goeie keuze! We komen er geregeld weer terug, met of zonder bonnen, en de kaart biedt altijd voldoende smaakvolle opties.
Willie M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ondanks de minimale personeelsbezetting (2), was de service super. Personeel werkt hard en blijft vriendelijk. We hadden een 3- gangen menu en ondanks de drukte, hoefden we niet lang wachten op de volgende gang. De bediening was ontzettend goed! Onze complimenten
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Voor Liff gekozen omdat we bij de reservering op de website www.ahrestaurantactie.nl hadden gezien dat zij carpaccio serveren in het keuzemenu van de AH.
Bij reservering aangegeven dat mijn vrouw zwanger is en een notenallergie heef. Bij aankomst werd de notenallergie bevestigd door de serveerster, dus wij gingen er vanuit dat ook de mededeling van de zwangerschap goed was overgekomen. Bij het doorgeven van de bestelling toch nog nogmaals aangegeven dat mijn vrouw zwanger is en het verzoek om daar rekening mee te houden.

Bij het voorgerecht werd moeilijk gedaan over de carpaccio als voorgerecht, deze was niet beschikbaar wegens een wisselend keuze menu. Erg teleurstellend dat 30 minuten later deze bij de mensen naast ons wél geserveerd werd waardoor wij het gevoel kregen 2e rangs bezoekers te zijn.

Het hoofdgerecht, de hamburger, was bij mijn vrouw nog gewoon rood van binnen en bij mij roze. Om maar niet verder moeilijk te doen, deze onderling gewisseld en opgegeten. Smaakte an sich prima.

Bij het nagerecht helaas wéér de fout in, we kregen beiden een gerecht besprenkeld met gesuikerde noten. Erg lekker, maar niet voor mijn vrouw waarvan we nogmaals aangegeven hadden dat ze een notenallergie heeft. Het nagerecht werd allerijl teruggebracht naar de keuken waarna er na 5 minuten een stukje cheesecake geserveerd werd.

Het eten was prima te eten, maar de service was helaas uitermate slecht.
H B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij 75 tigers hebben lekker gegeten. Voor ons een goede hoeveelheid voor echte eters niet
genoeg. Zaten op een plekje tegen de keuken aan hierdoor "vloog" het bedienend
personeel steeds achter je langs waardoor een koude luchtstoming voelbaar was.
We vonden het een nadeel dat de toiletten via een steile trap te bereiken waren.
Toch tot een volgende keer!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij eten hier al jaren via de AH actie, 2e pers. gratis, wat het zeer voordelig maakt.
Er wordt totaal geen enkel onderscheid gemaakt tussen ah klanten en gewone klanten .
Je kunt kiezen uit verschillende voorgerechten, een vlees, vis, of vegetarisch hoofdgerecht en een varrassingsdessert toe. Het eten is altijd goed, de porties ruim. Wij komen hier graag !
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Uitstekend gegeten met de ah bonnetjes. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Karaf water erbij, maar met munt en citroen. Klasse.