Over het restaurant Liff

Life, Intense, Flavor, Feel

Liff is een restaurant met een gezellig terras waar de vlotte dames en heren in de bediening voor een gemoedelijke sfeer zorgen. In zo een setting is een mens natuurlijk al gauw tevreden. Een uitmuntende plek voor een kop koffie, een heerlijke lunch, een bijzonder diner of een gezellige borrel. Ook ideaal na een bezoek aan het Drents museum.

Meer informatie over restaurant Liff

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Liff

Chrisjen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Bediening was vlot en correct. Albert Hein menu had voldoende keuze. Onder andere een heerlijk paddestoelen risotto. Tafelgenoot vond de burger ook prima. Voorgerechten waren lekker. Bij toetje vonden we de verhoudingen minder. Redelijk groot stuk cake en daarbij kleine portie ijs.
Al met al goede sfeer en lekker gegeten.
Wies N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Super restaurant, echt een aanrader, de bediening was erg goed. De zalm is een echte aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten dat wij kregen was meer dan voldoende , de bediening was vlot en aardig KLASSE.
Zijn zeker van plan om nog eens terug te komen bij Liff.
Lucy Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Waren hier omdat we nog een ah restaurantbon hadden, konden kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en het toetje stond vast. Voorgerecht was klein maar lekker, hoofdgerecht was een normaal portie maar een bakje met friet ontbrak naar ons inziens dus hier maar om gevraagd. Toetje was ook minimaal. Wel erg lekker gegeten.
strijp P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima ontvangst. Aardige bediening.
Hoofdgerecht, burger, was voor ons teveel.
Verder een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Goede, kruidige fles wijn genomen en zonder vragen werd er een karaf water bij geserveerd! Top!
ajav1970 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
zeer geslaagd menu met de spaaractie van AH. Hamburger is zeer de moeite waard. Vis van de dag was zalm in witte wijnsaus, heerlijk. De groentes hierbij waren vers en niet de standaard, dat geldt ook voor de aardappeltjes.
CiliaO .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en we voelden ons zeer welkom. Erg vriendelijke bediening. Aanrader! Voor ons beslist niet het laatste bezoek, ook zonder AH-bon ;-)
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ontvangst en service was heel goed, naarmate het drukker werd, werd dit wel minder. Heerlijk gegeten, lang getafeld. De porties zijn echt ruim! Beneden ziet het er mooi, modern en sfeervol uit.
H. R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prettig bediening, niets dan lof
Alleen deze website is vervelend omdat ze minstens 120 tekens willen, kortom LIFF is prima, Iens.nl niet
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in prettige ambiance, bediening was prettig en ongedwongen. Zeker een aanrader en dat alles voor een alleszins redelijke prijs
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De bediening was zeer vriendelijk.Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt!
Men wam tijdens het eten vragen of alles naar wens was.
Margot R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Voorgerecht keuze uit 4 gerechten, hoofdgerecht keuze uit 3 gerechten en nagerecht was een verrassing van de kok.
Kort samengevat: heerlijk eten, top bediening, aanrader!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Super bediening je krijgt aandacht zeer gezellige ambiance zowel binnen als buiten
Eten zeer smakelijk wij hebben genoten
gwthemmen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Na een plezierige ontvangst hadden we voor het voorgerecht en het hoofdgerecht elk een keuze van 3 à 4 gerechten. Onze keuzes waren een succes. Ook het nagerecht was heerlijk.
jokevangent1 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een leuke zaak, met erg aardig en vriendelijk personeel. Het eten was prima, de frieten heerlijk, maar de hamburger wel erg groot
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. Eten was prima. Standaard een glas kraanwater bij een glas wijn. Vlotte bediening, zonder opdringerig te zijn.
Sven R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We maakten gebruik van de AH Restaurant actie. Dat hebben we vaker gedaan bij LIff hetgeen bewijst dat we er altijd goed hebben gegeten. Maar deze keer was het wat minder. Zoals altijd biedt Liff de keuze uit 1 voor- en 1 nagerecht. (kun je dat nog keuze noemen?). Het hoofdgerecht is of een vlees- , een vis- of een vegetarisch gerecht. Wij kozen voor het vlees gerecht (hamburger).
De friet was verrukkelijk, twee sausjes (mayo en een kerrie?). De kerrie? saus was uitstekend, Aleen de burger was VEEL te erg gekruid resp. gezouten. Jammer want in nederland is vlees toch het belangrijkste. Maar gezien onze vorige ervaringen blijven we komen.
Nic N.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gezellig terras. Goede sfeer. Het weer zat mee. Rustige binnenstad. Mooi plein. Deze zaak is aan te bevelen. Door het mooie weer zal iedereen buiten. Binnen zag het er gezezellig uit.
Francisca K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Op de korting van AH/restaurantactie. De hoofdgerechten ( zalm en een super grote hamburger ) boven verwachting van smaak. Borden leuk opgemaakt. Maar het nagerecht was helemaal een perfecte afsluiting. Fantasie van de kok.
Wij gaan er zeker vaker naar toe.
Dena M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben prima gegeten. Vorig jaar zijn we ook met de albert heijn bonnen naar Liff geweest. Toen vonden we het super! Daarom waren we deze keer weer heen gegaan. Ik vond het eten alleen de vorige keer veel beter. Het eten was prima, maar het menu vond ik wat saai. We hadden als voorgerecht kip spiesjes (vonden we erg pittig), als hoofdgerecht de burger en voor het dessert konden we niks kiezen, dat was een verrassing. Was wel een erg lekker dessert (een soort kleine proeverij van dessertjes). Opzich niet zo veel op aan te merken, maar ik had er meer van verwacht.